Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DaVe

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
46
Beszélgetés / Fórum hírdetés-Vírus?
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 19:41:14 »
Én is AdBlock-ot használok Avast-al, nekem nem jelez :)

47
Off Telep / Anonymous sikere kudarcba fulladt. ( SA-MP )
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 09:58:30 »
Idézetet írta: Keller date=1344465395\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25779\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát a Nasa nem bruteforceolt egy ilyen jelszót egy óra alatt...
 
Ha a videokártyával gyorsítja a számolást akkor meglehet egy óra alatt (bár akkor elég jó gépe van), különleges karaktereket nem tartalmaz csak az angol ABC kis- és nagybetûit és számokat.
Viszont brute force ellen van beépített védelem a szerverben, bizonyos mennyiségû próbálkozás után megszakad a kapcsolat, szóval ezt kétlem.

48
SA-MP: Szerverfejlesztés / SDPNM v0.4 Öreg mód <WRONG>
« Dátum: 2012. július 24. - 14:28:14 »
Több mint 1 éves témát bumpoltatok de nem baj.
Egyébként meg ha nincs amx, akkor fogod magad, kijavítod, és rányomsz a fordító gombra mondjuk Pawno-ban (compile...) és megkapod a kész módot.

49
Idézetet írta: Yakuza™ date=1343121648\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24889\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hogy irta át a 0.3e-t? :O
Ez forráskód lopás lehet sztem...
 
Igen, Õ egy profi hacker aki betört a SAMP csapat FTP-jére és ellopta a forráskódot, hogy aztán lemagyarosítsa  :D
Egyébként valamelyik hex editorral vagy akár OllyDbg nevû programmal is meg lehet csinálni :)

50
A következõ ligára: Jövök
A  történelmi épületek/helyszínek    köré épüljön a következõ liga
Redstone-t szerintem is hanyagolni kéne :)

51
Beszélgetés / Facebook anonimitás?
« Dátum: 2012. július 16. - 13:42:23 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1342252907\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24361\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azért kicsit ijesztõ már ez a nyitottság facebookon.
Ha belépve marad az ember facebookon és eltéved egy olyan oldalra mely lájkokat gyûjt azért mert megoszt pár vicces dolgot egyebeket.
A facebooknak köszönhetõen már nem csak az IP címünket, internet szolgáltatónkat, dns címünket, operációs rendszerünk, böngészõnk típusát,
hanem nevünket, ismerõseinket, közzétett fényképeinket is megtudják könnyedén, mert csak ellátogattunk egy új weboldalra.
Nem reklámnak szánom, csak példának:
www.napimoka.hu
http://napimoka.hu/2012/05/szexi-szoszi-a-volannal/
Látható hogy a képek alatt felsorolja pár ismerõseink nevét a másiknál már a nevünket is feltünteti, és csak azért mert facebookból nem lépünk ki, ha elhagyjuk az oldalt.
Adatgyûjtés másokról nem volt ennyire könnyû, mióta létezik a Facebook.
Hát további jó böngészést mindenkinek.
 
Elméletileg a weboldal közvetlenül nem fér hozzá a te adataidhoz ha csak oda látogatsz. Csak be van ágyazva a Facebook által kiadott javascript kód. Az, hogy mutatja kik \"lájkolták\" az ismerõseid közül az ennek a kódnak köszönhetõ, a weboldalnak ismét semmi köze hozzá,õk csak beállították, hogy ezt meg ezt a funkció legyen aktív.
Az alkalmazásoknál már más a helyzet. Ha engedélyezed nekik, hogy hozzáférjenek az adataidhoz akkor persze, hogy hozzá fognak férni. A legtöbbnél viszont van rá lehetõség, hogy meghatározd mikhez férhet hozzá. Nem kell minden szarságot engedélyezni és meg van oldva.
Nem kell rémhíreket kelteni, a böngészéstõl nem kapnak semmire engedélyt :)

52
SA-MP: Szerverfejlesztés / OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó
« Dátum: 2012. július 15. - 23:44:51 »
Ez a teszt nem bizonyít semmit. Csak meghívtad a két függvény 10000x, parancsfeldolgozásra nem is volt szükség.
Az igazi teszt az lett volna, ha az OnPlayerCommandText-et és a zcmd_OnPlayerCommandText-et (azt hiszem így  nevezték el, de meg kéne nézni) hívtad volna meg.
Így akár lehetett volna ez is:
 
#include < a_samp >
public OnFilterScriptInit( ) {
new AT = GetTickCount( );
for( new tests; tests < 10000; tests++ ) {
     teszt1( 0, \" \" );
}
new AT2 = GetTickCount( );
new ZT = GetTickCount( );
for( new tests; tests < 10000; tests++ ) {
     teszt2( 0, \" \" );
}
new ZT2 = GetTickCount( );
printf( \"teszt1 in %d ms - 10000x\", AT2 - AT);
printf( \"teszt2 in %d ms - 10000x\", ZT2 - ZT );
return 1;
}
 
teszt1( playerid, params[] ) {
print( params );
return 1;
}
teszt2( playerid, params[] ) {
print( params );
return 1;
}

 
Másrészt nem ártana leellenõrizni, hogy létezik-e egyáltalán a parancs ;)

53
Beszélgetés / Eredetiség
« Dátum: 2012. július 15. - 23:36:32 »
Általában engem a játékok nem kötnek le hosszabb idõre így csak nagyon ritka esetekben veszem meg õket. Az utolsó eredeti játékom a Minecraft volt, még a Beta idõszakban (éppen lemaradtam az Alpha-ról  :confused: ) elõtte pedig 2-3 évig semmit sem vettem.

54
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. július 13. - 00:31:11 »

55
Segítségkérés / sscanf hiba
« Dátum: 2012. július 12. - 21:06:56 »

56
Kérdések, Segítség / Így jártam anyátokkal zene
« Dátum: 2012. július 12. - 16:01:58 »

Nem számítottam rá, hogy a \"how i met your mother murder\" keresésre egybõl kiadja youtube :D

57
Segítségkérés / admins parancs
« Dátum: 2012. július 12. - 13:22:15 »
Idézetet írta: DrAkE date=1342039300\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kajakra mondom, még DaVe a tied sem tökéletes, és mûködõ képes, most konkrétan végig futtotok egy cikluson, megformázzátok a(z) \"str\" változót, illetve mindig létrehoztok egy \"nev\" változót, viszont ennek a mérete 24 + 1-nek kellene lennie, mert a \"\\0\" jelet is kell tárolni, ezen felül, ahhoz hogy eltároljuk ezt a nagy adatmennyiséget szükség lenne még egy változóra, mondjuk egy (512 - 1024) + 1-es változó megtenné, de még enélkül is meglehet oldani ezeket. Na mindjárt megírom. Illetve ha már a foreachnál járunk, én speciel nem használom, mivel tömbben tárolja az adatokat ( ha jól tudom ) és azokon fut végig. Illetve ez a leggyorsabb ciklus.
 

CMD:admins(playerid, params[])
{
new
str[1024 + 1],
nev[MAX_PLAYER_NAME + 1],
i = -1,
fentlevo = 0;
str[0] = EOS;
for(;++i < MAX_PLAYERS;)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   if(PlayerInfo[Level] > 0)
   {
      fentlevo++;
      nev[0] = EOS;
      GetPlayerName(i, nev, MAX_PLAYER_NAME + 1);
      format(str, sizeof(str), \"%s%s | Szint: %d\\n\", str, nev, PlayerInfo[Level]);
   }
}
}
if(!fentlevo)
    format(str, sizeof(str), \"Nincs fent jelenleg egy admin sem!\");
ShowPlayerDialog(playerid, 1573, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Fentlévõ Adminok\", str, \"Oké\", \"\");
return 1;
}

 

Igaz, bár én abból indultam ki, hogy nekem a MAX_PLAYERS újradefiniálása az elsõ :)
És felesleges ellenõrizni, hogy van fen-e admin. Ha alapból azt az értéket adod a tömbnek, hogy \"Nincs fent admin\" akkor ha nem talál megfelelõ játékost, a ciklus nem fog rajt változtatni ;)

58
Segítségkérés / admins parancs
« Dátum: 2012. július 11. - 21:42:57 »
Tulajdonképpen egyik megoldás sem jó, mert az utóbbi nem dialogban írja, a másik kettõ pedig mindig csak egy ember nevét írja ki dialogban, arról nem is beszélve, hogy az \"str\" tömböt létre se hozták és a \"nev\" nem tömb. És egyébként a te megoldásod is pazarló, mert két tömböt hoztál létre :)
Szóval akkor utoljára, helyesen:
 

CMD:adminok(playerid, params[])
{
new str[10*(MAX_PLAYER_NAME+14)+1] = \"Nincsenek adminok\"; //10 darab játékos * (maximum név + \" | Szint: \" + maximum négyjegyû szám) + \"\\n\"
for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(PlayerInfo[Level] < 0)
{
   new nev[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(i, nev, sizeof(nev));
   format(str, sizeof str, \"%s | Szint: %d\\n\",nev, PlayerInfo[Level] );
}
}
ShowPlayerDialog(playerid,20,DIALOG_STYLE_LIST,\"Adminok\",str,\"OK\",\"Mégse\");
return 1;
}

59
Idézetet írta: Olie date=1341332060\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22306\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Valaki oda tudná adni az adminrendszer.pwn -t?
 
Hmm.
Ez nekem is kellene!
 
[/quote]
Tudtommal szándékosan csak az amx-et publikálták, de lehet hogy ez csak pletyka..
 
[/quote]
Ha már kedves Péter kirakta helyettem :)
http://sampforum.hu/index.php?topic=28564

60
SA-MP: Szerverfejlesztés / See adminrendszer
« Dátum: 2012. július 11. - 21:13:08 »
Oh minek is kirakni a készítõ nevét, úgy se tudja meg, hogy az Õ nevében publikáltad máshol is... (ha szigorúan vesszük mondjuk nem én vagyok a készítõ, hanem a see rpg csapata de ettõl most eltekintünk :P)
Elõbb-utóbb ha eszembe jutott volna én is kiraktam volna, de ha már kiposztolod örültem volna ha szóltál volna...
Mellesleg DeAMX a split() függvény var3 változóját alapból var3[2][12] -nek hozta létre, viszont nem láttam értelmét a kétfelé bontásnak, úgy hogy azt töröltem is. Mivel nem teszteltem, nem tudom, hogy ez így mûködõképes-e  :)
 
Idézetet írta: TengeriMalac date=1342033663\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24176\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lehet, hogy OFF, de nem tartjátok cinknek, hogy 30 szerver fut ugyanazzal a lopott, DeAMXelt játékmóddal?
 
A mód nem DeAMX-elt, hivatalosan is kiadták, csak az adminrendszer forráskódját nem. Sok kérdés is volt ezzel kapcsolatban ami már kezdett kissé az agyamra menni ezért vissza fejtettem amennyire tudtam.

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal