Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Naretev

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
46
Segítségkérés / Metinkő
« Dátum: 2017. augusztus 22. - 11:12:46 »
Létrehozol, egy Metin_Status[MAX_METIN]; változót, amikor létrehozod akkor ezt az értéket 1-re állítod, ha szétesik akkor 0- ra.
 
És a random metineket meg így hozod létre.
 

CreateRandomMetins()
{
new rand;
for(new i = 0; i < RANDOM_METINS; i++)
{
   do
   {
      rand = random(RANDOM_METINS);
   }
   while(Metin_Status[rand] == 0);
   CreateMetin(RandomCoords[rand][0],RandomCoords[rand][1],RandomCoords[rand][2],0,0);
}
return 1;
}

 
 

47
Segítségkérés / MySQL query & result
« Dátum: 2017. augusztus 21. - 22:15:15 »
Az lényegtelen, csak a querynek az eredményét akarom kiprintelni. Ha lefut a query akkor azt a cache-be menti le.
 
Csak ugyebár a cache-t nem lehet ki printelni, csak értékeket kiszedni belőle. És az a baj, ha nemtudom fejből hogy mit is jelent pontosan az a ( SELECT * ) akkor keresgélni kell hogy mi is kell belőle nekem. Viszont ha a konzolba kiirná hogy miket tudott összeszedni, akkor könnyebb lenne.
 
 

48
Segítségkérés / Metinkő
« Dátum: 2017. augusztus 21. - 20:52:12 »
Mi a probléma?

49
SA-MP: Szerverfejlesztés / [Gamemode]Complex Roleplay
« Dátum: 2017. augusztus 21. - 15:00:27 »
Óh, mondjuk erre nem gondoltam én kérek elnézést, így már logikusabb a rendszerük :D

50
SA-MP: Szerverfejlesztés / [Gamemode]Complex Roleplay
« Dátum: 2017. augusztus 21. - 14:27:01 »
A rendszerek működése elég érdekes, sőt abban sem vagyok biztos, hogy működnek :D
 
Egy primary Key sincs az SQL-ben, holott amikor létrehoznál akármilyen property-t akkor a cache_insert_id-re hivatkozik, amihez kellene az AI, de ha az nincs akkor állandóan 0 értéket fog visszaadni.
 
Úgyhogy, mindenesetre érdekes XD

51
Segítségkérés / MySQL query & result
« Dátum: 2017. augusztus 21. - 11:16:18 »
Addig is próbálkozok valamit kitalálni míg nem kapok valami jó ötletet XD

52
Segítségkérés / MySQL query & result
« Dátum: 2017. augusztus 21. - 10:14:04 »
SELECT * FROM players WHERE Admin = 1 LIMIT 1 [\'Name\',\'Score\']
 
Valahogy így? Sosem látta még ilyen megoldást, mindenesetre kipróbálom majd. 
 
És, hogyha ezt a queryt elküldöm és ki printelem akkor azt a két értéket fogja meg adni?

53
Segítségkérés / MySQL query & result
« Dátum: 2017. augusztus 20. - 22:03:46 »
Sziasztok!
 
Van egy kisebb projectem amin dolgozgatok, de nem sietem el a dolgokat :D Viszont, ilyen tempóval van időm átgondolni jól a dolgokat, inkább lassan de kevesebb buggal, mintsem, hogy gyorsan de bugbánya ként üzemeljen a szkript.
 
Most, rájöttem arra, hogy talán a betöltést meglehetne oldani egyszerűbben, illetve gyorsabban, azonban ehhez látnom kéne mi van a konzol \"mögött\".
 
Az elküldött query-t és a resultot akarom ki printelni a konzolba, hogy lássam, milyen értékeket ad, illetve a sorrendet is lássam.
 
A queryt ki printelni nem nagy észjárást igényel, talán még nekem is megy.
 

printf(\"%s\",query);

 
Viszont, nemtudom, hogy az eredményt/result-ot hogyan tudnám ki print-elni a konzolba.
 
pl. van egy ilyen kód.
 

SELECT * FROM `players` WHERE Admin = 5 LIMIT 1

 
És itt az összes adatra szükségem lenne, ami megfelel ennek a feltételnek.
 
Az adatbázisban ezt táblás szerkezetben adja meg, gondolom itt is hasonló értéket ad vissza ez, vagy lehet hogy stringet, vagy fogalmam sincs.
 
Lényeg, hogy ki akarom printelni a query értékét, és nem úgy, hogy változókba töltögetem, és találgatom miket töltött már be.
 
 
 
Nem nagyon találtam, erre választ eddig sehol, és elvileg lehetségesnek kellene lennie. A régi SQL-ben úgy ment, hogy a result-ot be kellett tölteni egy változóba és azt kilehetet printelni, viszont itt sima query-nél cache-be rakja, tquery-nél is gondolom, viszont ott meg nem tudod elérni csak ha külön tárolod.
 
UI.: Lehet, hogy ez az utolsó fél mondat nagy hülyeség, wikipédiás MySQL tudás gyümölcse :)
 
 
 
Köszönöm szépen a válaszokat, ha kapok!
 
Ha nem akkor, meg azt, hogy elolvastad :C

54
SA-MP: Szerverfejlesztés / [Gamemode]Complex Roleplay
« Dátum: 2017. augusztus 20. - 21:30:37 »
Az Év szkriptere 2k17 gyanús poszt

55
Segítségkérés / Segítség.
« Dátum: 2017. augusztus 18. - 22:27:20 »
Nem felesleges, mivel hogyha később akarja bővíteni a kódot akkor annál a résznél kifog lépni.
 
itt egy pld.
 

if(pInfo[playerid][pAdmin] < 2) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Az admin szint nemjó :C\");
GivePlayerMoney(playerid,100);
// VAGY
if(pInfo[playerid][pAdmin] < 2) SendClientMessage(playerid,-1,\"Az adminszint nemjó :C\");
GivePlayerMoney(playerid,100);

 
Az a return sokat jelent mivel ott visszatér azzal az értékkel, nem engedi a kódot tovább futni. Ergó csak akkor fut le az a rész ha a feltétel hamis. Fordított logika.
 
És ő is ugyanezt csinálja csak nem fordítottan, ő először igaz feltételt keres, majd hogyha hamis akkor ott megállítja a kódot. Igaz,hogy az ő esetében az nem futna le, de hogyha ezt tovább bővíti majd valamivel lefelé, akkor viszont hasznos lesz.

56
Segítségkérés / Segítség.
« Dátum: 2017. augusztus 18. - 21:38:04 »
Így gondolta a kódot szerintem, és ott még mindig kell. Csak a tabsize miatt nem látszik, alapból így nézne ki a kód.
 
\"gviMzTM.png\"

57
Segítségkérés / Segítség.
« Dátum: 2017. augusztus 18. - 21:03:41 »
A kód végére kell a return 1; mivel akkor hibát fog kiirni, hogy cmd_rendorad should a return value.
 
 

58
Segítségkérés / Segítség.
« Dátum: 2017. augusztus 18. - 20:20:11 »
if(sscanf(params,\"uds[28]\",id))
 
3 típus van megadva, u = játékosID/Név, d = decimális, egész szám, s[28] = string. Illetve csak 1-be töltöd bele.
 
Gondolom, neked csak \"ud\" kell, azaz a játékos neve, és egy szám, ami a szintet jelzi. De akkor azt is tárolni kell.
 
if(sscanf(params,\"ud\",id,szint))

59
Segítségkérés / Bútor
« Dátum: 2017. augusztus 18. - 18:03:50 »
Csinálj saját rendszert. Vagy ha nem is rendszert csak 1 teszt objectel egy teljesen más módban próbáld meg, és ott tudod tesztelgetni.

60
Segítségkérés / Metinkő
« Dátum: 2017. augusztus 18. - 18:02:41 »
Amikor létrehozza a random számot, akkor azt az értéket lemented egy tömbbe. Tehát az a random szám szerepelt, ergó létrevan hozva.
 
És csak szimplán beleépíted a ciklusba még 1 ciklussal, vagy esetleg egy do-while ciklussal, hogyha az újonnan generált szám már szerepel abban az tömbben, ergó létre van hozva, akkor \"continue;\" vagy do-while-ba ezen az elven.
 
És ha elpusztulnak akkor meg reseteled ezt a segéd tömböt is.

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal