Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - BVZS
Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 30
391
« Dátum: 2012. július 18. - 20:52:39 »
Balhé a mosodában
392
« Dátum: 2012. július 18. - 17:18:52 »
Köszönöm, nincs error/warning.
393
« Dátum: 2012. július 18. - 16:52:16 »
if(gGas == 1) { if(IsAPlane(vehicle) || IsABoat(vehicle) || IsABike(vehicle) || IsAHarvest(vehicle) || IsADrugHarvest(vehicle) || IsASweeper(vehicle)) { format(string, sizeof(string), \"N/A\"); } else { format(string, sizeof(string), \"%d%\",Gas[vehicle]); } TextDrawSetString(i,Benzin,string); }// <---------- Hibás sor if(IsAPlane(vehicle) || IsABoat(vehicle) || IsABike(vehicle) || IsAHarvest(vehicle) || IsADrugHarvest(vehicle) || IsASweeper(vehicle) || engineOn[vehicle] == 0) { Gas[vehicle]++; } Gas[vehicle]--; } else { NoFuel = 1; TogglePlayerControllable(i, 0); GameTextForPlayer(i,\"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Kifogyott~w~ az üzemanyag~n~ a jármûbõl!\",1500,3); } } } } return 1; }
394
« Dátum: 2012. július 18. - 16:49:07 »
Köszönöm, már csak 1 dolog maradt: C:\\*Censured*\\rp.pwn(8641) : warning 213: tag mismatch C:\\*Censured*\\rp.pwn(8641) : error 035: argument type mismatch (argument 2) Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
395
« Dátum: 2012. július 18. - 16:26:58 »
Helló Írtunk egy üzemanyag mutató textdrawot GF-be és amikor lekonvertáltuk ilyen hibák jöttek ki: C:\\*Censured*\\rp.pwn(1739) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(1768) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(1804) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(1805) : error 004: function \"SafeGivePlayerWeapon\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(1832) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2155) : error 004: function \"SetPlayerToTeamColor\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2180) : error 004: function \"SetPlayerToTeamColor\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2335) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2346) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2358) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2362) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2374) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2378) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2382) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2386) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2390) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2394) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2398) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2402) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2414) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2418) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2422) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2426) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2430) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2442) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\*Censured*\\rp.pwn(2446) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors.
De ezekhez hozzá sem nyúltunk...
396
« Dátum: 2012. július 18. - 14:16:51 »
Tessék, itt egy map editor. A lényege, rámész a \'LOAD\' gombra majd behozza a mapot, lenyomva tartod a jobbegér gombot és úgy tudsz WASD-vel mozogni. Kijelölöd az objectet, nyomsz egy DELETE-t, majd a felsõ menüben ott van egy olyan, hogy \'Show Code\', rámész és kiadja az akkor kitörölt objecteket. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801
397
« Dátum: 2012. július 18. - 14:12:09 »
Nem a mode-ba raktam a scriptet, hanem FS-ben van, de valami szerintem itt szavar be...
398
« Dátum: 2012. július 18. - 14:03:23 »
399
« Dátum: 2012. július 18. - 13:56:25 »
Helló Van egy KM mutató scriptem a mi tökéletesen mûködik egy alap gamemode-ban, viszont a modomban meg rossz.. A következõ a hiba: Ugye, beülök a kocsiba, kijelzi az eddig megtett KM-t, majd ha kiszállok a kocsiból, el kéne tûnnie a mutatónak de a modomban nem tûnik el, viszont akkor már nem számolja a KM-eket... Filterscript-be csináltam, úgy is próbáltam, hogy beleírtam a mode-ba de ugyan ez a hiba. Lehetséges, hogy valami a modon belül az OnPlayerExitVehicle-nél zavar be? Mod-omban OnPlayerExitVehicle: public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { if (GetPlayerState(playerid) == 1) { return 1; } if(IsAHarvest(vehicleid)) { if(FarmerVar[playerid] == 1) { SetTimer(\"FarmerExit\", 7000, 0); GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~w~You have ~r~7~w~ seconds~n~to get back on a harvest\", 5000, 3); } } if(IsADrugHarvest(vehicleid)) { if(DrugFarmerVar[playerid] == 1) { SetTimer(\"DrugFarmerExit\", 7000, 0); GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~w~Van ~b~7~w~ másodperced hogy~n~visszaszállj a jármûbe!\", 5000, 3); } } if(IsASmuggleCar(vehicleid)) { if(SmugglerWork[playerid] == 1) { SetTimer(\"SmugglerExit\", 7000, 0); GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~w~Van ~r~7~w~ másodperced hogy visszaszállj!\", 5000, 3); } } if(gGas[playerid] == 1) { GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Kiszáltál a kocsiból\", 500, 3); } if (BusrouteEast[playerid][0] != 0 || BusrouteWest[playerid][0] != 0) { BusrouteEnd(playerid, vehicleid); } if (IsABus(vehicleid)) { for (new i=0; i<=MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { if (BusrouteEast[0] != 0 && BusrouteEast[1] == vehicleid) { GameTextForPlayer(i, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~Passenger Left The Bus\", 5000, 3); } else if (BusrouteWest[0] != 0 && BusrouteWest[1] == vehicleid) { GameTextForPlayer(i, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~Passenger Left The Bus\", 5000, 3); } } } } return 1; }
401
« Dátum: 2012. július 16. - 18:49:18 »
Végignézted a videót? Mert lehet látni, hogyha beírom pl: /knyit, ugye kinyílik az ajtó (bugolva), mikor kimegyek az interiorból, majd vissza, már normálisan mûködik. Tehát szerintem nem a kordinátákkal van a probléma. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. július 16. - 19:11:16 )
Probléma megoldva! Hiba: régi volt a streamer.
402
« Dátum: 2012. július 16. - 18:35:12 »
Korábban én is láttam ilyet angol fórumon, ha jól olvastam azt írták hogy VGA driver a hibás vagy valami ilyesmi.
403
« Dátum: 2012. július 16. - 18:31:15 »
így szerinted már rá lehet jönni? ::|
404
« Dátum: 2012. július 16. - 17:44:13 »
Helló Készítettem egy parancsra nyitó ajtót, ami a következõ képpen bugol el: http://beta.xfire.com/videos/5906e8Tudna valaki segíteni? Nem a koordinátákkal van a probléma szerintem, át is néztem. Parancsok, stb: ( A parancsoknál nem csak 1 ajtó van, egy garázs is ami ugyan így bugol ) new pdajto; pdajto = CreateDynamicObject(1536, 239.60000610352, 116.40000152588, 1002.200012207, 0, 0, 90); if(!strcmp(cmdtext, \"/knyit\", true)) // { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 3 || PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1337) { if (PlayerToPoint(30, playerid,-1631.7094,687.9365,7.1875)) { MoveDynamicObject(sfpdkapu, -1631.8000, 688.2000, 13.3999, 3.0000); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és kinyílt a garázsajtó.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); } else if (PlayerToPoint(4, playerid,239.7402,117.5647,1003.2188)) { MoveDynamicObject(pdajto, 239.60000610352, 115.09999847412, 1002.200012207, 2.0000); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és kinyílt az ajtó.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Túl messze van!\"); } } else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Nincs hozzá távirányítód / Nem tudod a kódot!\"); return 1; } if(!strcmp(cmdtext, \"/kcsuk\", true)) // { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 3 || PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1337) { if (PlayerToPoint(30, playerid,-1631.7094,687.9365,7.1875)) { MoveDynamicObject(sfpdkapu, -1631.8000, 688.2000, 8.6999, 3.0000); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és bezárult a garázsajtó.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); } else if (PlayerToPoint(4, playerid,239.7402,117.5647,1003.2188)) { MoveDynamicObject(pdajto, 239.60000610352, 116.40000152588, 1002.200012207, 2.0000); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és kinyílt az ajtó.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Túl messze van!\"); } } else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Nincs hozzá távirányítód / Nem tudod a kódot!\"); return 1; }
405
« Dátum: 2012. július 15. - 11:45:15 »
1. Nézd át a módban az OnPlayerSpawn részt. Ott tudod állítani a spawnolás koordinátáját.
2. Lehetséges hogy elcsúszik az autórendszer amikor lehívod a kocsit, ilyenkor elíródnak az ID-k/árak/nevek.
Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 30
|