Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Segítségkérés / Metinkő« Dátum: 2017. augusztus 22. - 11:12:46 »
Létrehozol, egy Metin_Status[MAX_METIN]; változót, amikor létrehozod akkor ezt az értéket 1-re állítod, ha szétesik akkor 0- ra.
És a random metineket meg így hozod létre.
47
Segítségkérés / MySQL query & result« Dátum: 2017. augusztus 21. - 22:15:15 »
Az lényegtelen, csak a querynek az eredményét akarom kiprintelni. Ha lefut a query akkor azt a cache-be menti le.
Csak ugyebár a cache-t nem lehet ki printelni, csak értékeket kiszedni belőle. És az a baj, ha nemtudom fejből hogy mit is jelent pontosan az a ( SELECT * ) akkor keresgélni kell hogy mi is kell belőle nekem. Viszont ha a konzolba kiirná hogy miket tudott összeszedni, akkor könnyebb lenne. 49
SA-MP: Szerverfejlesztés / [Gamemode]Complex Roleplay« Dátum: 2017. augusztus 21. - 15:00:27 »
Óh, mondjuk erre nem gondoltam én kérek elnézést, így már logikusabb a rendszerük
50
SA-MP: Szerverfejlesztés / [Gamemode]Complex Roleplay« Dátum: 2017. augusztus 21. - 14:27:01 »
A rendszerek működése elég érdekes, sőt abban sem vagyok biztos, hogy működnek
Egy primary Key sincs az SQL-ben, holott amikor létrehoznál akármilyen property-t akkor a cache_insert_id-re hivatkozik, amihez kellene az AI, de ha az nincs akkor állandóan 0 értéket fog visszaadni. Úgyhogy, mindenesetre érdekes XD 51
Segítségkérés / MySQL query & result« Dátum: 2017. augusztus 21. - 11:16:18 »
Addig is próbálkozok valamit kitalálni míg nem kapok valami jó ötletet XD
52
Segítségkérés / MySQL query & result« Dátum: 2017. augusztus 21. - 10:14:04 »
SELECT * FROM players WHERE Admin = 1 LIMIT 1 [\'Name\',\'Score\']
Valahogy így? Sosem látta még ilyen megoldást, mindenesetre kipróbálom majd. És, hogyha ezt a queryt elküldöm és ki printelem akkor azt a két értéket fogja meg adni? 53
Segítségkérés / MySQL query & result« Dátum: 2017. augusztus 20. - 22:03:46 »
Sziasztok!
Van egy kisebb projectem amin dolgozgatok, de nem sietem el a dolgokat Viszont, ilyen tempóval van időm átgondolni jól a dolgokat, inkább lassan de kevesebb buggal, mintsem, hogy gyorsan de bugbánya ként üzemeljen a szkript. Most, rájöttem arra, hogy talán a betöltést meglehetne oldani egyszerűbben, illetve gyorsabban, azonban ehhez látnom kéne mi van a konzol \"mögött\". Az elküldött query-t és a resultot akarom ki printelni a konzolba, hogy lássam, milyen értékeket ad, illetve a sorrendet is lássam. A queryt ki printelni nem nagy észjárást igényel, talán még nekem is megy.
Viszont, nemtudom, hogy az eredményt/result-ot hogyan tudnám ki print-elni a konzolba. pl. van egy ilyen kód.
És itt az összes adatra szükségem lenne, ami megfelel ennek a feltételnek. Az adatbázisban ezt táblás szerkezetben adja meg, gondolom itt is hasonló értéket ad vissza ez, vagy lehet hogy stringet, vagy fogalmam sincs. Lényeg, hogy ki akarom printelni a query értékét, és nem úgy, hogy változókba töltögetem, és találgatom miket töltött már be. Nem nagyon találtam, erre választ eddig sehol, és elvileg lehetségesnek kellene lennie. A régi SQL-ben úgy ment, hogy a result-ot be kellett tölteni egy változóba és azt kilehetet printelni, viszont itt sima query-nél cache-be rakja, tquery-nél is gondolom, viszont ott meg nem tudod elérni csak ha külön tárolod. UI.: Lehet, hogy ez az utolsó fél mondat nagy hülyeség, wikipédiás MySQL tudás gyümölcse Köszönöm szépen a válaszokat, ha kapok! Ha nem akkor, meg azt, hogy elolvastad :C 54
SA-MP: Szerverfejlesztés / [Gamemode]Complex Roleplay« Dátum: 2017. augusztus 20. - 21:30:37 »
Az Év szkriptere 2k17 gyanús poszt
55
Segítségkérés / Segítség.« Dátum: 2017. augusztus 18. - 22:27:20 »
Nem felesleges, mivel hogyha később akarja bővíteni a kódot akkor annál a résznél kifog lépni.
itt egy pld.
Az a return sokat jelent mivel ott visszatér azzal az értékkel, nem engedi a kódot tovább futni. Ergó csak akkor fut le az a rész ha a feltétel hamis. Fordított logika. És ő is ugyanezt csinálja csak nem fordítottan, ő először igaz feltételt keres, majd hogyha hamis akkor ott megállítja a kódot. Igaz,hogy az ő esetében az nem futna le, de hogyha ezt tovább bővíti majd valamivel lefelé, akkor viszont hasznos lesz. 56
Segítségkérés / Segítség.« Dátum: 2017. augusztus 18. - 21:38:04 »
Így gondolta a kódot szerintem, és ott még mindig kell. Csak a tabsize miatt nem látszik, alapból így nézne ki a kód.
57
Segítségkérés / Segítség.« Dátum: 2017. augusztus 18. - 21:03:41 »
A kód végére kell a return 1; mivel akkor hibát fog kiirni, hogy cmd_rendorad should a return value.
58
Segítségkérés / Segítség.« Dátum: 2017. augusztus 18. - 20:20:11 »
if(sscanf(params,\"uds[28]\",id))
3 típus van megadva, u = játékosID/Név, d = decimális, egész szám, s[28] = string. Illetve csak 1-be töltöd bele. Gondolom, neked csak \"ud\" kell, azaz a játékos neve, és egy szám, ami a szintet jelzi. De akkor azt is tárolni kell. if(sscanf(params,\"ud\",id,szint)) 59
Segítségkérés / Bútor« Dátum: 2017. augusztus 18. - 18:03:50 »
Csinálj saját rendszert. Vagy ha nem is rendszert csak 1 teszt objectel egy teljesen más módban próbáld meg, és ott tudod tesztelgetni.
60
Segítségkérés / Metinkő« Dátum: 2017. augusztus 18. - 18:02:41 »
Amikor létrehozza a random számot, akkor azt az értéket lemented egy tömbbe. Tehát az a random szám szerepelt, ergó létrevan hozva.
És csak szimplán beleépíted a ciklusba még 1 ciklussal, vagy esetleg egy do-while ciklussal, hogyha az újonnan generált szám már szerepel abban az tömbben, ergó létre van hozva, akkor \"continue;\" vagy do-while-ba ezen az elven. És ha elpusztulnak akkor meg reseteled ezt a segéd tömböt is. |