Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 136
406
Segítségkérés / mysql regisztráció / adatok mentése
« Dátum: 2013. április 01. - 10:47:54 »
1.)
Nem szükséges egybõl menteni, csak ajánlatos. Kérdés mennyire fontos adat mennyire stabil a mód (nem crahel), ha elég stabil akkor bõven elegendõ akkor menteni adatot mikor a játékos kilép. Ha nagyon fontos adat akkor mentsd természetesen.
Ha nem elég stabil akkor mentheted akkor is mikor az érték megváltozik, ez kicsit jobban terheli a szervert.
2.)
Nem teljesen mivel nem adtad meg az adatot.
 
INSERT INTO Accounts (Username, Password, Tutorial) VALUES(\'%s\',\'%s\', 8)

407
Segítségkérés / Online mapeditoros object betöltése
« Dátum: 2013. március 31. - 16:17:14 »
Tudnék segíteni, csak teljesen másképp elgondolva.
Az lenne a kérdés hogy egyáltalán minek kell annyi változó hogy S_MAX_OBJECTS definícióra van szükséged?
Gyakorlatilag lefoglalsz annyi memória területet amennyi objectet használsz de azt nem veszed figyelembe hogy a samp szerver is lefoglal ugyanennyit hiszen létrehozza az objectek-et, amit majd a GetObjectPos és társai native függvényekkel le lehet kérdezni, tehát eleve kétszer kerül tárolásra a memóriában.
Ezek megtalálhatóak a Streamer pluginban is IsValidDynamicObject, GetDynamicObjectPos, GetDynamicObjectRot.
A mentésénél már eleve nem kell olyan for ciklus ami egy változó maximális értékéig megy el, addig fut amíg létezik object, maximum ellenõrizni kell létezik-e az object
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidObject.
Betöltésnél meg addig olvasunk amíg van sor, és arra kell figyelni hogy az alap samp native funkció használatakor ne érje el a maximális értéket ami jelenleg 1000.
 
while(fread(File:file, str))

 
Így rögtön megszûnik az a feladat hogy oda kell figyelni a S_MAX_OBJECTS értékének beállításában, mivel eleve nincs rá szükség.
Fájlba való írásnál is felesleges minden sor után bezárni majd újra megnyitni a fájlt.


Tudtam hogy láttam korábban ugyanezt csak azt nem tudtam hogy te nyitottad azt is: http://sampforum.hu/index.php?topic=39600.msg405200#msg405200
Kérj meg egy moderátort hogy törölje.

408
Segítségkérés / Streamer hiba!
« Dátum: 2013. március 31. - 14:18:07 »
Az általad \"0.3c object\"-nek nevezett mapokat mivel töltöd be? (mivel írtad ha nem használod nincs gond), valószínû hogy az CreateObjectet használ.
Akkor olvasd csak el még egyszer amit feljebb írtam.
Azokat is át kell írni CreateDynamicObject-é.
Ui.:
Nincs olyan hogy 0.3c object-et kezelõ streamer, sosem volt, sosem lesz.

409
Segítségkérés / Online mapeditoros object betöltése
« Dátum: 2013. március 31. - 13:02:33 »
De sokszor láttam én már ezt kiírva, \"sikerült megcsinálnom\" és mindig ugyanaz a hibás kód kerül kiírásra.
Elárulnátok melyik módból szkriptbõl másoljátok ki?

410
Segítségkérés / Streamer hiba!
« Dátum: 2013. március 31. - 11:40:03 »
A CreateDynamicObject is a global objectek maximális számával dolgozik annál többet õ sem képes megjeleníteni egy idõben, az általad nevezett \"5k object 0.3c objecteket\" is át kell írni CreateDynamicObjecté.
Tehát ne használj semmilyen CreateObject-et se CreatePlayerObject-et, csak a streamer plugin által biztosított CreateDynamicObject-et.
A magyarázat egyszerû: a legelsõ funkció a megjeleníthetõ maximális objectek számát fogyasztja, ha e  létrehozol 500-600 darab objectet velük akkor a streamer-nek már csak 400-500 darab szabad slotja marad, amin létre illetve törölni tudja az objecteket.
Ha te létre próbálsz hozni 5k objectet (gondolom 5 ezer) az már eleve meg se jelenik mivel a maximálisan megjeleníthetõ objectek száma egy idõben 1000, tehát a streamernek nincs szabad helye így nem tud dolgozni, ezért írja ki a következõ hiba üzenetet:
 
Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than 1000 objects![/quote]
Röviden ne használd a CreateObject native eljárást, csak a CreateDynamicObjectet így megmarad a streamernek az összes szabad slot (az 1000) és így kényelmesen tud dolgozni.
Ha nem érted csak kérdezz, megpróbálom leírni más példával.

411
Segítségkérés / Streamer hiba!
« Dátum: 2013. március 31. - 00:21:09 »
Attól hogy a plugint betöltöd a szerverre attól még nem azt használod, tehát a samp CreateObject native funkció helyet a streamer által kínált funkciót kellene alkalmazni vagy a CreateDynamicObject-et vagy a CreateDynamicObjectEx-et, és itt jön képbe az elsõ hiba hogy frissítened kellene a pawno/include mappában lévõ streamer.inc fájlt is, azzal amit letöltöttél és alkalmazol plugint, általában minden kiadott plugin mellett ott a hozzá való .inc is, tehát azt is frissíteni illetve használni kellene (újrafordítani vele a szkripteket).

412
Segítségkérés / Dialogus valamit nem jól csinálok
« Dátum: 2013. március 31. - 00:14:49 »
A parancs 2-es dialogid-t küld az OnDialogResponse alatt viszont az egyest adtad meg, így nem csoda hogy nem történik semmi.
A dialogid azonosítja be hogy éppen melyik ShowPlayerDialog meghívása után kerüljön felhasználásra az OnDialogResponse alá írt kódsorozat.
A listitem a ShowPlayerDialog-nál használt DIALOG_STYLE_LIST-nél jön képbe, mikor \\n-el sorokat hoznak létre.

413
Segítségkérés / Nem mûködik
« Dátum: 2013. március 30. - 17:23:30 »
Akkor meg rosszul van megírva az OnDialogResponse alatti rész vagy egyszerûen nem is kerül meghívásra, az OnDialogResponse.
Enek kiderítésére írj be közvetlen alá egy SendClientMessage sort megy fel a szerverre írd be a parancsot majd klikkelj valamelyik lehetõségre és az újonnan odaírt SendClientMessage meg kell hogy jelenjen.
Ellenkezõ esetben vedd figyelembe azt hogy mint a közölt kód részletben a lezárás return 0; ami azt jelenti ennél a visszatérésnél hogy nem keresi a többi OnDialogResponse callback-et a szerver.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnDialogResponse
 

Returns   Returning 0 in this callback will pass the dialog to another script in case no matching code were found in your gamemode\'s callback.[/quote]

414
Segítségkérés / Nem mûködik
« Dátum: 2013. március 30. - 14:33:25 »
A dialog megjelenik ha beírod a parancsot?
Ha megjelenik akkor a DIALOG_BUY dialog id-t változtasd meg mert lehet összeakad más filterscriptben lévõ dialogidvel.

415
Segítségkérés / Nem mûködik
« Dátum: 2013. március 30. - 14:02:44 »
Hozzáadja az értéket a változóhoz. (tehát a meglévõ értékéhez hozzáad, míg a sima = csak beállítja az értékét)
Gyakorlatilag valami ilyesmi :
 
new
   val = 23;
val = val + 12;
eredmény = 35;
//ugyanezt érni el így is:
val += 12;

 
Akkor a dialog id nem stimmel vagy nem dialog_style_list -et használsz mivel a listitem annál mûködik.
Hogyan jeleníted meg a dialog-ot?

416
Segítségkérés / Nem mûködik
« Dátum: 2013. március 30. - 13:36:03 »
Mi nem mûködik benne?
Az üzenetek se jelennek meg?
Amúgy += , és a GetPlayerMoney felesleges.

417
Segítségkérés / mysql banolás lekérdezése
« Dátum: 2013. március 30. - 12:15:52 »
Melyik verziót használod mysql pluginból?
Úgy látom hogy a vissza csatlakozás elõtt a plugin nem állítja le a futást így lekési a visszatérést.
Thread módon tudod csak megoldani.
Szóval egyelõre a return 0 return 1-el nem tudod megvalósítani.
Thread megoldásban meg egyszerûen kihelyezed azokat a dolgokat amiket szeretnéd hogy történjenek.
 
stock 
BanolvaVan(playerid)
{
new
IP[16];
GetPlayerIp(playerid, IP, sizeof(IP));
format(g_szQuery, 256, \"SELECT * FROM `bans` WHERE `player` = \'%s\' OR `ip`=\'%s\'\", pName(playerid), IP);
mysql_function_query(1, g_szQuery, false, \"CheckBan\", \"d\", playerid);  // ..., a playerid érték tovább küldése is
}
forward CheckBan(playerid);
public
CheckBan(playerid)
{
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() > 0)
{
SendClientMessage(playerid, RED,\"=========BANNOLVA VAGY==========\");
// SetTimer (  Kick(playerid)  // mert persze ezt is basszák javítani, de vissza-vissza kell nézni a fórumra újabb verzióért (jha majd egy év múlva talán)
} else {
     // LoginPlayer
}
mysql_free_result();
}

418
Segítségkérés / mysql banolás lekérdezése
« Dátum: 2013. március 27. - 20:00:43 »
Az ip címed viszont lehet hogy ott van.
 
OR `ip`=\'%s\'[/quote]  (vagy)

419
Segítségkérés / Katonaság >SEGÍTSÉG<
« Dátum: 2013. március 24. - 13:11:13 »
Idézetet írta: pisti525 date=1364124066\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35225\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
akkor most mi legyen ? mert oda is raktam a OneGameInit() alá de ott is ugyan úgy errro van
 
Oda, nem kell írni.
Az a baj az egésszel hogy csak megpróbálod kimásolni valami másik módból a dolgot és kitenni egy új szkriptbe, gyakorlatilag semmi tudással.
Ez így nem fog menni és még nagyon segítséget se fogsz kapni mert a válasz ehhez is legalább több oldalnyi szöveg amit te most ide copyztál.



Sziasztok!

Tudna ebben valaki segíteni ??

 

#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <sscanf2>
new rang
public OnGameModeInit()
{
if(strcmp(cmd, \"/adakozásk\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/adakozaskatonasag\", true) == 0)
{
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
       if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /adakozásk [összeg]\");
   return 1;
}
new szintx = strval(tmp);
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= szintx)
{
    if(szintx != 0 && szintx > 0)
    {
   PlayerInfo[playerid][Penz] -= szintx;
    SafeGivePlayerMoney(playerid, -szintx);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"Köszöni a Katonaság a %d$-os adományát!\", szintx);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringx);
    taxikassza += szintx;
    SaveTaxikassza();
    new nev[32];
   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   new h,mi,s,y,m,d;
   getdate(y,m,d);
   gettime(h,mi,s);
   format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s adományozott a Katonaságnak %d$-t.\",y,m,d,h,mi,s,nev,szintx);
   LoOoG(stringx);
    }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ennyi pénzed!\");
    }
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A pénznek nagyobbnak kell lennie 1$-nál!!\");
    return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/kkassza-kivesz\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/katonakassza-kivesz\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(!PlayerToPoint(20.0, playerid, 2053.4993,-2645.8596,13.5578))
   {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a bankban!\");
          return 1;
   }
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /katonakassza-kivesz [összeg]\");
      return 1;
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10)
   {
      new moneyv;
      moneyv = strval(tmp);
      if(taxikassza >= moneyv)
      {
          SafeGivePlayerMoney(playerid, moneyv);
          PlayerInfo[playerid][Penz] += moneyv;
          taxikassza -= moneyv;
          SaveTaxikassza();
          format(stringx, sizeof(stringx), \"Katonakassza most %d$-on áll.\", taxikassza);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, stringx);
          new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s Rangidõs Katona kivett a katonakasszából %d$-t.\",y,m,d,h,mi,s,nev,moneyv);
         LoOoG(stringx);
      } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ennyi pénz a számlán!\"); }
   } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rangidõs katona!\"); }
} return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/kkassza\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/katonakassza\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10 || Admin(playerid, 1))
    {
        format(stringx, sizeof(stringx), \"Katonakassza Tartalma: %d$\", taxikassza);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, stringx);
        new nev[30];
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      new h,mi,s,y,m,d;
      getdate(y,m,d);
      gettime(h,mi,s);
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megnézte a Katonakassza tartalmát.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
      LoOoG(stringx);
   }
       else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy Rangidõs katona!\"); }
    return 1;
}
    if(strcmp(cmd, \"/szolgálat\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szolgalat\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,1292.9324,-832.7597,1085.6328))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál.\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  new rang[50];
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(rang, sizeof(rang), \"Közlegény\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(rang, sizeof(rang), \"Elsõ osztályú közlegény\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(rang, sizeof(rang), \"Tizedes\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(rang, sizeof(rang), \"Õrmester\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(rang, sizeof(rang), \"Törzsõrmester\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(rang, sizeof(rang), \"Rangidõs\");
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"%s Katona %s Szolgálatba Állt!\", sendername,rang);
                OOCNews(0x3399FF,string);
                PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
                PlayerInfo[playerid][tolteny4] += 500;
                PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1;
                PlayerInfo[playerid][tolteny12] += 1;
               SetPlayerArmour(playerid, 50);
            OnDuty[playerid] = 1;
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból.\");
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
            }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendõrségen!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,1292.9324,-832.7597,1085.6328))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál.\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"%s Rangidõs Katona Szolgálatba Állt!\", sendername);
                OOCNews(0x3399FF,string);
                PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
                PlayerInfo[playerid][tolteny4] += 500;
                PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1;
                PlayerInfo[playerid][tolteny12] += 1;
               SetPlayerArmour(playerid, 50);
               OnDuty[playerid] = 1;
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból.\");
               SafeResetPlayerWeapons(playerid);
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
            }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendõrségen!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2)
   {
       if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
       }
}

 
Hibák:
 
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(7) : error 001: expected token: \";\", but found \"public\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(9) : error 017: undefined symbol \"cmd\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(12) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(17) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(18) : error 017: undefined symbol \"PlayerInfo\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(18) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(18) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(18) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
11 Errors.

 
És még azt nem bírom megcsinálni hogy a scriptfiles-ba mentse el a Katonakassza tartalmát  :-[
Tudom kezdõ vagyok!!  :-[
Elõre is köszönöm!
 
[/quote]
 
Itt egy alap parancs amivel kezdhetnéd az alapok megértését:
 
#include <a_samp>
public
OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/elsõparancsom\") == 0)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Mikka makka\");
return 1;
}
return 0;
}

420
Segítségkérés / Katonaság >SEGÍTSÉG<
« Dátum: 2013. március 24. - 11:18:08 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1364112768\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35225\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

new rang

 
tegyél a végére 1 \";\"-t !
 

public OnGameModeInit()
{
if(strcmp(cmd, \"/adakozásk\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/adakozaskatonasag\", true) == 0)

 
az aláírásomban vannak wikis linkek olvasd el õket...vagy itt keress leírásokat mert eléggé nem megy ez neked így :S
 
Hihi.
Meg talán nem az OnGameModeInit alá kellene írni.  :D :D

Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal