Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Hun_Norberto
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
46
« Dátum: 2013. február 12. - 16:50:53 »
Köszi... De mit jelent az hogy \"properties\" xD
Tulajdonságok.
47
« Dátum: 2013. február 09. - 17:15:26 »
Modositva!!!!!!!!
Köszönjük, megértjük egy felkiáltójellel is.
48
« Dátum: 2013. február 08. - 17:06:35 »
Üdv mivel sok kezdõ nem tudja mitõl lehetnek pár egyszerû error/warningok ezért leírok pár figyelmesztetéseket és errort amivel a pawno kijelezné ezeket a hibákat ez lehet Warning vagy Error.
Ez igy nem teljesen értelmes. Ez a hiba akkor jön elõ amikor egy sort rosszúl írunk úgymond sor eltolodás a hibája ez nem nagy warning ez csak egy egyszerû dolgok ezt lehet javítani egy egyszerû függvényel.
warning 217: loose indentation A sor eltolodás javítása amit a mód elejére írunk:
#pragma tabsize 0
[/quote] Igy is lehet javitani, de jobb, ha inkább a szükséges eltolást használjuk...
Ez a hiba akkor jön elõ a pawnoban ha egy bízonyos függvény nincs a módban létrehozva vagyis definálva.. ez lehet new vagy #define
error 017: undefined symbol
[/quote] Ami new-val vagy #define-nal van létrehozva, az nem függvény. Lehet ezeknél is, de függvényeknél is.
Ez a hiba akkor jön elõ ha a módban már 1x újra lett definálva ez lehet new vagy #define vagy más kód ami ezt a hibát írhatja! Ilyenkor a tehendõ az, hogy kitöröljük a módból azt a sort ami már újra meg van mivel elég 1x benne legyen a módban!
error 021: symbol already defined
[/quote] Meg még a függvényeknél is ugyanez.
Ez nem pawno hiba! Ez a konzólban léphet elõ ami elégé idegesítõ mivel nem tudjuk mi lehet a hiba! Ez azért írja meg a pluginok nincsenek betöltve a server.cfg textdocumetjében!
Run time error 19: \"File or function is not found\"
[/quote] Konz ól?
Ez a hiba akkor jön elõ amikor a módban nem zártunk le egy sort ez lehet } vagy ;
error 001: expected token: \";\", but found \"{\"
[/quote] Azt hiányolja, ami a \"token\" szó után van, és azt találta, ami a \"but found\" után van.
Ez a hiba akkor jön elõ amikor rossz függvényt írtunk vagy másoltunk be akkor ezt a warningot elõhívja a mód még jó csak a függvény ami rossz szerver befagyást vagy más hibát csinálhat!
warning 213: tag mismatch
[/quote] Ez nem teljesen értelmes mondat; ezt akkor irja, amikor pl. egy függvény integer-t (egész számot) kér, de float-ot (tizedestörtet) adunk meg, tehát nem a jó tipust. De pl. ekkor is: new Float:asd = GetPlayerMoney(playerid); mivel a függvény egész számmal tér vissza. Tehát amikor a két \"tag\" különbözik egymástól. Ja és eléggé átláthatatlan, egy
kódot igazán közéjük tehetnél. Ezeket nem ártó szándékkal irtam (bár néhol úgy hangozhat), csak segiteni szeretnék.
49
« Dátum: 2013. február 06. - 14:52:50 »
stock CarRespawn2(playerid,rendszam[12]) { new rspveh = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:rsX, Float:rsY, Float:rsZ, Float:rsrotZ, vw = GetVehicleVirtualWorld(rspveh) seat=GetPlayerVehicleSeat(playerid); if(seat==128) seat=0; //Ha 128-cal térne vissza, akkor a vezetõülésbe rakja vissza SetVehicleNumberPlate(rspveh,rendszam); GetVehiclePos(rspveh,rsX,rsY,rsZ); GetVehicleZAngle(rspveh,rsrotZ); SetVehicleToRespawn(rspveh); SetVehiclePos(rspveh,rsX,rsY,rsZ); SetVehicleZAngle(rspveh,rsrotZ); SetVehicleVirtualWorld(rspveh,vw); PutPlayerInVehicle(playerid, rspveh, seat); }
Tessék vissza is rakja a kocsiba (a megfelelõ ülésre), feltéve ha akkor kell, amikor a jármûben vagy. (Red-Eye kódját irtam át, ha nem egyértelmû.)
50
« Dátum: 2013. február 05. - 20:57:58 »
Létrehozol valami lapos objektumot, amit ráraksz a falra, és annak a textúráját átcseréled a szövegre a SetObjectMaterialText paranccsal. Ha kell hozzá segitség, szólj. E: Bár én nem sokat foglalkoztam ezzel a paranccsal, de azt hiszem ezzel lehet keresni \"materialindex\"-eket.
51
« Dátum: 2013. február 05. - 20:53:12 »
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { switch(classid) { case 0: { gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL; GameTextForPlayer(playerid, \"Civil\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } case 1: { gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL; GameTextForPlayer(playerid, \"Civil\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } case 2: { gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL; GameTextForPlayer(playerid, \"Civil\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } case 3: { gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL; GameTextForPlayer(playerid, \"Civil\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } case 4: { gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL; GameTextForPlayer(playerid, \"Civil\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } case 5: { gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL; GameTextForPlayer(playerid, \"Civil\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } case 6: { gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL; GameTextForPlayer(playerid, \"Civil\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } case 7: { gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL; GameTextForPlayer(playerid, \"Civil\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } case 8: { gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL; GameTextForPlayer(playerid, \"Civil\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } case 9: { gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL; GameTextForPlayer(playerid, \"Civil\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } case 10: { gTeam[playerid] = TEAM_RENDOR; GameTextForPlayer(playerid, \"Rendõr\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } case 11: { gTeam[playerid] = TEAM_RENDOR; GameTextForPlayer(playerid, \"Rendõr\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } case 12: { gTeam[playerid] = TEAM_RENDOR; GameTextForPlayer(playerid, \"Rendõr\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } case 13: { gTeam[playerid] = TEAM_ADMIN; GameTextForPlayer(playerid, \"Admin\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } case 14: { gTeam[playerid] = TEAM_ADMIN; GameTextForPlayer(playerid, \"Admin\", 1000, 4); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0); SetPlayerCameraPos(playerid,2001.6473,1545.0640,13.5859); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2005.3905,1544.6749,13.5908); } } if(gTeam[playerid]==TEAM_RENDOR) //Az elõzõekben beállitotta a class-okhoz a csapatokat ugye, és itt pedig leellenõrzi, hogy rendõrt választott-e { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); //Új \"name\" változó és abba a játékos neve if(strcmp(name, \"[_7nG.]\", false, 7)==0) //Ez a függvény 0-val tér vissza, ha az elsõ 7 karakter megegyezik ezekkel { return 1; //Ekkor engedélyezett a spawn. } return 0; //Különben nem } return 1; //Ha nem rendõr, akkor is engedélyezett } Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 05. - 20:53:52 )
Csak a vége felé irtam hozzá.
52
« Dátum: 2013. február 05. - 20:11:14 »
Sziasztok! Kéne nekem egy olyan szkript, ami lekérdezi a játékosnak a nevét, annak is egy részletét. Ha pl. a nevében benne van az hogy [_7nG.], akkor használhassa azt a csapatot. A csapat: TEAM_RENDOR. Tehát ha benne van a nevébe az hogy [_7nG.] (lehet a neve pl. [_7nG.]Lali, [_7nG.]Pisti, [_7nG.]Gazsi.), akkor adja meg az engedélyt, hogy lespawnoljon a játékos (public OnPlayerRequestClass ha jól tudom). Elõre is köszönöm a válaszokat! A helyes megoldásért +-t adok! Köszönöm! :smokin:
A spawnolás engedélyezéséhez/tiltásához az OnPlayerRequestSpawn kell, legalábbis szerintem idegesitõ lenne, ha váltogatás közben állandóan kiirná, hogy te ezt nem használhatod, és mondjuk átváltaná. Régen Pawno-ztam már, az OnPlayerRequestClass-ban is le lehet tiltani. Az összehasonlitáshoz pedig strcmp(). public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { //Gondolom akkor vannak itt kódok, amik meghatározzák, hogy melyik class melyik csapaté, oda ezt new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); if(strcmp(name, \"[_7nG.]\", false, 7)==0) //Ez a függvény 0-val tér vissza, ha az elsõ 7 karakter megegyezik ezekkel { return 1; } return 0; //Idáig --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- }
Addig nem tudok konkrétabbat irni, amig nem mutatod meg a kódod ezen részét, vagy irsz egy kicsit többet róla, hogy is mûködik. E: Ja bocs, szkriptet kértél? Ezt a gamemode-ba kellene szerintem.
53
« Dátum: 2013. február 04. - 18:11:57 »
Norbi, tudom, hogy nem nagyon tervezted
Állandóan azt irogatom, hogy ne csak én döntsek el mindent, azt akarom, ami a többségnek jó.
csak ötletnek, talán egy új map? a Régi SA -sat meg törüljük? Mert nekem van 1-2 olyan amit belehetne rakni. [/quote] Ezzel csak az a baj, hogy akkor minden szerver használja azt az új map-ot? Nem tudom... Szerintem inkább az eszközöket kellene megadni hozzá, hogy berakhassák. De persze lehetne úgy is, hogy berakunk egy újat, és akinek nem tetszik, meg lesz az eszköze hozzá, hogy visszaállitsa a régi objektumokat. [/quote] Ez az ötlet nem rossz, akkor már úgykéne, hogy lenne egy laucher vagy valami, és letölti azokat az eredeti map fájlokat (9MB). És az eredetit vissza lehetne rakni a módoltra(10-15MB között lehet). És ha úgyvan, akkor ezeket én megírom, meg valahogy úgykéne, hogy ha original map van, akkor csak olyan szerverekre tud felmenni, ha a bemódolt akkor meg csak az olyankora, ez szerintem úgylenne megoldható, hogy a kapcsolódáskor lekérné egy txt -ben lévõ számot (pl.: 1) és akkor felengedi a módolt szerverre, de az eredeti maposra nem, ha 0 akkor felengedné az eredeti mapposra, de a módoltra nem. De ez csak az én véleményem, hogy így lenne legegyszerübb. [/quote] Irtam a listába (amit most nem lehet megnézni, mert nincs weboldal...), hogy mod letöltés biztonságosan, azaz leellenõrzi, hogy az egy engedélyezett mod, stb. és aztán letölti egy központi helyrõl... Felõlem lehet igy is, tehát forditva, hogy az eredeti map-ot is le lehessen tölteni...
Még mindig nem kezdettel hozzá? Pedig nagyon kíváncsi lennék.
Szerintem induljunk ki MTA-ból amúgy. :wag: [/quote] De mit adnátok hozzá az MTA-hoz? Azt semmi értelme tovább fejleszteni, minden kész van már benne. Szerintem 2 féle lehetõség van ha nem 0-ról írjátok: - kiindulni SA-MP 0.2.5-bõl. vagy - kiindulni egy régebbi multiplayerbõl pl. San Andreas Party. Ez egy régebbi fejlesztés nagyrészt Ywa (egy holland programozó) készítette. Nekem a forrása megvan, régen szereztem meg. Ha gondoljátok PMben oda adhatom. Delphiben készült, elég komplikált, mert DirectX nincs Delphihez tudtommal és C++-ban kell hozzá írni egy segéd dll-t (chatbox miatt kell) ahhoz viszont nincs forrás és újra kell írni. [/quote] Megnézném, ha nem baj és el is küldöd a forását. E: Meg leltem, és Norbi, lehet tényleg ebbõl kéne kiindulni. (San Andreas Party [/quote] Nem tudom, le akartam tölteni gtamodding.com-ról (pontosabban a limetric.com-ról, vagy mirõl) a forráskódját, és az avast blokkolta a szerver exe-t (és igy az egész archivum oda). De nekem az a gondom ezzel az ötlettel, hogy legyen egy alap, hogy akkor az én ötletemet, amivel a internetes játékot meg lehetne oldani (ha egyáltalán mûködik az ötletem...), lehet, hogy még nehezebben lehet majd megvalósitani, mert be van már minden állitva pl. a RakNet-re, de ha leirjátok nekem, hogy miért kell hozzá mindenképpen egy alap, felõlem lehet... Csak ez a dilemmám, hogy nehezebb lesz-e egy alapot átirni.
54
« Dátum: 2013. február 03. - 18:30:25 »
Norbi, tudom, hogy nem nagyon tervezted
Állandóan azt irogatom, hogy ne csak én döntsek el mindent, azt akarom, ami a többségnek jó. csak ötletnek, talán egy új map? a Régi SA -sat meg törüljük? Mert nekem van 1-2 olyan amit belehetne rakni. [/quote] Ezzel csak az a baj, hogy akkor minden szerver használja azt az új map-ot? Nem tudom... Szerintem inkább az eszközöket kellene megadni hozzá, hogy berakhassák. De persze lehetne úgy is, hogy berakunk egy újat, és akinek nem tetszik, meg lesz az eszköze hozzá, hogy visszaállitsa a régi objektumokat.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 03. - 18:34:15 )
Én a jogi részére lennék kíváncsi Pl a SA:FP fan made-nek minõsül? [/quote]
MTA se hivatalos, az lesz hivatalos amit a R* elfogad és támogat. [/quote]
Nem hinném, hogy a R* különösebben foglalkozik még a GTA:SA-val ilyen téren. Meg szerintem ezek a FAN-MADE dolgok soha se izgatták õket, max elismerõen csettintettek, hogy \"ez igen, alkotnak valamit a srácok\". [/quote] Szóval elvileg igen.
55
« Dátum: 2013. február 03. - 12:40:38 »
Öhm, váltottam Subversion-re, és szerintem Visual Studio 2012-vel kellene, de lehet, hogy nem mindenkinek olyan jó a gépe. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 03. - 12:50:39 )
Hm, amit a VS2012 generált, elinditottam, és van benne alapból egy File->Exit menüpont, meg egy Help->About... menüpont, ahol leirja, hogy SAFP, Version 1.0 Copyright © 2013...
56
« Dátum: 2013. február 03. - 00:45:43 »
Szerintem ez így nem teljesen jó.
Így azt a pinget nézi ami abban a pillanatban van.
Mivel hogyha 20-30 az átlag pinged és felugrik egyszer a max ping fölé, kickel a szerver.
Úgy az igazi ( szerintem ), hogyha átlagot számolsz és a-szerint fut le a többi kód.
#include <a_samp> #define FILTERSCRIPT #define piros 0xFF0000C8 #define MAX_PING 250 //Mennyi ping után dobja ki #define MAX_CHECKS 10 //Mennyi mérést átlagoljon new Ping[MAX_PLAYERS][MAX_CHECKS], Last[MAX_PLAYERS]=0; public OnPlayerUpdate(playerid) { new last=Last[playerid]; Ping[playerid][last] = GetPlayerPing(playerid); Last[playerid]++; new ping; for(new i; i<MAX_CHECKS; i++) { ping+=Ping[playerid]; //Összeadja a pingeket } ping/=MAX_CHECKS; if(ping >= MAX_PING) { new string[256], nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"%s ki lett rúgva a rendszer által! Indok: Magas ping. Ping: %d. Maximum ping: %d.\", nev, ping, MAX_PING); SendClientMessageToAll(piros, string); Kick(playerid); } return 1; }
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 03. - 00:49:03 ) De nem teszteltem, lehet, hogy valami nem jó. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 03. - 01:04:14 ) Jé, most már alapból kékkel irja a \"Dupla hozzászólás...\" szöveget?
57
« Dátum: 2013. február 02. - 21:10:16 »
Build menü, Run options opció, Execute this file-hoz pawncc.exe van irva?
58
« Dátum: 2013. február 02. - 19:15:19 »
Hm, pberry két torrent helyre is felrakott egy forráskódot, de 2011-ben, és azóta nincs seed-elve. Lehet, hogy 0.2x, nem tom.
59
« Dátum: 2013. február 02. - 11:26:26 »
Visual C++ 2008 Express Editionhoz ertek valamennyit meg tegnap kezdtem tovabb tanulni a nyelvet... Lehet hasznom vennetek.
Ha küldesz egy Gmail cimet, felveszlek. Egyébként ha valakinek nem sikerül beállitani a programot (Git) segithetek (nekem legalábbis egy délutánomba került, mire rájöttem mi a hiba, de lehet, hogy ti jobbak vagytok ).
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
|