Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - wRt

Oldalak: 1 2 3 [4]
46
Szkript kérések / Adminrendszer RP szerverre
« Dátum: 2016. december 04. - 22:42:12 »
Az alábbi sorokat írd hozzá a módodhoz a megfelelő helyekre, valamint töltsd le a DINI.INC nevű fájlt.
Továbbá a szervered \'scriptfiles\' nevű mappájába hozz létre egy \'Adminok\' nevű mappát.
A rang elmentéséhez a rangadás után az adminisztrátornak le kell csatlakoznia a szerverről.
#include <dini>new File[64];new Nev[MAX_PLAYER_NAME];public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){if(PlayerInfo[playerid][Adminszint] > 0){    GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));    format(File, sizeof(File), \"/Adminok/%s.ini\", Nev);        if(dini_Exists(File))    {        dini_IntSet(File, \"Admin\", PlayerInfo[playerid][Adminszint]);    }    else    {        dini_Create(File);        dini_IntSet(File, \"Admin\", PlayerInfo[playerid][Adminszint]);    }}return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));format(File, sizeof(File), \"/Adminok/%s.ini\", Nev);if(dini_Exists(File)){           PlayerInfo[playerid][Adminszint] = dini_Int(File, \"Admin\");}}

47
Szkript kérések / Report system(dini mentéssel)
« Dátum: 2016. december 04. - 22:10:46 »
Szerintem felesleges ehhez dini, az alábbi pár sor ugyanazt a célt szolgálja.
new File:Reportlog = fopen(\"reportlog.txt\", io_append);new Hour, Minute;GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));gettime(Hour, Minute);format(String, sizeof(String), \"[%02d:%02d] [%s] %s\", Hour, Minute, Name, inputtext);fwrite(Reportlog, String);fclose(Reportlog);return 1;

48
Szkript kérések / Adminrendszer RP szerverre
« Dátum: 2016. december 01. - 15:46:04 »
Milyen adminisztrátor által használható parancsokra lenne szükséged?

49
Szkript kérések / Játékos nézése egy adott pontra.
« Dátum: 2016. november 17. - 21:20:22 »
CMD:test(playerid)
{
new Float:x;
new Float:y;
new Float:z;
GetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z);
if(x == 0 && y == 0 && z == 15)
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Ránéztél.\");
    return 1;
}
return 1;
}

 


Elméletileg működik, leszámítva hogy csak akkor működik, ha ténylegesen az adott pontra nézünk.
EDIT:
 
if(-2 > x > 2 && -2 > y > 2 && 13 > z > 17)

 
Így tudsz játszadozni a távok eltérésével.

50
Szkript kérések / FS segitség
« Dátum: 2016. november 17. - 21:01:17 »
Forrás[/quote]
RPName(name[],ret_first[],ret_last[])
{
   new len = strlen(name),
      point = -1,
      bool:done = false;
   for(new i = 0; i < len; i++)
   {
     if(name == \'_\')
     {
       if(point != -1) return 0;
       else {
            if(i == 0) return 0;
            point = i + 1;
         }
     } else if(point == -1) ret_first = name;
     else {
         ret_last[i - point] = name;
         done = true;
      }
   }
   if(!done) return 0;
   return 1;
}


public OnPlayerConnect(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], first[MAX_PLAYER_NAME], last[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
if(RPName(name,first,last))
{
    // Mi történjen ha a játékos neve megfelel a megadott feltételeknek //
return 1;
}
else
{
    // Mi történjen ha a játékos neve nem felel meg a megadott feltételeknek //
Kick(playerid);
return 1;
}
}

A kódot teszteltem, és tökéletesen működött.

51
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2016. november 17. - 19:00:09 »
Ezek nem változók.
Nem létrehozni kell őket a hiba elhárításának érdekében.

52
Segítségkérés / Üzenet kézbesítése egy adott felhasználói csoportnak
« Dátum: 2016. november 13. - 13:06:25 »
Köszönöm szépen a segítséged, meglehetősen nagyra becsülöm.
További kellemes délutánt!

53
Segítségkérés / Üzenet kézbesítése egy adott felhasználói csoportnak
« Dátum: 2016. november 13. - 12:34:01 »
Sziasztok.
A mai nap folyamán szeretném letudni a nemrég felmerülő problémámat a segítségetekkel.
Azt szeretném megtudakolni, hogy milyen formában tudom lehetővé tenni azt, hogy például egy paranccsal elküldött üzenetet csak azok a játékosok kapják meg, melyek megfelelnek egy adott feltételnek.
Például: egy adminisztrátor egy paranccsal elküld egy üzenetet, melyet csak a szerveren elérhető frakciótagok számára látható.
 
new Frakcio = 0;
...

 
Tehát csak az a játékos fogja megkapni az adott üzenetet, akinek a számára a \'Frakcio\' nevű változó értéke nem egyenlő a nullával, vagy adott esetben nagyobb a nullánál.

54
Segítségkérés / Markerek
« Dátum: 2016. november 13. - 11:42:35 »
If you use an icon ID that is already in use, it will replace the current map icon using that ID.[/quote]
The player\'s icon ID, ranging from 0 to 99. This means there is a maximum of 100 map icons. ID can be used in RemovePlayerMapIcon.[/quote]
Igen, egészen pontosan száz darabot tudsz létrehozni, kezelni ezekből.

55
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Anti Flood CMD
« Dátum: 2016. november 01. - 19:43:32 »
-

56
Grafikai Munkák/Logók / Kérések
« Dátum: 2016. november 01. - 17:51:23 »

57
Segítségkérés / Paraméterek létrehozása parancshoz
« Dátum: 2016. október 31. - 19:29:32 »
Lenyűgöző, véget vetettél két napnyi szenvedésemnek, nagyon szépen köszönöm.

58
Segítségkérés / Paraméterek létrehozása parancshoz
« Dátum: 2016. október 31. - 19:11:37 »
Sziasztok.
Hosszas ideje próbálkozom a parancsokhoz kötött paraméterek megértésében, viszont sajnos még mindig nem jártam sikerrel.
Úgy érzem, szükségem lenne egy - a célomra megfelelő - példára, mely segítene megérteni a dolgot.
Tehát, ha valaki megtudná írni nekem azt, hogy hogy néz ki a következő pár sor, azt nagyon megköszönném.
 - /munka - parancs beírása után, a játékos egy üzenetet kap a választható paraméterekről ;
 - /munka felvesz - parancs beírása után, a játékos egy üzenetet kap, amely tájékoztatja, hogy sikeresen felvett egy munkát ;
 - /munka felmond - parancs beírása után, a játékos egy üzenetet kap, amely tájékoztatja, hogy sikeresen felmondott.
Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszokat, és elnézést a kezdő kérdésért.

Oldalak: 1 2 3 [4]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal