Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 4111
4. régió / [Round1]Vampesz vs. SnicK« Dátum: 2010. április 23. - 18:40:08 »Idézetet írta: Mada date=1272040705\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1422\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic tryp ha estig ne mjövök rá h mi a baj ak a rep-em töltsd le és nézd meg :shy: :angel:Nincs SA-ja. 4112
1. régió / [Round1]VTX vs. ZeRo« Dátum: 2010. április 23. - 15:35:18 »
Na feltöltöm az entrym, mivel ennyi ido alatt úgy sem landolok jobbat, VTX szerintem bármit is adsz, biztos jobb mint az enyém.
E: Itt van: http://www.youtube.com/watch?v=WsBGOyjCUZg Vágásért hagyjatok, mindenki tudja hogy nem tudok( meg gondoltam egy ilyen kis entryt nem kell túlbonyolítani ). 4113
Stunt Liga / Csoportok« Dátum: 2010. április 23. - 15:30:30 »Idézetet írta: Mambo date=1272029301\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1366\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Máig lehet elküldeni, az azt jelenti, hogy ma még nemlesz eredmény? Olyat nemlehetne, hogy amelyik csapat már készen van, ott eredményt hírdessünk?Szerintem nem telik sok idobe minden bírónak választania két entry közül egyet, szóval szerintem még ma meg lesz( de ezt TrYp tudja ). 4115
4. régió / [Round1]Vampesz vs. SnicK« Dátum: 2010. április 23. - 15:18:21 »
DL-ig még van 4 és fél óra. :amazed:
4116
2. régió / [Round1]md12 vs. Danika« Dátum: 2010. április 23. - 14:57:13 »
GJ md, ez szép volt.
4117
Stunt / [WH]Devour 2« Dátum: 2010. április 22. - 14:32:22 »
Tegnap láttam, hát elkezdtem rajta gondolkozni, hogy ezért megérné elkezdeni VC-ben stuntolni.
Balas bumpja, Daffy boostja, meg Eddeeman stuffja tetszett nekem a legjobban. :amazed: Egyszóval király egy videó lett, az biztos. 4118
2. régió / [Round1]GroX vs. asdasd« Dátum: 2010. április 21. - 20:07:23 »
Szerintem GroX-é a jobb. De ezt nem én mondom meg.
GroX, amúgy szerintem egymás feladataival jobban jártunk volna. :amazed: 4119
1. régió / [Round1]VTX vs. ZeRo« Dátum: 2010. április 21. - 16:20:17 »
Landolva van egy mocskosnagy wallride( heightre nagy ) to kocsiland( mivel más nincs ott ). De szerintem az nagyon rossz, így marad valami p2b( spot van rá, már csak landolni kéne :angel: ).
E: Egy kérdés, a taxi boost az ebbe a kategóriába tartozik? E2: Új spot, remélem landolom. :angel: 4120
1. régió / [Round1]VTX vs. ZeRo« Dátum: 2010. április 21. - 15:49:26 »
Mindjárt péntek, mostmár bele kéne húznom. VTX te hogy állsz? :shy:
4121
Leírások/Útmutatók / [ Leírás ]Automata( állapotjelzo )« Dátum: 2010. április 20. - 12:42:44 »Idézetet írta: GroX date=1271705737\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1445\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Értem magát a lényeget, és szép TuT, de nem tudom mi értelme van ha egy változóval meg lehet oldani.Pont ez az, hogy itt nem hozol létre változót. A dicséreteket köszönöm, és Gamestar, a makródat kiírom a foposztba. 4122
1. régió / [Round1]VTX vs. ZeRo« Dátum: 2010. április 20. - 12:40:47 »
Ez biztos hogy nem baj. ( Szerintem mindenkinek vannak, pl most az enyémben is )
4123
Leírások/Útmutatók / [ Leírás ]Automata( állapotjelzo )« Dátum: 2010. április 19. - 21:30:22 »
Nem, csupán ezeket írtam be példának. De bármi lehet, csak nem kezdodhet számmal( lehet benne szám, csak nem az elso helyen ).
És kösz. 4124
Leírások/Útmutatók / [ Leírás ]Automata( állapotjelzo )« Dátum: 2010. április 19. - 20:45:08 »Automata
Mi is ez? Egy rendszer, amelyet a nyelv alapból magába foglal. Ennek segítségével egyszeruen kezelhetjük a függvényeinket aszerint, hogy ez az állapotjelzo milyen értéket kap. Alakja / Muködése Ugyan a Pawno-ban nem színezõdik kékre a szó, de ettõl függetlenül( mint már említettem ), a PAWN nyelv támogatja ezt a kulcsszót, ami pedig a state. Az értékadás a state szóval kezdõdik, ami után megadjuk az automatánk nevét, majd egy \':\'( kettõspont ) után az értékét( állapotát ). Nézzünk egy példát!
Ugyan a fenti példának nincs sok értelme, de ezzel csak a mûködését, általános alakját akartam bemutatni. Most jöjjön egy konkrétabb példa. Bonyolultabb példa Ebben a mini játékmódban leteszünk egy pickup-ot, amit ha felveszünk, és az automatánk értéke On, akkor pénzt kapunk, ellenkezo esetben hibaüzenetet. Plusz, írtam hozzá egy RCON adminok számára elérhetõ parancsot, amivel ki/be kapcsolhatják a pénzgyûjtést( az automata értékét ).
Ez csak egy példa a sok közül, hogy mi mindenre lehet felhasználni. Remélem tudtam valami újat mutatni. Gamestar írt egy makrót, ami megkönnyítheti az állapotváltást: #define ChangeState(%1,%2) state %1: %2 Példa: ChangeState(valami, off); 4125
Klánok / ..::Fanatic Champion Stunters::..« Dátum: 2010. április 19. - 20:29:42 »Idézetet írta: GroX date=1271701721\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"599\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A videót ZeRo vágja majd ha akkorra lesz Vegasa. Ha nem nem baj de én ezt most nem fogom tudni vállalni.PM-ben adhatnál( vagy valaki ) egy linket. E: Amúgy hány stunt kell a videóba? |