Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Buba

Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 36
421
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játékbeli map betöltõ
« Dátum: 2011. március 29. - 18:05:53 »
Nálam tökéletesen mûködik yoyo

422
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játékbeli map betöltõ
« Dátum: 2011. március 29. - 17:56:25 »
[FS]Játékbeli map betöltõ
Ez a script az mtamap -ot használja.
Elég egyszerû, rövid, körülbelül 10 percbe került elkészíteni.
Belépsz a játékba, bejelentkezel RCON adminként. Beírod hogy /map és kiad egy dialogot, ahová be kell írnod a map nevét. Fontos hogy a végérõl ne maradjon le a .map
---
A beírt név legyen a szervered scriptfiles mappájában
az mtamap.inc legyen a pawno/includes mappában
---
pwn letöltés: maploader.pwn
mtamap.inc letöltés: mtamap.inc

423
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / MTA
« Dátum: 2011. március 29. - 17:18:14 »
sscanf2
Rakd bele a pawno/includes mappába ...

424
Segítségkérés / Több jármû Virtual World-jének átállítása
« Dátum: 2011. március 29. - 15:14:23 »

#include <a_samp>
new vehicles;
public OnGameModeInit()
{
vehicles =
AddStaticVehicle(471,-3578.56298828,-2612.52758789,2.35609365,0.00000000,-1,-1);
AddStaticVehicle(471,-3578.56298828,-2612.52758789,2.35609365,0.00000000,-1,-1);
AddStaticVehicle(471,-3578.56298828,-2612.52758789,2.35609365,0.00000000,-1,-1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetVehicleVirtualWorld(vehicles, 3);
return 1;
}

 
Nekem mûködött, gondolom addstaticvehicleex -el sem ad ki rá hibát ...

425
Segítségkérés / mi a jó szerver titka?
« Dátum: 2011. március 29. - 09:01:20 »
Hát régen, amikor még 0.3A -n volt a szerverem, volt hogy nem tudtam felmenni, mert megtelt...
Amióta átálltam C-re, jó ha 6 player van fent...

426
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / MTA
« Dátum: 2011. március 28. - 18:36:49 »
Valószínûleg a borzalmas modorod miatt nem segít rajtad senki. De én segítek 8)
Ahová menti: MTA San Andreas\\server\\mods\\deathmatch\\resources\\
A mapba lementõdnek, de a konvertáló csak objectet konvertál.03c objectekkel én is kértem segítséget de nekem sem válaszoltak.

427
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stunt_Drift[WRONG]
« Dátum: 2011. március 28. - 10:21:53 »
Nem nagy hibák vannak benne, és ettõl futna még a mód szerintem..
De  adhattál volna ennél bõvebb tájékoztatót a módról

428
Leírások/Útmutatók / [TUT]De Amx elleni védelem
« Dátum: 2011. március 28. - 10:06:27 »
Ez jó, mûködik is =)

429
Készülõ munkák / [GM]Suli mód v1.0.1
« Dátum: 2011. március 27. - 20:21:52 »
Hát sok sikert.

430
SA-MP: Szerverfejlesztés / DM gamemode
« Dátum: 2011. március 27. - 20:20:15 »
Elsõnek szerintem nem rossz  8)

431
Segítségkérés / Interior - Kérlek segítsetek!!!
« Dátum: 2011. március 27. - 14:46:44 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1301209970\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7098\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Buba ilyen copy and paste high.
VW-t felesleges állítani. Inkább interiort kéne..
 
Nem copy de mindegy itt írtam meg :) interior minek ha objectekbõl van? :D az minden interior ban látszik.

432
Leírások/Útmutatók / [Tutorial] Dropbox
« Dátum: 2011. március 26. - 21:15:21 »
Ú ez tetszik kösz :D

433
Segítségkérés / Interior - Kérlek segítsetek!!!
« Dátum: 2011. március 26. - 21:12:32 »
Remélem erre gondoltál, kicsit félreérthetõ volt(nem teszteltem)
 
#include <a_samp>
new bisztro;
new bisztroki;
new etterem;
new etteremki;
public OnGameModeInit( )
{
     bisztro = CreatePickup(1239,25,X,Y,Z,0);
     bisztroki = CreatePickup(1239,25,X,Y,Z,1);
     etterem = CreatePickup(1239,25,X,Y,Z,1);
     etteremki = CreatePickup(1239,25,X,Y,Z,2);
     return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
     if(pickupid == bisztro)
     {
           SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
           SetPlayerVirtualWorld(playerid,1);
      }
      if(pickupid == etterem)
      {
            SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid,2);
      }
     if(pickupid == bisztroki)
     {
           SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
           SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
      }
      if(pickupid == etteremki)
      {
            SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid,1);
      }
      return 1;
}

 
Természetesen az X, Y, Z helyére be kell raknod a koordinátákat.

434
Megvan a megoldás, van benne egy /createhouse parancs

435
Az a baj h /changespawn után akármilyen számot írok, érvénytelen házszámot ír..

Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal