Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 4396
Szkript kérések / Textdraw féle Fontos lenne« Dátum: 2010. január 08. - 14:18:29 »
Depi kódját módosítottam :
A KEY_FIRE értékét arra állítsd / helyettesítsd, amire szeretnéd, nekem úgy van beállítva, hogy a Controllal is lövök. ZeRo 4397
Stunt / Volum3 - Six Numbers [LS Audition] [[ReMake]]« Dátum: 2010. január 06. - 21:55:56 »Idézetet írta: GroX date=1262810263\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"494\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic 2:32 szinte minden LS audition vidibe bennevan xDMa adtuk többek között pizzaboy - al, fcr - el, freeway - el, és én mtb - vel is. ZeRo 4398
Stunt / Volum3 - Six Numbers [LS Audition] [[ReMake]]« Dátum: 2010. január 06. - 14:08:29 »
Sokkal jobb lett, mint az elozo, gratulálok hozzá.
1:02 - nél azért jobb lett volna ( szerintem ), ha a magasabbra érkezel. 2:24 - nél nemtom, szerintem így kicsit furcsa lett, hogy nem is a háztetore érkeztél, meg nem is grindba, de azért jó volt a bump. És nemtom, a finishert az landoltad, vagy ez nekem kicsit furcsa volt, hogy így vége lett. De mondom, jó videóra sikerült, és ne az én véleményemre figyelj, hanem majd a jobbakéra. ZeRo 4399
Segítségkérés / Admin Skinek« Dátum: 2010. január 05. - 21:23:02 »
Az IsPlayerAdmin függvény csak arra vonatkozik, hogy az adott játékos bejelentkezett RCON adminisztrátor, avagy sem.
Szerintem te az IsPlayerLAdmin függvényre gondolsz, az ennek a módosított változata ahhoz a filterszkripthez. ZeRo 4400
Szkript kérések / Csapat kiegyenlíto« Dátum: 2010. január 05. - 18:48:36 »Idézetet írta: shanyi date=1262637794\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"482\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Már ne is haragudj, kedves ZeRo barátom, de az a kétdimenziós tömb -véleményem szerint- nem nevezheto vektornak, hisz egy vektornak iránya, s \"mérete\" van, annak a tömbnek pedig akárhogy is nézem, nincs irányaEz igaz, de az egydimenziós tömb másik neve vektor, a kétdimenziós tömb másik neve pedig mátrix. Ha nekem nem hiszel, nyugodtan nézz utána. ZeRo 4401
SA-MP: Szerverfejlesztés / Z - Grenade« Dátum: 2010. január 05. - 17:51:07 »
Nem volt nagy munka, de azért köszönöm a dicséreteket.
ZeRo 4402
SA-MP: Szerverfejlesztés / T - NITRO & T - Weapons« Dátum: 2010. január 05. - 17:50:38 »
Szerintem a szkript verziójára célzott.
ZeRo 4403
Leírások/Útmutatók / [ Leírás ]A goto utasítás« Dátum: 2010. január 05. - 14:55:27 »
Akár. De vannak olyan esetek, amikor ezzel az utasítással hatékonyabban haladhatunk tovább. Például egy ( többszörösen egymásba ágazott ) ciklusnál.
ZeRo 4404
Segítségkérés / Nem muködnek a parancsok« Dátum: 2010. január 04. - 19:37:39 »
ZeRo 4405
Segítségkérés / Nem muködnek a parancsok« Dátum: 2010. január 04. - 19:17:53 »
Az még nem minden, ha mindig visszatérsz - lehet, hogy helytelenül. Ha bemásolod az OnPlayerCommandText függvényed tartalmát, akkor segítünk, mivel így látatlanban elég nehéz lenne.
ZeRo 4406
Szkript kérések / Csapat kiegyenlíto« Dátum: 2010. január 04. - 19:15:11 »
PM - ben elküldtem a választ, elozo hozzászólásom javítva!
ZeRo 4407
Szkript kérések / Csapat kiegyenlíto« Dátum: 2010. január 04. - 18:48:54 »
Valóban, igazad volt. Na, de ha már a gTeam vektort használja, akkor az a SetPlayerTeam függvény miért van ott?
ZeRo 4408
Szkript kérések / Csapat kiegyenlíto« Dátum: 2010. január 03. - 20:38:28 »
Ha a gTeam vektort használod ( ha tudnám miért ezt használjátok.. ), akkor így megoldhatod :
Lehet, hogy nem tökéletes, sot, az is lehet, hogy nem muködik, de így fejbol nehéz olyat írni, hogy nem tudom milyenek a deklarációid, stb... ZeRo 4409
Segítségkérés / Kapu hiba.« Dátum: 2010. január 03. - 11:14:31 »
Használd a for ciklust.
for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ ) { 4410
Segítségkérés / Automata kapuhoz.« Dátum: 2010. január 01. - 22:18:34 »
Ha a PlayerToPoint függvényt használod, akkor a feltétel mellé még pluszban vizsgáld a csapatot.
if( PlayerToPoint( playerid, paraméterek ... ) && gTeam[ playerid ] == TEAM_VALAMI ) Persze a TEAM_VALAMIt behelyettesíted a megfelelo csapatra. ZeRo |