Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Segítségkérés / Jelszavas kapu« Dátum: 2011. november 26. - 19:05:12 »
Hellosztok azt szertném tõtetek megkérdezni hogy, hogy lehet jelszós kaput csinálni !
olant hogyha pl beirom hogy :/nyit akkor kihoz egy dialogot hogy kérlek írd be a jelszót ! ha nem jó a jelszó kiírja mindenkinek hogy ...... (az illetõ=%s) megprópált belépni a ..... helyiségbe de nem sikerült neki ! ha jó akkor kinyílódjon és kírja mindenkinek hogy ........ sikeresen belépet a ....... helyiségbe ! ja és timimerrel 4 mp múlva becsukódjon ! válaszotokat elõre is köszönöm ! [mod]Kis helyesírás[/mod] 47
Segítségkérés / Zene leállítása.« Dátum: 2011. november 26. - 18:59:08 »
bocs nem jó most a választáskor nem indul el a zene !
48
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[TuT] Enum használata« Dátum: 2011. november 26. - 18:52:47 »
bocs de
off: Eloször hozzuk létre: 49
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Szerver router mellett« Dátum: 2011. november 26. - 11:54:42 »
[MaD]Diggity nekem le van töltve nekem leírja mi az azonosító meg a jelszó ? leirom
50
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Szerver router mellett« Dátum: 2011. november 25. - 19:11:18 »
hello nekem SpeedTouch-om van de azt nem találom mit tegyek ?
51
Segítségkérés / Zene leállítása.« Dátum: 2011. november 24. - 21:21:35 »
hellosztok 1 problémám lenne a skin választáskor beraktam egy zenét így néz ki a onplayerrecurestclass om !
de ha lespawnolok nem áll le ebbe segítsetek a spawnnál légyszi csináljátok meg ! [pawn]public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { PlayerPlaySound(playerid, 1185); iSpawnSet[playerid] = 0; SetupPlayerForClassSelection(playerid); return 1; } a spawn public OnPlayerSpawn(playerid) { if(strlen(FightStyle[playerid])) { SetPlayerFightingStyle(playerid,FightStyle[playerid]); return 1; } { SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1); for(new a=0; a < 129; a++) ApplyAnimation(playerid,AnimLibraies[a],\"null\",0.0,0,0,0,0,0); } GivePlayerMoney(playerid, PocketMoney); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerRandomSpawn(playerid); TogglePlayerClock(playerid,1); } return 1; }[/pawn] [mod]Használd a pawn tageket [pawn] kód [/pawn], és a problémára utaló nevet adj témádnak.[/mod] 52
Segítségkérés / sebesség« Dátum: 2011. november 15. - 19:51:56 »
hellosztok azt szeretném tõletek kérdezni hogy hogyan lehetne megoldani azt hogyha valaki gyorsan hajt pl 120 km/h sebességel akkor adjon neki egy körözés és ha mégtöbbel 2 3 4 et ! És olyan hogy a rendõröknek legyen joguk hogy bírságot szabhassanak ki vagy jogsi elvétel* !
*igen és jogsi rendszer féleség is kéne ugy hogy ez mindamit ide írtam az 1 stript legyen ! pl jogsi-vesz,jogsi-felmutat [id] (csak rendõrnek),jogsi-eldob ilyesmi ! Légyszi segítsetek ! 53
Segítségkérés / kocsi bérlés és sisak« Dátum: 2011. november 15. - 19:34:30 »
ok
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 16. - 21:36:32 ) na akkor vissza a témára tudsz segíteni ? 54
Segítségkérés / kocsi bérlés és sisak« Dátum: 2011. november 15. - 18:48:30 »
Hellósztok ! Olyan striptet [FS]-t ilyen kocsi bérlõset
1Legyen benne olyan hogy vagy egy chepoint vagy pickup ba belemegyek kihoz egy dialogot és mindenféle (az összes)autót ki lehessen bérelni ! persze pénzér minden autó 10000$-15000$-ba kerüljön ! 2 és még olyat kérnék hogy ha ráülök egy biciklire vagy egy motorra aggyon a rendszer bukósisakot természetesen a fejemre ! 55
Segítségkérés / rendõrös stript kéne« Dátum: 2011. november 12. - 15:13:06 »
Sziasztok olyan striptet szeretnék kérni hogy
legyen benne 1 bírság kiszabás 1$-10000$ ig egy bizonyos távolságba 2 megbilincselés/elengedés 3 kocsiba betenni/kivenni 4 bezárni börtönbe (1-3 percig) 5 kiengedni börtönbõl (nem muszáj) 6 és ha valki gyorsan hajt akkor mennyen fel a körözése 56
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:2 kérés« Dátum: 2011. november 12. - 11:59:10 »
Azt mondtam hogy ZÁROK !
57
Szkript kérések / 2 kérés« Dátum: 2011. november 11. - 17:22:32 »
hello staubka jó lett megoldottam kössz a segítséget +1lájk és:
ZÁROK! 58
Szkript kérések / 2 kérés« Dátum: 2011. november 10. - 19:26:46 »
kössz de én nem timerrel akartam hanem ha megnyomom a num 4 et akkior kinyíljon és ha mégegyszer megnyomom akokk becsukódjon! nem timer ! jo igy csak nem timerrel kéne ! megoldható ?
59
Szkript kérések / 2 kérés« Dátum: 2011. november 10. - 18:48:02 »
[pawn]#include <a_samp>
new obj; new obj2; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { obj = CreateObject(980, 1540.3244628906, -1627.6479492188, 15.156204223633, 0, 0, 89.730010986328); //obj3 = CreateObject(980, 1540.3618164063, -1627.7973632813, 9.6562042236328, 0, 0, 89.639831542969); obj2 = CreateObject(980, 1543.5411376953, -1627.5560302734, 15.156204223633, 0, 0, 270.27026367188); //obj4 = CreateObject(980, 1543.4578857422, -1627.7202148438, 20.906204223633, 0, 0, 272.25524902344); return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_ANALOG_LEFT) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 50000.0, 1540.3244628906, -1627.6479492188, 15.156204223633, 5.0))//2.0 = 2 méter { MoveObject(obj, 1540.3618164063, -1627.7973632813, 9.6562042236328, 4.0);//3.0 = mozgatás sebessége MoveObject(obj2, 1543.4578857422, -1627.7202148438, 20.906204223633, 4.0);//3.0 = mozgatás sebessége } }else{ MoveObject(obj, 1540.3244628906, -1627.6479492188, 15.156204223633, 3.0);//3.0 = mozgatás sebessége MoveObject(obj2, 1543.5411376953, -1627.5560302734, 15.156204223633, 3.0);//3.0 = mozgatás sebessége return 1; }[/pawn] C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\szerver\\filterscripts\\1.pwn(48) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\szerver\\filterscripts\\1.pwn(58) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 46) Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. return 1 nélkül is ezt írja és a warningal ne foglakozz ! 60
Szkript kérések / 2 kérés« Dátum: 2011. november 10. - 18:23:06 »
jó a segély stirpt mostmár csak 1 ben kéne segítened
[pawn]#include <a_samp> new obj; new obj2; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { obj = CreateObject(980, 1540.3244628906, -1627.6479492188, 15.156204223633, 0, 0, 89.730010986328); //obj3 = CreateObject(980, 1540.3618164063, -1627.7973632813, 9.6562042236328, 0, 0, 89.639831542969); obj2 = CreateObject(980, 1543.5411376953, -1627.5560302734, 15.156204223633, 0, 0, 270.27026367188); //obj4 = CreateObject(980, 1543.4578857422, -1627.7202148438, 20.906204223633, 0, 0, 272.25524902344); return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_ANALOG_LEFT) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 999999.0, 1540.3244628906, -1627.6479492188, 15.156204223633, 5.0))//2.0 = 2 méter { MoveObject(obj, 1540.3618164063, -1627.7973632813, 9.6562042236328, 4.0);//3.0 = mozgatás sebessége MoveObject(obj2, 1543.4578857422, -1627.7202148438, 20.906204223633, 4.0);//3.0 = mozgatás sebessége }else{ MoveObject(obj, 1540.3244628906, -1627.6479492188, 15.156204223633, 3.0);//3.0 = mozgatás sebessége MoveObject(obj2, 1543.5411376953, -1627.5560302734, 15.156204223633, 3.0);//3.0 = mozgatás sebessége } return 1; }[/pawn] így néz ki a striptem csak az a bajom ha beirom hogy \"}else{\" akkor már nem jó 1 hiba ! de ha nem teszem be csak ki nyitja az ajtót de be nem csukja! |