Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - BVZS
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 30
46
« Dátum: 2016. március 06. - 19:15:01 »
halihó! mondjátok már meg, hogy mitől van az, hogy amikor a szerveremen megsebzek egy játékost, 1-2 másodpercen belül leáll az egész szeró? már annyira idegesítő ez a hiba, minden félét töröltem a modból, azt gondolván, hogy az okozza ezt a fatális hibát, pl OnPlayerTakeDamage, OnPlayerWeaponShot. nem tudom, mennyire lehetnek ludasok az include-jaim, de itt vannak hátha segít a válaszadásban: #include <a_samp> #include <FCNPC> #include <mapandreas> #include <streamer> #include <audio> #include <zcmd> #include <foreach> #include <sscanf2> #include <YSI\\y_ini> #include <YSI\\y_timers> #include <fixchars> ui.: FCNPC_OnTakeDamage is ki van véve
47
« Dátum: 2016. március 06. - 15:48:01 »
48
« Dátum: 2016. március 06. - 15:14:03 »
SetPlayerColor(playerid, SZÍN); case 0: { SetPlayerTeam(playerid,TEAM_GROOVE); SetPlayerColor(playerid, 0x399050FF); GameTextForPlayer(playerid,\"~b~GROOVE\",5000,3); return 1; } case 1: { SetPlayerTeam(playerid,TEAM_BALLAS); SetPlayerColor(playerid, 0x9C17BFFF); GameTextForPlayer(playerid,\"~r~BALLAS\",5000,3); return 1; }
49
« Dátum: 2016. március 06. - 15:01:51 »
50
« Dátum: 2016. március 06. - 14:59:04 »
LC
Nagyon adom! LC-t lehetne fixálni és lenne egy tök király helyszíned, viszont nem kevés munka és idő kellene hozzá szerintem.
51
« Dátum: 2016. március 04. - 18:55:39 »
De el tudja tolni, és igazából túl sokat nem javít rajta. Amikor sprintelsz egy kocsi mögött vagy előtt, egy két másodperc múlva a kocsi \"megpattan\" és simán gurul ha sprintelsz mögötte vagy előtte. Én még nem láttam olyat SAMP-ban, hogy nehezebben lehetett volna a kocsit tolni script miatt.
52
« Dátum: 2016. március 03. - 20:00:02 »
próbáld így: new nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
53
« Dátum: 2016. március 03. - 18:44:17 »
Nem igazán értem a kérdést, de ha jól értelmezem akkor: nem kell megvenned az iTunes-t, ingyen le lehet tölteni és fel tudod rakni a 25 GB-nyi zenét
54
« Dátum: 2016. március 03. - 18:27:45 »
Csak az iPhone-t tudom ajánlani. Nekem lassan 4 éve van egy (sima) iPhone 4-em, ami sajnos nem updatelhető legújabb OS-ra, jelenleg 7.0.4 van az enyémen asszem. Hibátlan telefon, nincs akadás, fagyás ~4 év után sem. Nekem ez az első iPhone-m és amikor megkaptam esküszöm megváltoztatta az életem.. Samsungom volt előtte ami egy ideig elég jól működött, de aztán 1-2 hónap múlva jöttek a fagyogatások, kidobálások stb, beleuntam és kértem új telót. A hátránya az én telómnak az, hogy nem bír túl sokat az aksija: max másfél napot. De az új OS-oknál már van ilyen aksikímélő üzemmód ami elvileg elég jól működik. Amit te hallottál, hogy nem lehet rakni telefonra letöltött zenét az részben igaz, részben nem. Telefon böngészőjéből közvetlen nem tudsz letölteni zenéket, de gépről iTunes program segítségével rá tudsz minden zenét rakni a telóra. Ha van kérdés, nyugodtan tedd fel, és válaszolok ha tudok.
55
« Dátum: 2016. március 03. - 14:10:59 »
Hali, itt mi lehet a gond?
C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Little Town GF\\gamemodes\\TraleRPG.pwn(17700) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\" C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Little Town GF\\gamemodes\\TraleRPG.pwn(17707) : error 010: invalid function or declaration
CMD:festekvesz(playerid,params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 252.1429,-56.2798,1.5703,0.1215)) { GivePlayerWeapon(playerid, 41, 10000) pInfo[playerid][pMoney] -= 500; } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs elég pénzed! ($500)\"); } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a festékboltban!\"); } }
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 252.1429,-56.2798,1.5703,0.1215)) 4. koordinátát nem kell megadni IsPlayerInRangeOfPoint-nál. Töröld 0.1215-t
Hali. Elkészítettem egy 3DTextLabel készítőt de egy hibát kapok mikor az OnGameModeInit alá írom h LoadLabel(); itt a betöltése:
stock LoadLabel() { for(new idx = 0; idx < sizeof(LabelInfo); idx++) { new file[32]; new color; format(file,sizeof(file),\"/3DTextLabel/%d.ini\",idx); if(fexist(file)) { LabelInfo[idx][LabelText] = dini_Get(file,\"LabelText\"); LabelInfo[idx][LabelColor] = dini_Int(file,\"LabelColor\"); LabelInfo[idx][LabelLatotav] = dini_Float(file,\"LabelLatotav\"); LabelInfo[idx][LabelPosX] = dini_Float(file,\"LabelPosX\"); LabelInfo[idx][LabelPosY] = dini_Float(file,\"LabelPosY\"); LabelInfo[idx][LabelPosZ] = dini_Float(file,\"LabelPosZ\"); LabelInfo[idx][LabelVirWorld] = dini_Int(file,\"LabelVirWorld\"); LabelInfo[idx][LabelVan] = dini_Int(file,\"LabelVan\"); switch(LabelInfo[idx][LabelColor]) { case 0: color = GREEN; case 1: color = YELLOW; case 2: color = RED; } Create3DTextLabel(LabelInfo[idx][LabelText],color,LabelInfo[idx][LabelPosX],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelLatotav],LabelInfo[idx][LabelVirWorld],0); } } return 1; }
[/quote] Leírnád, hogy mit ír hibának, illetve a sort amire írja a hibát?
57
« Dátum: 2016. március 03. - 07:37:24 »
Objecteknél használsz streamert?
58
« Dátum: 2016. március 02. - 16:19:38 »
parancsnál: TogglePlayerControllable(playerid, false); SetTimerEx(\"AutotSzerel\", 10000, false, \"ii\", playerid, repaircar); ApplyAnimation(playerid, \"BD_FIRE\", \"wash_up\", 4.0, 1, 0, 1, 1, 0); majd: forward AutotSzerel(playerid, repaircar); public AutotSzerel(playerid, repaircar) { TogglePlayerControllable(playerid, true); ClearAnimations(playerid); new string[128]; format(string, sizeof(string), \"Megszerelted a(z) %d ID-jű járművet.\", repaircar); SendClientMessage(playerid, -1, string); //stb.. return 1; }
59
« Dátum: 2016. február 29. - 18:14:42 »
Ilyenért témát nyitni.. Ez is valami kamu profil?
60
« Dátum: 2016. február 29. - 16:17:29 »
A weboldal nem elérhető A(z) joestaff.net nem található.
?? [/quote] Nekem működik a link, de itt van a kód, ha te megcsinálod neki.
#define INV_DIALOG_ID 13337 #define MAX_ITEMS 20 #define MAX_ITEM_STACK 99 #define MAX_ITEM_NAME 24 forward OnPlayerUseItem(playerid,ItemName[]); new gItemList[(MAX_ITEMS+1)*(MAX_ITEM_NAME+3)]; /* native AddItem(playerid,ItemName[],Amount); native RemoveItem(playerid,ItemName[],Amount); native PlayerHasItem(playerid,ItemName[]); native GetPlayerItemInfo(playerid,&idx,const ItemName[],len=sizeof(ItemName),&Amount); native ResetPlayerInventory(playerid); native ShowInventory(playerid); native InventoryOnDialogResponse(playerid, dialogid, response, inputtext[]); native SaveInventory(playerid); native LoadInventory(playerid); */ stock _GetItemNamePVar(playerid,item) { new tmp[32]; new tmp2[MAX_ITEM_NAME]; format(tmp,32,\"PITEMNAME%d\",item); GetPVarString(playerid,tmp,tmp2,MAX_ITEM_NAME); return tmp2; } stock _SetItemNamePVar(playerid,item,ItemName[]) { new tmp[MAX_ITEM_NAME]; format(tmp,MAX_ITEM_NAME,\"PITEMNAME%d\",item); SetPVarString(playerid,tmp,ItemName); } stock _GetItemAmountPVar(playerid,item) { new tmp[16]; format(tmp,16,\"PITEMAMOUNT%d\",item); return GetPVarInt(playerid,tmp); } stock _SetItemAmountPVar(playerid,item,Amount) { new tmp[16]; format(tmp,16,\"PITEMAMOUNT%d\",item); SetPVarInt(playerid,tmp,Amount); } stock AddItem(playerid,ItemName[],Amount) { new slot=-1; for(new item;item<MAX_ITEMS;item++) { if(!_GetItemAmountPVar(playerid,item)) { if(slot==-1)slot=item; continue; } if(!strcmp(_GetItemNamePVar(playerid,item),ItemName,true)) { _SetItemAmountPVar(playerid,item,_GetItemAmountPVar(playerid,item)+Amount); if(_GetItemAmountPVar(playerid,item)<=0)_SetItemAmountPVar(playerid,item,0); if(_GetItemAmountPVar(playerid,item)>MAX_ITEM_STACK) { _SetItemAmountPVar(playerid,item,MAX_ITEM_STACK); return 2; } return 1; } } if(slot>-1) { _SetItemNamePVar(playerid,slot,ItemName); _SetItemAmountPVar(playerid,slot,Amount); if(_GetItemAmountPVar(playerid,slot)>MAX_ITEM_STACK) { _SetItemAmountPVar(playerid,slot,MAX_ITEM_STACK); return 2; } return 1; } return 0; } stock RemoveItem(playerid,ItemName[],Amount) { for(new item;item<MAX_ITEMS;item++) { if(!_GetItemAmountPVar(playerid,item))continue; if(!strcmp(_GetItemNamePVar(playerid,item),ItemName,true)) { _SetItemAmountPVar(playerid,item,_GetItemAmountPVar(playerid,item)-Amount); if(_GetItemAmountPVar(playerid,item)<=0)_SetItemAmountPVar(playerid,item,0); if(_GetItemAmountPVar(playerid,item)>MAX_ITEM_STACK) { _SetItemAmountPVar(playerid,item,MAX_ITEM_STACK); return 2; } return 1; } } return 0; } stock PlayerHasItem(playerid,ItemName[]) { for(new item;item<MAX_ITEMS;item++) { if(!_GetItemAmountPVar(playerid,item))continue; if(!strcmp(_GetItemNamePVar(playerid,item),ItemName,false))return _GetItemAmountPVar(playerid,item); } return 0; } stock GetPlayerItemInfo(playerid,&idx,ItemName[],len=sizeof(ItemName),&Amount) { if(idx>=MAX_ITEMS)return 0; format(ItemName,len,_GetItemNamePVar(playerid,idx)); Amount=_GetItemAmountPVar(playerid,idx); idx++; return 1; } stock ResetPlayerInventory(playerid) { for(new item;item<MAX_ITEMS;item++)_SetItemAmountPVar(playerid,item,0); } stock ShowInventory(playerid) { gItemList=\"\"; for(new item;item<MAX_ITEMS;item++) { if(!strlen(_GetItemNamePVar(playerid,item))||!_GetItemAmountPVar(playerid,item))continue; format(gItemList,sizeof(gItemList),\"%s\\n%d\\t\\t%s\",gItemList,_GetItemAmountPVar(playerid,item),_GetItemNamePVar(playerid,item)); } format(gItemList,sizeof(gItemList),\"Amount\\t\\tItem Name%s\",gItemList); ShowPlayerDialog(playerid,INV_DIALOG_ID,DIALOG_STYLE_LIST,\"Inventory\",gItemList,\"Use\",\"Close\"); SetPVarInt(playerid,\"PUSINGDIALOG\",1); } stock SaveInventory(playerid) { gItemList=\"\"; new filename[48]; GetPlayerName(playerid,filename,24); format(filename,48,\"Inventory/%s.inv\",filename); new File:file=fopen(filename,io_write); for(new item;item<MAX_ITEMS;item++) { if(!strlen(_GetItemNamePVar(playerid,item))||!_GetItemAmountPVar(playerid,item))continue; format(gItemList,sizeof(gItemList),\"%s%s\\n%d\\n\",gItemList,_GetItemNamePVar(playerid,item),_GetItemAmountPVar(playerid,item)); } fwrite(file,gItemList); fclose(file); GetPlayerName(playerid,filename,24); printf(\"[iNV] %s[%d]\'s inventory saved.\",filename,playerid); } stock LoadInventory(playerid) { new tstring[48]; new tstring2[12]; GetPlayerName(playerid,tstring,48); format(tstring,48,\"Inventory/%s.inv\",tstring); if(!fexist(tstring))return 0; new File:file=fopen(tstring,io_read); fread(file,tstring); while(tstring[0]) { format(tstring,strlen(tstring),\"%s\",tstring); //Delete last character fread(file,tstring2); AddItem(playerid,tstring,strval(tstring2)); fread(file,tstring); } fclose(file); GetPlayerName(playerid,tstring,24); printf(\"[iNV] %s[%d]\'s inventory loaded.\",tstring,playerid); return 1; } InventoryOnDialogResponse(playerid, dialogid, response, inputtext[]) { if(dialogid!=INV_DIALOG_ID)return 1; if(!GetPVarInt(playerid,\"PUSINGDIALOG\"))return 1; if(!response)return 1; if(!strcmp(inputtext,\"Amount\",true,6)) { ShowInventory(playerid); return 1; } format(gItemList,MAX_ITEM_NAME,inputtext[strfind(inputtext,\"\\t\")+2]); if(CallLocalFunction(\"OnPlayerUseItem\",\"is\",playerid,gItemList))ShowInventory(playerid); else SetPVarInt(playerid,\"PUSINGDIALOG\",0); return 1; }
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 30
|