Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - xSkillZ7x
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29
46
« Dátum: 2013. január 03. - 19:54:35 »
Helló.Ismét egy kis gondom akadt mysql el.Nem tudom hogy ez bugg, vagy valamit én hibáztam. Egy race systemet csinálok, pontosabban a verseny készítõ részét.Úgy gondoltam hogy az adatbázisba csinálok egy táblázatot, és abba mentse le a versenyinfókat, a következõ képpen Ez a dialogom public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_CRACE) { if(response == 1) { if((strlen(inputtext) < 1)) { SendClientMessage(playerid, VOROS, \"A név minimum 1 karakter hosszú kell hogy legyen!\"); PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CRACE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Race System\", \"\"VOROS_K\"HIBA:A név minimum 1 karakter kell hogy legyen!\\n\"ZOLD_K\"Írj egy nevet a pályanak!\", \"Elfogad\", \"\"); } else { new racen[100]; format(racen, sizeof(racen), \"%s\", inputtext); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM `kserace` WHERE `RaceName` = \'%s\'\", inputtext); mysql_function_query(FCH, query, true, \"CheckRaceName\", \"ss\",playerid, racen); } } return 1; } return 0; }
Így néz ki a CheckRaceName: public CheckRaceName(playerid, racen[]) { new rows, fields; new rnstr2[256]; cache_get_data(rows, fields); printf(\"rows:%d\", rows); if(rows) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CRACE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Race System\", \"\"VOROS_K\"HIBA:Ilyen nevû versenypályánk már van!\"ZOLD_K\"Írj egy nevet a pályanak!\", \"Elfogad\", \"\"); } else { new sikerstring[300], starttick, finishtick; format(rnstr2, sizeof(rnstr2), \"INSERT INTO `kserace` (`RaceNr` ,`RaceName` ,`RaceCreator` ,`raceX` ,`raceY` ,`raceZ`) VALUES ( NULL , \'%s\' , \'%s\', \'%f\', \'%f\', \'%f\');\", racen, PName(playerid), X[playerid][0], Y[playerid][0], Z[playerid][0]); mysql_function_query(FCH, rnstr2, true, \"SaveChoords\", \"\"); for(new i = 1; i <= CPNumber[playerid]; i++) { format(rnstr2, sizeof(rnstr2), \"INSERT INTO `kserace` (`RaceNr` ,`RaceName` ,`RaceCreator` ,`raceX` ,`raceY` ,`raceZ`) VALUES ( NULL , \'%s\' , \'\', \'%f\', \'%f\', \'%f\');\", racen, X[playerid], Y[playerid], Z[playerid]); mysql_function_query(FCH, rnstr2, true, \"SaveChoords\", \"\"); } finishtick = GetTickCount() - starttick; DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid); RaceInfos[playerid][isBuilder] = 0; CPNumber[playerid] = 0; format(sikerstring, sizeof(sikerstring), \"Sikeresen létrehoztad a {eb1717} %s {17eb17} nevü versenypályát.\\nA versenypálya lementve{eb1717} %d {17eb17}ms alatt!\\nKoordináták \"VOROS_K\"MySQL\"ZOLD_K\"-re lettek mentve!\", racen, finishtick); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FRACE, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Race System\",sikerstring,\"Kilépés\",\"\"); printf(\"%s egy új pályát készített || A pálya neve:%s\", PName(playerid), racen); } return 1; }
A gondom az lenne vele, hogy mikor a \"for\" ciklushoz ér, már nem csinál semmit.(for alatt semmi sem megy). Mi lehet ennek az oka? Am a CPNumber[playerid], az az elmentett cp-k száma
47
« Dátum: 2013. január 02. - 21:32:43 »
Így ránézésre azt tudom mondani, hogy egyik helyen Text3d, másikon PlayerText3D
48
« Dátum: 2012. december 29. - 18:36:16 »
Nem az.Tudom mi az a database, meg stb.Viszont http://wiki.sa-mp.com/wiki/Db_query azt írja hogy az adatbázis ID ját kell írni.Akkor most a legelsõ adatbázis a listában az a 0-s és így tovább?
49
« Dátum: 2012. december 29. - 18:08:56 »
Helló mindenki.Akadt egy kis gond a MySQL el.Azt szeretném kérdezni hogy hogyan kell ezt használni R7 es SQL ben? Erre a cuccra szükségem van a verseny rendszeremben, hogy lekérdezze, hogy van e olyan nevû táblázat, amilyen nevet a játékos akar adni a versenynek, vagy ha be akar tölteni táblázatból versenyt. if(!db_query(DB: database, \"SELECT * FROM `versenyek` LIMIT 1\")) { //nem létezik } else { // létezik }
pontosabban a DB és a database helyére mit is kell írni vagy hogy van? Elõre köszönöm válaszotokat
50
« Dátum: 2012. december 28. - 09:08:29 »
Hát ez az örök nitró két féle lehet.Van egy egyszerûbb, viszont akkor mindig perceg, ameddig el nem engeded, vagy van egy olyan hogy ameddig tartod, addig megy, és akkor csak 10 másodpercenként perceg.Most csak az utóbbit írom le.A másodikat én írtam a szerveremnek de megosztom veled.Am simán átírhatod jobblickre, mert nekem úgy van hogy ha elengeded akkor megáll.Persze egyes dolgokat én is vettem innen onnan . #include <a_samp> #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) #define RELEASED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0))) new NosTimer; forward GiveNos(playerid); public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(PRESSED(KEY_FIRE)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(!IsPlayerInInvalidNosVehicle(playerid,GetPlayerVehicleID(playerid))) { AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010); NosTimer = SetTimerEx(\"GiveNos\",10000,0,\"i\",playerid); } } } else if(RELEASED(KEY_FIRE)) { KillTimer(NosTimer); RemoveVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010); return 1; } return 0; } stock IsPlayerInInvalidNosVehicle(playerid,vehicleid) { #define MAX_INVALID_NOS_VEHICLES 32 new InvalidNosVehicles[MAX_INVALID_NOS_VEHICLES] = { 581,523,462,521,463,522,461,448,468,586, 509,481,510,472,473,493,595,484,430,453, 452,446,454,590,569,537,538,570,449,444, 556,557 }; vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsPlayerInVehicle(playerid,vehicleid)) { for(new i = 0; i < MAX_INVALID_NOS_VEHICLES; i++) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == InvalidNosVehicles) { return 1; } } } return 0; } public GiveNos(playerid) { AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010); }
Remélem mûködik nem teszteltem, csak kimásoltam a modomból és nem tudom mindent kiszedtem de compileoztam és megy. Am ha jobb clickel akarod elzárni a nitrót, akkor: } else if(REALEASED(128)) { KillTimer(NosTimer); RemoveVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010); return 1; }
51
« Dátum: 2012. december 27. - 16:39:35 »
Hello mindenki.Egy verseny systemet csinálok, minden jól mûködik, viszont egy gondom lenne.A koordinátákat külön táblázatba rakom. Tegyük fel, hogy készítettem egy <b>testmap</b> nevû versenyt. A kérdésem az lenne hogy hogyan tudjam lekérdezni hogy létezik e <b>testmap</b> nevû táblázat. Nem erre lennék kiváncsi: CREATE TABLE IF NOT EXISTS
Mert ez megcsinálja a dolgát, viszont nem tudósítja a játékossal hogy létezik e az adott versenypálya.Köszönöm válaszotokat!
52
« Dátum: 2012. december 21. - 22:46:54 »
Hello mindenki.Csináltam php ban egy online banlistát, ami majd a bannolt játékosokat kifogja mutatni weboldalon.Elsõnek a jBan-t akartam használni, viszont van egy kis gond vele.A jBan include a gstylez R6 os mysql pluginját kérné, viszont nekem az R7 es van.Most akkor töltsek be két plugint, vagy írjam át jBan mysql részét R7 re, vagy pedig valaki el tudná nekem magyarázni a TIMESTAMPDIFF es dolgot.Tudomásom szerint ennek a segítségével tudom csinálni a timed bannt.Semmi esetben sem szeretnék timert használni vagy olyan dolgokat, ami dini-t dfilet vagy más fájlkezelõt igényel, mivel hogy mindenem már átírtam MySQL re.Elõre köszönöm vállaszotokat.
53
« Dátum: 2012. december 16. - 14:59:23 »
Tudom.Viszont akkor beírja a 0-t.Annyi hogy már alapból lehet mysql be rakni hogy alapértelmezett 0. De nem is aval van gond.A <b>mysql_query</b>-s cuccot jobban értettem, viszont annyi hogy már én sem szeretnék nagyon lemaradni.Minden esetre este fáradt voltam, + azon kívül mást is csináltam, úgyhogy nem tudtam oda figyelni :S.
54
« Dátum: 2012. december 15. - 21:51:53 »
Juuu.Ezt elnéztem.Most veszem észre, hogy fordítva írtam :S.Húúú, sajnálom.Nem voltam figyelmes.Am ezn kívül a többi jó?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 15. - 22:12:07 )
De ennek ellenére nem akar menteni.Az adatbázis üres
55
« Dátum: 2012. december 15. - 18:02:34 »
Hello mindenki.A modomat szeretném átírni dfileosról, MySQL re, mert hostoljuk a szervert és akkor már akarok csinálni pár cuccot php val is(Online Banlist stb).A modomba akarok csinálni egy admin rendszert is, viszont a regisztrációs részét nem tudom megcsinálni mysql el.dfile, dini, meg ezekkel menne, viszont ez a mysql még nem megy nekem. Pár útmutatóval össze építettem egyet, de nem megy ahogy kéne.Láttam hogy itt fórumon is van pár cucc(kurta regisztrációs rendszere), viszont nem nagyon értem.Ezért samp wiki és más útmutató segítségével összeépítettem ezt, de mint mondtam nem megy.Nem tudom hol rontottam el ezért a ti segítségeteket kérném. Az alap dolgokat (sql_host, user, db, pass, new fch stb) nem írom most ide le, mert azt mindenki tudja. <b>OnGameModeInit</b> FCH = mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_DB, SQL_PASS); if(mysql_ping() == 1) { print(\"[MySQL]:Csatlakozás sikeres: \"SQL_DB\"\"); } else { print(\"[MySQL]:Csatlakozás sikertelen: \"SQL_DB\"\"); }
<b>OnPlayerConnect</b> //Ha a játékos csatlakozik format(query, sizeof(query), \"SELECT `Jatekos` FROM `jatekosok` WHERE `Jatekos` = \'%s\'\", PName(playerid)); mysql_function_query(FCH, query, true, \"LoadData\", \"d\",playerid);
<b>Script alján</b> forward LoadData(playerid); public LoadData(playerid) { new rows, fields; cache_get_data(rows, fields); if(!rows) { format(rstr,sizeof(rstr),\"\"ZOLD_K\"Köszöntelek, %s! \\nEz a felhasználó már regisztrálva van.\\nKérlek írd be a jelszót, hogy lépj be!\",PName(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,REG_D,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",rstr,\"Belépés\",\"\"); } else { format(rstr,sizeof(rstr),\"\"ZOLD_K\"Köszöntelek, %s! \\nEz a felhasználó még nincs regisztrálva. \\nKérlek regisztrálj!\",PName(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,REG_D+1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",rstr,\"Regisztráció\",\"\"); } } forward RegPlayer(playerid); public RegPlayer(playerid) { SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Sikeresen regisztráltál a szerverre!\"); } forward LoadInfos(playerid); public LoadInfos(playerid) { new temp[30]; cache_get_field_content(0, \"KsEKredit\", temp); PlayerInfo[playerid][ksekredit] = strval(temp); cache_get_field_content(0, \"PSong\", PlayerInfo[playerid][psong]); cache_get_field_content(0, \"KsERank\", temp); PlayerInfo[playerid][kserank] = strval(temp); cache_get_field_content(0, \"FightStyle\", temp); PlayerInfo[playerid][fightstyle] = strval(temp); cache_get_field_content(0, \"Hour\", temp); PlayerInfo[playerid][hour] = strval(temp); cache_get_field_content(0, \"Minute\", temp); PlayerInfo[playerid][minute] = strval(temp); format(rstr, sizeof(rstr), \"Kredit: %d || Zenéd: %s || KsERank: %d || FightStyle: %d || Hour: %d || Minute: %d\", PlayerInfo[playerid][ksekredit], PlayerInfo[playerid][psong], PlayerInfo[playerid][kserank], PlayerInfo[playerid][fightstyle], PlayerInfo[playerid][hour], PlayerInfo[playerid][minute]); SendClientMessage(playerid,ZOLD,rstr); }
<b>A két dialog</b> if(dialogid == REG_D) { if(!response) { format(rstr,sizeof(rstr),\"\"ZOLD_K\"Köszöntelek, %s! \\nEz a felhasználó már regisztrálva van.\\nKérlek írd be a jelszót, hogy lépj be!\",PName(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,REG_D,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",rstr,\"Belépés\",\"\"); } else { if((strlen(inputtext) < 1)) { format(rstr,sizeof(rstr),\"\"VOROS_K\"HIBA: A jelszó minimum 1 karakterböl kell hogy álljon!\"ZOLD_K\"Köszöntelek, %s! \\nEz a felhasználó már regisztrálva van.\\nKérlek írd be a jelszót, hogy lépj be!\",PName(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,REG_D,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",rstr,\"Belépés\",\"\"); } else { format(query,sizeof(query),\"SELECT * FROM `jatekosok` WHERE `Jatekos` = \'%s\' AND `Password` = \'%s\'\",PName(playerid),inputtext); mysql_function_query(FCH, query, true, \"LoadInfos\", \"d\", playerid); } } return 1; } if(dialogid == REG_D+1) { if(!response) { format(rstr,sizeof(rstr),\"\"ZOLD_K\"Köszöntelek, %s! \\nEz a felhasználó még nincs regisztrálva. \\nKérlek regisztrálj!\",PName(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,REG_D+1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",rstr,\"Regisztráció\",\"\"); } else { if((strlen(inputtext) < 1)) return format(rstr,sizeof(rstr),\"\"VOROS_K\"HIBA: A jelszó minimum 1 karakterböl kell hogy álljon!\"ZOLD_K\"Köszöntelek, %s! \\nEz a felhasználó már regisztrálva van.\\nKérlek írd be a jelszót, hogy lépj be!\",PName(playerid)), ShowPlayerDialog(playerid,REG_D,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",rstr,\"Belépés\",\"\"); if((strlen(inputtext) > 20)) return format(rstr,sizeof(rstr),\"\"VOROS_K\"HIBA: A jelszó maximum 20 karakterböl állhat!\"ZOLD_K\"Köszöntelek, %s! \\nEz a felhasználó már regisztrálva van.\\nKérlek írd be a jelszót, hogy lépj be!\",PName(playerid)), ShowPlayerDialog(playerid,REG_D,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",rstr,\"Belépés\",\"\"); new q2[256]; q2 = \"INSERT INTO `jatekosok` (`Jatekos`, `Password`, `KsEKredit`, `PSong`, `KsERank`, `FightStyle`, `Hour`, `Minute`, `Level`, `Money`, `Kills`, `Warn`, `Deaths`) VALUES (\'%s\', \'%d\', \'%s\', \'%s\', \'%s\', \'%d\', \'%d\', \'%d\', \'%d\', \'%d\')\"; format(query, sizeof(query),q2,PName(playerid), PlayerInfo[playerid][password], PlayerInfo[playerid][ksekredit], PlayerInfo[playerid][psong], PlayerInfo[playerid][kserank], PlayerInfo[playerid][fightstyle], PlayerInfo[playerid][hour], PlayerInfo[playerid][minute],PlayerInfo[playerid][adminlevel], PlayerInfo[playerid][money], PlayerInfo[playerid][kills],PlayerInfo[playerid][warn], PlayerInfo[playerid][deaths]); mysql_function_query(FCH, query, false, \"RegPlayer\", \"d\", playerid); } return 1; }
A sorrendeket ne figyeljétek. Ha belépek a szerverre, írja, hogy csatlakozás sikeres.Az adatbázis teljesen üres. <b> A script még nincs befejezve (Nincs benne infók lementése kilépés esetén úgyhogy tesztként manuálisan írtam az adatbázisban</b> A panaszom az lenne, hogy ha belépek az a dialog jön be, hogy már regisztrálva vagyok, viszont még a nevemen nincs semmi infó az adatbázisba. Köszönöm válaszotokat.
56
« Dátum: 2012. december 09. - 18:35:05 »
Nezd meg hogy 0interiorban vagy e
57
« Dátum: 2012. december 09. - 11:29:37 »
Nem jó az egész. Mondok egy példát. TEAM_1 = 1, TEAM_2 = 2, TEAM_3 = 3; Ha az admin használja ezt a parancsot, akkor csak az 1 id Játékost, a 2 és a 3 id Játékost teleportálja oda. Nem értem hogy pontosabban mit akarsz csinálni evel a paranccsal. De valahogy így csináld: new gTeam[MAX_PLAYERS]; new map; #define TEAM_1 1 #define TEAM_2 2 #define TEAM_3 3
meg csináljuk a csapatválasztást. ha az 1 es skint választja, gTeam[playerid] = TEAM_1 és így tovább. if (strcmp(cmdtext, \"/map1\", true) == 0) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"admin cmd!\"); map = 1; for(new i; i <= MAX_PLAYERS; i++) { if(gTeam == TEAM_1) return SetPlayerPos(i,-1331.5000,-40.4000,14.1484); if(gTeam == TEAM_2) return SetPlayerPos(i,-1190.0000,-181.9000,14.1484); if(gTeam == TEAM_3) return SetPlayerPos(i,-1228.7000,-78.4000,27.3713); } return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/map2\", true) == 0) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"admin cmd!\"); map = 2; for(new i; i <= MAX_PLAYERS; i++) { if(gTeam == TEAM_1) return SetPlayerPos(i,2794.0728,-2417.4148,13.6321); if(gTeam == TEAM_2) return SetPlayerPos(i,2647.9607,-2505.0376,13.4922); if(gTeam == TEAM_3) return SetPlayerPos(i,2730.9927,-2450.9575,17.5937); } return 1; }
A további részét nem értem, mit akarsz csinálni vele, viszont ha azt akarod hogy meghalÁs után ismét újra oda teleportáljon vissza. public OnPlayerSpawn(playerid) { if(map == 1 && gTeam[playerid] == TEAM_1) return SetPlayerPos(playerid,-1331.5000,-40.4000,14.1484); if(map == 1 && gTeam[playerid] == TEAM_2) return SetPlayerPos(playerid,-1190.0000,-181.9000,14.1484); if(map == 1 && gTeam[playerid] == TEAM_3) return SetPlayerPos(playerid,-1228.7000,-78.4000,27.3713); if(map == 2 && gTeam[playerid] == TEAM_1) return SetPlayerPos(playerid,2794.0728,-2417.4148,13.6321); if(map == 2 && gTeam[playerid] == TEAM_2) return SetPlayerPos(playerid,2647.9607,-2505.0376,13.4922); if(map == 2 && gTeam[playerid] == TEAM_3) return SetPlayerPos(playerid,2730.9927,-2450.9575,17.5937); return 1; }
58
« Dátum: 2012. december 07. - 13:55:19 »
Nagyon szépen köszönöm.Viszont lenne egy kérdésem.Ha én <b>G-sTyLeZzZ</b> pluginját használnám lenne különös gond?(Más funkciók vannak).De ettöl függetlenûl letöltom azt amit írtál.Köszi.Ameddig bele nem jövök, addig kicsit bajos lessz, viszont utána remélem megy majd legalább annyira mint a fájlkezelõ.Amúgy hagytam volna fájlkezelõn, csak annyi a gond hogy most pár php cuccot irogatok (Server - Weboldal) és egyes dolgokat mysql segítségével letudok kérdezni.Nah de köszi.Egyelõre még nem zárok, mert ha véletlenül még akadna valami gondom ne kelljen új topicot nyissak.
59
« Dátum: 2012. december 05. - 21:07:16 »
Hello mindenki.Egy kis gondom akadt a MySQL el.PHP ban nagyjából tudom hogy hogy mentsek, hogy töltsek be dolgokat, viszont már a pawnban elakadtam. Pawn ban még azt is megtudom csinálni hogy eltárolja a dolgokat, viszont hogy betöltsek dolgot, az már nem megy. Ezért segítségeteket kérném.Hogy megérthessem csinálok egy kis példát, amiben arra kérlek benneteket hogy segítsetek fel tölteni, majd ismét az adatokat betölteni. Legyen 5 fajta változó: new jatekos[MAX_PLAYER_NAME], jmoney, jpassword[30], bool:isvip, Float:izpos;
Ebböl az 5 változóbol a jelszót hash olni szeretném. Elõször is egy kis teszt scriptet szeretnék csinálni mysql el, úgyhogy így folytatom: public OnFilterScriptInit() { jatekos = \"SSS\"; jpassword = \"tesztjelszo\"; jmoney = 155; isvip = true; jzpos = 15.0; //Adatok eltárolása (Ezt szeretném megtudni válaszotokban, viszont tudomásom szerint így van: /* mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_DB, SQL_PASS); // természetesen az adatok define olva vannak, és a táblázat is készen áll. new str[100]; format(str, sizeof(str), \"INSERT INTO `testtable` (`jatekos`, `password`, `money`, `isvip`, `playerZpos`) VALUES (\'%s\', MD5(\'%s\'), \'%d\', \'%b\', \'%f\')\", jatekos, jpassword, jmoney, isvip, jzpos); */ // Betöltõs része.--------------------------------------------------- jatekos = \"\"; jpassword = \"\"; jmoney = 0; isvip = false; jzpos = 0.0; //lenulláztam mindent, hogy tesztelhessük. printf(\"%s || %s || %d || %b || %f\", jatekos, jpassword, jmoney, isvip, jzpos); return 1; }
A lementõs részét remélem hogy jól csináltam.Ha nem akkor kérlek benneteket javítsátok. A végsõ kérdésem az lenne, hogy hogyan tudom ezt ismét lekérdezni, és a jelszó hash-t visszaállítani. Elõre köszönöm válaszotokat.
60
« Dátum: 2012. december 04. - 21:39:16 »
Sokan mondják,hogy nehezebb,de ez nem igaz!Csak azért mondják mert nem ismerik,majd írok egy külön SQL leírást is.
Mikorra várható ez a leírás.A gond az hogy itt fórumon nem nagyon találok részletes leírást teljes mysql rõl.(Ha tévedek, és mégis van, akkor elnézést kérek).
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29
|