Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 406
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Project San Andreas [www.project-sa.hu]« Dátum: 2016. május 25. - 21:47:21 »Idézetet írta: Pedró date=1464205380\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60578\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nekem See mód gyanúsEgy moderátort megkérnék, hogy cselekedjen, kódokkal tudom alátámasztani hogy köze nincs semelyik más játékmódhoz. 407
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Project San Andreas [www.project-sa.hu]« Dátum: 2016. május 25. - 21:42:13 »Bevezetés Project San Andreas; egy minden szemszögből több dolgot magába foglaló név, és akár mottóként is szolgálhat. De vajon mi is ez? Ha unod már, hogy így, vagy úgy, de minden újonnan nyílt szerver egy előző szerver modjával nyílik meg, az pedig egy az előttiével, akkor a mi szerverünket Neked találták ki! A Project San Andreas csapatának összeállítása is komoly feladatnak bizonyult, azonban az egésznek az alapja már megvan. De kik is vagyunk mi, és mit is akarunk nyújtani a játékosoknak? Sokáig mentek az agresszív -és kevésbé agresszív véleménycserék magáról a névről, illetve a játéktérről. Az alap koncepció a megszokott, kisvárosokban játszódó játékmenet volt, azonban hamar rá kellett jönnünk, hogy kismilliószor eljátszották már ezt szerverek, és már lassan odáig is eljutunk, hogy a blueray lemeznek is a B oldala forog... Mi legyen? - kérdeztük. Nyissunk meg Red County kisvárosaiban, mert az már annyiszor bevált, vagy, ha már mindenképpen egy egyszerű, mégis kidolgozott és saját kezűleg készített mod van a kezünkben, akkor próbálkozzunk valami mással? Igen, jól sejted - az utóbbi! A szerver játéktere Los Santos lett...pontosabban, csak egy része. Illetve mindenhol. Vagyis hát inkább mindkettő. Igyekeztünk / igyekszünk úgy kialakítani a játékteret, hogy méretétől függetlenül a játékosok szinte(!) folyamatosan találkozhassanak egymással, ezáltal kialakítva különböző közösségi eseményeket, vagy csak ismerkedjenek, szórakozzanak, RP-zzenek. A játékmenet, és a mod kialakítása során törekedtünk az egyediségre, azonban igyekeztünk a játékosok igényeihez, a már általuk megszokott alapköveket letenni, legalább is, ami a parancsokat illeti. De ezekről majd később. Beszéljünk inkább arról, amivel mindenképp találkozni fogtok. Szerverre való fellépéskor egy regisztrációs menü, illetve bejelentkezés után egy karakterválasztó panel fogad Titeket. Fontos megjegyezni, hogy teljesen mindegy, milyen névvel csatlakoztok fel a szerverre (értsd: SA:MP menüjében nem kell átírni, ha épp egy másik szerveren játszottál xy néven), hiszen a játékhoz szükséges lesz egy IG létrehozott felhasználó, a karakterek pedig ezen felhasználókhoz lesznek csatolva. Ahogy a képen láthatjátok, egy felhasználónak két karaktere is lehet, persze, ésszerű keretek között. [hs width=350 height=200] http://i.imgur.com/nfoKIjb.png[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/d0caGGz.png[/hs] Sajnos vagy nem sajnos, manapság RP körökben is eléggé népszerűek lettek a fegyverek, illetve ezek használata. Lévén, hogy nálunk nem a már-már megszokott, dialogos inventory rendszer lesz, hanem egy jóval egyszerűbb, parancsokra épülő, így a fegyverek használata, illetve viselése / tárolása is merőben más lesz a kis hazánkban megszokottól. A fegyverek elővétele görgetéssel történik, ahogy az alapjátékban. A nagyobb fegyvereket a testetekre rögzíthetitek, általatok választott módon, és minden irányú pozicionálás a Ti kezetekben lesz, míg a maroklőfegyverek, és egyéb, lövésre alkalmatlan fegyver (mint pl.: kés) rejthető lesz egyetlen paranccsal. Tárolni értelemszerűen vagy rejtve, vagy a karaktertől független helyen tudjátok. Hogy ennek is legyen szépsége, nem csak egy egyszerű \"berakom és jóvanaz\" rendszerrel rukkolunk elő számotokra, hanem fizikálisan, ténylegesen tárolhatjátok a fegyvert ingatlanjaitokban, rejtekhelyeiteken, magatokon, vagy járművetekben. Az alábbi képeken a járműben történő tárolást láthatjátok. [hs width=350 height=200] http://i.imgur.com/7eXUdfe.jpg[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/PJhZqC1.jpg[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/rs6G0BF.png[/hs] Beszéljünk kicsit az anim, illetve halálrendszerről. Amióta megérkezett hozzánk is az RP, mint műfaj, azóta folyamatos civakodás megy a játékosok, fejlesztők, adminisztrátorok között, hogy mi is lenne az ideális; sérülésrendszer, fejlövés, 0HP...de melyik lenne igazán jó? Mi ezt megpróbáltuk egyszerűsíteni, így erről nem is igazán írnék kisregényt: bármilyen sérülés ér, ha az életpontjaid 0-ra csökkennek, animba esel. Ekkor a közeledben lévő játékosok karaktered feje felett látják, hogy megsérültél, illetve meg tudják vizsgálni a sérüléseidet. Ha az animban lévő játékost tovább ütik / lövik, akkor a játékos karaktere meghal, ekkor pedig már a feje felett lévő 3DTextLabel halottnak jelzi. [hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/15ExhtE.jpg[/hs] Tekintsünk kicsit az illegális élet felszínére, a könnyű, utcai bandák legfőbb szokására. És nem, itt nem a füvezésre, vagy a naphosszat tartó gangelésre gondolok. Hanem a graffitire. Figyelembe véve, hogy ezt szinten mindenhol kérik a játékosok, nálunk sem maradhatott ki. Graffitizni nem csak bandatagok tudnak (és ebből is látszik, hogy nincsenek lekorlátozva a dolgok, bárki szabadon csinálhat bármit, ami legális, vagy illegális...az utóbbinál legfeljebb a rend éber őreire kell figyelnie). Ahhoz, hogy telefirkálhassuk a falat, szükségünk lesz egy festékszóróra (spray can), és egy tetszőleges falra, aztán már mehet is a kreatívkodás. No\' persze, jelenleg csak szöveget lehet...aztán ki tudja...a végén még Photoshop helyett is ezt használja majd mindenki (ha a SA:MP fenséges fejlesztői is úgy akarják). Falfirkálás során magunk választhatjuk ki a betűtípust egy listából, mely 8 darab, különböző stílusú betűstílust tartalmaz. Ezt követően kiválaszthatjuk a falfirkánk színét is, majd megadjuk a firka szövegét, és már gyönyörködhetnek is művünkben az arra járók. [hs width=350 height=200] http://i.imgur.com/3lK8qwh.png[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/ieZpHOY.png[/hs] [hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/wRWvyyr.png[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/i0tjayR.png[/hs] Térjünk rá a házrendszerre, hiszen ez is rengeteg lehetőséget kínál a játékosoknak. Több, különböző ház, illetve lakás hozható létre, akár különálló ingatlanként, akár egy társasház / apartman komplexum részeként. Lakhelyünket a vásárlás után magunk rendezhetjük be, vásárolhatunk bele kényelmi cikkeket, a legapróbb csecse-becsétől a mindennapi élethez szükséges tárgyakig, eszközökig. Természetesen a házak mérettől, környéktől függően több, különböző belsővel kaphatók. Ugyan ez igaz az apartmanokra is, hiszen nem egy előre meghatározott épületbelsőt kap mindenki, hanem ezek különbözhetnek is az egészen lelakott, mocskostól a relatíve tip-top, összeszedett, rendezett lépcsőházakig. [hs width=350 height=200] http://i.imgur.com/lgPmhGx.png[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/gYXa2aM.png[/hs] [hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/1jwFiAx.png[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/yxS5IXV.png[/hs] [hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/TjBzM39.jpg[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/7Mb2Cgz.jpg[/hs] [hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/JqOKAOXg.png[/hs] Azért, ha már az ingatlanok szóba kerültek, ne feledkezzünk meg a bizniszek, cégek lehetőségeiről sem, hiszen javarészt ez (is) a szerver mindennapi életének részét képezi. Vannak ugyan előre meghatározott biznisz típusok, ilyen például a fegyverbolt, gyorsétterem, vegyesbolt, azonban az csak rajtatok múlik, hogy mit hoztok ki belőle! Szóval hajrá, tollat-papírt-wordpadet elő, kezdődjön a kreativitás, és a pályázatok vázlatának megírása. Megjegyz.: Alapértelmezésben a boltban a lent látható tárgyakat tudjátok beszerezni. [hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/mHaNE5p.jpg[/hs][hs width=350 height=200]http://i.imgur.com/4VmOtLM.png[/hs] Még egy fontos dolog, amiről muszáj szót ejtenem: bizonyára Ti is észrevettétek már, hogy a legtöbb szerveren a játékosok azonnal robotolni, vagy frakcióba helyezkedni kezdenek, hogy minél előbb pénzhez jusson karakterük. Az egészben a legszomorúbb az, hogy ez az esetek 90%-ában az RP, és a közösség rovására megy. Nálunk anélkül, hogy egy teljes napot végig kellene robotolnod, bizonyos időközönként egy kis anyagi támogatást kapsz; ezt veheted fizetésnek, segélynek, bárminek. Lényege az, hogy ha esetlegesen nincs kedved végig dolgozni a napod, akkor az RP-zés ne hátráltasson abban, hogy megszerezd az áhított anyagi javakat. Így hát nincs más dolgod, mint velünk együtt lopni a napot, miközben a Hi-Fi rendszernek hála bömböltetheted kedvenc zenédet, és bizony, a közeledben minden játékos hallani fogja. 408
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Ötletek a fórum fejlesztésére« Dátum: 2016. május 25. - 21:08:18 »
whadeznek a kiérdemelt Legend rangját.
Fejlesszük a fórumot. 409
Archívum / Re:American Roleplay Gaming l Mert az élet szép...« Dátum: 2016. május 25. - 19:50:43 »Idézetet írta: ƒeheristi97 date=1464197488\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62411\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic *A sampforum.hu szavazása alapján érdemeltük ki az ország legjobb RP szervere címet.Nem kötekedés miatt írom de, 410
Kérdések, Segítség / Videókártya ismét |-.-|« Dátum: 2016. május 25. - 10:49:39 »Idézetet írta: EnterR date=1464165916\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60562\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ha nem tud lekövetni feleannyit se, akkor hogyan látsz 125 és 200FPS között különbséget? Persze, hogy van különbség, 60FPS-től nincs vertikális szinkronizáció és szétesik a kép vízszintesen.Az IW engine a Quake engine továbbfejlesztett változata (Lásd: Wikipédia) Egyébként teljesen ugyan arról beszélünk. 411
Off Telep / Négyszázhúszmillióan Neklosz unbanjáért.« Dátum: 2016. május 25. - 10:20:22 »
Tisztelt olvasók!
A téma Neklosz unbanjáért jött létre. A ban alapvetően indokolatlan volt, mivel a kitiltása személyi jogok sértés vádja miatt jött létre. Neklosz feljelentést tett a San Andreas Sherrif Department-nél, mivel indokolatlanul tiltották ki, a sampfórumról. Neklosz fellebbez a ban alól, mivel ezért maximum csak egy feljelentést kaphatott volna személyi jogok sértésének megalapozott gyanúja miatt. Megkérném kedves almightymartin barátomat, hogy adja meg az unbant az úriembernek. Neklosz meggyónta a bűneit jézus krisztus előtt, aki megbocsájtott neki, nem gondolom hogy Martin erre nem képes. #FreeNeklosz #FreeSampforum #DownWithTheTyrants Mozgalommal kapcsolatos tervek: - gofund.me - change.org - Paypal támogatás 412
Kérdések, Segítség / Videókártya ismét |-.-|« Dátum: 2016. május 25. - 08:27:39 »Idézetet írta: EnterR date=1464150601\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60562\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Próbáld meg megérteni, hogy 60Hz-es monitoron hiába van 1500FPS-ed, akkor se fogsz 60-nál többet látni.Ha az FPS > Refresh Rate, akkor nem fogsz több képkockát látni. De, ha egy játékba van 1000 FPS-ed, te észre fogod venni a különbséged 120 között. Ez leginkább engine függő, de vegyük szemügyre a Quake Engine-t. (CoD4 például). Én tisztán látom a különbséget 125, és 250 FPS között, sokkal folyékonyabb nagyobb FPS számon, monitor refresh ratetól független. A nagyobb FPS, mindig előny, monitortól független. Egyébként ha már ezt hozzuk fel magyarázatként kedves EnteR, akkor ennyi erővel \'Mi az értelme a 60Hz-nek, ha a szemünk fele annyit nem tud leköventi\' ? Erre a kérdésemre válaszolj. xD 413
Beszélgetés / oldschlmmbrs« Dátum: 2016. május 25. - 01:12:09 »
MIIIVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
414
Munkaerő keresés / Mapper(eke)t keres egy dinamikusan fejlődő project!« Dátum: 2016. május 24. - 19:58:39 »
Én NEWTON Törvényét kérdeztem, de lényegtelen. És ez szerinted egy jó mottó?
Példa: A kispistike RPG mappert keres, mert a fű zöld. :Cry2: 415
Munkaerő keresés / Mapper(eke)t keres egy dinamikusan fejlődő project!« Dátum: 2016. május 24. - 19:39:24 »
Kérlek definiáld a dinamikus szó jelentését.
416
SA-MP: Szerverfejlesztés / Név színező FS« Dátum: 2016. május 24. - 19:31:29 »
Haladó Scripter
:facepalm: Nem hiszem hogy bárki felhasználná. 417
Munkaerő keresés / Mapper(eke)t keres egy dinamikusan fejlődő project!« Dátum: 2016. május 24. - 19:18:54 »
Ha statikusan fejlődnétek, még érdekelne is. :facepalm:
418
SA-MP: Szerverfejlesztés / Radikal - Los Santos Hospital« Dátum: 2016. május 24. - 19:04:15 »Idézetet írta: almightymartin date=1464106920\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60409\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Én is! 419
Archívum / Re:American Roleplay Gaming l Mert az élet szép...« Dátum: 2016. május 24. - 16:33:06 »Idézetet írta: Bandosz date=1464100116\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62411\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Fejétől bűzlik a hal, szokás mondani. 420
Archívum / Re:American Roleplay Gaming l Mert az élet szép...« Dátum: 2016. május 24. - 15:32:06 »Idézetet írta: Puliszka nénje date=1464096639\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62411\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Köszönjük Piluszka nénje. Besírtam, kész vége. xdddddddddddddddddddddddd |