Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - jana4

Oldalak: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 316
3796
Beszélgetés / Operációs rendszerek?Melyik a jobb?
« Dátum: 2010. november 14. - 19:16:04 »
Menni fognak a játékok 64 bitesen is, ne fossál.

GTA IV, GTA SA, Avatar, CoD 2, 4, 6, 7 tesztelve van haverom gépén, szóval menni fog, de igazából neki jobb gépe van mint neked.


Intel Core 2 Duo E8400 3,00 GHz


nVidia GeForce 9800 GT 1GB


Kingmax 2GB RAM

3797
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]A játékos változókról (PVar)
« Dátum: 2010. november 14. - 18:09:55 »
Szerintem csak péntek fele lesz kiegészítve. Sajnálom. Iskola problémák

Am kösz  :) ;)

3798
Beszélgetés / Szereted?
« Dátum: 2010. november 13. - 17:37:06 »
Egyik kedvencem.

Szereted a kukoricás, gombás, szalámis, sonkás pizzát? (most hogy így leírtam, megkívántam  ;D)

3799
Beszélgetés / Értékeld a feletted lévõ sigét
« Dátum: 2010. november 13. - 17:25:54 »
5/10

3800
Beszélgetés / Szereted?
« Dátum: 2010. november 13. - 17:17:12 »
Egyáltalán nem is érdekel.

Szereted a babgulyást?

3801
Beszélgetés / Szereted?
« Dátum: 2010. november 13. - 16:42:15 »
Mindenképpen igen.

Szereted a Mackó sajtot?

3802
Szép leírás.  ;)
 
Idézetet írta: Antonyo date=1288819550\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4018\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor valaki írhatna errõl a pvar-ról meg ezekrõl valami leírást mert nemnagyon vágom. (de lehet h nemcsak én)
sry az offért
 
http://sampforum.hu/index.php?topic=7895.0

3803
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]A játékos változókról (PVar)
« Dátum: 2010. november 13. - 16:37:25 »
A játékos változók
 
Üdv mindenkinek.

Ebben a leírásban szeretném nektek bemutatni a player variables-t, vagyis a játékos változókat.


Kezdjük is.


Nos, a PVar egy új módja a játékos változók hatékony készítésére, mely dinamikus, egyszerû a használata, ámde gyorsabb mint a sima j. változók!


A PVar-ok minden filterszkriptben, játékmódban egy idõben használható.


A PVar-ok a SA-MP 0.3a R5 kiadásától használható, ennek mérete MAX_PLAYERS.


Néhány egyéb információ:


- A PVarok automatikusan törlõdnek amikor egy játékos elhagyja a szervert, vagyis nem kell állítgatni a változó értékét.


- Nincs szükség bonyolult enum/játékos információk szerkezeteire.


- Memória takarékos


- Könnyedén kiiratható a PVar-ok listája, így minden egyszerûbben tárolódik el.


- Ha PVar még nem készült el, alapértemezett értéke mindig 0.


- A PVar-ok nagyon nagy karakterláncokat képesek \"tartani\" vagyis tárolni, amelyet dinamikusan olvassa be.

Funkciók:
SetPVarInt
Megváltoztathatod egy játékos változó értékét, csak egész számot írj be.
Paraméterek:

playerid       - A játékos azonosítószáma


varname     -  A változó neve


int_value    -  A változó értéke

Példa:
 
SetPVarInt(playerid, \"ElsoPVarom\", 1);

 


GetPVarInt
Lekérdezi a játékos változó értékét, egész számmal tér vissza.
Paraméterek:

playerid     - A játékos azonosítószáma


varname    - A változó neve

Példa:
 
GetPVarInt(playerid, \"ElsoPVarom\");

 


SetPVarString
Megváltoztathatod egy játékos változó értékét, csak karakterláncot írj be.
Paraméterek:

playerid           - A játékos azonosítószáma


varname          -  A változó neve


string_value    -  A változó értéke

Példa:
 
SetPVarString(playerid, \"ElsoPVarom\", \"Elsõ karakterláncos PVarom!\");

 


GetPVarString
Lekérdezi a játékos változó értékét, karakterlánccal tér vissza.
Paraméterek:

playerid                 - A játékos azonosítószáma


varname               - A változó neve


&string_return      - A lekérdezendõ karakterlánc eltárolásának a helye


len                         - A karakterlánc hosszúsága

Példa:
 

new eltarolas[64]; // létrehozunk egy 64 cellás karakterláncot
GetPVarString(playerid, \"ElsoPVarom\", eltarolas, 64); // lekérdezzük a változó értékét és eltároljuk
printf(\"Kiadott üzenet: %s\", eltarolas); // majd betöltjük a karakterláncot az eltarolasból és kiiratjuk a szerverkonzolba

 


SetPVarFloat
Megváltoztathatod egy játékos változó értékét, csak lebegõpontos számot írj be.
Paraméterek:

playerid              - A játékos azonosítószáma


varname            - A változó neve


float_value        - A lebegõpontos változó értéke amit elszeretnénk menteni a PVar-ba

Példa:
 

new pos[3];
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
SetPVarFloat(playerid, \"XKOORD\", pos[0]);
SetPVarFloat(playerid, \"YKOORD\", pos[1]);
SetPVarFloat(playerid, \"ZKOORD\", pos[2]);

 


GetPVarFloat
Lekérdezi a játékos változó értékét, lebegõpontos számmal tér vissza.
Paraméterek:

playerid              - A játékos azonosítószáma


varname            - A változó neve

Példa:
 
SetPlayerPos(playerid, GetPVarFloat(playerid,\"XKOORD\"), GetPVarFloat(playerid,\"YKOORD\"), GetPVarFloat(playerid,\"ZKOORD\")); // Itt pedig az eltárolt koordinátákat betöltjük, és elteleportáljuk a játékost ezekre a koordinátákra

 
DeletePVar
Töröl egy játékos változót.
Paraméterek:

playerid     - A játékos azonosítószáma


varname   - A változó neve

Példa:
 
DeletePVar(playerid, \"ElsoPVarom\");

 
Egyéb funkciók:
GetPVarType
Lekérdezi, és visszatér a játékos változód típusával.  (integer, string, float)
Paraméterek:

playerid     - A játékos azonosítószáma


varname   - A változó neve

Példa:
 

SetPVarInt(playerid, \"Negyven\", 40);
SetPVarString(playerid, \"UdvSzoveg\", \"Üdvözöllek\");
SetPVarFloat(playerid, \"KettoEgeszNegy\", 2.4);
printf(\"Null típus: %d\", GetPVarType(playerid, \"NincsIttSemmi\"));
printf(\"Egész szám típus (%d):  %d\", GetPVarInt(playerid, \"Negyven\"), GetPVarType(playerid, \"Negyven\"));
printf(\"Lebegõpontos típus (%f):  %d\", GetPVarFloat(playerid, \"KettoEgeszNegy\"), GetPVarType(playerid, \"KettoEgeszNegy\"));
new szoveg[10];
GetPVarString(playerid, \"UdvSzoveg\", text, 10);
printf(\"Karakterlánc típus (%s): %d\", text, GetPVarType(playerid, \"UdvSzoveg\"));

 
A funkciók paramétereit megtalálhatod a http://jump.fm/ACACR oldalon.
Ha segítség kell, írj PM-et nekem, PVar tárggyal!
Példaszkript: http://sampforum.hu/index.php?topic=6068.0
Ezt a szkriptet ne használjátok, mert hibás, csak tanulmányozzátok!
 
Kiegészítés #1
 
Nemrég olvastam a hivatalos fórumon, hogy sokkal gyorsabban lekérdezhetjük a PVarunk értékét ha pl. GetPVarInt helyett GetPVarType-ot használunk. (a paraméterek ugyanazok)

Lényeg: Ha a PVar 1 vagy 0, csak akkor használható.

Sok szerencsét, jó játékot, jó szkriptelést!

ScreaM

3804
Beszélgetés / Szereted?
« Dátum: 2010. november 13. - 16:08:29 »
Nem.

Szereted a kakaós csigát? 8)

3805
Beszélgetés / Windows Live Messenger 2011
« Dátum: 2010. november 13. - 15:40:22 »
Indiszkrét véleményem szerint ez egy fos. Használjátok a 2009-est, megbízható, remek, és nem dob fel a netre név változtatáskor.

3806
Beszélgetés / Farmerama.HU™ - Beszélgetés, Karakterek, stb.
« Dátum: 2010. november 12. - 18:06:27 »
Úgy tûnik, újabb nagy bedobásra készül a Big Point.

A játékba valószínûleg bevezetésre kerül a dzsungel/esõerdõ.


Persze, ez is olyan lesz mint a Szédült Szántó, Kerge Kert, valamint szinthez kötött lesz!


Új állatok, növények, fák!


Pár kép ízelítõnek:

Majom
\"image.php?id=5E8D_4CDBCD26&jpg\"
Lajhár
\"image.php?id=662C_4CDBCD26&jpg\"
Anakonda
\"image.php?id=E716_4CDBCD26&jpg\"
Papaya fa
\"image.php?id=9E5D_4CDBCD26&jpg\"
Mangó fa
\"image.php?id=F5E5_4CDBCD26&jpg\"
Mandula fa
\"image.php?id=0531_4CDBCD26&jpg\"
Kókuszpálma
\"image.php?id=3F18_4CDBCD26&jpg\"
Növényekrõl egyenlõre semmi kép/hír nincs.
További jó játékot, ScreaM  ;)

3807
Beszélgetés / Szereted?
« Dátum: 2010. november 12. - 15:46:18 »
Nem ettem még \"bikacsököt\", de nem is szeretném.

Várod már az új SA-MP 0.3c-t?

3808
Leírások/Útmutatók / [Leírás]Pár fogalom amit jó tudni!:)
« Dátum: 2010. november 11. - 17:58:44 »
Remek, am, nem compiler?  ::| :P

3809
Beszélgetés / Kinek van már Black Ops-ja? : D
« Dátum: 2010. november 11. - 17:55:32 »
Haverom apja felrakta a gépére a játékot, ma fenn voltam nála, kockultunk egy jót, bár ez ilyen elhamarkodott játék. A történet egész jó, a gyerek gépén szépen viszi.

Holnap majd írok, mert akkor már 1 órám lesz a tesztelésére nála


Üdv

3810
Beszélgetés / Operációs rendszerek?Melyik a jobb?
« Dátum: 2010. november 11. - 17:46:07 »
Adok linket.

http://lmgtfy.com/?q=windows+7+ultimate+megv%C3%A9tel

Egyébként PM-ben kérhetsz tõlem linket, ne warezoljunk!


Méghogy ez nem warez....!


Rakd fel a 32 bitest, a 64-est nem komálja a CPU-d.

Oldalak: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 316
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal