Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Axe9

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
46
Segítségkérés / Autó-Rendszáma Heelp
« Dátum: 2012. október 07. - 12:14:02 »
üdv mindenkinek.
Mivel már 1x nyitottam hasonló témát de rám sem bagóztatok ezért nyitok újjat.
Szóval.
Olyan rendszám rendszert szeretnék ami elmenti a rendszámit mikor rárakják a kocsira.
Pontosabban mikor megvesznek egy autót akkor egydialogba kérje a kocsi Rendszámát és oda betudják írni a rendszámot. És azt mentse is el.
Remélem Tudtok Segíteni.!! Elõre is köszönöm.!

47
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Paraszt RPG <HUN>
« Dátum: 2012. október 06. - 23:58:31 »
zeteni jó a megfogalmazásod. ;D Én jót nevettem rajta de IGAZ.!! :)
Mellesleg ez a \"paraszt\" rpg ( nem tudom kinek az agyából pattant ki ez..) jó kis Nongyûjtõ hely. Tapasztalatból mondom. :d
De nem akarom bántani a szervert, nem áll szándékomban csupán saját vélemény. (:

48
RP/RPG kérések / Házrendszer kérés
« Dátum: 2012. október 05. - 22:04:38 »
köszi.
És ebbe a ppc cuccba milyen parancsal tudok letenni új, házakat ?

49
RP/RPG kérések / Házrendszer kérés
« Dátum: 2012. október 05. - 21:57:02 »
T0ny amit linkeltél topikot abba hol van a letöltése a házrendszernek ?. :o O.o

50
RP/RPG kérések / Kocsi indítás másképp segítség kérés
« Dátum: 2012. október 05. - 21:52:47 »
Sziasztok.
Van egy ilyenem.:
 
public Startup(playerid, vehicleid)
{
    new pveh = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
    new newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER || engineOn[vehicleid])
{
//I do nothing!
}
else if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && !engineOn[vehicleid] && !vehicleEntered[playerid][vehicleid] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && pveh != 510 && pveh != 462 && newcar != 59 && newcar != 60 && !IsAPlane(newcar) && !IsAHarvest(newcar) && !Halaszhajo(newcar) && !IsASweeper(newcar))
{
    if(AdminDuty[playerid] == 0)
    {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE, \"Figyelem! Elõször be kell indítanod a motort a \'SHIFT\' billentyûvel!\");
   TogglePlayerControllable(playerid, false);
   vehicleEntered[playerid][vehicleid] = true;
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Admin szolgálatban tudod vezetni!\");
}
}
else if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && !engineOn[vehicleid] && vehicleEntered[playerid][vehicleid] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && pveh != 510 && pveh != 462 && newcar != 59 && newcar != 60 && !IsAPlane(newcar) && !IsAHarvest(newcar) && !Halaszhajo(newcar) && !IsASweeper(newcar))
{
    if(AdminDuty[playerid] == 0)
    {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE, \"Figyelem! Elõször be kell indítanod a motort a \'SHIFT\' billentyûvel!\");
   TogglePlayerControllable(playerid, false);
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Admin szolgálatban tudod vezetni!\");
}
}
}
public engine2(playerid)
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}
}
stock strvalEx( const string[] ) // fix for strval-bug with > 50 letters.
{
// written by mabako in less than a minute :X
if( strlen( string ) >= 50 ) return 0; // It will just return 0 if the string is too long
return strval(string);
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    new string[256];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new pveh = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
new newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
if( newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
         TogglePlayerControllable(playerid,1);
         RemovePlayerFromVehicle(playerid);
    }
    if(newkeys == KEY_JUMP)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
      {
         if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
         {
            return 1;
         }
         if(IsAnOwnableCar(newcar))
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { }
            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { }
            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { }
            else { return 1; }
         }
         if(pveh == 510 || pveh == 462 || pveh == 481 || pveh == 509)
         {
            return 1;
         }
         if(newcar == 59 || newcar == 60)
         {
            return 1;
         }
         if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Ezen az autón kerékbilincs van! Hívj szerelõt és leszedi!\");
              RemovePlayerFromVehicle(playerid);
              TogglePlayerControllable(playerid, 1);
             return 1;
          }
         if(IsAHarvest(newcar))
         {
             return 1;
         }
         if(Halaszhajo(newcar))
         {
             return 1;
         }
         if(IsAPlane(newcar))
         {
            return 1;
         }
         if(IsASweeper(newcar))
         {
            return 1;
         }
         if(gEngine[playerid] == 1) { return 1; }
         PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, sizeof(string), \"* %s behelyezi és elfordítja a kocsikulcsot.\", sendername);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetPlayerChatBubble(playerid, \"behelyezi és elfordítja a kocsikulcsot.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
         SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~w~~n~~n~~n~~n~Beindul a jármû motorja...\",3500,3);
         gEngine[playerid] = 1;
         return 1;
      }
   }
}
    }
    else if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK)
    {
        if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
            if(gEngine[playerid] == 0 && engineOn[newcar] == 0)
            {
      RemovePlayerFromVehicle(playerid);
      TogglePlayerControllable(playerid, 1);
      return 1;
            }
            else if(NoFuel[playerid] == 1)
   {
       TogglePlayerControllable(playerid, 1);
      RemovePlayerFromVehicle(playerid);
      NoFuel[playerid] = 0;
      return 1;
   }
        }
    }
    else if ((newkeys & CCKey) && !(oldkeys & CCKey) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (GetVehicleSpeed(vid) == 0) return false;
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetVehicleVelocity(vid, x, y, z);
GetVehicleZAngle(vid, PlayerHeadingAngle[playerid]);
DistanceFlat(0, 0, x, y, PlayerCruiseSpeed[playerid]);
    SetTimerEx(\"CruiseControl\", 500, false, \"d\", playerid);
}
else if (PlayerCruiseSpeed[playerid] != 0.00 && (newkeys & KEY_HANDBRAKE))
{
    PlayerCruiseSpeed[playerid] = 0.00;
}
    return 1;
}

 
És én ezt úgy szeretném beállítani hogy ne a \'SHIFT\' gomb lenyomásával indulljon el az autó hanem parancsra. Például /motorindít Hogy lehessen evvel a kölcsön kulcsot is használni.
Válaszokat elõre is köszönöm !

51
Segítségkérés / LT mód error. Help
« Dátum: 2012. október 05. - 14:42:38 »
Ha van skypod akkor adok Team Vievert megskype címet is és nézd meg Nekem nem megy. :/

52
Segítségkérés / LT mód error. Help
« Dátum: 2012. október 05. - 10:24:17 »
Sziasztok.
Az imént be akartam konvertálni az egyik roleplay módot de ezt az üzenetet kaptam.
Valaki tudja mi lehet a gond ?.
Elõre is köszönöm.!
 
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\samp03e_svr_R2_win32\\pawno\\include\\dutils.inc(382) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\samp03e_svr_R2_win32\\pawno\\include\\dutils.inc(383) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\samp03e_svr_R2_win32\\pawno\\include\\JunkBuster.inc(2339) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\samp03e_svr_R2_win32\\pawno\\include\\JunkBuster.inc(2340) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(59) : error 021: symbol already defined: \"FALSE\"
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3368) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3369) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3420) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3421) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3498) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3499) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3559) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3560) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3764) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3765) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3898) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3899) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3980) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(3981) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(5708) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(5709) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(5747) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(5748) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(5786) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(5787) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(6743) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(6744) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(6947) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(6948) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(7370) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(7371) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(7443) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(7444) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(8860) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(8861) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(9766) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(9767) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(10729) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(10730) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(10765) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(10766) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(10801) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(10802) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(11632) : warning 219: local variable \"offset\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(11633) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(12753) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13333) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13362) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13390) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13420) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13448) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13477) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13506) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13535) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13583) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13600) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13627) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(13689) : warning 219: local variable \"result\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(17345) : error 021: symbol already defined: \"strtok\"
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(17345 -- 17346) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(17344) : error 010: invalid function or declaration
D:\\Játékdvd-cd\\GTA SA SCRIPT\\Scriptek GTA\\roleplay_1.2.pwn(17344 -- 17347) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
5 Errors.

53
Archívum / Confederacy RPG Jó közösség, jó hangulat ne hagyd ki!
« Dátum: 2012. október 03. - 14:24:15 »
Rendben.

54
Segítségkérés / ADMINOK: miért nem irja ki?
« Dátum: 2012. október 02. - 23:15:48 »
Ez DTRP Edit. :)

55
Segítségkérés / Mozgó Object
« Dátum: 2012. október 02. - 18:46:37 »
Helló.
Egy olyan problémám lenne hogy írtam egy \"parancsra nyíló kapurendszert\" minden jó benne hibátlanul bekonvertálja.
De mikor felmék a szerverre nem mûködnek a parancsok meg semmi. ( Rp szerverre készült. ( Módba ))
Segítségeteket elõre is köszönöm, ( Van már nem 1 mozgó object a módban)

56
Archívum / Future
« Dátum: 2012. október 01. - 22:33:13 »
Grat. xD Már bocs.
Ezt a módot egyik haverom Editelte. .
Egyébként jólesz, h mindenki ezzel a DT\"Edit\" móddal nyit szervert. :)

57
Archívum / Confederacy RPG Jó közösség, jó hangulat ne hagyd ki!
« Dátum: 2012. október 01. - 22:27:15 »
Igazad van.
Bátyám ezt a szervert nem nonosoknak készítette/Bérli
De egyébként jólmondod igen. A nonosoknak Külön kellene nyitni egy szervert Non RPG cimkével.

58
Archívum / Confederacy RPG Jó közösség, jó hangulat ne hagyd ki!
« Dátum: 2012. október 01. - 21:16:19 »
nm. ;d

59
Archívum / Confederacy RPG Jó közösség, jó hangulat ne hagyd ki!
« Dátum: 2012. október 01. - 19:25:25 »
Nem szokásom. Csak valamivel ütni is kell.
Egyébként nem rossz indulatból mondom de télleg nonosak a palyerek NEM MIND de azért találkoztam jópár nonossal.
Pl mikor elkezdtem dolgozni az egyik gyerek ott a hídon driftelt a kocsijával kidöntötte a lámpákat vagy 20m et repült.. miegymás.
Én az ilyeneket kapás lebannolom.
Inkább legyünk tizen a szerón de õk rp-znek mint 50 nonos. Már elnézést.

60
Archívum / Confederacy RPG Jó közösség, jó hangulat ne hagyd ki!
« Dátum: 2012. október 01. - 18:49:48 »
Anthony.
Persze hogy meg adta az engedélyt mivel Testvéremé. :)

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal