Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 406
Archívum / SocialGaming« Dátum: 2016. január 10. - 14:42:45 »
Most igyekszünk mindent szépen nyugodtan megoldani. Illetve arra is gondolunk hogy 2-3 hétre előre már kész legyenek a dolgok, így az esetleges hibák javítására lesz több időnk. A csapat is remélhetőleg most már nem fogja az utolsó pillanatban közölni, hogy mégse legyen szerver.
407
Archívum / SocialGaming« Dátum: 2016. január 09. - 16:51:17 »
Kicsit frissítettem a leíráson. Szerver nyitása és egyéb információk pedig hamarosan napvilágot fognak látni. :thumbsup:
409
Archívum / Összekuszálódott login/register panel« Dátum: 2016. január 06. - 15:23:32 »
onClientRenderbe a dx-eket kell tenni. A render folyamatosan frissül ezért nem mindegy mi kerül be. pl egy guiCreateWindows bekerül akkor addig amíg előtted van a panel folyamatosan létrehozza azt, ezzel laggot okozva. Viszont az általam leírt gui, dx dolgokat oda kell beleírni.
410
Archívum / Név eltüntetése« Dátum: 2016. január 06. - 08:16:05 »
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/IsPlayerNametagShowing Ha minden igaz ezzel tudod eltüntetni a nevet, példa is van rá szépen. Kihajolásra sajnos nem tudok megoldást, maximum törlök minden resourcet és sajátot módot írok. :thumbsup:
411
Archívum / Összekuszálódott login/register panel« Dátum: 2016. január 06. - 08:12:54 »
Az nem gond, hogy van képed(lévén azt a képed dxDrawImage segítségével varázsoltad elő gondolom én) és a rectanglet is lehet 0-s alphával kezelni. Nem szeretem a gui-t én ezért nem is használom. Nagy eséllyel azért akkor gondolom mert most az egész monitor felbontásán érzékeli azt hogy te odaviszed az egeret(vagy tévednék... vagyis ahogy én értettem a hátteret akarod cserélgetni). Ezt így szerintem elégg necc megoldani, lévén a login résznél lévő dolgokra és reagálni fog a képcsere. Inkább egy timerrel oldalnám meg a képcserét, hogy bizonyos időnként váltogatja vagy akár egy javás slidert importálnék be háttérnek(ebben nem vagyok nagy szakértő, szóval ez ügyben sajnos nem tudok segíteni). Aztán lehet én tudom rosszul, majd itt a nagyokosok(akik értenek hozzá és valóban scripterek) tudnak többet segíteni ez ügyben.
Amúgy azért használok rectangle-t mert jelentősen tudod vele felszabadítani a kliens erőforrását ami nem mindig rossz dolog. Na meg a megoldások sem mindegy hogy kerülnek a játékos elé, hiszen egy jól megírt stabil mód nagy játékosszám esetén is remekül és laggmentesen tud futni, ami szerintem nem hátrány és nem elhanyagolható tényező(lévén nem egy laggos, 1000000 pinges és 10 fps-el futó szerveren szeretnénk játszani, nem? ). Gui-t nem szeretem mert csúnya és mivel meglehet oldani máshogy is egy-egy klikkelést, stb akkor inkább maradok annál, hiszen azzal egész szépen és jobban meg lehet csinálni(gui-val sikerült jó párszor szép kis laggot okoznom tesztelés közben a kliens számára azóta nem is nagyon használom ). 412
Archívum / Összekuszálódott login/register panel« Dátum: 2016. január 05. - 19:13:35 »
Szevasz!
Elsőkörben szerintem a gui-t fejeltsd el, maximum annyit használj belőle amennyit muszáj. Második körben az első hibánál előfordulhat, hogy nincs megadva neki, hogy \"melyik\" menüben jöjjön le az adott gui(és remélem nem renderbe írtad a gui-t mert akkor hamar kifagysz ). Én csinálnék egy egyszerű dxDrawRectangle bg-t tennék egy guiCreateEdit-t aminek lokalizált értéket adok és ezt pedig egy dxDrawText segítségével előhívnám(guiGetText(lokalizáltGuiCreateEditNeve)). Na meg egy alpha a guiCreateEdit-re és meg is van. Button-t se gui-s gombbal oldalán meg, hanem rectangle. Szebb sokkal. 413
Archívum / Resourcon belül több client közötti kapcsolat« Dátum: 2016. január 04. - 06:42:31 »
Felesleges több client/server oldali filet létrehozni(szerintem). Karakterkészítést client oldalon old meg és ügyelj, hogy ne írj olyat a renderbe(pl gui-t ne!) amitől megfagyhatsz. Mellesleg a triggeres kérdésedre, lehet kapcsolni persze. Ha client oldalról szeretnél valamit szerver oldalon megjeleníteni akkor:
triggerClientEvent ( playerSource, \"addEventNeve\", playerSource) playerSource esetén lehet bármi szerver oldali argument, illetve adhatsz még meg további argumentet is. Erről találsz részletesebb leírást itt: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/TriggerClientEvent És akkor nézzük a szerver oldalról való triggerelést... triggerServerEvent ( \"addEventNeve\", localPlayer,localPlayer) Itt a localPlayer helyett bármilyen client oldali event megadható, míg a \"\"-közötti addEventNeve helyett a szerver oldalon található event nevét kell meghatároznod. Leírás a szerver oldali triggerről: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/TriggerServerEvent. Fontos, hogy mindkét esetben a triggerelni kívánt function végére az addCommandHandler,addEventHandler, stb mellé még a következőt kell beszúrni: addEvent( \"eventName\", true ) Remélem tudtam segíteni! 414
Archívum / destroyElement error« Dátum: 2015. december 31. - 00:55:28 »
Amennyiben akkor akarod töröltetni az objectet, mikor valaki bele megy a markerba akkor oda tedd csak be. Illetve gondolom egy /debugscript 3 is esetleg kiírná a hibát, így nézd meg azt is.
function destroy() Ennek így semmi értelme, nincs ha nincs meg rá az hogy mi alapján törölje. Tehát pl jelen esetben lefut egy timer ami elvileg akkor indul el mikor a resource. Mellesleg én kerülném a function belüli function halmazokat is. Na meg mi a fenének törölteted kétszer az objectet? 415
Archívum / Fegyver textúrázás« Dátum: 2015. december 30. - 00:04:41 »engineApplyShaderToWorldTexture ( shaderPJ, \"M4\" ) -- Esetleg M4 helyére mit írjak ? A \"\" közé írd a textúra nevét amire szeretnéd tölteni a skint. 416
Archívum / IsPlayerInRangeOfPoint illetve Interiorba mappolás« Dátum: 2015. december 25. - 22:03:31 »
Leginkább úgy tudod megoldani, hogy scriptbe átírod (createObject-el) és az egészet egy for-ba lekéred és azon belül állítod setElementInterior segítségével az értékét. Itt tudsz egyszerűen beletenni .map file tartalmat és kiadja neked a megfelelő formátumot. http://gtamap.delux-host.com/converter/
417
Best of 2015 / [MTA] Az év legjobb scriptere« Dátum: 2015. december 19. - 23:33:13 »
Engima kilőve mert már nem foglalkozik vele, See-s fejlesztők munkásságát csupán játékosként ismerem, így habár nem vagyunk jóban, de a voksom Xenius-ra esik.
418
Best of 2015 / [MTA] Az év legjobb szervere« Dátum: 2015. december 19. - 23:31:43 »
Bár nem szeretem egyiket sem, de a munkásságuk dicséretre méltó! Így a voksom:
SeeMTA, Hungary Life 419
Archívum / SocialGaming« Dátum: 2015. december 19. - 19:21:21 »
Nem hiszem, mivel két \"verzió\" volt. Szerintem te az eredeti(akik előttünk csinálták és akiktől átvettem) velük jártál \"pórul\", mivel nálunk csak botok voltak bannolva fórumon, meg pár troll srác lett kitiltva és nem emlékszek ilyenre, mint amit te írtál.
|