Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZeRo

Oldalak: 1 ... 292 293 [294] 295 296 ... 306
4396
Szkript kérések / Textdraw féle Fontos lenne
« Dátum: 2010. január 08. - 14:18:29 »
Depi kódját módosítottam :
 

#include <a_samp>
new Text:Textdraw1;
#define COLOR_RED                   0xFF0000AA
#define COLOR_BLACK                0x000000AA
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" TextDraw Szkript Betöltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
Textdraw1 = TextDrawCreate(110.0,300.0,\"/tele /rules /parancsok\");
TextDrawUseBox(Textdraw1 , 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw1,0x000000AA);
TextDrawAlignment(Textdraw1,0);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1,0x000000AA);
TextDrawFont(Textdraw1,3);
TextDrawLetterSize(Textdraw1,1.0,1.5);
TextDrawColor(Textdraw1,0xFF0000AA);
TextDrawSetOutline(Textdraw1,1);
TextDrawSetProportional(Textdraw1,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1,1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    print(\" TextDraw Szkript Kikapcsolva\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){
if (strcmp(\"/text-be\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw1);
return 1;
}
if (strcmp(\"/text-ki\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw1);
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys ) {
    if( newkeys & KEY_FIRE ) TextDrawHideForPlayer( playerid, Textdraw1 );
    return 1;
}

 
A KEY_FIRE értékét arra állítsd / helyettesítsd, amire szeretnéd, nekem úgy van beállítva, hogy a Controllal is lövök.
ZeRo

4397
Stunt / Volum3 - Six Numbers [LS Audition] [[ReMake]]
« Dátum: 2010. január 06. - 21:55:56 »
Idézetet írta: GroX date=1262810263\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"494\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
2:32 szinte minden LS audition vidibe bennevan xD
 
Ma adtuk többek között pizzaboy - al, fcr - el, freeway - el, és én mtb - vel is. :D
ZeRo

4398
Stunt / Volum3 - Six Numbers [LS Audition] [[ReMake]]
« Dátum: 2010. január 06. - 14:08:29 »
Sokkal jobb lett, mint az elozo, gratulálok hozzá.
1:02 - nél azért jobb lett volna ( szerintem ), ha a magasabbra érkezel.
2:24 - nél nemtom, szerintem így kicsit furcsa lett, hogy nem is a háztetore érkeztél, meg nem is grindba, de azért jó volt a bump.
És nemtom, a finishert az landoltad, vagy ez nekem kicsit furcsa volt, hogy így vége lett.
De mondom, jó videóra sikerült, és ne az én véleményemre figyelj, hanem majd a jobbakéra.  :P
ZeRo

4399
Segítségkérés / Admin Skinek
« Dátum: 2010. január 05. - 21:23:02 »
Az IsPlayerAdmin függvény csak arra vonatkozik, hogy az adott játékos bejelentkezett RCON adminisztrátor, avagy sem.
Szerintem te az IsPlayerLAdmin függvényre gondolsz, az ennek a módosított változata ahhoz a filterszkripthez.
ZeRo

4400
Szkript kérések / Csapat kiegyenlíto
« Dátum: 2010. január 05. - 18:48:36 »
Idézetet írta: shanyi date=1262637794\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"482\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már ne is haragudj, kedves ZeRo barátom, de az a kétdimenziós tömb  -véleményem szerint- nem nevezheto vektornak, hisz egy vektornak iránya, s \"mérete\" van, annak a tömbnek pedig akárhogy is nézem, nincs iránya  ;)
( De az is lehet, hogy én tudom rosszul, bár nekünk így tanították az iskolában  :D )
 
Ez igaz, de az egydimenziós tömb másik neve vektor, a kétdimenziós tömb másik neve pedig mátrix. Ha nekem nem hiszel, nyugodtan nézz utána. ;)
ZeRo

4401
SA-MP: Szerverfejlesztés / Z - Grenade
« Dátum: 2010. január 05. - 17:51:07 »
Nem volt nagy munka, de azért köszönöm a dicséreteket.
ZeRo

4402
SA-MP: Szerverfejlesztés / T - NITRO & T - Weapons
« Dátum: 2010. január 05. - 17:50:38 »
Szerintem a szkript verziójára célzott.
ZeRo

4403
Leírások/Útmutatók / [ Leírás ]A goto utasítás
« Dátum: 2010. január 05. - 14:55:27 »
Akár. De vannak olyan esetek, amikor ezzel az utasítással hatékonyabban haladhatunk tovább. Például egy ( többszörösen egymásba ágazott ) ciklusnál.
ZeRo

4404
Segítségkérés / Nem muködnek a parancsok
« Dátum: 2010. január 04. - 19:37:39 »

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/gmx\", true) == 0)
    {
        GameTextForAll(\"RESTART\", 5000, 5);
    GameModeExit();
    return 1;
    }
    return 0;
}

 
ZeRo

4405
Segítségkérés / Nem muködnek a parancsok
« Dátum: 2010. január 04. - 19:17:53 »
Az még nem minden, ha mindig visszatérsz - lehet, hogy helytelenül. Ha bemásolod az OnPlayerCommandText függvényed tartalmát, akkor segítünk, mivel így látatlanban elég nehéz lenne.
ZeRo

4406
Szkript kérések / Csapat kiegyenlíto
« Dátum: 2010. január 04. - 19:15:11 »
PM - ben elküldtem a választ, elozo hozzászólásom javítva!
ZeRo

4407
Szkript kérések / Csapat kiegyenlíto
« Dátum: 2010. január 04. - 18:48:54 »
Valóban, igazad volt. Na, de ha már a gTeam vektort használja, akkor az a SetPlayerTeam függvény miért van ott? ;)
 

new Counter[ 2 ] = 0;
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
    if( gTeam[ playerid ] == TEAM_1 ) ++Counter[ 0 ];
    else ++Counter[ 1 ];
    if( Counter[ 0 ] - Counter[ 1 ] > 1 ) gTeam[ playerid ] = TEAM_2, --Counter[ 0 ], ++Counter[ 1 ];
    return 1;
}

 
ZeRo

4408
Szkript kérések / Csapat kiegyenlíto
« Dátum: 2010. január 03. - 20:38:28 »
Ha a gTeam vektort használod ( ha tudnám miért ezt használjátok.. ), akkor így megoldhatod :
 

new Counter[ 2 ] = 0; //Vektor létrehozása, amelyben a két csapat játékosait fogjuk eltárolni
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
    if( gTeam[ playerid ] == TEAM_1 ) //A TEAM_1 et helyettesíted az elso csapat azonosítójára   
        ++Counter[ 0 ]; //Növeljük az elso csapat játékosainak számát 
    else   
        ++Counter[ 1 ]; //Növeljük a második csapat játékosait
    if( Counter[ 0 ] - Counter[ 1 ] > 1 ) //Ha az elso csapatban egy emberrel több van, mint a másodikban, akkor átrakjuk a most spawnolót
        gTeam[ playerid ] == TEAM_2
        --Counter[ 0 ];
        ++Counter[ 1 ];
    }
    return 1;
}

 
Lehet, hogy nem tökéletes, sot, az is lehet, hogy nem muködik, de így fejbol nehéz olyat írni, hogy nem tudom milyenek a deklarációid, stb...
ZeRo

4409
Segítségkérés / Kapu hiba.
« Dátum: 2010. január 03. - 11:14:31 »
Használd a for ciklust.
 
for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ ) {

4410
Segítségkérés / Automata kapuhoz.
« Dátum: 2010. január 01. - 22:18:34 »
Ha a PlayerToPoint függvényt használod, akkor a feltétel mellé még pluszban vizsgáld a csapatot.
 
if( PlayerToPoint( playerid, paraméterek ... ) && gTeam[ playerid ] == TEAM_VALAMI )

 
Persze a TEAM_VALAMIt behelyettesíted a megfelelo csapatra.
ZeRo

Oldalak: 1 ... 292 293 [294] 295 296 ... 306
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal