Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Bazsi

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23
46
Segítségkérés / Ezt hogyan javítsam?
« Dátum: 2012. július 08. - 16:07:20 »
Hát valószínûleg a timer nevét adtad meg, pedig a killtimerhez egy változóban kell eltárolni a timer id-jét...
itt le van írva és van példa: http://wiki.sa-mp.com/wiki/KillTimer

47
Bemutatkozás / Bazsi
« Dátum: 2012. július 04. - 23:45:19 »
Köszönöm még 1szer, Dzsorden  :)

48
Szervert bemutató anyagok / Weking RP bemutató logo/fejléc
« Dátum: 2012. július 04. - 22:01:46 »
Jaja :D

49
Szervert bemutató anyagok / Weking RP bemutató logo/fejléc
« Dátum: 2012. július 04. - 20:14:20 »
Jó lett, de \"Ahol a kiélheted a vágyaidat\"?  ::|

50
RP/RPG kérések / /sokkol
« Dátum: 2012. július 04. - 20:12:32 »
Ezt rakd be a módba, és akkor oda, ahova írtad, hogy \"ide kellene valami szerintem\", oda ezt írod, elvileg mûködik :)
 
stock GetClosestPlayerToPlayer(playerid)
{
    new Float:dist = 1000.0;
    new targetid = INVALID_PLAYER_ID;
    new Float:x1,Float:y1,Float:z1;
    new Float:x2,Float:y2,Float:z2;
    new Float:tmpdis;
    GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
    for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
    {
        if(i == playerid) continue;
        GetPlayerPos(i,x2,y2,z2);
        tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2));
        if(tmpdis < dist)
        {
            dist = tmpdis;
            targetid = i;
        }
    }
    return targetid;
}

 
Innét szedtem, csak átírtam stock-ra: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=234561

51
RP/RPG kérések / /park parancs átalakítása
« Dátum: 2012. július 04. - 20:06:58 »
Ha ezeket kiszeded, akkor nem rakja újra, de nem vagyok benne biztos, hogy lementi rendesen...
 
DestroyVehicle(carid);
CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy],CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000);

52
Segítségkérés / PRESSED, RELEASED problema
« Dátum: 2012. július 04. - 19:52:18 »
Hello! Nálam is ez volt a probléma, de (nekem) megoldódott, remélem, hogy nálad is fog menni, annyit kell, hogy nem a #define-st használod, hanem a hosszabb változatokat:
Megnyomja:
 
if ((newkeys & KEY_FIRE) && !(oldkeys & KEY_FIRE))

 
Elengedi:
 
if ((oldkeys & KEY_FIRE) && !(newkeys & KEY_FIRE))

53
Segítségkérés / fixchars, GetClosestVehicle
« Dátum: 2012. július 03. - 15:20:42 »
Köszönöm, gyönyörûen mûködik :thumbsup: nem tudom, hogy a többi miért nem ment, valószínûleg valamit elrontottam :)

54
SA-MP: Szerverfejlesztés / fixchars 2
« Dátum: 2012. július 02. - 11:09:54 »
Idézetet írta: JBauer date=1341173817\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20329\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De van egy include amivel lehet ékezetet írni a parancsba.
 
/**********************************
     *                                *
     *   @Author:      ZeeX           *
     *   @Version:     0.3.1          *
     *   @Released:    31/10/2009     *
     *                                *
     **********************************/
     
    #if defined _zcmd_included
            #endinput
    #endif
    #define _zcmd_included
     
    #define MAX_FUNC_NAME (32)
     
    #define COMMAND:%1(%2)          \\
                            forward cmd_%1(%2); \\
                            public cmd_%1(%2)             
                           
    #define CMD:%1(%2) \\
                            COMMAND:%1(%2)
     
    #define command(%1,%2,%3) \\
                            COMMAND:%1(%2, %3)     
         
    #define cmd(%1,%2,%3) \\
                            COMMAND:%1(%2, %3)
     
    #if !defined isnull
            #define isnull(%1) \\
                                    ((!(%1[0])) || (((%1[0]) == \'\\1\') && (!(%1[1]))))
    #endif
     
     
    forward OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]);
    forward OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success);
     
     
    static
            bool:zcmd_g_HasOPCS = false,
            bool:zcmd_g_HasOPCE = false;
     
    #if defined FILTERSCRIPT
     
    public OnFilterScriptInit()
    {
            zcmd_g_HasOPCS = funcidx(\"OnPlayerCommandReceived\") != -1;
            zcmd_g_HasOPCE = funcidx(\"OnPlayerCommandPerformed\") != -1;
        return CallLocalFunction(\"zcmd_OnFilterScriptInit\", \"\");
    }
     
    #if defined _ALS_OnFilterScriptInit
       #undef OnFilterScriptInit
    #else
       #define _ALS_OnFilterScriptInit
    #endif
    #define OnFilterScriptInit zcmd_OnFilterScriptInit
    forward zcmd_OnFilterScriptInit();
     
    #else /*not a filterscript*/
     
    public OnGameModeInit()
    {
            zcmd_g_HasOPCS = funcidx(\"OnPlayerCommandReceived\") != -1;
            zcmd_g_HasOPCE = funcidx(\"OnPlayerCommandPerformed\") != -1;
            if (funcidx(\"zcmd_OnGameModeInit\") != -1)
            {
                    return CallLocalFunction(\"zcmd_OnGameModeInit\", \"\");
            }     
            return 1;
    }
     
    #if defined _ALS_OnGameModeInit
       #undef OnGameModeInit
    #else
       #define _ALS_OnGameModeInit
    #endif
    #define OnGameModeInit zcmd_OnGameModeInit
    forward zcmd_OnGameModeInit();
     
    #endif /*if defined FILTERSCRIPT*/
     
    stock strfindex(string[], sub[], start = 0, &pos = 0)
    {
            new r;
            r = strfind(string, sub, false, start);
            pos = r;
            return r;
    }
     
    stock replacesubstr(string[],sub[],to[])
    {
            new
                    pos,
                    sublen = strlen(sub),
                    stringlen = strlen(string);
            do
            {
                    pos = strfindex(string, sub);
                    if(pos >= 0)
                    {
                        strdel(string, pos, pos + sublen);
                        strins(string, to, pos, stringlen);
                    }
                    else return 1;
            }
            while(strfindex(string, sub, pos, pos) >= 0);
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
        if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))
        {
            return 1;
        }
        new
            pos,
            funcname[MAX_FUNC_NAME];
        while (cmdtext[++pos] > \' \')
            {
                    funcname[pos-1] = tolower(cmdtext[pos]);
            }
            format(funcname, sizeof(funcname), \"cmd_%s\", funcname);
            replacesubstr(funcname, \"ö\", \"_chr0_\");
            replacesubstr(funcname, \"Ö\", \"_chr1_\");
            replacesubstr(funcname, \"ü\", \"_chr2_\");
            replacesubstr(funcname, \"Ü\", \"_chr3_\");
            replacesubstr(funcname, \"ó\", \"_chr4_\");
            replacesubstr(funcname, \"Ó\", \"_chr5_\");
            replacesubstr(funcname, \"õ\", \"_chr6_\");
            replacesubstr(funcname, \"Õ\", \"_chr7_\");
            replacesubstr(funcname, \"ú\", \"_chr8_\");
            replacesubstr(funcname, \"Ú\", \"_chr9_\");
            replacesubstr(funcname, \"é\", \"_chr10_\");
            replacesubstr(funcname, \"É\", \"_chr11_\");
            replacesubstr(funcname, \"á\", \"_chr12_\");
            replacesubstr(funcname, \"Á\", \"_chr13_\");
            replacesubstr(funcname, \"û\", \"_chr14_\");
            replacesubstr(funcname, \"Û\", \"_chr15_\");
            replacesubstr(funcname, \"í\", \"_chr16_\");
            replacesubstr(funcname, \"Í\", \"_chr17_\");
        while (cmdtext[pos] == \' \') pos++;
            if (!cmdtext[pos])
            {
                    if (zcmd_g_HasOPCE)
                    {
                            return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\"));
                    }
                    return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\");     
            }
            if (zcmd_g_HasOPCE)
            {
                    return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]));
            }
            return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]);
    }
     
    #if defined _ALS_OnPlayerCommandText
       #undef OnPlayerCommandText
    #else
       #define _ALS_OnPlayerCommandText
    #endif
    #define OnPlayerCommandText zcmd_OnPlayerCommandText
    forward zcmd_OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);
     

 
Ezek az ékezetek. Jelmagyarázat: \"Ú\" - betû amit helyettesít ; \"_chr9_\" - ezt kell beírnod a parancsba!
Példa parancs:
 
CMD:tesztel_chr10_s(playerid)
    {
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A /tesztelés parancs lefutott...\");
            return 1;
    }

 

/*
            A saját karaktert így kell megadni: _chrAZONOSÍTÓ_
            Lista:
            ö - _chr0_
            Ö - _chr1_
            ü - _chr2_
            Ü - _chr3_
            ó - _chr4_
            Ó - _chr5_
            õ - _chr6_
            Õ - _chr7_
            ú - _chr8_
            Ú - _chr9_
            é - _chr10_
            É - _chr11_
            á - _chr12_
            Á - _chr13_
            û - _chr14_
            Û - _chr15_
            í - _chr16_
            Í - _chr17_
    */

 
(Nem én írtam)
Üdv. JBauer
   
 
Köszönöm, ez mûködik :) A fixcharsos sajnos nem, de jó lesz ezzel is :)

55
Segítségkérés / fixchars, GetClosestVehicle
« Dátum: 2012. július 02. - 11:08:34 »
Idézetet írta: ZyZu date=1341164528\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23601\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia! Szóval!
1. Ez le kell töltened: http://www.solidfiles.com/d/7096b7681a/
2. Telepítése: szervered --> pawno --> include --> RAGD bele az INC!
3. Mikor ez megvan akkor a mód elejére írd be #include <fixchars>
 
Köszönöm, de sajnos nem mûködik, szerintem ez volt bent eddig is...
Viszont máshol írtak egy jót, ami mûködik: www.sampforum.hu/index.php?topic=24568.msg300067#msg300067
A másikra esetleg valaki?

56
Segítségkérés / fixchars, GetClosestVehicle
« Dátum: 2012. július 01. - 19:05:56 »
Sziasztok!
Lenne két kérdésem, az egyik az, hogy megírtam nagyon sok parancsot zcmd-ben és rájöttem, hogy kellenén ékezetek bele. Átírni nagyon nagy munka lenne, mert sscanfot is használtam. Sok helyen láttam, hogy írták, hogy a fixchars-al meg lehet oldani, de nekem nem ment sehogy, esetleg le tudnátok írni, hogy hogy lehet, vagy tudnátok ajánlani helyette valamit?
A másik a GetClosestVehicle-vel kapcsolatos, ez is meg van, be is raktam, viszont egyik sem találta meg a legközelebbi jármûvet, mindig -1-re, vagy 0-ra tért vissza.
Elõre is köszönöm a válaszokat!

57
SA-MP: Szerverfejlesztés / fixchars 2
« Dátum: 2012. június 30. - 22:09:38 »
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy ez jó zcmd-s parancsokhoz is, mert sok helyen láttam, hogy ezt írják, de nekem nem akar menni,  :tantrum: átírni meg nagyon nagy munka lenne :S Elõre is köszönöm a válaszokat :)

58
Döntõk / [KÖZÉPDÖNTÕ]Bazsi vs. Puupiee vs. Legend
« Dátum: 2012. június 16. - 17:19:41 »
Idézetet írta: James_Raynor date=1339843616\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22327\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát de basszus. Itt egy tipp:


Piston belöki egy lyukba aztán... Tényleg azt hitted, hogy segítek nyerni? :D
 
Nyerek én egyedül is xD  :laugh:

59
Döntõk / [KÖZÉPDÖNTÕ]Bazsi vs. Puupiee vs. Legend
« Dátum: 2012. június 15. - 12:22:54 »
Elõzõ körben is könnyebb volt a többi régiónak... :(

60
Segítségkérés / mapolt interior
« Dátum: 2012. június 13. - 19:07:42 »
SetPlayerInterior(playerid, 1) és nem lesz látható (1 helyett bármi lehet, csak 0-a nem...) ha meg kimegy, akkor az 1 helyett írj 0-t

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal