Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - wRt

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Segítségkérés / Pozíció meghatározása
« Dátum: 2017. Július 13. - 23:45:41 »
Sziasztok, meggyőződésem hogy már volt egy ehhez hasonló kérdés a fórumon, viszont én sajnos nem tudtam megtalálni, ezért is folyamodnék ehhez a módszerhez.
 
A kérdést sajnos nem tudom pontosan megfogalmazni, ezért példát írok rá.
 

new Float: Pos[3];
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
CreateObject(0, Pos[0], Pos[1], Pos[2], ...);

 
Hogy ha én nem azt szeretném, hogy közvetlenül a játékos pozíciójára hozza létre az objektet, hanem például öt egységgel arrébb, akkor melyik értékhez kellene hozzáadnom ötöt?
 
Értelemszerűen a játékostól abban az irányban öt egység, amerre éppen néz, ezért nem tudom eldönteni.
 
Előre is köszönöm a hasznos válaszokat.

17
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2017. Június 11. - 12:30:29 »

//------------------------------------------------------------------------------
COMMAND:join(playerid, params[])
{
if(Compare(params, TEAM_NAME_A))
{
    format(STR, sizeof(STR), \"[JOIN] Sikeresen csatlakoztál a(z) %s nevű csapatba.\", TEAM_NAME_A);
    SendClientMessage(playerid, -1, STR);
}
else if(Compare(params, TEAM_NAME_B))
{
    format(STR, sizeof(STR), \"[JOIN] Sikeresen csatlakoztál a(z) %s nevű csapatba.\", TEAM_NAME_B);
    SendClientMessage(playerid, -1, STR);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"[ERROR] Nem létező csapatnév.\");
}
return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------


//------------------------------------------------------------------------------
stock Compare(comp[], with[])
{
new LenghtComp = strlen(comp);
new LenghtWith = strlen(with);
new Character;
if(LenghtComp != LenghtWith) return false;
for(new i = 0; i < LenghtComp; i++)
{
    if(comp[i] == with[i])
    {
        Character++;
   }
}
if(LenghtComp == Character) return true;
return false;
}
//------------------------------------------------------------------------------

 
Esetleg így nem felel meg?

18
Segítségkérés / SetGameModeText
« Dátum: 2017. Június 03. - 21:34:42 »
Kifejtenéd egy kicsit?

19
Segítségkérés / Kíolvasás
« Dátum: 2017. Június 03. - 21:31:05 »

stock GetDoctorNumber()
{
new VALUE = 0;
new FILE[32];
for(new x = 0; x < MAX_ACCOUNTS; x++)
{
    format(FILE, sizeof(FILE), \"/ACCOUNTS/%d.ini\", x);
    if(dini_Exists(FILE))
    {
        if(dini_Int(FILE, \"Orvos\") == 1)
        {
            VALUE++;
        }
    }
}
return VALUE;
}

 
 
 
Más megoldást erre nemigen találsz - ha Dinit használsz -, illetve nem valószínű hogy beakad tőle a szerver, pár másodpercre sem.
 
Ez értelemszerűen akkor fog működni, ha a regisztrációrendszered úgy van megírva, hogy a felhasználói fiókokat sorszámok alapján, nem pedig név alapján, mented el egy mappában.

21
Segítségkérés / Jármű respawnolása ID szerint
« Dátum: 2017. Április 22. - 19:21:20 »

COMMAND:respawn(playerid, params[])
{
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"[Szerver] A parancs használatához: /respawn [id]\");
SetVehicleToRespawn(strval(params));
return 1;
}

 
 

22
Írtam.

23
Ismét írtam.

24
Remélem nem gond, hogy privát üzenet formájában kerestelek fel.

25
Szkript kérések / Riport név megadása
« Dátum: 2017. Március 12. - 02:16:07 »

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new bool: RADIO_WORKER[MAX_PLAYERS];
new RADIO_BROADCAST_NAME[16] = \"Nincs\";
COMMAND:setbroadcastname(playerid, params[])
{
if(RADIO_WORKER[playerid] == true)
{
    if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"[HELP] A parancs használatához: /setbroadcastname [adásnév]\");
    format(RADIO_BROADCAST_NAME, sizeof(RADIO_BROADCAST_NAME), \"%s\", params);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"[INFO] Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
}
return 1;
}
COMMAND:r(playerid, params[])
{
new TEXT[128];

new NAME[24];
GetPlayerName(playerid, NAME, sizeof(NAME));

if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"[HELP] A parancs használatához: /r [szöveg]\");

format(TEXT, sizeof(TEXT), \"[RADIO - %s] %s mondja: %s\", RADIO_BROADCAST_NAME, NAME, params);

for(new x = 0; x < MAX_PLAYERS; x++)
{
    if(IsPlayerConnected(x) && RADIO_WORKER[x] == true)
    {
        SendClientMessage(x, -1, TEXT);
    }
}

return 1;
}

 
 
 
Ez csak egy példa, a feltételeket, és egyéb dolgokat írd át.

26
Munkaerő keresése / Scriptert/mappert/konfigost keresünk.
« Dátum: 2017. Március 11. - 21:18:18 »
lol

27
Szkript kérések / Fegyver rátartás az actorra
« Dátum: 2017. Március 04. - 13:57:45 »
A létrehozásakor egy változóval hozd létre, hogy később tudj rá hivatkozni.
 

new BANK_ACTOR;
COMMAND:createactor(playerid)
{
new Float: Pos[3];

GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);

BANK_ACTOR = CreateActor(0, Pos[0], Pos[1]+2.5, Pos[2], 0);

return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new TARGETTED_ACTOR_ID = GetPlayerTargetActor(playerid);

if(TARGETTED_ACTOR_ID == BANK_ACTOR)
{
}

return 1;
}

 
 

28
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2017. Február 18. - 12:21:20 »

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == 9999)
    {
        if(response)
        {
            switch(listitem)
            {
                case 0: {}
                case 1: {}
                case 2: {}
   }
        }
        else
        {
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
 
 
Egyébként - bár nem vagyok tisztában a szkripted céljával - valószínűleg a feltételeknél is van egy - két hiba, ugyanis például az egyik feltétel szerint a játékos csak akkor vásárolhat telefont, ha kevesebb mint $500-al rendelkezik.

29
Szkript kérések / Slot hamisító
« Dátum: 2017. Január 30. - 13:09:27 »
Az általad linkelt CS 1.6 plugin sem biztosít több férőhelyet az eredetinél, attól függetlenül hogy úgy látod, hogy a szerver 32 férőhelyes.

30
Segítségkérés / Regisztrációs rendszer
« Dátum: 2017. Január 14. - 19:56:58 »
A játékos csatlakozásakor kétszer vizsgálod meg ugyan ezt a dolgot, teljesen feleslegesen, ráadásul értelme sincs.
 

if(!fexist(file))
{
    format(string,sizeof string, \"Üdv %s \\nKérjük regisztrálj \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev);
    ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
}
if(!fexist(file))
{
    format(string,sizeof string, \"Üdv %s \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nAdd meg a jelszavadat!\", nev);
    ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", string, \"Bejelentkezés\", \"Kilépés\");
}

 
helyett
 

if(!fexist(file))
{
    format(string,sizeof string, \"Üdv %s \\nKérjük regisztrálj \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev);
    ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
}
else
{
    format(string,sizeof string, \"Üdv %s \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nAdd meg a jelszavadat!\", nev);
    ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", string, \"Bejelentkezés\", \"Kilépés\");
}

 
A warningokat viszont így nem tudom mi okozza, elküldenéd, hogy melyik sorokra mutatnak?

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal