Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Segítségkérés / Érdekes hiba« Dátum: 2017. november 08. - 07:34:57 »
Ez a Crash üzenet:
SA-MP 0.3.7 Exception At Address: 0x00544BC8 Base: 0x038E0000 Registers: EAX: 0x00000000 EBX: 0x00B99B4C ECX: 0x04B64AF0 EDX: 0x00001388 ESI: 0x00000000 EDI: 0x0B426C14 EBP: 0x00B99B54 ESP: 0x0177F5F0 EFLAGS: 0x00010246 Stack: +0000: 0xC47A8CCD 0x0B426C14 0x03A6D328 0x0B426C14 +0010: 0x00000027 0x00000028 0x0000003B 0x000000B0 +0020: 0x00000027 0x0000003C 0x00000000 0xC47CA054 +0030: 0x4133615A 0xC47878B2 0xC0AD0DF0 0x0177F690 +0040: 0x0083C9CB 0x00000000 0x00563257 0x02019B18 +0050: 0x0046987D 0x0B426C14 0x0177F668 0x0B426C14 +0060: 0x00000001 0x00000107 0x0177F6F0 0x00000000 +0070: 0x4039999A 0xC47A8CCD 0xC47A8CCD 0x4039999A +0080: 0x4213CD7D 0x0D725420 0x10D15010 0x00000001 +0090: 0x00100000 0x00100344 0x0000000C 0x00100000 +00A0: 0x0177F6E0 0x00837DD9 0xFFFFFFFF 0x00469EF7 +00B0: 0x4213CD7D 0x0177F714 0x0398BCAE 0x0398BE64 +00C0: 0x03A6D328 0x0000461E 0x00000000 0x02010000 +00D0: 0x000011A8 0x00000235 0x420ACCCD 0x00000000 +00E0: 0x039BA7CF 0x00000001 0x0177F6B0 0x0177EC94 +00F0: 0x0177F734 0x03995D64 0x039BADB0 0x00000000 +0100: 0x10D469A0 0x03983BDD 0x039BA7C8 0x0000461E +0110: 0xA0000000 0xC08F5199 0x40000000 0x40073333 +0120: 0xA0000000 0x40415999 0x0177F72C 0x000002AB +0130: 0x0D6B3D40 0x0177FA58 0x00000000 0x00000000 +0140: 0x10D469A0 0x0177F76C 0x039B25D8 0x00000000 +0150: 0x0397B9DD 0x0000461E 0xC47A8CCD 0x4039999A +0160: 0x420ACCCD 0x00000000 0x00000000 0x430AFD71 +0170: 0x00000000 0x00000000 0x10D469A0 0x0177F93C +0180: 0x039B259B 0x00000000 0x038EF4D6 0x0000461E +0190: 0xC47A8CCD 0x4039999A 0x420ACCCD 0x00000000 +01A0: 0x00000000 0x430AFD71 0x00000000 0x0000FFFF +01B0: 0x0D6B3D40 0x038F7C23 0x000002AB 0x0000461E +01C0: 0xC47A8CCD 0x4039999A 0x420ACCCD 0x00000000 +01D0: 0x00000000 0x430AFD71 0x00000000 0x0D70FC90 +01E0: 0x0177F950 0x00000001 0x00469EF7 0x0000FFFF +01F0: 0x0000FFFF 0x000002AB 0x0398BE00 0x0000461E +0200: 0xC47A8CCD 0x4039999A 0x420ACCCD 0x00000000 +0210: 0x00000000 0x00000000 0x430AFD71 0x0177F900 +0220: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0230: 0x00000000 0x00000000 0x00000148 0x00000148 +0240: 0x00000140 0x0177F950 0x02010000 0x00100000 +0250: 0x0177FAB4 0x00000000 0x00003DB8 0x00000028 +0260: 0x00000028 0x00000020 0x00000000 0x00000000 +0270: 0x00000200 0xFFFFFA06 0x00000000 0x00000000 SCM Op: 0x107, lDbg: 1 LastRendObj: 0 Game Version: US 1.0 State Information: Ped Context: 0 47
Segítségkérés / Érdekes hiba« Dátum: 2017. november 07. - 17:40:58 »
Sziasztok! Az én hatalmas problémám az lenne, hogy a módomban amikor egy nagyobb map közelébe megyek, azonnal crashelek. Ugyan azzal a mappal, nincs probléma más gamemodeban. Sscanf2, streamer a legújabb. Szerintetek mi okozhatja? Lehetséges, hogy az egyik include? Ezek vannak használva a módomban:
#include <a_samp> #include <sscanf2> #include <dfile> #include <dudb> #include <fixchars> #include <zcmd> #include <float> #include <streamer> #include <a_http> #include <dini> #include <Dini> #include <penz> Ez a kettő a probléma után került csak be: #include <mBoxes> #include <CleverBot> Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni, ezen a makacs problémán! ********Sikerült megoldani********************* Annak, aki hasonló problémával küzdene: Elkezdtem sorra kiszedni a mapokat, mígnem metaláltam a hibás mapot, ami okozta a hibát. 48
Segítségkérés / Összekötés« Dátum: 2017. október 13. - 13:29:55 »
Sziasztok, valahogyan lehetséges lenne összekötni egy filterscriptet a játékmóddal?
Úgy értem, hogy a gamemodomból a pénzhack védelmet átraktam includéba, és a scriptben is betöltöttem. Semmi hiba. De mégis, ha a scriptben változtatom a Money értéket, nem változik. Valakinek van ötlete? 49
Segítségkérés / Mentés« Dátum: 2017. október 13. - 09:26:50 »
Sziasztok! Valaki tudna írni nekem erre egy sima Dini mentést, de odaírva, hogy mi mire jó? Próbálom megérteni a dolgok működését. Előre is köszönöm a segítséget!
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <dini> #include <streamer> #include <sscanf> #define MAX_BUTOR 20 new Butorok[MAX_PLAYERS][MAX_BUTOR]; enum butorData { Float:bPos[3], Float:bRot[3], bVirtual, bInti } new butorInfo[MAX_PLAYERS][MAX_BUTOR][butorData]; new megvettButorok[MAX_PLAYERS] = 0; new jelenlegiButor[MAX_PLAYERS] = -1; CMD:ujbutor(playerid,params[]) { if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /újbútor (ID)\"); if(megvettButorok[playerid] > MAX_BUTOR) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem hozhatsz létre több bútort :C\"); new butorID; sscanf(params,\"d\",butorID); new Float:X,Float:Y,Float:Z,virtual,inti; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); virtual = GetPlayerVirtualWorld(playerid); inti = GetPlayerInterior(playerid); // LOGIKA Butorok[playerid][megvettButorok[playerid]] = CreateDynamicObject(butorID,X,Y,Z,0.0,0.0,0.0,virtual,inti); butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bPos][0] = X; butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bPos][1] = Y; butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bPos][2] = Z; butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bRot][0] = 0.0; butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bRot][1] = 0.0; butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bRot][2] = 0.0; butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bVirtual] = virtual; butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bInti] = inti; // A Butorok tömbbe, a játékos táblán, a megvettButorok mezőbe, létrehozunk egy objectet. megvettButorok[playerid]++; // Növeljük a megvett bútorok számát. Mivel ha szeretnénk mégegyet létrehozni akkor ne a jelenlegit írja felül hanem // Továbbá tolódjon 1-el. SendClientMessage(playerid,-1,\"Megvettél egy bútort !\"); return 1; } CMD:mozgatbutor(playerid,params[]) { if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /mozgatbútor (Slot)\"); new butorSlot; sscanf(params,\"d\",butorSlot); if(Butorok[playerid][butorSlot] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Ezen a Sloton, nincsen bútor!\"); // Leellenőrizzük, hogy az adott sloton van-e object, ha van akkor kezeljük, ha nem akkor hibaüzenet. jelenlegiButor[playerid] = butorSlot; EditDynamicObject(playerid,Butorok[playerid][butorSlot]); // Lehetőséget adunk arra hogy a játékos mozgassa az objectet; return 1; } public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz) { if(objectid == jelenlegiButor[playerid]) { if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { // Ha nem változtat, akkor az objectet visszrakjuk a régi helyére. //Ezt nem mindig szükséges, de van rá esély, hogy nem rakja automatikusan vissza, ezért erre van ez a kód SetDynamicObjectPos(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][2]); SetDynamicObjectRot(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][2]); } else if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) // Ha lementi { // Beállítjuk a koordinátákat. butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][0] = x; butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][1] = y; butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][2] = z; butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][0] = rx; butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][1] = ry; butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][2] = rz; // Helyére rakjuk SetDynamicObjectPos(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][2]); SetDynamicObjectRot(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][2]); } } return 1; } 52
Segítségkérés / Karakterválasztó átugrása« Dátum: 2017. szeptember 10. - 11:01:11 »
Már sikerült megoldanom SpawnPlayerrel, a DialogResponse-ba bejelentkezés után. Azért köszönöm a választ.
53
Segítségkérés / Karakterválasztó átugrása« Dátum: 2017. szeptember 08. - 20:32:44 »
Sziasztok! Minden megpróbáltam a k*rva (már elnézést) spawngombok eltüntetésével, de nem akarnak eltűnni. Próbáltam az onplayerconnect alá rögtön a spawnplayert, togglespectate, majd ugyanezeket a requestclassba, majd a requestclass törlését stb... De semmi nem történik, akkor is ott marad... Még valami, akkor jelenik meg, ha már beírtam a jelszót. Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni.
54
Szkript kérések / Valuta« Dátum: 2017. szeptember 02. - 16:29:45 »
Sziasztok! Egy olyan parancsra lenne szükségem, amivel a játékos át tudja váltani a saját pénzét ponttá, tehát 1 pont kerülne 30 dollárba. Előre is köszönöm a segítséget!
55
Segítségkérés / Object Törlés« Dátum: 2017. szeptember 02. - 16:26:09 »
Ezt tudtam, hogy ez a törlés, csak nem akar összejönni. De köszönöm a választ. Itt a teljes kód:
Valaki tudna segíteni? Tehát el akarnám tüntetni az objecteket amikor lelép(Átírtam magamnak dynamic objectre mindent) 56
Segítségkérés / Object Törlés« Dátum: 2017. augusztus 27. - 00:28:30 »
Sziasztok, a BoOy által publikált bútorrendszert átírtam dynamic objectre, hogy mindenki láthassa az objectet. Viszont a scriptben csak object betöltés van, nincs törlés kilépéskor. Ebben valaki tudna segíteni? így néz ki a betöltés:
LoadIObjects(playerid) { new str[128]; new str1[16],str2[16],str3[16],str4[16],str5[128],str6[16],str7[16],str8[16],str9[16]; new name[256]; new pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName)); format(str,sizeof(str),\"IKEA/%s.txt\",pName); for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { format(str9,sizeof(str9),\"SLOT%dUsed\",i); format(str5,sizeof(str5),\"SLOT%dName\",i); format(str1,sizeof(str1),\"SLOT%dID\",i); format(str2,sizeof(str2),\"SLOT%dX\",i); format(str3,sizeof(str3),\"SLOT%dY\",i); format(str4,sizeof(str4),\"SLOT%dZ\",i); format(str6,sizeof(str6),\"SLOT%dRX\",i); format(str7,sizeof(str7),\"SLOT%dRY\",i); format(str8,sizeof(str8),\"SLOT%dRZ\",i); if(dini_Int(str,str9) == 1) { SlotUsed[playerid] = 1; name = dini_Get(str,str5); ButorSlot[playerid][Butorid] = dini_Int(str,str1); ButorSlot[playerid][ButorName] = name; ButorSlot[playerid][PosX] = dini_Float(str,str2); ButorSlot[playerid][PosY] = dini_Float(str,str3); ButorSlot[playerid][PosZ] = dini_Float(str,str4); ButorSlot[playerid][PosRX] = dini_Float(str,str6); ButorSlot[playerid][PosRY] = dini_Float(str,str7); ButorSlot[playerid][PosRZ] = dini_Float(str,str8); ButorSlot[playerid][CreateButor] = CreateDynamicObject(ButorSlot[playerid][Butorid],ButorSlot[playerid][PosX],ButorSlot[playerid][PosY],ButorSlot[playerid][PosZ],ButorSlot[playerid][PosRX],ButorSlot[playerid][PosRY],ButorSlot[playerid][PosRZ]); continue; } } SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[IKEA] {00ff48} Az elmentett bútorok betöltve!\"); } 57
Segítségkérés / Warning: Minimum time between new connections (2221) exceeded for 5.187.175.216:61331. Ignoring the request.« Dátum: 2017. augusztus 24. - 22:15:33 »
Sziasztok, a server_log ennyit ír,
Warning: Minimum time between new connections (2221) exceeded for 5.187.175.216:61331. Ignoring the request. aztán ledobja az emberek felét, és azt írja nekik, hogy server restarting. Vannak, akiket viszont egyáltalán nem dob le(Köztük engem sem). Hozzátenném, hogy van RakSAMP védelem a módban. 58
Segítségkérés / Pénzhack« Dátum: 2017. augusztus 23. - 02:00:40 »
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy valahogyan lehetséges lenne, hogy az alap 4dragons kaszinóban szerzett pénzt, hozzáadjam a játékos pénzhack elleni változójához?
59
Segítségkérés / Metinkő« Dátum: 2017. augusztus 23. - 01:57:14 »
Beraktam, de valamiért nem akar beindulni tőle a szerver. Valami nem oké, de nem jelez warningot
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <streamer> #define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) #define MAX_METIN 100 // Max metin szám. #define MAX_METIN_HP 10000 // Metin max hp. #define METIN_OBJECT 888 // A metin objectje. #define METIN_DRAW_DISTANCE 20.0 // A metin HP label látótávolsága. #define DAMAGE_CRIT 2 // A kritikus sebzés, az alapsebzés hányszorosa legyen, alapesetben 2. new Metin_ID[MAX_METIN]; new Metin_Object[MAX_METIN]; new Metin_HP[MAX_METIN]; new Float:Metin_Pos[MAX_METIN][3]; new Text3D:Metin_Label[MAX_METIN]; new Metin_Status[MAX_METIN]; new Count_Metin = 0; public OnFilterScriptInit() { print(\"Metinkő rendszer betöltve !\"); CreateRandomMetins(); return 1; } public OnFilterScriptExit() { for(new i = 0; i < MAX_METIN; i++) { Metin_ID = -1; Metin_HP = 0; Metin_Pos
Metin_Pos[1] = 0.0; Metin_Pos[2] = 0.0; Count_Metin = 0; DestroyDynamicObject(Metin_Object); DestroyDynamic3DTextLabel(Metin_Label); } return 1; } #define RANDOM_METINS ( 7 ) new Float:RandomCoords[RANDOM_METINS][3] = { {-92.4117,66.6368,3.1172}, {-82.0231,70.6992,3.1172}, {-72.6411,68.3785,3.6405}, {-62.0239,72.1258,3.6504}, {-51.2558,69.1751,3.7222}, {-43.7977,74.3264,3.9111}, {-38.4744,68.7825,3.1172} }; CreateRandomMetins() { new rand; for(new i = 0; i < RANDOM_METINS; i++) { do { rand = random(RANDOM_METINS); } while(Metin_Status[rand] == 0); CreateMetin(RandomCoords[rand][0],RandomCoords[rand][1],RandomCoords[rand][2],0,0); } return 1; } CreateMetin(Float:X,Float:Y,Float:Z,vw,interior) { new id; if(GetFreeMetinSlot() != -1) id = GetFreeMetinSlot(); else id = Count_Metin; if(id > MAX_METIN) return 0; Metin_Pos[id][0] = X, Metin_Pos[id][1] = Y, Metin_Pos[id][2] = Z; Metin_Pos[id][0] += 3.0; Metin_Object[id] = CreateDynamicObject(METIN_OBJECT,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2],0,0,0,vw,interior); Metin_HP[id] = MAX_METIN_HP; new string[128]; format(string,sizeof(string),\"Metinkő [ID:%d]\\nHP: %d/%d\",id,MAX_METIN_HP,Metin_HP[id]); Metin_Label[id] = CreateDynamic3DTextLabel(string,-1,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2]+1,METIN_DRAW_DISTANCE); Metin_ID[id] = id; Metin_Status[id] = 1; if(id == Count_Metin) Count_Metin++; //SendClientMessage(playerid,-1,\"Metin létrehozva !\"); return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(PRESSED(KEY_FIRE)) { for(new i = 0; i < Count_Metin; i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,Metin_Pos
{ new critvalue; new bool:critelt = false; new value = RandomEx(1,50); // Alap sebzés ( 1 - 50 ) new crit = RandomEx(1,10); // Krit esély ( 1:10 ) // Crit = 10, 1:10-hez a krit esély azaz 10% if(crit == 10) {critvalue = DAMAGE_CRIT*value; critelt = true;} else {critvalue = value; critelt = false;} Metin_HP -= critvalue; new string[128]; /* if(!critelt) format(string,sizeof(string),\"Sebzés(Normál): %d\",critvalue); else if(critelt) format(string,sizeof(string),\"Sebzés(Kritikus): %d\",critvalue); SendClientMessage(playerid,-1,string); */ format(string,sizeof(string),\"Metinkő [ID:%d]\\nHP: %d/%d\",Metin_ID,MAX_METIN_HP,Metin_HP); UpdateDynamic3DTextLabelText(Metin_Label,-1,string); if(Metin_HP <= 0) { if(Metin_ID == Count_Metin - 1) // Ha az utolsó metin az. { CreateRandomMetins(); } DestroyDynamicObject(Metin_Object); DestroyDynamic3DTextLabel(Metin_Label); SendClientMessage(playerid,-1,\"Metin elpusztítva!\"); GivePlayerMoney(playerid,RandomEx(1000,2500)); Metin_ID = -1; Metin_Status = 0; } } } } return 1; } stock RandomEx(min,max) // A min value, és a max value és benne van, tehát ( min <= generáltszám >= max ) { return random((max-min)+1)+min; } stock GetFreeMetinSlot() { for(new i = 0; i < Count_Metin; i++) if(Metin_ID == -1) return i; return -1; } 60
Segítségkérés / Metinkő« Dátum: 2017. augusztus 22. - 00:11:25 »
A már felhasznált szám átugrása, nem akar összejönni
|