Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 121
421
Egyéb / PHP
« Dátum: 2015. április 29. - 08:22:52 »
Biztos nem lesz nagyon ömlesztett így?
Pl lehetne a framework-öket külön külön tárgyalni meg ilyenek...de egyben minden PHP az kicsit sok nem? :)
vagy ez csak a játék fejlesztéssel kapcsolatos? pl mint SA-MP-ben is van ilyen lehetőség, hogy PHP-ban írsz módot...

422
RolePlay / Mi alapján nevezik el ma az RP szervereket?
« Dátum: 2015. április 29. - 08:20:47 »
hát most gyorsan akartam egy random nevet kitalálni: \"Béla Role Play\"...a \"név\"-ről egyből a Béla jutott eszembe, mögé egy \"Role Play\" és meg is van a szerver név :D hmmm, lehet vissza kéne térnem SA-MP-re ilyen szerver névvel :P
már látom magam előtt a sok sárga sisakos skint az építkezésen ahol a hot dog árus ott van a Wang Cars előtt és csorgatja a nyálát a fehér infernusra...
A szerver célja, megvenni az infernust...
Funkciók:
- Lapátolás
- Falazás
- Hotdog eladás+vétel
- Fürdés (mondjuk a HÉV-en 1-2 munkás szaga miatt gondolom ez nem lenne valósághű :D )
...
Na én meg a fordítottját csináltam kitaláltam egy nevet és hozzá egy történetet...de valahogy nem tudnék valami random nevet adni, hisz kötődnie kéne a szerverhez...

423
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kezdeti lépések
« Dátum: 2015. április 29. - 08:11:25 »
grat :)
kérsz türelmet, adjak? :D
hajrá :)
am pontosan mi is a célja ennek a résznek? az oké, hogy RP, de milyen irányba akarod/akarjátok vinni? :)

424
SA-MP: Szerverfejlesztés / OnPlayerDeath
« Dátum: 2015. április 29. - 08:08:35 »
kezdésnek nem rossz, de azért annyira nem is jó :)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath
nincs ellenőrizve, hogy játékos e a gyilkos...
minek állít virtuális világot?
csináld lelkesen tovább a scriptelést lesz ez még jobb :P de kezdésnek nem rossz :)

425
SA-MP: Szerverfejlesztés / [SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Dátum: 2015. április 27. - 08:29:37 »
Szia!
Ahogy kérted leírom az észrevételeimet :)
A Belépés számláló szerintem nem jó így :)
A betöltés után növeld :)
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new tag[MAX_PLAYER_NAME];
new kiad[42];
GetPlayerName(playerid,tag,sizeof(tag));
format(kiad,sizeof(kiad),\"Feljött a szerverre %s.\",tag);
SendClientMessageToAll(RED,kiad);
PlayerInfo[playerid][belepesek]++; // Növeled
      format(kiad,sizeof(kiad),\"%s.ini\",tag);
SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );
SpawnPlayer(playerid);
if(dini_Exists(kiad))
     {
   PlayerInfo[playerid][szint] = dini_Int(kiad,\"Szint\");
   PlayerInfo[playerid][Oles] = dini_Int(kiad,\"Ölés\");
   PlayerInfo[playerid][Halal] = dini_Int(kiad,\"Halál\");
   PlayerInfo[playerid][belepesek] = dini_Int(kiad,\"Belépések\"); // Felül írod a növelt értéket
   PlayerInfo[playerid][Penz] = dini_Int(kiad,\"Pénz\");
     }
return 1;
}

 
Itt s% van %s helyett: (65. sor, OnPlayerDisconnect alatt)
 
format(kiad,sizeof(kiad),\"Lelépett a szerverrõl s%\",tag);

 
1. kilépésnél csak létrehozza a fájlt és nem menti az adatokat...
 
if(dini_Exists(kiad))
{
    dini_IntSet(kiad,\"Szint\", PlayerInfo[playerid][szint]);
    dini_IntSet(kiad,\"Ölés\", PlayerInfo[playerid][Oles]);
    dini_IntSet(kiad,\"Halál\", PlayerInfo[playerid][Halal]);
    dini_IntSet(kiad,\"Belépések\", PlayerInfo[playerid][belepesek]);
    dini_IntSet(kiad,\"Pénz\", PlayerInfo[playerid][Penz]);
}
else
{
    dini_Create(kiad);
}

 
így próbáld meg: :)
 
// HA nem létezik a fájl AKKOR létrehozza
if(!dini_Exists(kiad)) { dini_Create(kiad); }
dini_IntSet(kiad,\"Szint\", PlayerInfo[playerid][szint]);
dini_IntSet(kiad,\"Ölés\", PlayerInfo[playerid][Oles]);
dini_IntSet(kiad,\"Halál\", PlayerInfo[playerid][Halal]);
dini_IntSet(kiad,\"Belépések\", PlayerInfo[playerid][belepesek]);
dini_IntSet(kiad,\"Pénz\", PlayerInfo[playerid][Penz]);

 
OnPlayerDeath alatt több dolgot is véltem feldefezni:
- kiad tömbbe 42 karakter fér 2 db 20 karakteres név + \" megölte \" + szöveg végi \\0 = 20 + 20 + 9 + 1 = 50, szóval lemarad 8 karakter a végéről :)
- játékos nevét tároló tömböknél MAX_PLAYER_NAME-et ajánlom, de ha nem azt írod akkor is 21-et írj, 20 karakter + szöveg végi \\0 = 21 :)
- s% van %s helyett
- nem ellenőrzöd, hogy a gyilkos játékos e: (ebből több gond származik)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath
\"You MUST check whether \'killerid\' is valid (not INVALID_PLAYER_ID) before using it in an array (or really anywhere), as it will cause the OnPlayerDeath script to crash (not the entire script). This is because INVALID_PLAYER_ID is defined as 65535, and if an array only has \'MAX_PLAYERS\' elements, e.g. 500, you\'re trying to access an index that is above 499, which is out of bounds.\"
- a halott kap ölést és a gyilkos halált a statba
 
new elo[20];
new halott[20];
new kiad[42];
format(kiad,sizeof(kiad),\"s% megölte %s\",elo,halott);
PlayerInfo[playerid][Oles]++;
PlayerInfo[killerid][Halal]++;

 
stringnek nem elég 42 cella ismét :) itt a 128 belefér, mert 128 lehet a maximális parancs hossz és az egy sorban megjeleníthető szöveg is...
OnPlayerCommandPerformed:
 
new string[42];
format(string,sizeof(string),\"Nem létezik ez a parancs!(%s)\",cmdtext);
SendClientMessage(playerid,RED,string);

 
Minden if-nél bent van az ellenőrzés, pedig elég lenne 1x is ha az összes if elé beraknád
 
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");

 
OnDialogResponse:
 
if(dialogid == DIALOG_KOCSI)
{
    if(response)
    {
        //if-ek

 
Nem kell mindenhova return 1; elég a dialog id ellenőrzés végére
 
if(dialogid == DIALOG_KOCSI)
{
    if(response)
    {
        // ...
    }
    return 1;
}

 
Itt a 2 if helyett lehet if és else: :) (!response helyett else)
 
if(dialogid == DIALOG_FELNI)
{
    if(response)
    // ...
    if(!response)
    // ...
}

 
helyett:
 
if(dialogid == DIALOG_FELNI)
{
    if(response)
    // ...
    else
    // ...
}

 
Ha egy szinttel feljebb kérdezed le a FELNIKNÉL a kocsit akkor nem kell minden if ágba beírnod :)
 
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);

 
így:
 
if(response)
{
    new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(...)
    // ...

 
A sok egymás alatti if, if, if, if, if helyett lehetne if, else if, else if, else if, else if VAGY switch :)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Control_Structures#else_if
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Control_Structures#switch_2
 
new god[MAX_PLAYER_NAME];

 
helyett:
 
new god[MAX_PLAYERS];

 
Ez a parancs mindig a 0.0 0.0 0.0 pozícióra fog teleportálni:
Túl korán kéred le a pozíciót
 
CMD:goto(playerid,params[])
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new nevem;
GetPlayerPos(nevem,X,Y,Z);
if(sscanf(params,\"u\",nevem)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat:/goto <playerid/Névrészlet>\");
if(!IsPlayerConnected(nevem)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen játékos.\");
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
return 1;
}

 
\"Átváltottad a skined erre:.\" + 3 szám + szöveg végi \\0 = 27+3+1 = 31
 
new kiad[42];

 
Az új sa-mp-vel jöttek új skinek, ezt majd módosítsd megfelelően :) ha új verziót használsz
 
if(skin > 299 || skin < 0) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Rossz Skin ID!\");

 
Itt enged perc-nek 60-at beírni, pedig 0-59-ig kellene :)
 
if(perc > 60 || perc < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen perc.\");

 
ido parancs alatt:
nem elég a tömb cella, de itt most rád hagyom a matekot :P
 
new kiad[42];
format(kiad,sizeof(kiad),\"Átváltoztattad az idõd erre:%d óra és %d perc\",ora,perc);

 
A veh parancs alatt nincs ellenőrizve a szín és a jármű id, tehát akármilyen számot beírhatnak és ez gondot okozhat :)
Statikus szövegnél nem kell formázni :)
 
new kiad[42];
format(kiad,sizeof(kiad),\"Lekértél egy jármûvet!\");
SendClientMessage(playerid,-1,kiad);

 
helyett:
 
SendClientMessage(playerid,-1,\"Lekértél egy jármûvet!\");

 
A fegyverad parancsnál nincs ellenőrizve a fegyver id és a töltény szám akármilyen számot beírhatnak...
Eddig jól haladsz, további sok sikert :)

426
Segítségkérés / /maketext interiorban is!
« Dátum: 2015. április 21. - 07:40:14 »
native Text3D:CreateDynamic3DTextLabel(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);

 

interiorid = -1[/quote]
pedig elvileg minden interiorban kell látszódnia...
de mint a virtuális világot, úgy az interiort is be tudod állítani...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerInterior

427
Segítségkérés / Nem tölti be a pluginokat....
« Dátum: 2015. április 20. - 15:38:45 »
Ezek nem segítettek, viszont a System32-ből kimásoltam a DLL fájlokat, amiket hiányolt a cucc.
Így elindul, de ott a fent említett hiba. Nem tölti be se a streamer-t, se az sscanf-et.
[/quote]
akkor lehet nem jók azok a DLL-ek...netframework-öt frissíts mindenféleképpen és ha utána sem jó akkor keress megfelelő dll-eket...

428
RolePlay / Mi alapján nevezik el ma az RP szervereket?
« Dátum: 2015. április 20. - 08:21:07 »
Sziasztok!
Régóta érdekel ez a kérdés...
Amikor én nyitottam a Hun Role Play-t 2007-ben akkor nem volt magyar RP szerver, igazából összesen 7-8 volt világszinten ezért lett HUN, mert ez volt az első magyaroknak szóló RP szerver...
A FAY-ról tudom, hogy Zsell az iskolájáról nevezte el (Fáy András), volt aki viccesen meg is jegyezte, hogy \"mekkora stréber, még a szerverét is az iskolájáról nevezi el\".
De honnan jönnek az RP szerverek nevei? Van bennük logika, vagy csak 3-an keresnek egy random nevet és nyitnak vele egy szervert?
Én beszélgettem Tamásiékkal még a SEE nyitása előtt. Lehet tőlük is kérdeztem, de nem emlékszem pl az ő nevük honnan származik.
Érdekelne akik szervert nyitnak honnan veszik a nevet hozzá...aki tudja (biztos forrásból!) honnan származik 1-1 szerver neve, leírhatná :)
Köszönöm.

429
RolePlay / [VÉLEMÉNYEM]Sweet Life Roleplay
« Dátum: 2015. április 20. - 07:32:54 »
hát engem 3x elütöttek kocsival abból 1x állt meg a kocsi, félrehúztak az útszélére és elmentek :D
valami csajszi locsolt pofán vízzel aztán ő is elment :)
az elején odamentem emberekhez kérdezni, valami szerelőműhelynél le se szartak, az ajtón is kopogtam (/me-vel), hát arra sem volt reakció :)
inkább ilyen haverok közti RP-nek tűnik a dolog...de legalább jelentettem pár bugot :D

430
Archívum / Sweet Life RolePlay - SAMP
« Dátum: 2015. április 17. - 15:12:38 »
Idézetet írta: BLKDMND$ date=1429275028\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53800\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Egyenlőre csak öt percet voltam fent, pár régi arcban nagyot csalódtam az RP terén. Akik a nonozásuk után azt mondták, hogy minél előbb be kéne zárni a szervert, hogy ne rontsa le a régi LLRP hírnevét.
Abba a hibába esik odafent mindenki, hogy a régi RPG kategóriájú LLRP-hez hasonlítják ezt a GF szervert. A mai nap is felmegyek, remélem nem hasonló élményeim lesznek. Én csak további sok sikert tudok nektek kívánni :wave:
Spoiler for ...:
Fent találkozunk :wub:
 
engem 3x elég csúnyán elcsaptak abból 1x kihúztak az út szélére és ott hagytak :D a másik 2-nél meg elhajtottak...

431
Segítségkérés / FrakcióID helyett frakciónév
« Dátum: 2015. április 17. - 07:45:38 »
jaa, hogy az üzenetben?
így: (szövegben \'%d\' helyett \'%s\' ha lecseréled!)
 
FrakcioNevek[frakcio]

 
pl:
 
format(string,sizeof(string),\"%s átállította %s frakcióját %s-ra/re és a leaderjogát %d-ra/re\",nev,nev2,FrakcioNevek[frakcio],leaderjog);

 
ebből a sorból hiányzik 1 paraméter...4-et vár de csak 3 van beadva...
 
format(string,sizeof(string),\"[Admin:%d]%s átállította a frakcióda %d-ra/re és a leaderjogodat %d-ra/re!\",nev2,frakcio,leaderjog);

432
Archívum / Sweet Life RolePlay - SAMP
« Dátum: 2015. április 17. - 07:40:12 »
este voltam fent, jelentettem pár bugot, legalábbis szerintem azok voltak :D

433
Archívum / Holiday RPG
« Dátum: 2015. április 16. - 20:40:23 »
látom valaki ugyanolyan névvel tolja mint én :D akkor nem is nézek fel :D lusta vagyok nevet váltani :)

434
Segítségkérés / FrakcióID helyett frakciónév
« Dátum: 2015. április 16. - 20:37:33 »
if(sscanf(params,\"uii\",id,frakcio,leaderjog))

 
itt is ez van...ID-t kell megadni és nem nevet...

435
Segítségkérés / FrakcióID helyett frakciónév
« Dátum: 2015. április 16. - 08:08:06 »
mivel szóköz van 1-1 frakció nevében így sokkal bonyolultabb a dolog kezdőként...biztos akarod bonyolítani?
ilyen esetben inkább azt ajánlom, hogy dialogot használj...
biztos nevet akarsz oda írni?

Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal