Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [LOL]Adam_HUN

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6
46
SA-MP: Szerverfejlesztés / ladmin editelve. By. SkypeDead
« Dátum: 2014. május 26. - 21:22:29 »
azt hogy érted, hogy \"minden szinthez külön rang\"?

47
SA-MP: Szerverfejlesztés / V.I.P. sziget
« Dátum: 2014. május 26. - 19:49:30 »
Szép lett, amúgy azt a SA-MP feliratot hogyan csináltad? :)

48
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rubik\'s Cube | by: razr
« Dátum: 2014. május 15. - 08:44:15 »
nem rossz, viszont nem tudom ki az, aki fizet mapolásért...

49
SA-MP: Szerverfejlesztés / Demo Desert Map
« Dátum: 2014. május 13. - 16:44:39 »
Nekem tetszik. Jó kis pálya :)

50
SA-MP: Szerverfejlesztés / [Las Payadas]Városháza [RPG]
« Dátum: 2014. május 10. - 15:07:40 »
Jó lett, amúgy Las Payasadas, nem pedig Las Payadas, mondjuk mindegy, de így helyesebb  ;)

51
Leírások/Útmutatók / IMG TOOL használata
« Dátum: 2014. május 07. - 18:48:40 »
Sziasztok! Ez a leírás az IMG TOOL nevû programról készült, ami arra való, hogy tudjál autókat, jármûveket, karaktereket módolni. Például én rengeteg kocsit és a Groove Street Family-t módoltam be. Jó kis program, bár vannak ezen kívül programok GTA modolásra. Nekem ez jött be leginkább. Most ez egy leírás lesz, de csinálok róla egy videót, és ha készen lesz, akkor majd megadom a linket! Kezdjünk is bele!
Letöltés
A programot a gtahungary.hu-ról töltsétek le. Itt a link: http://www.gtahungary.hu/letoltes/IMG_Tool\'>http://www.gtahungary.hu/letoltes/IMG_Tool . Ha ez meg van, akkor telepítsétek. Én azt ajánlom, hogy hozzatok létre egy mappát az asztalon, hogy könnyebben elérhetõ legyen a program. Ha feltelepítettétek, akkor nyissátok meg!
Használat
Ha letöltöttétek, akkor le kell pl.: egy módolt kocsit tölteni, ami egy .txd és egy .dff fájlból fog állni. Szoktak bele egy \"readme\"-t is rakni, amiben benne van a készítõ, stb., maximum nagyon röviden a használat is. Azt ajánlom, hogy a módolt jármûfájlokat szintén a http://www.gtahungary.hu/ - ról töltsétek le! Ha letöltöttétek, akkor keressétek meg a GTA San Andreas mappáját, és a \"models\" mappába tegyétek be a két fájlt. Például a Rhino tank esetében: \"rhino.txd\", \"rhino.dff\". Ha ez meg van, akkor az IMG TOOL programon belül menjetek rá a felsõ menüsorban a \"File\"-ra menj rá és az \"Open\"-t nyisd meg. Neked ott ki kell keresned a játék mappáján belül azt, hogy models. Ott lesz, hogy \"gta3\". Azt nyisd meg. Valószínûleg pár másodpercig tölteni fog, utána kiad egy csomó dff vagy txd fájlt. A felsõ menüsorban menj rá, hogy \"Edit\". Utána, hogy \"Find\". Oda írd be azt a nevet, ami a letöltésedben volt. Maradjunk a Rhino tank példájánál. írd be, hogy XYZ.dff, természetesen az XYZ helyére a nevet írd. Például rhino.dff. Ott kifogja neked adni a rhino.dff-et. Rá kell menni a felsõ menüsorban arra, hogy \"Commands\", utána, hogy \"Replace\". Ha megvan, akkor valószínûleg nálatok is tölt egy darabig, mint nálam. Utána megint a Edit----->Find eljárást végezd el, csak azzal a különbséggel, hogy a rhino.dff helyére a rhino.txd-t írd! Hiszen a dff fájlt már kicserélted a megmódoltra. Utána, ha ez megvan, akkor megint Commands---->Replace. Ha ez készen van, akkor elvileg menni fog. Menj be a játékba, ajánlom a Multiplayert, és hívd le pl.: a rhino-t, ha azt módoltad meg. Ha nem jó, akkor valamit elszúrtál. A videó hamarosan fel lesz tüntetve!

52
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap Névszínezõ
« Dátum: 2014. május 07. - 14:45:52 »
Idézetet írta: BarnyBoy date=1399312662\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48102\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát, nem egy óriási dolog, de azért adtam egy +-t. :D
Viszont szerintem ilyet mindenki meg tud írni.
 
hát én nem tudom megírni  :no:

53
SA-MP: Szerverfejlesztés / Santa Maria Beach Fun Spawn
« Dátum: 2014. május 04. - 15:14:42 »
Object az van bõven :D kritikákat nem írok, nem is nagyon van, mert én is kezdõ mapper vagyok.

54
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vehicle Radio (Jármû rádió) BETA
« Dátum: 2014. május 04. - 10:33:33 »
Mivel nem vagyok nagy scriopter, ez most jól jött nekem  :)

55
Munkaerő keresése / "Scripter Oktatás"
« Dátum: 2014. május 02. - 20:19:38 »
Sziasztok! Én vagyok, [LOL]Adam_HUN. Én egy mapper vagyok, van is pár munkám itt, a fórumon, és még remélhetõleg lesz is :) ! Meg szeretnék tanulni scriptelni. Mivel játékmódot, filterscriptet is szeretnék itt publikálni, vagy a saját szerverembe belerakni, ezért keresek egy pro scriptert, aki segítene megtanulni. Esetleg még közös munkánk is lehetne. Persze Mapper pályafutásomnak korántsem lesz vége, csak a scriptelés is eléggé fontos lenne. Jelentkezni lehet itt, a fórumon, vagy pedig skypeon, Skype: adamkahun . Ha Facebookod van, akkor szólj és ott megbeszéljük :D

56
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / -
« Dátum: 2014. május 02. - 19:23:45 »
szép lett, de igaza van ZSOLT-nak, amíg nincs kész, csak a béta verzió, addig kivehetted volna a funkció nélküli dolgokat  :yes:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 02. - 19:39:32 )

Én így javaslom
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <sscanf>
#include <Dini>
#include <ocmd>
#include <zcmd>
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_DARKRED 0x660000AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_BRIGHTRED 0xFF0000AA
#define COLOR_INDIGO 0x4B00B0AA
#define COLOR_VIOLET 0x9955DEEE
#define COLOR_LIGHTRED 0xFF99AADD
#define COLOR_SEAGREEN 0x00EEADDF
#define COLOR_GRAYWHITE 0xEEEEFFC4
#define COLOR_LIGHTNEUTRALBLUE 0xabcdef66
#define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56
#define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349
#define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01
#define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33
#define COLOR_LEMON 0xDDDD2357
#define COLOR_MEDIUMBLUE 0x63AFF00A
#define COLOR_NEUTRAL 0xABCDEF97
#define COLOR_BLACK 0x00000000
#define COLOR_NEUTRALGREEN 0x81CFAB00
#define COLOR_DARKGREEN 0x12900BBF
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x24FF0AB9
#define COLOR_DARKBLUE 0x300FFAAB
#define COLOR_BLUEGREEN 0x46BBAA00
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_DARKRED 0x660000AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_PURPLE 0x800080AA
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_RED1 0xFF0000AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BROWN 0x993300AA
#define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI 0x999900AA
#define COLOR_LIME 0x99FF00AA
#define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF
#define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF
#define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF
#define DIALOG_REGISZTRACIO 1
#define DIALOG_BEJELENTKEZES 2
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" ................. :)\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
new Szamlalo;
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
    new jarmu1 = AddStaticVehicle(416,2073.468750,-1466.496093,23.387844,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu1, \"DaZ-301\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu1);
   
    new jarmu2 = AddStaticVehicle(416,2067.191650,-1466.477294,22.346532,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu2, \"DaZ-302\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu2);
   
    new jarmu3 = AddStaticVehicle(416,2061.178466,-1466.496459,21.262739,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu3, \"DaZ-303\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu3);
   
    new jarmu4 = AddStaticVehicle(416,2055.021972,-1466.489135,20.152076,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu4, \"DaZ-304\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu4);
   
    new jarmu5 = AddStaticVehicle(416,2049.235839,-1466.374755,19.100887,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu5, \"DaZ-305\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu5);
   
    new jarmu6 = AddStaticVehicle(416,2042.870727,-1466.260986,17.951349,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu6, \"DaZ-306\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu6);
   
    new jarmu7 = AddStaticVehicle(416,2037.463623,-1466.232055,16.973567,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu7, \"DaZ-307\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu7);
   
    new jarmu8 = AddStaticVehicle(416,2031.234497,-1466.332397,15.851901,180.0,1,3);
SetVehicleNumberPlate(jarmu8, \"DaZ-308\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu8);
   
    new jarmu9 = AddStaticVehicle(416,2025.119140,-1466.223999,14.748760,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu9, \"DaZ-309\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu9);
   
    new jarmu10 = AddStaticVehicle(416,2018.616210,-1466.447631,13.715760,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu10, \"DaZ-310\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu10);
   
    new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
    GetVehiclePos(3,vehx,vehy,vehz);
    printf(\"xddd %f\",vehx);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
ocmd:kocsiid(playerid,params[])
{
new text;
if(sscanf(params,\"d\",text))return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"/pn id\");
new szoveg123[512];
new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
GetVehiclePos(text,vehx,vehy,vehz);
format(szoveg123,sizeof(szoveg123),\",%f,%f,%f,180.0,1,3\",vehx,vehy,vehz);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, szoveg123);
printf(szoveg123);
  return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
new file[128];
format(file, sizeof(file), \"\\\\felhasznalok\\\\%s.ini\", nev(playerid));
new Skin = dini_Int(file, \"Skin\");
  new posX = dini_Int(file, \"X\");
    new posY = dini_Int(file, \"Y\");
    new posZ = dini_Int(file, \"Z\");
    SetSpawnInfo( playerid, 0, Skin, posX, posY, posZ, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new file[128], jatekosnev[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, jatekosnev, sizeof(jatekosnev));
    format(file, sizeof(file), \"\\\\felhasznalok\\\\%s.ini\", nev(playerid));
    if(!dini_Exists(file))
{
print(\"Nem létezik\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", \"A regisztrációhoz kérlek add\\n meg a jelszavad.\", \"Tovább\", \"Mégsem\");
} else {
print(\"Létezik\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEJELENTKEZES, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek jelentkezz be\", \"Tovább\", \"Mégsem\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
KillTimer(Szamlalo);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_REGISZTRACIO)
    {
        if(!response)
        {
  SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kickelve lettél\");
        }
        else
        {
            new file[128]; //jatekosnev[MAX_PLAYER_NAME];
            format(file, sizeof(file), \"\\\\felhasznalok\\\\%s.ini\", nev(playerid));
      if(!dini_Exists(file))
   {
     dini_Create(file);
   dini_Set(file, \"Jelszo\", inputtext);
   new szoveg123[512];
            format(szoveg123,sizeof(szoveg123),\"Sikeres regisztráció. Köszöntelek rendszerünkben %s ! Jelszavad:%s\",nev(playerid),inputtext);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\");
            SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,szoveg123);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\");
          ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEJELENTKEZES, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek jelentkezz be\", \"Tovább\", \"Mégsem\");
   } else {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"A megadott felhasználói név már létezik, kérlek válassz másikat !\");
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", \"A regisztrációhoz kérlek add\\n meg a jelszavad.\", \"Tovább\", \"Mégsem\");
   }
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kérlek addj meg egy felhasználói nevet.\");
   }
        }
        return 1;
    }
if(dialogid == DIALOG_BEJELENTKEZES)
    {
        if(!response)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kickelve lettél.\");
        }
        else
        {
            new PW[64];
            new file[128];//jatekosnev[MAX_PLAYER_NAME];
            format(file, sizeof(file), \"\\\\felhasznalok\\\\%s.ini\", nev(playerid));
            format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(file, \"Pasword\"));
            if(!strcmp(inputtext, PW, false))
            {
            SpawnPlayer(playerid);
   SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen bejelentkeztél!\");
   Szamlalo = SetTimerEx(\"automentes\", 5000, true, \"i\", playerid);
            }else{
            SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hibás jelszó\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEJELENTKEZES, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek jelentkezz be\", \"Tovább\", \"Mégsem\");
            }
        }
        return 1;
    }
return 0;
}
 
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
stock nev(playerid)
{
        new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, Neve, sizeof(Neve));
        return Neve;
}
forward automentes(playerid);
public automentes(playerid)
{
            new file[128];
            format(file, sizeof(file), \"\\\\felhasznalok\\\\%s.ini\", nev(playerid));
   new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
   dini_FloatSet(file, \"X\", x);
   dini_FloatSet(file, \"Y\", y);
   dini_FloatSet(file, \"Z\", z);
   dini_IntSet(file, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
}

57
SA-MP: Szerverfejlesztés / Whetstone Kamionos Depó BY:[LOL]Adam_HUN
« Dátum: 2014. május 02. - 11:11:25 »
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1398975279\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48004\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Faja kis mapp  :)
 
Köszi  :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 02. - 11:12:48 )


Fenyves mellett pálmafák?  ::|
 
[/quote]
Igen. Most tettem volna még több fenyõfát oda? kicsit unalmaslenne úgy :)

58
SA-MP: Szerverfejlesztés / Single Player stilusú pénz rendszer
« Dátum: 2014. május 01. - 18:08:44 »
Grat, szép lett, nagyon ötletes, mert így valósághûbb lesz tõle a játék  :thumbsup:

59
SA-MP: Szerverfejlesztés / Whetstone Kamionos Depó BY:[LOL]Adam_HUN
« Dátum: 2014. május 01. - 18:05:03 »
Információ
Sziasztok! Ez az én Whetstone Kamionos Raktár depó feldíszítésére szolgáló mapom. Ez lényegesen jobbra sikerült, mint a \"Lakótelep az elhagyatott reptéren\" címû mapom. Ebbe nem hibázgattam, megcsináltam mindent pontosra. Csak 70 objectet tartalmaz. Koordináta: -1561.974609375, -2719.0493164063, 48.534996032715. A mapom lényege nem az, hogy valami hatalmas map legyen, hanem hogy szép és megfelelõ legyen pl.: egy kamionos szerverre ( mert ez egyébként fõleg arra ideális ), vagy akár egy RPG szerverre is. Készítési idõ kb egy óra. A kódot már átkonvertáltam, hogy jó legyen SA-MP-ba is! Csak a szokásos módon bele kell írni a játékmódodba.
Képek és letöltési link
Ezek a képek a mapról:
\"w1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Az átkonvertált map ezen a linken tölthetõ le: http://data.hu/get/7659529/whetstone-diszites-map.rar  :)

60
SA-MP: Szerverfejlesztés / Whetstone Kamionos Depó BY:[LOL]Adam_HUN
« Dátum: 2014. május 01. - 18:00:11 »
Információ
Sziasztok! Ez az én Whetstone Kamionos Raktár depó feldíszítésére szolgáló mapom. Ez lényegesen jobbra sikerült, mint a \"Lakótelep az elhagyatott reptéren\" címû mapom. Ebbe nem hibázgattam, megcsináltam mindent pontosra. Csak 70 objectet tartalmaz. Koordináta: -1561.974609375, -2719.0493164063, 48.534996032715. A mapom lényege nem az, hogy valami hatalmas map legyen, hanem hogy szép és megfelelõ legyen pl.: egy kamionos szerverre ( mert ez egyébként fõleg arra ideális ), vagy akár egy RPG szerverre is. Készítési idõ kb egy óra. A kódot már átkonvertáltam, hogy jó legyen SA-MP-ba is! Csak a szokásos módon bele kell írni a játékmódodba.
Képek és letöltési link
Ezek a képek a mapról:
\"w1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Az átkonvertált map ezen a linken tölthetõ le: http://data.hu/get/7659529/whetstone-diszites-map.rar  :)

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal