Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Szkript kérések / Adminrendszer RP szerverre« Dátum: 2016. december 04. - 22:42:12 »
Az alábbi sorokat írd hozzá a módodhoz a megfelelő helyekre, valamint töltsd le a DINI.INC nevű fájlt.
Továbbá a szervered \'scriptfiles\' nevű mappájába hozz létre egy \'Adminok\' nevű mappát. A rang elmentéséhez a rangadás után az adminisztrátornak le kell csatlakoznia a szerverről. #include <dini>new File[64];new Nev[MAX_PLAYER_NAME];public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){if(PlayerInfo[playerid][Adminszint] > 0){ GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev)); format(File, sizeof(File), \"/Adminok/%s.ini\", Nev); if(dini_Exists(File)) { dini_IntSet(File, \"Admin\", PlayerInfo[playerid][Adminszint]); } else { dini_Create(File); dini_IntSet(File, \"Admin\", PlayerInfo[playerid][Adminszint]); }}return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));format(File, sizeof(File), \"/Adminok/%s.ini\", Nev);if(dini_Exists(File)){ PlayerInfo[playerid][Adminszint] = dini_Int(File, \"Admin\");}} 47
Szkript kérések / Report system(dini mentéssel)« Dátum: 2016. december 04. - 22:10:46 »
Szerintem felesleges ehhez dini, az alábbi pár sor ugyanazt a célt szolgálja.
new File:Reportlog = fopen(\"reportlog.txt\", io_append);new Hour, Minute;GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));gettime(Hour, Minute);format(String, sizeof(String), \"[%02d:%02d] [%s] %s\", Hour, Minute, Name, inputtext);fwrite(Reportlog, String);fclose(Reportlog);return 1; 48
Szkript kérések / Adminrendszer RP szerverre« Dátum: 2016. december 01. - 15:46:04 »
Milyen adminisztrátor által használható parancsokra lenne szükséged?
49
Szkript kérések / Játékos nézése egy adott pontra.« Dátum: 2016. november 17. - 21:20:22 »CMD:test(playerid) Elméletileg működik, leszámítva hogy csak akkor működik, ha ténylegesen az adott pontra nézünk. EDIT: if(-2 > x > 2 && -2 > y > 2 && 13 > z > 17) Így tudsz játszadozni a távok eltérésével. 50
Szkript kérések / FS segitség« Dátum: 2016. november 17. - 21:01:17 »Forrás[/quote]RPName(name[],ret_first[],ret_last[]) 51
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2016. november 17. - 19:00:09 »
Ezek nem változók.
Nem létrehozni kell őket a hiba elhárításának érdekében. 52
Segítségkérés / Üzenet kézbesítése egy adott felhasználói csoportnak« Dátum: 2016. november 13. - 13:06:25 »
Köszönöm szépen a segítséged, meglehetősen nagyra becsülöm.
További kellemes délutánt! 53
Segítségkérés / Üzenet kézbesítése egy adott felhasználói csoportnak« Dátum: 2016. november 13. - 12:34:01 »
Sziasztok.
A mai nap folyamán szeretném letudni a nemrég felmerülő problémámat a segítségetekkel. Azt szeretném megtudakolni, hogy milyen formában tudom lehetővé tenni azt, hogy például egy paranccsal elküldött üzenetet csak azok a játékosok kapják meg, melyek megfelelnek egy adott feltételnek. Például: egy adminisztrátor egy paranccsal elküld egy üzenetet, melyet csak a szerveren elérhető frakciótagok számára látható. new Frakcio = 0; Tehát csak az a játékos fogja megkapni az adott üzenetet, akinek a számára a \'Frakcio\' nevű változó értéke nem egyenlő a nullával, vagy adott esetben nagyobb a nullánál. 54
Segítségkérés / Markerek« Dátum: 2016. november 13. - 11:42:35 »If you use an icon ID that is already in use, it will replace the current map icon using that ID.[/quote] 57
Segítségkérés / Paraméterek létrehozása parancshoz« Dátum: 2016. október 31. - 19:29:32 »
Lenyűgöző, véget vetettél két napnyi szenvedésemnek, nagyon szépen köszönöm.
58
Segítségkérés / Paraméterek létrehozása parancshoz« Dátum: 2016. október 31. - 19:11:37 »
Sziasztok.
Hosszas ideje próbálkozom a parancsokhoz kötött paraméterek megértésében, viszont sajnos még mindig nem jártam sikerrel. Úgy érzem, szükségem lenne egy - a célomra megfelelő - példára, mely segítene megérteni a dolgot. Tehát, ha valaki megtudná írni nekem azt, hogy hogy néz ki a következő pár sor, azt nagyon megköszönném. - /munka - parancs beírása után, a játékos egy üzenetet kap a választható paraméterekről ; - /munka felvesz - parancs beírása után, a játékos egy üzenetet kap, amely tájékoztatja, hogy sikeresen felvett egy munkát ; - /munka felmond - parancs beírása után, a játékos egy üzenetet kap, amely tájékoztatja, hogy sikeresen felmondott. Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszokat, és elnézést a kezdő kérdésért. |