Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 121
436
Segítségkérés / Nem menti a játékos statisztikáját.
« Dátum: 2015. április 16. - 08:06:01 »
írasd ki a query-t logba és futtasd le phpmyadminon, ha lefut akkor nem a query-vel van a gond...
 
if(GetPVarInt(playerid, \"Logged\")) return 1;

 
ez biztos így jó?
HA Logged NEM 0 akkor visszatér 1-el a függvény
ide nem kéne negáció, vagy == 0?
nézd meg, hogy lefut e egyáltalán a query-ig, vagy itt megakad...

437
Segítségkérés / Object Betöltés Hiba!
« Dátum: 2015. április 16. - 08:02:12 »
másolj be egy tárgy létrehozást...
 
native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0, Float:drawdistance = 0.0);

 
véletlen a streamdistance nem túl kicsi? vagy a drawdistance?

438
Segítségkérés / Name tag kérdés!
« Dátum: 2015. április 14. - 08:22:39 »
Igen megoldható, én ezzel oldottam meg régen, hogy csak az admin munkában levő adminok neve látszódjon:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerNameTagForPlayer
ciklussal végig mész a játékosokon és \"megmutatod a nevet\"...

439
Segítségkérés / Kamionos Prefix
« Dátum: 2015. április 10. - 13:30:47 »
mit nem értesz és mi a hiba?
ha az AdminLevelNames-re írta javítom, látom rosszul adtam meg :)

440
Segítségkérés / Kamionos Prefix
« Dátum: 2015. április 10. - 12:47:23 »
Rangok: (0. index azért üres, mert az a játékosok \"rangja\")
(Módba felülre, minden függvényen kívül)
 
new AdminLevelNames[6][12] = {\"\", \"Moderátor\", \"Adminsegéd\", \"Admin\", \"Főadmin\", \"Tulaj\"};

 


public OnPlayerTetx(playerid,text[])
{
    new str[128];
    GetPlayerName(playerid, str, MAX_PLAYER_NAME);
    format(str, sizeof(str), \"[%s] %s\", AdminLevelNames[APlayerData[playerid][PlayerLevel]], str);
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, str);
    return 0;
}

441
Segítségkérés / pawncc.exe - Alkalmazáshiba
« Dátum: 2015. április 07. - 09:16:14 »
nézd meg alap móddal is írja e (frissen letöltött sa-mp szerver mellé kapott mód)

442
Archívum / Afternoon RPG - A börtönRPG
« Dátum: 2015. április 07. - 09:08:30 »
szerintem a kajához nem engednek rabokat, nehogy megmérgezzék :D de lehet tévedek :)
ha van az utcán söprés mint munka akkor simán lehetne mosodai munka is szerintem és mint a Nagy Szökésben lehetne ruhát varrni is akár, lopott ruhákból lehetne kabát, öltöny meg ilyenek :) ha számotokra megvalósítható és hasznos :)

443
Szkript kérések / Adminszoli hiba
« Dátum: 2015. április 03. - 12:13:47 »
Idézetet írta: DrAkE date=1428054257\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53594\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bátor ember vagy, hogy OnPlayerUpdate alatt létre hozogatod mindig a playertexteket, megkell hagyni :D
Ilyen tudással ne is nyiss RP szervert :)
 
valahol el kell kezdenie :)
mai szemmel nézve régen én is elég nagy butaságokat írtam :D de kellett az a lépcső fok is ahhoz, hogy elérjem a következőt...tanulni kell a hibákból :)
ha nem is lesz belőle RP szerver, attól még tanulságnak elég hasznos lehet számára :)

444
Szkript kérések / Adminszoli hiba
« Dátum: 2015. április 03. - 10:33:56 »
new string[512];
format(string, 512,\"{2ccdfd}(( 1 Admin %s admin szolgálatban ))\",Nev(playerid));

 
felesleges 512 cella, elég 64 is...
43+20+1
leghosszabb alap szöveg + játékos név + szöveg végi \\0
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Attach3DTextLabelToPlayer
OnPlayerUpdate helyett inkább a szolgálatba lépésnél csatolj textet, főleg, hogy ez baromi sokat hoz létre...percenként több százat!!!! és nem törlöd őket, hanem csak létrehozod!
próbáld ki, ha ezt:
 
new string[64];
if(pInfo[playerid][pAdmin] == 4)
{
format(string, sizeof(string),\"{2ccdfd}(( Fejlesztő %s admin szolgálatban ))\",Nev(playerid));
}
else
{
format(string, sizeof(string),\"{2ccdfd}(( %d Admin %s admin szolgálatban ))\",pInfo[playerid][pAdmin],Nev(playerid));
}
duty[playerid] = CreateDynamic3DTextLabel (string,-1, 0.0, 0.0, 0.6, 30.0, playerid,INVALID_VEHICLE_ID, 1,-1,-1,-1, 100.0);

 
ez után mondjuk:
 
AdminSzoliban[playerid] = 1;

445
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. április 03. - 08:20:37 »
Idézetet írta: Th0mas date=1428041559\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Ha szeretnék egy pontadó,pénzadó vagy ilyesmi parancsot készíteni akkor a sscanfos ui i meg ezek nélkül nem lehet valahogy megcsinálni?
Ha igen akkor valaki leírná nekem,hogy hogyan?
 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Using_strcmp%28%29

446
Segítségkérés / Végtelen nitro minden járműbe!
« Dátum: 2015. április 02. - 15:38:09 »
Idézetet írta: Kyosuke_Hiroshi date=1427980058\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53574\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0))
#define RELEASED(%0) (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys )
{
    if ( HOLDING( KEY_FIRE ) && GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )
    {
AddVehicleComponent( GetPlayerVehicleID( playerid ), 1010 );
    }
    if (  RELEASED( KEY_FIRE ) && GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )
    {
  RemoveVehicleComponent( GetPlayerVehicleID( playerid ), 1010 );
    }
    return 1;
}

 
tessék ez menni fog... ezt akarták elmagyarázni..
 
nem egészen...én az időzítőt mondtam, hogy rakja ide :) mert akkor ameddig nyomja addig használjon nitrót :)
 
[/quote]
a kód működik szóval...
 
[/quote]
de ha nyomva tartja a gombot nem lesz végtelen nitró, ahhoz fel kell engednie és újra megnyomni :)
de remélhetőleg ennyi alapján már betudja rakni az időzítőt :)

447
Segítségkérés / Végtelen nitro minden járműbe!
« Dátum: 2015. április 02. - 15:04:17 »
Idézetet írta: Kyosuke_Hiroshi date=1427979576\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53574\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0))
#define RELEASED(%0) (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys )
{
    if ( HOLDING( KEY_FIRE ) && GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )
    {
AddVehicleComponent( GetPlayerVehicleID( playerid ), 1010 );
    }
    if (  RELEASED( KEY_FIRE ) && GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )
    {
  RemoveVehicleComponent( GetPlayerVehicleID( playerid ), 1010 );
    }
    return 1;
}

 
tessék ez menni fog... ezt akarták elmagyarázni..
 
nem egészen...én az időzítőt mondtam, hogy rakja ide :) mert akkor ameddig nyomja addig használjon nitrót :)

448
Segítségkérés / Végtelen nitro minden járműbe!
« Dátum: 2015. április 02. - 14:34:57 »
az volt a kérdés, hogy hogyan kell azt megcsinálni, hogy gombra induljon a timer nem?
ez a CallBack fut le amikor a játékos lenyom/felenged egy/több gombot...

450
Segítségkérés / Végtelen nitro minden járműbe!
« Dátum: 2015. április 02. - 13:40:37 »
IsVehicleSkinCompatible_TF
ez a függvényt vizsgáld meg, mert az ebben levő ellenőrzés miatt tér vissza false értékkel és azért írja ki az üzenetet

Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal