Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - divkn

Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 210
421
Segítségkérés / fatal error 100: cannot read from file: "dini"
« Dátum: 2015. augusztus 14. - 10:12:45 »
Egyszerűbb az hogy a függvénykönyvtárat oda helyezi ahol a lefordítandó szkript van, és a szkriptben csak át kell írni ezt a sort:
 
#include <dini>

 
Erre:
 
#include \"dini\"
// vagy
#include dini

422
Segítségkérés / Változó méretének lekérdezése
« Dátum: 2015. augusztus 10. - 10:03:18 »
Belebotlottál egy PAWN fordító bugba. sizeof esetében a tömb elemeknek üresnek kell lennie, így kérdezné le a méretét. Javítani tudtommal nem lehet, viszont ez a megoldás van csak.
 

#define MAX_CARS 30
enum playerInfo
{
playerName[20],
playerIp[15],
playerCar[MAX_CARS],
};
stock PlayerInfo[MAX_PLAYERS][playerInfo];
// Valahol a kódban:
for new i; i < MAX_CARS; i++ do
{
    PlayerInfo[playerid][Car] = 0
}

423
Kérdések, Segítség / Milyen erős a gépetek?
« Dátum: 2015. augusztus 09. - 10:32:34 »
AMD FX-6300 Black Edition, ASUS Radeon R9 280, 4x 4Gb Kingston HiperX Fury
90-100 FPS között ugrál. Szerintem lenne több is, csak 500w-os táppal ha bármit is felhúzok lefagyna a gép.

424
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2015. augusztus 03. - 22:58:05 »

425
Off Telep / Windows 10 vélemény?
« Dátum: 2015. július 31. - 13:55:21 »
Akkor már töltöm is le a 10-et. :cool2:
Már csak az a kérdés hogy tudom-e majd pendriveról bootolni, vagy Windows XP alatt is telepíthető?

426
Grafikai Munkák/Logók / Bemutatás
« Dátum: 2015. július 30. - 16:49:20 »
\"d3123d3183021f66e005720ae02dd37365b19e3b.png\"
Fuck Skrillex, Wub PON3!

427
Segítségkérés / Nem támogatott P-kód fájl
« Dátum: 2015. július 30. - 12:58:54 »
Valószínűleg a betölteni kívánt *.amx fájl 0 Kb-os, vagyis van valami a szkripttel amit a fordító nemigen tudott feldolgozni. Kiküszöbölése nem egy egyszerű folyamat.

428
Hangszerek és előadók / Zene cím keresés
« Dátum: 2015. július 29. - 20:59:43 »
Idézetet írta: Mr_Jack date=1428171970\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27662\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na mindegy,akkor ezt szeretném megtudni:
 

 


429
Képek / Videók / ZyZu. Fanoknak.
« Dátum: 2015. július 29. - 15:53:09 »

430
Grafikai Munkák/Logók / profilkép + borítókép egyben
« Dátum: 2015. július 28. - 17:04:19 »
Létrehozol egy 160x160-as kockát és egy 851x315 képpontos téglalapot, beállítod a 160x160-as képet oda ahol az FB profilkép van (készíts képernyőmentést egy FB oldalról ahol van profilkép és fejléc, azt pedig töltsd be Photoshopban, így pedig egyszerűbben tudod korrigálni a profilkép helyzetét), Egy új rétegen belül pedig ráilleszted a kívánt képet, és az előbb létrehozott kockák segítségével Magic Wand Tool-al kijelölöd és úgy pedig kivágod és egy új projektben lemented a képet. Mivel a Facebook csak 180x180-nál nagyobb profilképet fogad el, így ha a profilkép projektjét hozod létre akkor át kell írni 160-ról 180-ra és kinyújtani a képet.

431
Általános / Mit látnátok szívesen SA-MP-on?
« Dátum: 2015. július 27. - 14:48:29 »
Nem teljesen ilyen válaszokra számítottam XDD
 
Idézetet írta: skyLine date=1437998561\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56636\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

SetVehiclePaintjob(vehicleid,paintjobid);

 

Az már volt eddig is. https://wiki.sa-mp.com/wiki/ChangeVehiclePaintjob :D

432
Általános / Mit látnátok szívesen SA-MP-on?
« Dátum: 2015. július 27. - 11:31:03 »
Ahogy a címben is szintén elhangzott: Mit látnátok szívesen SA-MP-on?
Milyen nyelven írnátok meg a szerverek programjait, melyek azok a funkciók/eljárások amelyet gyakran szerettél volna?

433
Segítségkérés / Törli a játékos adatait.
« Dátum: 2015. július 27. - 09:21:10 »
Először mentesz, aztán kezded el tárolni a pInfo tömbbe és megy minden a levesbe? Ha csak OnPlayerDisconnectben van mentés akkor persze, hogy nem fog eltárolni semmit a szerver és regisztrálhatnak újra és újra.
E: Esetleg az is előfordulhat hogy a Players mappa nincs létrehozva a scriptfilesban.
 
stock Ment(playerid)
{
        format(File, sizeof(File), \"Players/%s.ini\", SimaNev(playerid));
       
        if(dini_Exists(File))
        {
            dini_IntSet(File, \"Admin\", pInfo[playerid][pAdmin]);
            dini_IntSet(File, \"Pénz\", pInfo[playerid][pMoney]);
            dini_IntSet(File, \"Prémiumpont\", pInfo[playerid][pPremium]);
            dini_IntSet(File, \"Válaszok\", pInfo[playerid][pValaszok]);
            dini_IntSet(File, \"Skin\", pInfo[playerid][pSkin]);
            dini_IntSet(File, \"Frakció\", pInfo[playerid][pFrakcio]);
            dini_IntSet(File, \"FrakcióSkin\", pInfo[playerid][pFSkin]);
            dini_IntSet(File, \"RuhaFajta\", pInfo[playerid][pClothes]);
            dini_IntSet(File, \"Szervezet\", pInfo[playerid][pSzerv]);
            dini_IntSet(File, \"Munka\", pInfo[playerid][pMunka]);
            dini_IntSet(File, \"Munka2\", pInfo[playerid][pMunka2]);
            dini_IntSet(File, \"BenzinSofor\", pInfo[playerid][benzinSofor]);
            dini_IntSet(File, \"Bann\", pInfo[playerid][pBanned]);
            dini_IntSet(File, \"Körözés\", pInfo[ playerid ][ pWanted ]);
            dini_IntSet(File, \"Kor\", pInfo[playerid][pKor]);
            dini_IntSet(File, \"Nem\", pInfo[playerid][pNem]);
            dini_IntSet(File, \"Ház\", pInfo[playerid][pHaz]);
            dini_IntSet(File, \"VHáz\", pInfo[playerid][pVHaz]);
            dini_IntSet(File, \"Teló\", pInfo[playerid][pMobile]);
                dini_IntSet(File, \"TKönyv\", pInfo[playerid][pBook]);
                dini_IntSet(File, \"TSzám\", pInfo[playerid][pNumber]);
                dini_IntSet(File, \"Cigi\", pInfo[playerid][pCigi]);
                dini_IntSet(File, \"Gyújtó\", pInfo[playerid][pGyujto]);
                dini_IntSet(File, \"Kaja\", pInfo[playerid][pKaja]);
        dini_IntSet(File, \"Vontatokotel\", pInfo[playerid][pVontatokotel]);
                dini_IntSet(File, \"Kungfu\", pInfo[playerid][pkung]);
                dini_IntSet(File, \"Elbow\", pInfo[playerid][pelbow]);
                dini_IntSet(File, \"Rugas\", pInfo[playerid][prugas]);
                dini_IntSet(File, \"Box\", pInfo[playerid][pboxing]);
                dini_IntSet(File, \"Kneehead\", pInfo[playerid][pknee]);
                dini_IntSet(File, \"Pia\", pInfo[playerid][pPia]);
                dini_IntSet(File, \"GPS\", pInfo[playerid][pGPS]);
                dini_IntSet(File, \"Adóvevő\", pInfo[playerid][pWTalkie]);
                dini_IntSet(File, \"SzámlaSzám\", pInfo[playerid][pBankSzamla]);
                dini_IntSet(File, \"BankPin\", pInfo[playerid][pBankPin]);
                dini_IntSet(File, \"BankPénz\", pInfo[playerid][pBankMoney]);
                dini_IntSet(File, \"Fizetés\", pInfo[playerid][pFizetes]);
                dini_IntSet(File, \"JÓra\", pInfo[playerid][pOra]);
                dini_IntSet(File, \"JPerc\", pInfo[playerid][pPerc]);
                dini_IntSet(File, \"JMPerc\", pInfo[playerid][pMPerc]);
                dini_IntSet(File, \"Adó\", pInfo[playerid][pAdo]);
                dini_IntSet(File, \"Börtön\", pInfo[playerid][pBorton]);
                dini_IntSet(File, \"RPPont\", pInfo[playerid][pRPPont]);
                dini_IntSet(File, \"Deagle\", pInfo[playerid][pDeagle]);
                if(pInfo[playerid][pFrakcio] != RENDOR)
                {
                        //dini_IntSet(File, \"Deagle\", pInfo[playerid][pDeagle]);
                        dini_IntSet(File, \"Colt\", pInfo[playerid][pColt]);
                        //dini_IntSet(File, \"Basseball\", pInfo[playerid][pBasseball]);
                        //dini_IntSet(File, \"Shotgun\", pInfo[playerid][pShotgun]);
                        //dini_IntSet(File, \"M4\", pInfo[playerid][pM4]);
                }
                dini_IntSet(File, \"Basseball\", pInfo[playerid][pBasseball]);
                dini_IntSet(File, \"Shotgun\", pInfo[playerid][pShotgun]);
                dini_IntSet(File, \"M4\", pInfo[playerid][pM4]);
                       
                dini_IntSet(File, \"Kresz\", pInfo[playerid][pKresz]);
                //dini_IntSet(File, \"Rutin\", pInfo[playerid][pRutin]);
                dini_IntSet(File, \"Jogsi\", pInfo[playerid][pJogsi]);
                dini_IntSet(File, \"Kokain\", pInfo[playerid][pCocain]);
                dini_IntSet(File, \"Mati\", pInfo[playerid][pMati]);
                dini_IntSet(File, \"FCigi\", pInfo[playerid][pFCigi]);
                dini_IntSet(File, \"Büntetés\", pInfo[playerid][pBuntetes]);
                dini_IntSet(File, \"Kocsi\", pInfo[playerid][VEHICLE]);
                dini_IntSet(File, \"KocsiID\", pInfo[playerid][VEHICLE_ID]);
                dini_IntSet(File, \"Kocsi2\", pInfo[playerid][VEHICLE2]);
                dini_IntSet(File, \"KocsiID2\", pInfo[playerid][VEHICLE_ID2]);
        dini_IntSet(File, \"Kocsi3\", pInfo[playerid][VVEHICLE]);
                dini_IntSet(File, \"KocsiID3\", pInfo[playerid][VVEHICLE_ID]);
                dini_IntSet(File, \"Kocsi4\", pInfo[playerid][VVEHICLE2]);
                dini_IntSet(File, \"KocsiID4\", pInfo[playerid][VVEHICLE_ID2]);
                dini_IntSet(File, \"KölcsönKocsi\", pInfo[playerid][KVEHICLE]);
                dini_IntSet(File, \"KölcsönKocsiID\", pInfo[playerid][KVEHICLE_ID]);
                dini_Set(File, \"ANév\", pInfo[playerid][pANev]);
                dini_FloatSet(File, \"pArmor\", pInfo[playerid][pArmor]);
                dini_FloatSet(File, \"spawnx\", pInfo[playerid][spawnx]);
                dini_FloatSet(File, \"spawny\", pInfo[playerid][spawny]);
                dini_FloatSet(File, \"spawnz\", pInfo[playerid][spawnz]);
                dini_IntSet(File, \"Interior\", pInfo[playerid][pInterior]);
                dini_IntSet(File, \"pOrokAs\", pInfo[playerid][pOrokAs]);
                dini_IntSet(File, \"pEngedelyColt\", pInfo[playerid][pEngedelyColt]);
                dini_IntSet(File, \"pEngedelyDesi\", pInfo[playerid][pEngedelyDesi]);
                dini_IntSet(File, \"pBukosisak\", pInfo[playerid][pBukosisak]);
               
                dini_IntSet(File, \"RiasztoVan\", pInfo[playerid][HazRiasztoVan]);
                dini_IntSet(File, \"KocsiRiasztoVan\", pInfo[playerid][KocsiRiasztoVan]);
                dini_IntSet(File, \"VedelmiVan\", pInfo[playerid][VedelmiVan]);
                dini_IntSet(File, \"Utolsorob\", pInfo[playerid][utolsorob]);
                dini_IntSet(File, \"Utolsotanulas\", pInfo[playerid][utolsotanulas]);
                dini_IntSet(File, \"RabloTanulas\", pInfo[playerid][pRablo]);
                dini_IntSet(File, \"TolvajTanulas\", pInfo[playerid][pTolvaj]);
                dini_IntSet(File, \"MentesTanulas\", pInfo[playerid][pMentes]);
               
                dini_Set(File, \"pRang\", pInfo[playerid][pRang]);
                dini_Set(File, \"pIP\", pInfo[playerid][pIP]);
               
                dini_IntSet(File, \"VIP\", pInfo[playerid][pVIP]);
                dini_IntSet(File, \"VIP2\", pInfo[playerid][pVIP2]);
                dini_IntSet(File, \"SpawnHely\", pInfo[playerid][pSpawn]);
                dini_IntSet(File, \"pFigyelmeztetes\", pInfo[playerid][pFigyelmeztetes]);
                dini_IntSet(File, \"Maszk\", pInfo[playerid][pMaszk]);
                dini_IntSet(File, \"AdoFreq\",pInfo[playerid][pWTFreq]);
               
                dini_Set(File, \"HamisNev\",pInfo[playerid][HamisNev]);
                dini_IntSet(File, \"JatekosSzemuveg\",pInfo[playerid][pSzemuveg]);
                dini_IntSet(File, \"Körözésalatt\", pInfo[playerid][pKorozesAlatt]);
                dini_Set(File, \"Körözéstkiadta\", pInfo[playerid][pKorozestKiadta]);
                dini_Set(File, \"KörözésIndok\", pInfo[playerid][pKorozesIndok]);
                dini_IntSet(File, \"DrogMag\", pInfo[playerid][pDrogMag]);
                dini_FloatSet(File, \"DrogHelyX\", pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyX]);
                dini_FloatSet(File, \"DrogHelyY\", pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyY]);
                dini_FloatSet(File, \"DrogHelyZ\", pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyZ]);
                dini_IntSet(File, \"Drog\", pInfo[playerid][pDrogMarj]);
                dini_IntSet(File, \"DrogKokain\", pInfo[playerid][pDrogKoko]);
        }
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    GetPlayerPos(playerid,pInfo[playerid][spawnx],pInfo[playerid][spawny],pInfo[playerid][spawnz]);
    pInfo[playerid][pInterior] = GetPlayerInterior(playerid);
    pInfo[playerid][pDrogMag] = 0;
    pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyX] = 0.0;
    pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyY] = 0.0;
    pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyZ] = 0.0;
new Weapon = GetPlayerWeapon(playerid);
    new Ammo = GetPlayerAmmo(playerid);
    if (Weapon == 24 && Ammo > 0)
        pInfo[playerid][pDeagle] += Ammo;
    if (Weapon == 22 && Ammo == 0)
        pInfo[playerid][pColt] += Ammo;
    Injourney[playerid] = 0;
    Watching[playerid] = 0;
    Goto[playerid] = 0;   
    Fagyasztvavan[playerid] = 0;
KillTimer(SerultTimer[playerid]);
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if (GetVehicleModel(vehicleid) == 578)
        {
            DestroyObject(fa[vehicleid][0]);
            DestroyObject(fa[vehicleid][1]);
            DestroyObject(fa[vehicleid][2]);
            DestroyObject(fa[vehicleid][3]);
            DestroyObject(fa[vehicleid][4]);
        }
}
Ment(playerid); // aztán mentünk,
Nulla(playerid); // és mentés után nullázzuk a változókat.
Nevekki(playerid);
    SetVehicleToRespawn(BicoID[playerid]);
    KocsiOff(BicoID[playerid]);
    SetVehicleToRespawn(HajoID[playerid]);
    KocsiOff(HajoID[playerid]);
new S[50],
        N[MAX_PLAYER_NAME] = Nev(playerid);
    switch (reason)
    {
        case 0:
        {
            format(S, sizeof(S), \"< %s crashelt a szerverről >\",N);
            SendAdminMessage(NARANCS, S);
               
            format(S, sizeof(S), \"(( %s crashelt ))\", N);
            ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS);
        }
        case 1..2:
        {
            format(S, sizeof(S), \"< %s kilépett a szerverről >\",N);
            SendAdminMessage(NARANCS, S);
            format(S, sizeof(S), \"(( %s kilépett ))\", N);
            ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS);
        }
    }
// Ha játékos lecsatlakozik, akkor marker sincs.
/*for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   if(pInfo[pFrakcio] == RFONOK || pInfo[pFrakcio] == RENDOR)
   {
      SetPlayerMarkerForPlayer( i, playerid, 0xFFFFFF00 );
   }
}
}*/
/*   Erre nagyon nincs szükség, hisz ha játékos lecsatlakozott, akkor alapból törlődnek.
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Box);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, WebText);
    PlayerTextDrawHide(playerid, Ft);
    PlayerTextDrawHide(playerid, jOra);
    PlayerTextDrawHide(playerid, NevMutat2);
    PlayerTextDrawHide(playerid, jOra2);
    PlayerTextDrawHide(playerid, BankPenz);
   
    // Admin Chat
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat9);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat0);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat1);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat2);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat3);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat4);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat5);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat6);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat7);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat8);*/
    return 1;
}

434
Segítségkérés / Objectek textúrázása
« Dátum: 2015. július 27. - 08:25:19 »
Ha legközelebb kérdezel és megkaptad rá a választ, akkor a hozzászólások alatt kattints a \"Téma megoldva\" gombra.
Most nem kell mert megtettem helyetted. ;)

435
FEW is back, yaaaay! (\\(^3^)/)
Már várom! :D

Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 210
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal