Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - AlexSwamp

Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 36
421
Archívum / Help
« Dátum: 2015. december 18. - 19:47:20 »
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetFarClipDistance Itt megtalálhatod, hogy kell megcsinálni.

422
Archívum / Kapu
« Dátum: 2015. december 18. - 16:58:04 »
A moveObject timer argumentjét lehagytad azért nem megy!
 

    local gate1 = createObject(985, -485.5, 562.900390625, 24.5, 0, 0, 0)
    local timer = 100
    function openGate1()
        moveObject(gate1, timer,-485.5, 562.900390625, 18, 0, 0, 0)
    end
    addCommandHandler(\"nyit\", openGate1)
     
    function closeGate1()
        moveObject(gate1, timer,-485.5, 562.900390625, 24.5, 0, 0, 0)
    end
    addCommandHandler(\"zar\", closeGate1)

423
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 18. - 14:18:22 »
SQL-be kell menteni, ahhoz hogy megmaradjon állandóra(setElementData mellé). Client oldalon a root-nak mennie kellene, de ha nem akkor oda írhatsz localPlayer, stb.-t is. :)

424
Archívum / Jármű robbanás
« Dátum: 2015. december 18. - 00:28:04 »
Holnap (ma) rálesek majd. Köszi szépen!  :thumbsup: Most éppen egy éjszakai scriptel szívok, mivel hol bebuggol és mindenkinek fehér lesz a képernyő, hol tökéletesen megy.  :grrrrr: A communitys script is ezen gyerekhibával fut, így most abszolút ötletelek, hogy lehetne megoldani az egészet. Aztán utána rálesek az általad írt dolgokra is.  ::|

425
Archívum / Jármű robbanás
« Dátum: 2015. december 17. - 23:53:04 »
Sziasztok!
Mivel egy ideje gondolkozok és próbálok utánajárni, hogy hogyan tudnám megoldani azt, hogy egy kocsi ne robbanjon fel, hanem csak füstöljön(tűzet rá gondolom csak létre kell hozni, mint effect), így felétek fordulok és reménykedek, hogy valakinek van megoldása a kérdésemre. :question: 
Előre is köszönöm a segítséget! :thumbsup:

426
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 17. - 22:09:59 »
Örülök, hogy ha segíthettem. :) Fontos hogy pl getElementData esetén lehetőleg ne a renderen belüli for ciklusba írd mert akkor bizony ki fogsz fagyni elég gyorsan (tapasztalat!).  :thumbsup: Ha pedig kell még valami segítség nyiss új topicot és segítek/segítünk!  :D

427
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 17. - 21:02:03 »
leginkább nem lokalizált értéket szoktak menteni vele, hanem valamilyen változó számot, szöveget, Olyat amit szeretnél szeretnél menteni, esetleg getElementData segítségével máshol lekérni. Az általad írd dolgot a következő kép tudod menteni(persze függ, hogy client vagy server oldalról beszélünk(én most szerver oldalon mentetem le vele, de leginkább amúgy az első argumentnél van változása(sőt csak ott)). Az előző luában hibáztam kicsit(getElementData van benne és nem pedig setElementDat), így az pont kikéri sql-ből az értékét nem pedig menti.  :facepalm:
 

local score = 55
setElementData(root,\"valamiNev\",score)

 
ValamiNev esetén a megnevezését adod meg, hogy hogyan szeretnéd tárolni(milyen névvel), illetve ezzel a névvel fogod lekérdezni getElementData esetén.  :thumbsup:

428
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 17. - 20:25:25 »
Annyira én se értek az account rendszer megírásához. Igazából ami fontos, hogy legyen egy function amit timerrel x időnként menti a játékos adatait. Leginkább setElementDatákat kell írni szinten mindenre, amit ott menteni kell. Ez függ a szervertől is, hogy milyen alapot akarsz. Elsőkörben a login,regisztrációt old meg. Ha megvan akkor a karakterkészítést. Itt fog kelleni egy alap setElementData \"rendszer\", azaz, hogy a beírt dolgokat elmentsd. Írok példát is az egészre, hogy mint ments el.
 

local connection = --ide jön egy sql export pl
function saveAllServers(p)
        if isElement(p) then
        -- setElementDatázás
local dbid = tonumber(getElementData(p, \"acc.accountID\")) or 0
local admin = tonumber(getElementData(p, \"acc.adminLevel\")) or 0
dbExec... -- ide jön a dxExec része, itt menteted bele sql-be az értékeket(a lokalizált értéket írod be)
        dbExec(connection, \"UPDATE account SET dbid = ?, admin = ?, WHERE ID = ?\", dbid,admin)
end
end

429
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 17. - 19:28:34 »
Mindenképpen menteni kell az adatokat ahhoz, hogy ne vesszen el. Megoldás lehet rá egy xml fileba való mentés, de ezt csak azért nem ajánlom, mert a client azt képes felülírni, módosítani, ezzel pedig akár elég rossz dolgokat is véghezvinni. SQL-ben érdemes menteni, már amit oda illik. Tehát, sajnos a setElementData, insert into, stb eléggé fontos eleme az egésznek. Nem igazán fogod tudni kikerülni, ha mentetni akarsz bármit.  setAccountData-t még nem igazán láttam használni és tudtommal elég régi dolog már. Én nem nagyon kerülgetném a setElementDatát, sem az ilyenfajta tárolási módszert. Bár pl vannak olyan dolgok amiket értelmetlen oda menteni, pl akár egy színbeállítás, vagy ilyesmi(ami nem hat ki a szerverre, a játékosra meg csak olyan szinten, hogy maximum szar helyre kerül valami panel, vagy más színű, méretű lesz neki), ezeknél érdemes az xml-be mentést használni(-> felesleges sql terhelés megszüntetése).

430
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 17. - 17:56:42 »
Szerver oldalon az felel meg a localPlayer-nek, azaz neked. Tehát hogy azt a játékost tegye át aki bele megy és ne mindenkit. :)

431
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 17. - 15:38:42 »
Szerver oldalról beszélünk, így ez jelenleg ott működik ebbe a formában(amit ide leírtam). Az volt a gond, hogy írtál egy felesleges lokalizálást, és hol player, hol playerSource és hol source volt. :) Átírtam és így működik is, de csak egy irányba( az első markerból a másodikba tesz, fordítva nem!).
 
local marker_1 = createMarker ( 2081.9465332031, -1700.7380371094, 13.3828125,\"cylinder\",1)
local marker_2 = createMarker ( 2102.7658691406, -1685.2058105469, 13.544651031494,\"cylinder\",1)
local tPos = {2102.7658691406, -1685.2058105469, 13.544651031494} -- teleport pozíció
function login_marker(source)
       
        setElementPosition  (source, tPos[1],tPos[2],tPos[3])
        fadeCamera (source, true)
        setCameraTarget (source, source)       
        setPlayerBlurLevel ( source, 0 )
   
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker_1, login_marker)

432
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kilométeróra
« Dátum: 2015. december 15. - 10:16:30 »
Amennyiben a mutatót a sebességre lövöd be és nem a fordulatszámra akkor igazából pontos lesz, nem igazán tud csalni. Csalni akkor fog az óra, ha nem jól van elosztva a kör. Azaz nem szabály, nem ugyan azon az íven fut le a mutató amint a számok vannak. Ez esetben elcsúszhat egy idő után vagy akár elég hamar.

433
Archívum / VPS kérdés
« Dátum: 2015. december 15. - 10:14:44 »
Idézetet írta: Pedró date=1450008210\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58568\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
12980ft egy otthoni szervergépnél az internet, villany számlát takarja?
de azért mire egy szervergépet megvásárolsz, az is nagy összeg.
 
Otthoni célra amúgy egy régebbi gépet is be lehet fogni.  :D Nekem pl van itthon egy régi LGA775-s foglalatú alaplapom, arra veszek egy régebbi XEON-t fika pénzből(azért legyen benne szerver proci is), meg amennyi ddr2-es ramot elbír(bár egy használt lap se drága). Régebben számolgattam annyira nem vészes, kb 30-40-ből(ennek sokszorosa az új szerógép :-[) kényelmes kis szettet kilehet hozni otthonra. Igaz érdemes egy normális tűzfalat összetákolni, esetleg egy jobb routert is bevásárolni. Persze azért ha belegondolsz ez egyszeri költség, míg betenni egy gépet 1gb/s-es nettel ~40.000 Ft/hó. Az otthoni pedig mondjuk kezdésnek(attól függ mit és hogyan csinálod, esetleg mid van már otthon, mire van szükség, hiszen pl ha csak magadnak használod akkor tűzfal sem fontos egyenlőre, de ha már közösség elé tárod akkor érdemes!) sacc ~80.000 Ft, aztán már csak a havi költség van, ami ugyebár függ, hogy milyen netet tolsz alá esetleg az áramot hogy oldod meg. Én személy szerint terveztem egy jó megoldás, ami napkollektor segítségével tartja életben a gépeket, viszont ehhez az alaptőke még messze van.  :D

434
Archívum / SocialGaming
« Dátum: 2015. december 15. - 10:07:09 »
Idézetet írta: ƒeheristi97 date=1450151077\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58621\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha lesz több időd, mutathatnál több képet, elég zsúfoltak a fentiek. :D További sok sikert a projekt fejlesztésében, biztosan felnézek a közel jövőben! :)
 
Köszi szépen! A képeket fb oldalon talán kicsit nagyobban letudod csekkolni, de majd igyekszek ide olyan képet is tenni, amibe nem vágok bele(jelenleg azért vágom meg, mert vannak még olyan dolgok amiket később akarok bemutatni, pl hud,radar[mivel jelenleg még csúnya, eltorzul kinézetük van és a végleges forma még várat magára.  :D]).

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. december 17. - 00:33:27 )

Kibővítettem a topicot egy \"Leírások\" részleggel, ahol folyamatosan az általunk megvalósított ötleteket fogjátok tudni kicsit bővebben is értelmezni.  :D Mellesleg rossz helyre nyitottam a topicot, így kérhetnék egy áthelyezést a hamarosan nyíló szerverekhez (lévén még nincs nyitva a szerver!).  Bocsi! :facepalm:

435
Archívum / TS Segítség
« Dátum: 2015. december 13. - 19:23:59 »
Arra az IP-re kell állítani a DNS szervert amin a ts fut(tehát egész pontosan az A rekordot arra az ipre kell tenni amint a ts fut).

Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal