Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZeRo

Oldalak: 1 ... 294 295 [296] 297 298 ... 306
4426
Segítségkérés / Skin
« Dátum: 2009. december 21. - 14:57:56 »
SetPlayerSkin( playerid, skinid );

 
Amikor a játékos spawnol, akkor megnézed, hogy valódi játékos - e, vagy sem, és ha nem, akkor beállítod a karakter azonosítóját a kívántra. Esetleg még a nevét is figyelembe veheted, ha több NPC - t szeretnél kezelni.
ZeRo

4427
Szkript kérések / Visszaszámláló || Surgos!
« Dátum: 2009. december 20. - 15:09:53 »
Az egyik barátomnak írtam egy ilyesmit, csak neki a nap is kellett bele, mivel karácsonyig kellett a visszaszámlálás.
Szerintem át tudod belõle alakítani, itt a forrásom:
 

#include < a_samp >
#define COLOR_GREEN              0x38FF06FF
new Text: Counttext[ MAX_PLAYERS ],
Timer[ MAX_PLAYERS ],
y, mon, d,
    h, minu, s,
    z[ 128 ];
public SetString( playerid );
public OnFilterScriptInit(  ) {
for( new playerid = 0; playerid < GetMaxPlayers(  ); playerid++ ) {
Counttext[ playerid ] = TextDrawCreate( 220.0, 419.0, \"_\" );
TextDrawAlignment( Counttext[ playerid ], 1 );
TextDrawFont( Counttext[ playerid ], 1 );
TextDrawLetterSize( Counttext[ playerid ], 0.49, 1.70 );
TextDrawColor( Counttext[ playerid ], COLOR_GREEN );
TextDrawSetShadow( Counttext[ playerid ], 2 );
getdate( y, mon, d );
gettime( h, minu, s );
d = 24 - d;
h = 24 - h;
minu = 60 - minu;
format( z, sizeof z, \"M¾g %i nap, %i ¦ra, %i perc van Karcsonyig!\", d, h, minu );
TextDrawSetString( Counttext[ playerid ], z );
TextDrawShowForPlayer( playerid, Counttext[ playerid ] );
Timer[ playerid ] = SetTimerEx( \"SetString\", 60000, true, \"i\", playerid );
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit(  ) {
for( new playerid = 0; playerid < GetMaxPlayers(  ); playerid++ ) {
TextDrawDestroy( Counttext[ playerid ] );
KillTimer( Timer[ playerid ] );
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect( playerid ) return ShowTextdraw( playerid );
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) return TextDrawDestroy( Counttext[ playerid ] ), KillTimer( Timer[ playerid ] );
public SetString( playerid ) {
getdate( y, mon, d );
gettime( h, minu, s );
d = 24 - d;
h = 24 - h;
minu = 60 - minu;
format( z, sizeof z, \"M¾g %i nap, %i ¦ra, %i perc van Karcsonyig!\", d, h, minu );
TextDrawSetString( Counttext[ playerid ], z );
return 1;
}
ShowTextdraw( playerid ) {
    Counttext[ playerid ] = TextDrawCreate( 1.0, 419.0, \"_\" );
TextDrawAlignment( Counttext[ playerid ],0 );
TextDrawFont( Counttext[ playerid ], 0 );
TextDrawLetterSize( Counttext[ playerid ], 0.89, 3.0 );
TextDrawColor( Counttext[ playerid ], COLOR_GREEN );
TextDrawSetShadow( Counttext[ playerid ], 5 );
getdate( y, mon, d );
gettime( h, minu, s );
d = 24 - d;
h = 24 - h;
minu = 60 - minu;
format( z, sizeof z, \"M¾g %i nap, %i ¦ra, %i perc van Karcsonyig!\", d, h, minu );
TextDrawSetString( Counttext[ playerid ], z );
TextDrawShowForPlayer( playerid, Counttext[ playerid ] );
Timer[ playerid ] = SetTimerEx( \"SetString\", 60000, true, \"i\", playerid );
return 1;
}

 
ZeRo

4428
Média / [Fórum Party]
« Dátum: 2009. december 16. - 21:21:05 »
Idézetet írta: dnsdj date=1260972963\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"336\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jövohét Szerda Este 11 órakor kerül megrendeezésre a party..
 
;)
ZeRo

4429
Média / [Fórum Party]
« Dátum: 2009. december 16. - 15:38:08 »
Idézetet írta: dnsdj date=1260972963\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"336\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
egy két scripter kellene.. még..
 
Mihez? Ha tudok( és akarod ) segítek.
ZeRo

4430
Leírások/Útmutatók / [ Leírás ]Logikai változók
« Dátum: 2009. december 15. - 17:59:48 »
Kösz Gergõ, ezt most elfelejtettem, de pótoltam.
ScreaM, ez egy régi leírás átdolgozott változata, mert ugye tudjuk mi történt a régi leírásokkal. De tervezem, hogy írok még párat.
ZeRo

4431
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sawn-Off Skill
« Dátum: 2009. december 15. - 15:12:43 »
Jóra sikerült, megérte letesztelni, nekem nagyon tetszett. ;)
ZeRo

4432
SA-MP: Szerverfejlesztés / SetMapName & GetMapName
« Dátum: 2009. december 14. - 16:19:28 »
Szerintem a cím mindent elárul, ezzel a két( végtelenül egyszerû ) függvénnyel módosíthatjuk, illetve lekérhetjük a szerverünk pályájának nevét( server.cfg ).
 

stock SetMapName( name[  ] ) {
    new Mapstr[ 64 ]; format( Mapstr, sizeof Mapstr, \"mapname %s\", name );
    return SendRconCommand( Mapstr );
}

 


stock GetMapName(  ) {
    new Varstr[ 64 ]; GetServerVarAsString( \"mapname\", Varstr, sizeof Varstr );
    return Varstr;
}

 
ZeRo

4433
Leírások/Útmutatók / [TUT] [UNIT] Hosszú szöveg a párbeszédpanelbe
« Dátum: 2009. december 13. - 18:12:34 »
Ezt jó ötlet volt leírni, sok embernek hasznára válhat. A DialogString vektor mérete nekem kicsit furcsa, nem hiszem hogy \'ennyire\' hosszú szöveget akarnának leírni. De ki tudja? :) Jó lett, ez a lényeg.
ZeRo

4434
Leírások/Útmutatók / [ Leírás ]Logikai változók
« Dátum: 2009. december 13. - 18:09:44 »
Logikai változók
 
Bevezetõ:
A logikai változók annyiban különböznek az egyszerû változóktól, hogy csak két értékük lehet; Igaz, illetve hamis( azaz true, vagy false ).
A logikai változók általános alakja:
 
new bool: Neve;

 
Illetve készíthetünk tömböket is:
 
new bool: Neve[ Mérete ];

 
A méretnek általában a \'MAX_PLAYERS\' értéket adjuk, mivel általában minden játékosra vonatkoztatunk.
Értékek kezelése:
Ha már létrehoztunk egy logikai változót, nyilván használni is fogjuk, azaz értéket adunk neki. Lássunk egy példát! Halál után egyszer használhatjuk a \'/money\' parancsot!
Legközelebb csak halál után használhatjuk.
 

//Logikai változó létrehozása( hamis kezdõértékkel )
new bool: GotMoney[ MAX_PLAYERS ] = { false, ... };
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
   if( strcmp( \"/money\", cmdtext, true ) == 0 ) {
       //Ha már egyszer használta ezt a parancsot
       if( GotMoney[ playerid ] ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem szabad! Egy körben csak egyszer!\" );
       //De ha még nem használta, akkor igazra állítjuk az értéket a játékos azonosítójának cellájában
       GotMoney[ playerid ] = true;
       GivePlayerMoney( playerid, 2000 );
       return 1;
   }
   return 0;
}
//Spawnolásnál megengedjük, hogy igényelhessen pénzt a játékos
public OnPlayerSpawn( playerid ) return GotMoney[ playerid ] = false;

 
Nos ennyi lenne, remélem segítettem valamennyit. Ha kérdés van, ide nyugodtan felteheted.

4435
Média / [Fórum Party]
« Dátum: 2009. december 13. - 14:51:28 »
Majd szóltok nekem is. :D

4436
Stunt / ZeRo - Pointless [ LS Audition ]
« Dátum: 2009. december 13. - 12:55:17 »
Köszönöm mindenkinek. :D A BMX ugrásról pedig annyit, hogy amint olvashatod YT - n a leírásban, a \'CJPHONEHOME\' kódot használtam, igaz, nagyot lehet ugrani, de nehéz landolni egyes helyeken( 0:34 pont a könnyebbik, az ment másodjára ).
ZeRo

4437
Stunt / ZeRo - Pointless [ LS Audition ]
« Dátum: 2009. december 13. - 09:57:32 »
Köszönöm mindkettotöknek.
 
Idézetet írta: md12 date=1260693259\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"332\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Legfontosabb meg majdnem kimaradt amiért készült ez a videó:

felvéve :)

 
Komoly? :o
ZeRo

4438
Stunt / ZeRo - Pointless [ LS Audition ]
« Dátum: 2009. december 13. - 08:52:46 »
Hát, szerintem nem lett valami nagy szám, ráadásul még az elejérol a címet is elrontottam, de azért felraktam.
ZeRo - Pointless
ZeRo

4439
Bemutatkozás / TrYp
« Dátum: 2009. december 11. - 16:55:54 »
Videó lesz még? :-X
ZeRo

4440
Szkript kérések / Jelentés kérés
« Dátum: 2009. december 11. - 14:10:27 »
Probléma megoldva, témát zártam.
ZeRo

Oldalak: 1 ... 294 295 [296] 297 298 ... 306
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal