Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gamestar

Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 36
406
Szkript kérések / SetPlayerTeleport
« Dátum: 2010. március 01. - 17:19:11 »

407
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Sztringkezelõ függvények
« Dátum: 2010. február 28. - 23:14:36 »
stock strcpy( dest[  ], const source[  ], max = 255, len = -1 )
{
new i;
if( len == -1 ) len = strlen( source );
while( i < len && i < max && ( dest[ i ] = source[ i ] ) ) i++;
dest[ i == max ? i - 1 : i ] = 0;
}

 
Ez a függvény átmásolja a célsztringbe (dest) a forrássztringet (source). A max paraméter a másolás hosszát (?), a len pedig a forrássztring hosszát szolgálja.
Én igazság szerint a függvényt így írnám meg:
 
stock strcpy( dest[  ], const source[  ], max = 255 )
{
new i, length = strlen( source );
while( i < length && i < max && ( dest[ i ] = source[ i ] ) ) i++;
dest[ i == max ? i - 1 : i ] = 0;
}

408
Beszélgetés / Mi a véleményed ... szerverrol?
« Dátum: 2010. február 28. - 20:48:19 »
Jó a szerver, csak a fórumon le van égetve...
Mi a véleményed a sampage-rol?

409
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyar karakterek javítása 0.2
« Dátum: 2010. február 28. - 20:44:20 »
Javítva. Ezen felül, mostantól nem kell a függvények végére az \'Ex\'

410
Bemutatkozás / TrYp
« Dátum: 2010. február 28. - 19:07:54 »
Miért nem egy nappal késobb születtél XD
HB!

411
Segítségkérés / Teleport csak X helyen!
« Dátum: 2010. február 28. - 16:48:11 »
http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3566.0 !
Kell egy változó.
 
new myTeleport;

 
Létrehozzuk a teleportot
 
myTeleport = Teleport_Create(\"Teleport neve\",\"/teleport parancsa\",x,y,z,angle); // De van több opció is (pl csak gyalog teleportál stb)

 

public OnPlayerCallingTeleport(playerid,teleportid)
{
    if(teleportid == myTeleport)
    {
        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,float(5), x, y, z ))
        {
            SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Nem vagy elég közel!\");
            return 0;
        }
    }
    return 1;
}

412
Szkript kérések / npc készítés segítsetek pls
« Dátum: 2010. február 28. - 11:07:46 »
Idézetet írta: Depi date=1267346640\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"513\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Meg csinálom :D
 
Kérte: Január 11
Megcsinálod: Február 28 (1 nap híján Március)

413
Leírások/Útmutatók / Mi az SA:MP?
« Dátum: 2010. február 28. - 10:48:01 »
Én úgy tudom, ha van egy 500 slotos szerver, és 500/500 ember van, akkor végtére 501 ember játszik a 0. azonosító miatt.

414
Segítségkérés / Autó respawn
« Dátum: 2010. február 28. - 10:40:44 »
A respawn_delay értéke másodperc...

415
SA-MP: Szerverfejlesztés / [MaP]Little~Drift[MaP]
« Dátum: 2010. február 28. - 09:51:54 »
Jó lett.

416
Segítségkérés / Szkriptert Keresek!
« Dátum: 2010. február 27. - 19:58:38 »
Idézetet írta: 3r1k date=1267293900\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"810\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kéne egy szkripter
 
Ehh...Ezt komolyan gondoltad? Erre a \"boségesen\" megfogalmazott felhívásra nem hinném, hogy túródni fognak.

418
SA-MP: Szerverfejlesztés / GetClosestVehicle
« Dátum: 2010. február 25. - 20:20:17 »
Visszatér annak a jármunek az azonosítószámával, ami a legközelebb van a játékoshoz.
Tudom, hogy Zero már írt egyet, én próbálkoztam valami \"újjal\". Nem teszteltem, de elvileg jónak kell lennie.
stock GetClosestVehicle( playerid )
{
new iMax=INVALID_VEHICLE_ID, Float:dis, Float:dMax = float( 10000 ), Float:PlayerPos[ 3 ], Float:VehiclePos[ 3 ];
GetPlayerPos( playerid, PlayerPos[ 0 ], PlayerPos[ 1 ], PlayerPos[ 2 ] );
for( new x = 0; x < MAX_VEHICLES; x++ )
{
    GetVehiclePos( x, VehiclePos[ 0 ], VehiclePos[ 1 ], VehiclePos[ 2 ] );
    for( new j = 0; j < 3; j++ ) PlayerPos[ j ] -= VehiclePos[ j ];
    dis = floatsqroot( ( ( PlayerPos[ 0 ] * PlayerPos[ 0 ] ) + ( PlayerPos[ 1 ] * PlayerPos[ 1 ] ) + ( PlayerPos[ 2 ] * PlayerPos[ 2 ] ) ) );
    if( dis < dMax )
   {
      dMax = dis,
      iMax = x;
   }
}
return iMax;
}

419
Beszélgetés / Kit bírsz a legjobban az aktív tagok közül?
« Dátum: 2010. február 25. - 18:45:11 »
Magic_Man

420
Leírások/Útmutatók / Mi az SA:MP?
« Dátum: 2010. február 25. - 15:52:35 »
San Andreas Multiplayer (SA:MP) egy módosításása a Grand Theft Auto-nak. San Andreas melyet Multiplayer játékká változtat. Az interneten tudsz játszani (vagy LAN) akár 499 másik emberrel. Neked szükséged van a San Andreas PC játékra, hogy az SA:MP-vel tudj játtszani.
SA:MP-ben az a jó, hogy szinte bármit tudsz tenni. SA:MP-t jellemezi, hogy létrehozhatod a saját célra írt játékmódjaidat. Sok játékmód van, amelyek különbözo és mókás újdonságokat tartalmaznak. Esetleg olyat is, amit még Single Playerben(egyjátékos módban) sem tudsz!
[/quote]
A San Andreas Multiplayer (röviden: SAMP), egy módosítás a Grand the ft Auto(GTA): San Andreas(SA) játékhoz, amely az interneten keresztüli (multiplayer) játékot teszi lehetové, akár lanon is - másik 500 emberrel. Mivel ez csupán egy kiegészítés szükséged van egy Grand the ft Auto(GTA): San Andreas(SA) játékra is.

Ez egy nagyon jó, és sokoldalú módosítás, a szerverek teljesen egyedire testre szabhatóak, nem egy olyan funkcióval, amivel az egyjátékos (Single Player) mód nem rendelkezik.

Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal