Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - RicSiy123

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
46
Segítségkérés / Érdekes hiba
« Dátum: 2017. november 08. - 07:34:57 »
Ez a Crash üzenet:
 
SA-MP 0.3.7
Exception At Address: 0x00544BC8
Base: 0x038E0000
 
Registers:
EAX: 0x00000000 EBX: 0x00B99B4C ECX: 0x04B64AF0 EDX: 0x00001388
ESI: 0x00000000 EDI: 0x0B426C14 EBP: 0x00B99B54 ESP: 0x0177F5F0
EFLAGS: 0x00010246
 
Stack:
+0000: 0xC47A8CCD   0x0B426C14   0x03A6D328   0x0B426C14
+0010: 0x00000027   0x00000028   0x0000003B   0x000000B0
+0020: 0x00000027   0x0000003C   0x00000000   0xC47CA054
+0030: 0x4133615A   0xC47878B2   0xC0AD0DF0   0x0177F690
+0040: 0x0083C9CB   0x00000000   0x00563257   0x02019B18
+0050: 0x0046987D   0x0B426C14   0x0177F668   0x0B426C14
+0060: 0x00000001   0x00000107   0x0177F6F0   0x00000000
+0070: 0x4039999A   0xC47A8CCD   0xC47A8CCD   0x4039999A
+0080: 0x4213CD7D   0x0D725420   0x10D15010   0x00000001
+0090: 0x00100000   0x00100344   0x0000000C   0x00100000
+00A0: 0x0177F6E0   0x00837DD9   0xFFFFFFFF   0x00469EF7
+00B0: 0x4213CD7D   0x0177F714   0x0398BCAE   0x0398BE64
+00C0: 0x03A6D328   0x0000461E   0x00000000   0x02010000
+00D0: 0x000011A8   0x00000235   0x420ACCCD   0x00000000
+00E0: 0x039BA7CF   0x00000001   0x0177F6B0   0x0177EC94
+00F0: 0x0177F734   0x03995D64   0x039BADB0   0x00000000
+0100: 0x10D469A0   0x03983BDD   0x039BA7C8   0x0000461E
+0110: 0xA0000000   0xC08F5199   0x40000000   0x40073333
+0120: 0xA0000000   0x40415999   0x0177F72C   0x000002AB
+0130: 0x0D6B3D40   0x0177FA58   0x00000000   0x00000000
+0140: 0x10D469A0   0x0177F76C   0x039B25D8   0x00000000
+0150: 0x0397B9DD   0x0000461E   0xC47A8CCD   0x4039999A
+0160: 0x420ACCCD   0x00000000   0x00000000   0x430AFD71
+0170: 0x00000000   0x00000000   0x10D469A0   0x0177F93C
+0180: 0x039B259B   0x00000000   0x038EF4D6   0x0000461E
+0190: 0xC47A8CCD   0x4039999A   0x420ACCCD   0x00000000
+01A0: 0x00000000   0x430AFD71   0x00000000   0x0000FFFF
+01B0: 0x0D6B3D40   0x038F7C23   0x000002AB   0x0000461E
+01C0: 0xC47A8CCD   0x4039999A   0x420ACCCD   0x00000000
+01D0: 0x00000000   0x430AFD71   0x00000000   0x0D70FC90
+01E0: 0x0177F950   0x00000001   0x00469EF7   0x0000FFFF
+01F0: 0x0000FFFF   0x000002AB   0x0398BE00   0x0000461E
+0200: 0xC47A8CCD   0x4039999A   0x420ACCCD   0x00000000
+0210: 0x00000000   0x00000000   0x430AFD71   0x0177F900
+0220: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0230: 0x00000000   0x00000000   0x00000148   0x00000148
+0240: 0x00000140   0x0177F950   0x02010000   0x00100000
+0250: 0x0177FAB4   0x00000000   0x00003DB8   0x00000028
+0260: 0x00000028   0x00000020   0x00000000   0x00000000
+0270: 0x00000200   0xFFFFFA06   0x00000000   0x00000000
 
SCM Op: 0x107, lDbg: 1 LastRendObj: 0
 
Game Version: US 1.0
 
State Information: Ped Context: 0

47
Segítségkérés / Érdekes hiba
« Dátum: 2017. november 07. - 17:40:58 »
Sziasztok! Az én hatalmas problémám az lenne, hogy a módomban amikor egy nagyobb map közelébe megyek, azonnal crashelek. Ugyan azzal a mappal, nincs probléma más gamemodeban. Sscanf2, streamer a legújabb. Szerintetek mi okozhatja? Lehetséges, hogy az egyik include? Ezek vannak használva a módomban: 
 
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <dfile>
#include <dudb>
#include <fixchars>
#include <zcmd>
#include <float>
#include <streamer>
#include <a_http>
#include <dini>
#include <Dini>
 
#include <penz>
 
 
 
Ez a kettő a probléma után került csak be:
 
 
 
#include <mBoxes>
#include <CleverBot>
 
 
 
Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni, ezen a makacs problémán! 
 
 
 
 
 
********Sikerült megoldani*********************
 
Annak, aki hasonló problémával küzdene:
 
 
 
Elkezdtem sorra kiszedni a mapokat, mígnem metaláltam a hibás mapot, ami okozta a hibát.

48
Segítségkérés / Összekötés
« Dátum: 2017. október 13. - 13:29:55 »
Sziasztok, valahogyan lehetséges lenne összekötni egy filterscriptet a játékmóddal?
 
Úgy értem, hogy a gamemodomból a pénzhack védelmet átraktam includéba, és a scriptben is betöltöttem. Semmi hiba. De mégis, ha a scriptben változtatom a Money értéket, nem változik.  Valakinek van ötlete?

49
Segítségkérés / Mentés
« Dátum: 2017. október 13. - 09:26:50 »
Sziasztok! Valaki tudna írni nekem erre egy sima Dini mentést, de odaírva, hogy mi mire jó? Próbálom megérteni a dolgok működését. Előre is köszönöm a segítséget!
 
 
 
 
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <dini>
#include <streamer>
#include <sscanf>
 

#define MAX_BUTOR 20
 
new Butorok[MAX_PLAYERS][MAX_BUTOR];
 
enum butorData
{
    Float:bPos[3],
    Float:bRot[3],
    bVirtual,
    bInti
}
 

new butorInfo[MAX_PLAYERS][MAX_BUTOR][butorData];
 

new megvettButorok[MAX_PLAYERS] = 0;
 

new jelenlegiButor[MAX_PLAYERS] = -1;
 
 
 
CMD:ujbutor(playerid,params[])
{
    if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /újbútor (ID)\");
    if(megvettButorok[playerid] > MAX_BUTOR) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem hozhatsz létre több bútort :C\");
    new butorID;
    sscanf(params,\"d\",butorID);
    new Float:X,Float:Y,Float:Z,virtual,inti;
    GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
    virtual = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
    inti = GetPlayerInterior(playerid);
    // LOGIKA
    Butorok[playerid][megvettButorok[playerid]] = CreateDynamicObject(butorID,X,Y,Z,0.0,0.0,0.0,virtual,inti);
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bPos][0] = X;
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bPos][1] = Y;
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bPos][2] = Z;
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bRot][0] = 0.0;
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bRot][1] = 0.0;
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bRot][2] = 0.0;
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bVirtual] = virtual;
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bInti] = inti;
    // A Butorok tömbbe, a játékos táblán, a megvettButorok mezőbe, létrehozunk egy objectet.
    megvettButorok[playerid]++;
    // Növeljük a megvett bútorok számát. Mivel ha szeretnénk mégegyet létrehozni akkor ne a jelenlegit írja felül hanem
    // Továbbá tolódjon 1-el.
    SendClientMessage(playerid,-1,\"Megvettél egy bútort !\");
    return 1;
}
 

CMD:mozgatbutor(playerid,params[])
{
    if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /mozgatbútor (Slot)\");
    new butorSlot;
    sscanf(params,\"d\",butorSlot);
    if(Butorok[playerid][butorSlot] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Ezen a Sloton, nincsen bútor!\");
    // Leellenőrizzük, hogy az adott sloton van-e object, ha van akkor kezeljük, ha nem akkor hibaüzenet.
    jelenlegiButor[playerid] = butorSlot;
    EditDynamicObject(playerid,Butorok[playerid][butorSlot]);
    // Lehetőséget adunk arra hogy a játékos mozgassa az objectet;
    return 1;
}
 
 
 
public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz)
{
    if(objectid == jelenlegiButor[playerid])
    {
        if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
        {
            // Ha nem változtat, akkor az objectet visszrakjuk a régi helyére.
            //Ezt nem mindig szükséges, de van rá esély, hogy nem rakja automatikusan vissza, ezért erre van ez a kód
            SetDynamicObjectPos(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][2]);
            SetDynamicObjectRot(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][2]);
        }
        else if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) // Ha lementi
        {
            // Beállítjuk a koordinátákat.
            butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][0] = x;
            butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][1] = y;
            butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][2] = z;
            butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][0] = rx;
            butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][1] = ry;
            butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][2] = rz;
            // Helyére rakjuk
            SetDynamicObjectPos(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][2]);
            SetDynamicObjectRot(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][2]);
        }
    }
    return 1;
}
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

50
Szkript kérések / Bútor
« Dátum: 2017. október 12. - 14:23:14 »
*

51
Szkript kérések / Bútor
« Dátum: 2017. október 12. - 10:31:28 »
Zárom

52
Segítségkérés / Karakterválasztó átugrása
« Dátum: 2017. szeptember 10. - 11:01:11 »
Már sikerült megoldanom SpawnPlayerrel, a DialogResponse-ba bejelentkezés után. Azért köszönöm a választ.

53
Segítségkérés / Karakterválasztó átugrása
« Dátum: 2017. szeptember 08. - 20:32:44 »
Sziasztok! Minden megpróbáltam a k*rva (már elnézést) spawngombok eltüntetésével, de nem akarnak eltűnni. Próbáltam az onplayerconnect alá rögtön a spawnplayert, togglespectate, majd ugyanezeket a requestclassba, majd a requestclass törlését stb... De semmi nem történik, akkor is ott marad... Még valami, akkor jelenik meg, ha már beírtam a jelszót. Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni.

54
Szkript kérések / Valuta
« Dátum: 2017. szeptember 02. - 16:29:45 »
Sziasztok! Egy olyan parancsra lenne szükségem, amivel a játékos át tudja váltani a saját pénzét ponttá, tehát 1 pont kerülne 30 dollárba. Előre is köszönöm a segítséget! 

55
Segítségkérés / Object Törlés
« Dátum: 2017. szeptember 02. - 16:26:09 »
Ezt tudtam, hogy ez a törlés, csak nem akar összejönni. De köszönöm a választ. Itt a teljes kód:
 
Valaki tudna segíteni? Tehát el akarnám tüntetni az objecteket amikor lelép(Átírtam magamnak dynamic objectre mindent)

 
 

56
Segítségkérés / Object Törlés
« Dátum: 2017. augusztus 27. - 00:28:30 »
Sziasztok, a BoOy által publikált bútorrendszert átírtam dynamic objectre, hogy mindenki láthassa az objectet. Viszont a scriptben csak object betöltés van, nincs törlés kilépéskor. Ebben valaki tudna segíteni? így néz ki a betöltés:
 
LoadIObjects(playerid)
{
    new str[128];
    new str1[16],str2[16],str3[16],str4[16],str5[128],str6[16],str7[16],str8[16],str9[16];
     new name[256];
    new pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
    format(str,sizeof(str),\"IKEA/%s.txt\",pName);
    for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
    {
        format(str9,sizeof(str9),\"SLOT%dUsed\",i);
        format(str5,sizeof(str5),\"SLOT%dName\",i);
        format(str1,sizeof(str1),\"SLOT%dID\",i);
        format(str2,sizeof(str2),\"SLOT%dX\",i);
        format(str3,sizeof(str3),\"SLOT%dY\",i);
        format(str4,sizeof(str4),\"SLOT%dZ\",i);
        format(str6,sizeof(str6),\"SLOT%dRX\",i);
        format(str7,sizeof(str7),\"SLOT%dRY\",i);
        format(str8,sizeof(str8),\"SLOT%dRZ\",i);
 
        if(dini_Int(str,str9) == 1)
        {
            SlotUsed[playerid] = 1;
            name = dini_Get(str,str5);

            ButorSlot[playerid]
[Butorid] = dini_Int(str,str1);
            ButorSlot[playerid]
[ButorName] = name;
            ButorSlot[playerid]
[PosX] = dini_Float(str,str2);
            ButorSlot[playerid]
[PosY] = dini_Float(str,str3);
            ButorSlot[playerid]
[PosZ] = dini_Float(str,str4);
            ButorSlot[playerid]
[PosRX] = dini_Float(str,str6);
            ButorSlot[playerid]
[PosRY] = dini_Float(str,str7);
            ButorSlot[playerid]
[PosRZ] = dini_Float(str,str8);
             ButorSlot[playerid]
[CreateButor] = CreateDynamicObject(ButorSlot[playerid][Butorid],ButorSlot[playerid][PosX],ButorSlot[playerid][PosY],ButorSlot[playerid][PosZ],ButorSlot[playerid][PosRX],ButorSlot[playerid][PosRY],ButorSlot[playerid][PosRZ]);
            continue;

          }

    }

    SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[IKEA] {00ff48} Az elmentett bútorok betöltve!\");

}

57
Sziasztok, a server_log ennyit ír,
 
Warning: Minimum time between new connections (2221) exceeded for 5.187.175.216:61331. Ignoring the request.
 
aztán ledobja az emberek felét, és azt írja nekik, hogy server restarting.
 
Vannak, akiket viszont egyáltalán nem dob le(Köztük engem sem).
 
Hozzátenném, hogy van RakSAMP védelem a módban.

58
Segítségkérés / Pénzhack
« Dátum: 2017. augusztus 23. - 02:00:40 »
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy valahogyan lehetséges lenne, hogy az alap 4dragons kaszinóban szerzett pénzt, hozzáadjam a játékos pénzhack elleni változójához?

59
Segítségkérés / Metinkő
« Dátum: 2017. augusztus 23. - 01:57:14 »
Beraktam, de valamiért nem akar beindulni tőle a szerver. Valami nem oké, de nem jelez warningot 
 
 
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
 
#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
 
#define MAX_METIN 100 // Max metin szám.
#define MAX_METIN_HP 10000 // Metin max hp.
#define METIN_OBJECT 888 // A metin objectje.
#define METIN_DRAW_DISTANCE 20.0 // A metin HP label látótávolsága.
#define DAMAGE_CRIT 2 // A kritikus sebzés, az alapsebzés hányszorosa legyen, alapesetben 2.
 
new Metin_ID[MAX_METIN];
new Metin_Object[MAX_METIN];
new Metin_HP[MAX_METIN];
new Float:Metin_Pos[MAX_METIN][3];
new Text3D:Metin_Label[MAX_METIN];
new Metin_Status[MAX_METIN];
new Count_Metin = 0;
 
public OnFilterScriptInit()
{
 print(\"Metinkő rendszer betöltve !\");
 CreateRandomMetins();
 return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
 for(new i = 0; i < MAX_METIN; i++)
 {
  Metin_ID = -1;
  Metin_HP
= 0;
  Metin_Pos
  • = 0.0;

  Metin_Pos
[1] = 0.0;
  Metin_Pos
[2] = 0.0;
  Count_Metin = 0;

  DestroyDynamicObject(Metin_Object
);
  DestroyDynamic3DTextLabel(Metin_Label
);
 }

 return 1;

}



#define RANDOM_METINS  ( 7 )




new Float:RandomCoords[RANDOM_METINS][3] =

{

 {-92.4117,66.6368,3.1172},

 {-82.0231,70.6992,3.1172},

 {-72.6411,68.3785,3.6405},

 {-62.0239,72.1258,3.6504},

 {-51.2558,69.1751,3.7222},

 {-43.7977,74.3264,3.9111},

 {-38.4744,68.7825,3.1172}

};




CreateRandomMetins()

{

 new rand;

 for(new i = 0; i < RANDOM_METINS; i++)

 {

  do

  {

   rand = random(RANDOM_METINS);

  }

  while(Metin_Status[rand] == 0);

  CreateMetin(RandomCoords[rand][0],RandomCoords[rand][1],RandomCoords[rand][2],0,0);

 }

 return 1;

}




CreateMetin(Float:X,Float:Y,Float:Z,vw,interior)

{

    new id;

    if(GetFreeMetinSlot() != -1) id = GetFreeMetinSlot();

    else id = Count_Metin;



    if(id > MAX_METIN) return 0;



 Metin_Pos[id][0] = X, Metin_Pos[id][1] = Y, Metin_Pos[id][2] = Z;




    Metin_Pos[id][0] += 3.0;

    Metin_Object[id] = CreateDynamicObject(METIN_OBJECT,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2],0,0,0,vw,interior);

    Metin_HP[id] = MAX_METIN_HP;

    new string[128]; format(string,sizeof(string),\"Metinkő [ID:%d]\\nHP: %d/%d\",id,MAX_METIN_HP,Metin_HP[id]);

    Metin_Label[id] = CreateDynamic3DTextLabel(string,-1,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2]+1,METIN_DRAW_DISTANCE);

    Metin_ID[id] = id;

    Metin_Status[id] = 1;




    if(id == Count_Metin) Count_Metin++;

    //SendClientMessage(playerid,-1,\"Metin létrehozva !\");

    return 1;

}





public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

{

 if(PRESSED(KEY_FIRE))

 {

  for(new i = 0; i < Count_Metin; i++)

  {

   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,Metin_Pos
  • ,Metin_Pos[1],Metin_Pos[2]) && IsValidDynamicObject(Metin_Object))

   {

    new critvalue;

    new bool:critelt = false;

    new value = RandomEx(1,50); // Alap sebzés ( 1 - 50 )

    new crit = RandomEx(1,10); // Krit esély ( 1:10 )




    // Crit = 10, 1:10-hez a krit esély azaz 10%

    if(crit == 10) {critvalue = DAMAGE_CRIT*value; critelt = true;}

    else {critvalue = value; critelt = false;}




    Metin_HP
-= critvalue;




    new string[128];

    /*

    if(!critelt) format(string,sizeof(string),\"Sebzés(Normál): %d\",critvalue);

    else if(critelt) format(string,sizeof(string),\"Sebzés(Kritikus): %d\",critvalue);

    SendClientMessage(playerid,-1,string);

    */

    format(string,sizeof(string),\"Metinkő [ID:%d]\\nHP: %d/%d\",Metin_ID
,MAX_METIN_HP,Metin_HP);
    UpdateDynamic3DTextLabelText(Metin_Label
,-1,string);




    if(Metin_HP
<= 0)
    {

        if(Metin_ID
== Count_Metin - 1) // Ha az utolsó metin az.
     {

      CreateRandomMetins();

     }

     DestroyDynamicObject(Metin_Object
);
     DestroyDynamic3DTextLabel(Metin_Label
);
     SendClientMessage(playerid,-1,\"Metin elpusztítva!\");

     GivePlayerMoney(playerid,RandomEx(1000,2500));

     Metin_ID
= -1;
     Metin_Status
= 0;
    }

   }

  }

 }

 return 1;

}




stock RandomEx(min,max) // A min value, és a max value és benne van, tehát ( min <= generáltszám >= max )

{

 return random((max-min)+1)+min;

}




stock GetFreeMetinSlot()

{

 for(new i = 0; i < Count_Metin; i++)

  if(Metin_ID
== -1) return i;
 return -1;

}

60
Segítségkérés / Metinkő
« Dátum: 2017. augusztus 22. - 00:11:25 »
A már felhasznált szám átugrása, nem akar összejönni

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal