Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BVZS

Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 30
391
Beszélgetés / Kedvenc film
« Dátum: 2012. július 18. - 20:52:39 »
Balhé a mosodában

392
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2012. július 18. - 17:18:52 »
Köszönöm, nincs error/warning. :)

393
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2012. július 18. - 16:52:16 »
if(gGas == 1) {
             if(IsAPlane(vehicle) || IsABoat(vehicle) || IsABike(vehicle) || IsAHarvest(vehicle) || IsADrugHarvest(vehicle) || IsASweeper(vehicle))
             {
               format(string, sizeof(string), \"N/A\");
         }
         else
         {
                        format(string, sizeof(string), \"%d%\",Gas[vehicle]);
         }
            TextDrawSetString(i,Benzin,string); }// <---------- Hibás sor
         if(IsAPlane(vehicle) || IsABoat(vehicle) || IsABike(vehicle) || IsAHarvest(vehicle) || IsADrugHarvest(vehicle) || IsASweeper(vehicle) || engineOn[vehicle] == 0) { Gas[vehicle]++; }
                 Gas[vehicle]--;
         }
            else
              {
                 NoFuel = 1;
                 TogglePlayerControllable(i, 0);
           GameTextForPlayer(i,\"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Kifogyott~w~ az üzemanyag~n~ a jármûbõl!\",1500,3);
      }
   }
       }
}
return 1;
}

394
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2012. július 18. - 16:49:07 »
Köszönöm, már csak 1 dolog maradt:


 
C:\\*Censured*\\rp.pwn(8641) : warning 213: tag mismatch
C:\\*Censured*\\rp.pwn(8641) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

395
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2012. július 18. - 16:26:58 »
Helló

Írtunk egy üzemanyag mutató textdrawot GF-be és amikor lekonvertáltuk ilyen hibák jöttek ki:

 
C:\\*Censured*\\rp.pwn(1739) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(1768) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(1804) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(1805) : error 004: function \"SafeGivePlayerWeapon\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(1832) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2155) : error 004: function \"SetPlayerToTeamColor\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2180) : error 004: function \"SetPlayerToTeamColor\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2335) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2346) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2358) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2362) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2374) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2378) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2382) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2386) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2390) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2394) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2398) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2402) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2414) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2418) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2422) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2426) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2430) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2442) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2446) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

 
De ezekhez hozzá sem nyúltunk...

396
Segítségkérés / objectek törlése
« Dátum: 2012. július 18. - 14:16:51 »
Tessék, itt egy map editor. A lényege, rámész a \'LOAD\' gombra majd behozza a mapot, lenyomva tartod a jobbegér gombot és úgy tudsz WASD-vel mozogni. Kijelölöd az objectet, nyomsz egy DELETE-t, majd a felsõ menüben ott van egy olyan, hogy \'Show Code\', rámész és kiadja az akkor kitörölt objecteket.


http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801

397
Segítségkérés / TextDraw
« Dátum: 2012. július 18. - 14:12:09 »
Nem a mode-ba raktam a scriptet, hanem FS-ben van, de valami szerintem itt szavar be...

398
Segítségkérés / tûz létrehozása
« Dátum: 2012. július 18. - 14:03:23 »
Szerintem a legegyszerûbb ha írsz egy \"robbanást\" egy Timer-rel.
Timer létrehozása:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer
Robbanás létrehozása:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateExplosion
Robbanás típusok:
pl: mekkora legyen a robbanás és, hogy hagyjon-e maga után tüzet, stb...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Explosion_List

399
Segítségkérés / TextDraw
« Dátum: 2012. július 18. - 13:56:25 »
Helló
Van egy KM mutató scriptem a mi tökéletesen mûködik egy alap gamemode-ban, viszont a modomban meg rossz.. A következõ a hiba: Ugye, beülök a kocsiba, kijelzi az eddig megtett KM-t, majd ha kiszállok a kocsiból, el kéne tûnnie a mutatónak de a modomban nem tûnik el, viszont akkor már nem számolja a KM-eket... Filterscript-be csináltam, úgy is próbáltam, hogy beleírtam a mode-ba de ugyan ez a hiba. Lehetséges, hogy valami a modon belül az OnPlayerExitVehicle-nél zavar be?
Mod-omban OnPlayerExitVehicle:
 
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if (GetPlayerState(playerid) == 1)
{
return 1;
}
if(IsAHarvest(vehicleid))
{
    if(FarmerVar[playerid] == 1)
    {
   SetTimer(\"FarmerExit\", 7000, 0);
   GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~w~You have ~r~7~w~ seconds~n~to get back on a harvest\", 5000, 3);
    }
}
if(IsADrugHarvest(vehicleid))
{
    if(DrugFarmerVar[playerid] == 1)
    {
   SetTimer(\"DrugFarmerExit\", 7000, 0);
   GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~w~Van ~b~7~w~ másodperced hogy~n~visszaszállj a jármûbe!\", 5000, 3);
    }
}
if(IsASmuggleCar(vehicleid))
{
    if(SmugglerWork[playerid] == 1)
    {
        SetTimer(\"SmugglerExit\", 7000, 0);
        GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~w~Van ~r~7~w~ másodperced hogy visszaszállj!\", 5000, 3);
}
}
if(gGas[playerid] == 1)
{
    GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Kiszáltál a kocsiból\", 500, 3);
}
if (BusrouteEast[playerid][0] != 0 || BusrouteWest[playerid][0] != 0)
{
BusrouteEnd(playerid, vehicleid);
}
if (IsABus(vehicleid))
{
for (new i=0; i<=MAX_PLAYERS; i++)
{
   if (IsPlayerConnected(i))
   {
      if (BusrouteEast[0] != 0 && BusrouteEast[1] == vehicleid)
      {
         GameTextForPlayer(i, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~Passenger Left The Bus\", 5000, 3);
      }
      else if (BusrouteWest[0] != 0 && BusrouteWest[1] == vehicleid)
      {
         GameTextForPlayer(i, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~Passenger Left The Bus\", 5000, 3);
      }
   }
}
}
return 1;
}

400
Segítségkérés / Attach Object
« Dátum: 2012. július 16. - 23:50:03 »
Igen létezik, írd be a server.cfg-be a filterscriptet, és a parancs /attachments.
attachments.amx: http://www.solidfiles.com/d/0a74b4712a/
attachments.pwn: http://www.solidfiles.com/d/e15a03a82c/

401
Segítségkérés / Ajtó hiba
« Dátum: 2012. július 16. - 18:49:18 »
Végignézted a videót?  :) Mert lehet látni, hogyha beírom pl: /knyit, ugye kinyílik az ajtó (bugolva), mikor kimegyek az interiorból, majd vissza, már normálisan mûködik. Tehát szerintem nem a kordinátákkal van a probléma.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. július 16. - 19:11:16 )

Probléma megoldva! Hiba: régi volt a streamer.

402
Archívum / Map kiszedõ editor
« Dátum: 2012. július 16. - 18:35:12 »
Korábban én is láttam ilyet angol fórumon, ha jól olvastam azt írták hogy VGA driver a hibás vagy valami ilyesmi.

403
Segítségkérés / Ajtó hiba
« Dátum: 2012. július 16. - 18:31:15 »
így szerinted már rá lehet jönni?  ::|

404
Segítségkérés / Ajtó hiba
« Dátum: 2012. július 16. - 17:44:13 »
Helló
Készítettem egy parancsra nyitó ajtót, ami a következõ képpen bugol el:
http://beta.xfire.com/videos/5906e8
Tudna valaki segíteni? Nem a koordinátákkal van a probléma szerintem, át is néztem.
Parancsok, stb:
( A parancsoknál nem csak 1 ajtó van, egy garázs is ami ugyan így bugol )
 
new pdajto;
pdajto = CreateDynamicObject(1536, 239.60000610352, 116.40000152588, 1002.200012207, 0, 0, 90);
if(!strcmp(cmdtext, \"/knyit\", true)) //
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 3 || PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1337)
    {
        if (PlayerToPoint(30, playerid,-1631.7094,687.9365,7.1875))
{
            MoveDynamicObject(sfpdkapu, -1631.8000, 688.2000, 13.3999, 3.0000);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és kinyílt a garázsajtó.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
          }
          else if (PlayerToPoint(4, playerid,239.7402,117.5647,1003.2188))
{
            MoveDynamicObject(pdajto, 239.60000610352, 115.09999847412, 1002.200012207, 2.0000);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és kinyílt az ajtó.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
          }
          else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Túl messze van!\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Nincs hozzá távirányítód / Nem tudod a kódot!\");
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/kcsuk\", true)) //
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 3 || PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1337)
    {
        if (PlayerToPoint(30, playerid,-1631.7094,687.9365,7.1875))
{
            MoveDynamicObject(sfpdkapu, -1631.8000, 688.2000, 8.6999, 3.0000);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és bezárult a garázsajtó.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
          }
          else if (PlayerToPoint(4, playerid,239.7402,117.5647,1003.2188))
{
            MoveDynamicObject(pdajto, 239.60000610352, 116.40000152588, 1002.200012207, 2.0000);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és kinyílt az ajtó.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
          }
          else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Túl messze van!\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Nincs hozzá távirányítód / Nem tudod a kódot!\");
return 1;
}

405
Segítségkérés / Cryrpg 2 bug
« Dátum: 2012. július 15. - 11:45:15 »
1.
Nézd át a módban az OnPlayerSpawn részt. Ott tudod állítani a spawnolás koordinátáját.
 

2.

Lehetséges hogy elcsúszik az autórendszer amikor lehívod a kocsit, ilyenkor elíródnak az ID-k/árak/nevek.

Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 30
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal