Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 4457
Segítségkérés / Dinamikus Ip« Dátum: 2011. október 10. - 15:29:31 »Idézetet írta: Zotyabuszos date=1318248888\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12398\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Kérsz a szolgáltatódtól fix IP-tBiztos, hogy nem fog adni, legalábbis ingyen. UPC-nál is fix IP van, de valahol azt hiszem, hogy olvastam: \"4000FT-ért Fix IP cím.\" Szerintem telefonálj be a szolgáltatóhoz, hogy mit tudnak tenni. 4458
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Nagyon segitséget kére :S« Dátum: 2011. október 09. - 16:07:22 »
Elõször is. Moderáld magad.
Másodszor. A szerver gyökérkönyvtárában van egy \"samp.ban\" nevû file. Abból törölj ki mindent, és indítsd újra a szervered. 4459
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kérlek <:(« Dátum: 2011. október 09. - 15:38:29 »
Szívesen segítek.
MSN-t PM-ben adok, a skype-t nem szeretem. Ha kell MSN, kérd el. 4460
Segítségkérés / Kosárhoz« Dátum: 2011. október 09. - 10:35:53 »
Szia.
Nem igazán értem, de valószínûleg velem van baj. Tudtommal a San Andreas MultiPlayer változatában nem lehetséges kosárlabdázni. 4462
Segítségkérés / Textdraw« Dátum: 2011. október 09. - 10:29:25 »Idézetet írta: szabyxxx date=1318145432\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12364\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Letöltesz egy sebességmérõ scriptet -.-// Te miért kötsz bele mindenkibe? Azthiszed, hogy olyan pro scripter vagy, mert kiírtad? Felvilágosítalak. Egy SendClientMessage-t nem bírnál megírni segítség nélkül.. Bocsi az offért.. // Ittvan egy sebességmérõ script, ez szerintem jó lesz példának. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=128157 4463
Függvények / Create3DTextLabel« Dátum: 2011. október 08. - 21:02:06 »
Sziasztok!
Most egy függvényt fordítok le nektek, ami nem más, mint a \"Create3DTextLabel\" függvény. Kezdjük is: Funkciója: Létrehoz egy adott pozícióra egy 3Dimenziós szöveget. Paraméterei (text[], color, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:DrawDistance, virtualworld, testLOS) text[] Maga a szöveg. color A szöveg színe. x X koordináta. y Y koordináta. z Z koordináta. DrawDistance Milyen távolságról látod a szöveget. VirtualWorld A 3D szöveg virtuális világa. testLOS 0/1 1 = Csak akkor jelenik meg a szöveg, ha nincs a szöveg és közted valamilyen tárgy. Példa: [pawn]public OnGameModeInit() { Create3DTextLabel(\"I am at the coordinates:\\n30.0,40.0,50.0\",0x008080FF,30.0,40.0,50.0,40.0,0); return 1; }[/pawn] Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Create3DTextLabel Kérem hogy a moderátorok ne helyezzék át a témát. Egy kissebb rendezést tervezek az alfórumokban. 4464
Törölt RP Szerverek / WhimsicalRPG« Dátum: 2011. október 08. - 20:49:25 »
Jó lesz, ha beszélsz vele, mert így lenézik a szerveredet.
4465
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Jármû egy adott személy számára« Dátum: 2011. október 08. - 20:46:08 »
Szép. Nagyon jól jöhet sokaknak, mint nekem is.
4466
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TuT] A "for" ciklus« Dátum: 2011. október 08. - 20:36:29 »
Sziasztok!
Ismét egy rövidebb tutoriallal jövök, ami nem más, mint a for ciklus. A for ciklus arra jó például, hogy: Végigmenjünk az összes playeren, kocsin, objecten. Most a számomra legkönnyebbet fogom bemutatni, a playeres részt. A feladat: Végigmegyünk az összes playeren, és megvizsgáljuk, hogy ki van belépve RCON adminnak a szerveren. [pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/adminok\", true) == 0) { for(new i=0; i<500; i++) { if(IsPlayerAdmin(i)) { new name[24]; GetPlayerName(i, name, sizeof(name)); new string[64]; format(string, sizeof(string), \"%s\", name); SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFFF, string); } } }[/pawn] Magyarázat: [pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/adminok\", true) == 0)[/pawn] Létrehozzuk a /adminok parancsot. [pawn]{[/pawn] Megnyitjuk a parancsot. [pawn]for(new i=0; i<500; i++)[/pawn] Végigmegyünk mind az 500 playeren. Az 500-at írd át a szerver férõhelyére. [pawn]{[/pawn]Megnyitjuk a for ciklust. [pawn]if(IsPlayerAdmin(i))[/pawn] Ha az adott játékos be van lépve RCON-ba akkor... [pawn]{[/pawn] ...megnyitjuk és..... [pawn]new name[24];[/pawn] Létrehozzuk a \"name\" változót, 24 karakter hosszusággal. [pawn]GetPlayerName(i, name, sizeof(name));[/pawn] Lekérjük az RCON admin nevét. [pawn]new string[64];[/pawn] Létrehozzuk a \"string\" változót, amellyel kiírjuk az admin \"nevét\". [pawn]format(string, sizeof(string), \"%s\", name);[/pawn]Megformázzuk a szöveget. [pawn]SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFFF, string);[/pawn] Kiírjuk az admin nevét annak az embernek, aki beírta a /adminok parancsot. [pawn]} }[/pawn] Köszönöm, hogy elolvastad, ha valamit nem értesz, írj hozzászólást. Várom a véleményeket. [pawn]Dream1990[/pawn] 4469
Függvények / SendClientMessage« Dátum: 2011. október 08. - 20:03:59 »
Sziasztok.
Szeretném bemutatni nektek a SendClientMessage függvényeket. Kezdjük is az elejével. SendClientMessage [pawn]SendClientMessage(*1, *2, \"*3\");[/pawn] Ez a következõket szolgálja: *1 = Kinek küldjük a szöveget, mi most a \"playerid\"-t fogjuk használni, azaz annak a játékosnak küldjük el, aki például beírta az adott parancsot, vagy belépett a szerverre, bármi. *2 = Színkód. Ezzel határozzuk meg az üzenetünk színét. Színkódok például: 0x9ACD32AA, vagy 0x00FFFFFF. Ezeket általában definiáljuk, hogy ne kelljen mindig beírni a színkódot, hanem ennyit beírni: \"kek\", \"zold\". Ezt módosíthatjuk a #define függvénnyel, amire késõbb kitérünk. *3 = Az adott szöveg. Nagyon fontos, hogy idézõjelben legyen a szöveg. Így néz ki egy SendClientMessage-s parancs: [pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/proba\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFFF, \"Ide a kívánt szöveg\"); return 1; }[/pawn] Ez azt teszi, hogyha beírjuk a /proba parancsot a szerveren, akkor kiírja annak az embernek, aki beírta a parancsot, hogy Ide a kívánt szöveg. ---------------------------------------------------------------------------------------------- SendClientMessageToAll [pawn]SendClientMessageToAll(*1, *2);[/pawn] Magyarázat: *1 = Színkód. Ezzel határozzuk meg az üzenetünk színét. Színkódok például: 0x9ACD32AA, vagy 0x00FFFFFF. Ezeket általában definiáljuk, hogy ne kelljen mindig beírni a színkódot, hanem ennyit beírni: \"kek\", \"zold\". Ezt módosíthatjuk a #define függvénnyel, amire késõbb kitérünk. ( Ugyanaz, mint a SendClientMessage függvénynél. ) *2 = A kívánt szöveg. Itt is ugyanúgy fontos, hogy idézõjelben legyen. [pawn]SendClientMessageToAll(0x00FFFFFF, \"Valaki beírt egy parancsot.\");[/pawn] Parancsban: [pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/proba\", true) == 0) { SendClientMessageToAll(0x00FFFFFF, \"Valaki beírt egy parancsot.\"); return 1; }[/pawn] Ezt az üzenetet MINDENKINEK elküldi. ---------------------------------------------------------------------------------------------- A definiálásokról. Gondolom, mint te is szeretsz spórolni. Ezért legjobban ajánlom a [pawn]#define[/pawn] függvényt. Ez a függvény annyit tesz, hogy egy beírt karakterlánc magában foglal egy másikat. Elsõre nagyon értelmetlennek tûnik, ezért bele is csapunk, hogy minél hamarabb megértsétek. [pawn]#define kek 0x00FFFFFF[/pawn] Ez annyit takar magában, hogyha mondjuk alkalmazzuk, az elõzõleg leírt SendClientMessage függvényt, akkor nem kell beírni a színkódot, hanem elég a színkód helyére, annyi, hogy kek. Köszönöm, hogy elolvastad. [pawn]Dream1990[/pawn] 4470
Törölt RP Szerverek / WhimsicalRPG« Dátum: 2011. október 08. - 19:33:56 »Idézetet írta: Light date=1318094163\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12331\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Öhm jólenne ha kinyitátok a szemeteket.Edit? Ez egy sima CryRPG mód, és néhol a szöveg át van írva, és pár parancs módosítva.. Úgy gondolom, hogy a témát le lehet zárni szabályzat lopás miatt. |