Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gamestar

Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 36
377
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teleportkezelo
« Dátum: 2010. március 20. - 22:23:23 »
Köszönöm a dicséreteket.
- Új stílus, megfogalmazások javítása
- Hozzáadott definítiók: Verzió, alapméretezett 3 dimenziós szöveg szín- és látótávolság
- Érvényességvizsgáló makró hozzáadva (Teleport_CheckValid)
- Teleport_IsValid újraírva
- Teleport_Add & Teleport_Create törölve, helyette Teleport_New
- Teleport_New innmáron teljes konfigurációt biztosít, rendezett,
Új általános felépítés:
név, parancs, koordináták, interior, virtual world, ár, 3 dimenziós szöveg mód, 3d szöveg színe, 3d szöveg látóhatára, környezet töltése, ennek ideje, gyalogos mód, jármu mód, sofor mód, admin mód
- Betöltési ido ms-ben mérendo
- Teleport_GetCount átnevezve Teleport_CountAll-ra
- Teleport_LittleID újraírva (ha nincs teleport, MAX_TELEPORTS értékkel tér vissza)
- Teleport_HighestID újraírva
- Teleport_ToggleDriverMode, Teleport_IsUsingDriverMode hozzáadva (az utas nem teleportálhatja el az egész jármuvet)
- Teleport_UsingFoot átnevezve Teleport_ToggleFoot-ra
- Teleport_UsingVehicle átnevezve Teleport_ToggleVehicle-ra
- 3 dimenziós szöveg frissítése javítva
- 3 dimenziós szöveg törlése a teleport törlésekor
- Fájlba mentett adatok módosítása az új felépítésre
- Teleport_SaveToFileEx újraírva
- Szerverüzenetek \'hiányossága\' javítva
- Az egész rendszer lényegében rövidíve, ez a legjobb és legstabilabb verzió!

378
Szkript kérések / egy jó Obectelo kéne
« Dátum: 2010. március 19. - 21:54:32 »
Hagyd már abba a középre zárt szöveget, kb olyan idegesíto, mint mikor listában írnak. Kösz.
xStreamer nem érted, hogy ha el is indul, 20 játékostól fagy? Továbbá Boylett csak úgy viccbol vonta vissza, ha sikeres? Meg egyébként is...Akkor már inkább Fallout Object Streamer. INC létére szerintem a csúcstartó...
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=143094.0

379
Szkript kérések / egy jó Obectelo kéne
« Dátum: 2010. március 19. - 21:50:11 »
Epsilonon kívul az összes ide író minden féle baromságot írt. Objectelo...istenem...ha ezt nem tudja, akkor 2 szóból, amit írtok tudni fogja?
Nem tudom angolul tud-e, de akkor elboldogul.
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=127905.0 [ www.webforditas.hu ... ]
Ha a CreateObject függvényt szeretnéd tovább alkalmazni, szúrd a mód elejér, de a beágyazás (#include streamer) után ezt a sort:
#define CreateObject CreateDynamicObject
Továbbá figyelmedbe ajánlom ezt az oldalt is:
http://convertffs.com/

380
Segítségkérés / klan ki irtatása
« Dátum: 2010. március 19. - 21:46:08 »
stock File_SendClientMessage(playerid, color, file[])
{
// Segédváltozók létrehozása
new File: myFile,
    myLine[ 256 ];
    
// Megnyitjuk a fájlt, olvasási célból
myFile = fopen( file, filemode: io_read );
// Ha megnyílt
if( myFile )
{
    // Addig olvassuk, soronként, amíg lehet
    while( fread( myFile, myLine, sizeof( myLine ) ) )
    {
        // Elküldjük üzenet formájában
        SendClientMessage( playerid, color, myLine );
}
}
// Visszatérés
return 1;
}

 

ja és ne csak script filébe találja meg filét hanem pl sa-mp szerver ikonja allat meg lehet oldani? és ez az utcsó hogy ne egy sorba olvassa ki hanem oszlopba létszi segítsetek vagy is arra akarok ki jukadni samp.ban be tudjam olvastatni [/quote]
És most magyarul  ::|

381
Média / 2012-a zombik támadása
« Dátum: 2010. március 18. - 23:09:23 »
Tudod,
a környéken rengeteg ütodött él, akikkel már a tököm kezd tele lenni, hogy minden holnap világvége van, és ezzel vannak megáldva.. Nem alszik/iszik tudom is én, mert az istene megharagszik / a világ elpusztul stb. [...] Meg a 2012re se zombit jósoltak, hanem napkitörést. (legalább ennek van valami alapja is)
Másik fórumról idézek:
2012-ben semmi érdekes dolog nem fog történni, de a NASA azt állítja, hogy egy eroseb napkitörés várható arra az évre, amely akár a föld mágneses terét megsérítheti, Kb így néz ki:
  ,-----,    .-----,
 |        \\  /       |
 |         ||        |
 |        {}        |
 |         |         |
 |        / \\        |
  \'------\'   \'------\'
Valahogy így néz ki a föld mágneses tere a középen lévo {} az a föld, felül és alul ahol bejut a nap sugarai, ott a hétköznapi nyelven való sarki fény látható akkor. Általában 11 évenként van napkitörés, és utoljára 2001-ben volt. Szóval visszatérve a mágneses mezohöz: A mágneses mezot a föld magja hozza létre, és ha ez megsérül gondoljunk bele mi történik: A madarak nem tudják hova kell repülni, és mivel a föld magja \"generálja\" a mágneses mezot, ezért a magra is hatással lehet. És ebbol az következik, hogy a föld felszíne a törésvonalaknál \"megreped\", úgy az óceánban, úgy akár New York közepén. Szóval a föld magjába túl nagy lesz a nyomás. És ebbol az következik, hogy a szupervulkánok kitörnek. Ez tudjuk mit jelent? Egy jó pár hidrogénbomba... :)  Az tudjuk mekkora? A világ legerosebb bombája, amit idáig felfedeztek (persze amit tudhat a nép, hogy épp most jelenleg nem e állítanak elo egy új atombombát, mi minimum 20 év múlva tudunk róla, ha kapunk róla tudomást. És ha ezek a szupervulkánok kitörnek, akkor.... Mindezek mellett még a föld forgása is megváltozna.

Bár mindez egy feltevés, amit az emberek állítanak, és egy pár tudós állít, de a legtöbb tudós, foleg a NASA-nak azt állítják, hogy semmi ilyesmi nem lesz. Na de akkor nem lehet mondani, hogy nem volt figyelmeztetés, ha megtörténik.

De ez megint egy a média által felkapott dolgok közül, amikbol nem lessz/lett semmi. Ennyi.
Olyanokat kéne zombiknak szétszedni, mint pl. ennek a filmnek a kitalálója és megvalósítója

382
Segítségkérés / Scriptert keresünk ( RP mode-hoz )
« Dátum: 2010. március 18. - 23:01:29 »
ALIEN, az RP-ben megbocsáss, de nem számítasz középszintunek, nagyon el vagy tájolva. Szerintem még 0 se...ez nem stuntszerver (ne vedd sértésnek kérlek)  És mielott valaki beszólna, hogy egózok vagy bármi, o állít magáról ilyet. Ha ok tényleg komolyan gondolják, úgy kéne rá válaszolni.
Szerintem akik ide írtak eddig, közülük Csabesz / Hell még esélyes az RP-re de a többiek aligha

383
Bemutatkozás / Vampesz
« Dátum: 2010. március 18. - 22:50:24 »
25 éve van Windows, PAWN még akkor szerintem gondolat sem volt.
(http://hu.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Windows | Alapítva 1985. november - Windows 1.0

A ma már kevéssé ismert Windows 1.0 felületét a Microsoft a Xerox által kifejlesztett koncepciók alapján készítette el, részben lemásolva az Apple cég aktuálisan használt operációs rendszerének muködését. A fejlesztés jelentos részét teszi ki más cégek által kifejlesztett technológiák felhasználása (vagy azért, mert a technológia nem volt levédve, vagy mert felvásárolták az adott cégeket).
)
 
_____________________________
 
Egyébként üdvözletem

384
Általános / Az RP halála?
« Dátum: 2010. március 18. - 22:45:46 »
Sokaknak még nem tunt fel, de ahogy virágzásnak, úgy egyúttal halálnak is indult az RP: mit láttok ma? Naponta nyílik 2 RP szerver és kb 1 tönkremegy. Véleményem szerint. Hogy mihez fog vezetni, azt nem nehéz kitalálni. Olyanok is RP szervert szeretnének nyitni, akik a rövidítés jelentését sem tudják, nem hogy a szabályokat... Ezt csak leírtam, érdekel a Ti véleményetek is...

385
SA-MP: Szerverfejlesztés / Z - Votekick
« Dátum: 2010. március 18. - 22:40:01 »
Nice work.
A probléma ott van, hogy ez ~18 játékost fog összesen listázni. Nagy méretu tömböt meg ha belegondolsz nem tanácsos csinálni. A timernek sem látom értelmét, elég lenne egy GetTickCount is, az ido értékeket pedig a következo szavazásnál rendezné. OnPlayerDisconnect függvényhez is írnék valamit.

386
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teleportkezelo
« Dátum: 2010. március 15. - 22:26:41 »
Teleportkezelo
 
Bevezeto
Kérésre, és ötletekre tovább fejlesztettem az egykori teleportkezelo függvénykönyvtáramat. Az új verzióban számos újításra sor került, íme a lista:
 
- Új stílus, megfogalmazások javítása
- Hozzáadott definítiók: Verzió, alapméretezett 3 dimenziós szöveg szín- és látótávolság
- Érvényességvizsgáló makró hozzáadva (Teleport_CheckValid)
- Teleport_IsValid újraírva
- Teleport_Add & Teleport_Create törölve, helyette Teleport_New
- Teleport_New innmáron teljes konfigurációt biztosít, rendezett,
Új általános felépítés:
név, parancs, koordináták, interior, virtual world, ár, 3 dimenziós szöveg mód, 3d szöveg színe, 3d szöveg látóhatára, környezet töltése, ennek ideje, gyalogos mód, jármu mód, sofor mód, admin mód
- Betöltési ido ms-ben mérendo
- Teleport_GetCount átnevezve Teleport_CountAll-ra
- Teleport_LittleID újraírva (ha nincs teleport, MAX_TELEPORTS értékkel tér vissza)
- Teleport_HighestID újraírva
- Teleport_ToggleDriverMode, Teleport_IsUsingDriverMode hozzáadva (az utas nem teleportálhatja el az egész jármuvet)
- Teleport_UsingFoot átnevezve Teleport_ToggleFoot-ra
- Teleport_UsingVehicle átnevezve Teleport_ToggleVehicle-ra
- 3 dimenziós szöveg frissítése javítva
- 3 dimenziós szöveg törlése a teleport törlésekor
- Fájlba mentett adatok módosítása az új felépítésre
- Teleport_SaveToFileEx újraírva
- Szerverüzenetek \'hiányossága\' javítva
- Az egész rendszer lényegében rövidíve, ez a legjobb és legstabilabb verzió!

 
Vannak még persze tervbevett dolgok is - csak nincs sok idom fejleszteni:
 
- Gyalogos- és jármu mód hatékonyabb megírása
- Új motor
- Adminisztrációs felület

 
Jelenleg ez a rendszer az egyik leghatékonyabb és legegyszerubb teleportkezelo. Íme néhány funkció...
Használat
Eloször is ágyazd be a módba/szkriptbe így:
 
#include <teleport.h>[/quote]
Teleportot egy sorral létrehozhatsz, például:
 
Teleport_New(\"Farm\",\"/farm\",-1049.7108,-1307.3292,128.2483,1.0493,.object_loader=true);

 
Funkciók
Funkciók
forward OnPlayerTeleport(playerid,teleportid);
Akkor hívódik meg, miutána  játékos teleportált
forward OnPlayerCallingTeleport(playerid,teleportid);
Akkor hívódik meg, mielott a játékos teleportált. A return 0/false visszatéréssel a teleport megakadályozható
forward OnPlayerFailedTeleport(playerid,teleportid);
Akkor hívódik meg, ha a játékosnak nem sikerült teleportálnia
forward OnPlayerStartingObjectLoad(playerid);
Akkor hívódik meg, mikor a \"környezet betöltése\" elindul a játékosnak
forward OnPlayerEndingObjectLoad(playerid);
Akkor hívódik meg, mikor a \"környezet betöltése\" véget ér a játékosnak
Létrehozás, eltávolítás, megszámolás
native Teleport_New(name[], cmd[], Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,interior=0,worldid=0,prize=0, bool:text3d = true,text3dcolor = TELEPORT_3D_DEFAULT_COLOR, Float:text3ddrawd = TELEPORT_3D_DEFAULT_DRAWD,bool:objectloader = false, objectltime = 2500, bool:foot = true, bool:vehicle = true,bool:drivermode = true, bool:adminonly = false);
native Teleport_Remove(teleportid);
native Teleport_CountAll();
native Teleport_LittleID();
native Teleport_HighestID();
native Teleport_IsActive( teleportid );
native Teleport_IsValid( teleportid );
3 dimenziós szövegek
native Teleport_IsValid3Dtext(teleportid);
native Teleport_Toggle3Dtext(teleportid,toggle);
native Teleport_IsUsing3Dtext(teleportid);
native Teleport_SetText3Dcolor(teleportid, color);
native Teleport_GetText3Dcolor(teleportid);
native Teleport_Set3DtextDrawDistance(teleportid, Float:distance);
native Teleport_Get3DtextDeawDistance(teleportid, &Float:dis);
Fájl funkciók
native Teleport_LoadFormFile(handle[]);
native Teleport_SaveToFile(...);
native Teleport_SaveToFileEx(teleportid,file[]);
Egyéb extrák
native Teleport_ToggleDriverMode(teleportid, toggle);
native Teleport_IsUsingDriverMode(teleportid);
native Teleport_ToggleAdminOnly( teleportid,toggle );
native Teleport_IsAdminOnly( teleportid );
native Teleport_SetLoaderTime( teleportid,time_second );
native Teleport_GetLoaderTime( teleportid );
native Teleport_ToggleFoot( teleportid,toggle );
native Teleport_IsUsingFoot( teleportid );
native Teleport_ToggleVehicle( teleportid,toggle );
native Teleport_IsUsingVehicle( teleportid );
native Teleport_ToggleObjectLoader(teleportid,toggle);
native Teleport_IsUsingObjectLoader(teleportid);
native Teleport_SetPrize(teleportid,prize);
native Teleport_GetPrize(teleportid);
native Teleport_SetPos(teleportid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle);
native Teleport_GetPos(teleportid,&Float:x,&Float:y,&Float:z,&Float:angle);
native Teleport_SetInterior(teleportid,interiorid);
native Teleport_GetInterior(teleportid);
native Teleport_SetVirtualWorld(teleportid,worldid);
native Teleport_GetVirtualWorld(teleportid);
native Teleport_SetName(teleportid,name[]);
native Teleport_GetName(teleportid,name[],len);
native Teleport_SetCommand(teleportid,cmd[]);
native Teleport_GetCommand(teleportid,cmd[],len);
native Teleport_GetIDByCommand(command[]);
Letöltés:
http://www.sa-mp.hu/index.php/topic,929.0.html

387
Média / 2012-a zombik támadása
« Dátum: 2010. március 12. - 20:58:42 »
Jajj lejárt már ez a 2012 már unom...

388
Leírások/Útmutatók / [Leírás] SA:MP Szerver konfigurácó
« Dátum: 2010. március 12. - 17:27:25 »
:(

389
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyar karakterek javítása 0.2
« Dátum: 2010. március 12. - 14:05:22 »
Idézetet írta: hpeter94 date=1268395952\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"547\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a print be is megtod csinálni? :D
 
0.3-ban már meg van csinálva alapból elvileg

390
Leírások/Útmutatók / [Leírás] SA:MP Szerver konfigurácó
« Dátum: 2010. március 12. - 14:04:37 »
http://www.sa-mp.hu/index.php/topic,634.0.html
query = lekérdezések ki-be kapcsolása

Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal