Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Szasza

Oldalak: 1 ... 24 25 [26]
376
Noss ezt azért hoztam létre, hogy segítsek a nagyon kezdõknek akik most kezdik el a pawnot használni
 


/*
(v:0,2)
#include
pl:#include
enélkül nem tudsz semmit csinálni szinte a pawnoban mármint samp terén
az includeban is ilyenek vannak pl definíciók kódok változók stb.... pl.:belerakod a mysql stb hozzáférés adatait és így ha a módot meg is szerzik attól nem tudják meg az adatokat
de ez egy hólye példa volt mert ne merre szokták használni csak hogy érzékeltessem hogy bármire lehet használni
egy részlet a a_samp inculdból
\"#include
#include
#include
#include
#include
#define MAX_PLAYER_TEXT_DRAWS               (256)
#define MAX_MENUS                        (128)
#define MAX_3DTEXT_GLOBAL                  (1024)
#define MAX_3DTEXT_PLAYER                  (1024)
#define MAX_PICKUPS                        (4096)
#define INVALID_MENU                     (0xFF)
#define INVALID_TEXT_DRAW                  (0xFFFF)
#define INVALID_GANG_ZONE                  (-1)
#define INVALID_3DTEXT_ID                  (0xFFFF),,
Magyarul ami benne van úgy érzékeli mintha benne lenne a módban, nagyjából ennyi
elhelyezése: lehetõleg a mód legelejére de mindenképpen az on game mode init fölé (legalábbis oda szokás, nemtudom mi lesz ha alá rakod nem próbáltam még)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
#define ... na ezt sok féle dologra használják.. definícióra de több \"változatban\" ha lehet így kifejezni magam
példa: #define zöld 0x9EC73DAA - jelen esetben be \"definiáltad\" a 0x9EC73DAA (vagyis a zöld színt) arra hogyha beírod pls a SendClientMessage-ba a szin helyére hogy zöld akkor azt is el fogja fogadni(megjegyzés:a szineket ugy szoktál pl hogy: COLOR_ZOLD, COLOR_RED stb de nicns nagyon jelentõsége csak megjegyezheto stb stb stb
de pl akik magyarosítják a pawnot szoktak: #define ha if (itt féldául az if helyére írod hogy ha akkor azt is elfogadja)
de szokták használni munkákra , de akármire... (a lényegét elmondtam a többit már egy adott témára specializálódott leírásban, a lényegbõl már megérted miért mi)
elhelyezése hasonló az includokéhoz.. a publikok fölé az includok alá
 
(v:0,1)
A legelején elmagyarázok pár alap dolgot..
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
SencClientMessage-Ezzel tudunk üzenetet küldeni... szöveget megjeleníteni
3 paramétere van
-playerid (a játékos aki cselekszik)
-color ( vagyis szín ezt pl itt: \"http://sampforum.hu/index.php?page=color\" tudtok keverni magatoknak
-message (vagyis az üzenet amit kiírjon...)
Így néz ki:SendClientMessage(playerid,-1,\"Ezt írja ki a szerver\");
Ez azt jelenti hogyha ez egy parancsban lenne benne akkor kiiírná annak a játékosnak aki beírta a parancsot hogy:
\"Ezt írja ki a szerver\" és fehér színnel mivel a -1 -et fehér színnek érzékeli a pawno
-----------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------
SendClientMessageToAll-Ez hasonló az elõzõhöz csak ez minden fentlévõ játékosnak elküldi az üzenetet... ezt hírdetésekre csatlakozás értsítõnek lehet pl. használni
2 paramétere van
-color (egy szín)
-message (és az üzenet...)
(Ide NEM kell a playerid mivel itt minden játékosnak elküldi az üzenetet.
Példa:SendClientMessageToAll(-1,\"Segítség kell? sampforum.hu\");
Ezt pl. egy random üzenetküldõbe lehet felhasználni.. ez annyit tesz hogy minden fentlévõ játékosnak kiírja h:Segítség kell? sampforum.hu
--------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------
SetPlayerPos-Ezzel tudunk pl. teleportot készíteni stb. ez arra szolgál, hogy a játékost eljutassuk egy adot pozíóra/ba
Paraméterei:
-playerid (a játékos aki cselekszik)
-x,y és z kordináta
Ez így néz ki:SetPlayerPos(playerid,2671.6074,894.9944,11.1189);
Ez azt jelenti hogy elvitte az adott játékost a 2671.6074,894.9944,11.1189- kordinátára
---------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------
GivePlayerWeapon-Ezzel tudunk a játékosnak fegyvert adni
paraméterei:
playerid(a játékos aki cselekszik)
weaponid(a fegyver id-je) (ezeket itt találod meg \"http://wiki.sa-mp.com/wiki/Weapons\")
ammo(hogy mennyi töltényt adjon bele)
Pl: GivePlayerWeapon(playerid,30,400); - ezzel adunk neki egy AK47 et 400 tölténnyel
 
*/
/*
OnFilterScriptInit
Ez az hogy mi történjen amikor megnyitódik az adott filterscript
Itt pl. kiírja a logba hogy: xy Filterscript betöltve
*/
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" xy Filterscript betöltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
/*
OnFilterScriptExit
Itt az hogy mi történjen ha leállna a filterscript
*/
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
/*
OnPlayerConnect
Ez az amikor a játékos csatlakozik itt nagyon sok mindent csinálhatunk...
pl. Adhatunk neki egy üdvözlõ üzenetet... Megkérdezehtjük tõle milyen csapatba szeretne álni.. Regisztráltathatjuk stb
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pl: Megcsinálom h ha feljön a játékos akkor kiírja neki h : üdv a szerveren a parancsékért /help
*/
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Üdv a szerveren. A parancsokért \'/help\'\");
return 1;
}
/*
OnPlayerDisconnect
ez az hogy ha lelép a játékos ... itt kiírhatjuk pl a logba hogy valaki kilépett a szerverrõl
*/
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
printf(\"Valaki kilépett a szerverrõl\");
return 1;
}
/*
OnPlayerSpawn
Ez az hogy ha a játékos már lespawnolt... itt.. odaadhatunk neki pl. fegyvert
*/
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
GivePlayerWeapon(playerid,31,500);//most odaadtunk neki egy 500 tölis m4 et
return 1;
}
/*
OnPlayerDeath
ez akkor hívódik meg ha meghalt a játékos ... itt kiírhatjuk neki hogy ki ölte meg vagy h mivle v stb.
*/
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
/*
OnPlayerCommandText
ez a pawno alap parancsfeldolgozója... a kezdõk szerintem elõször ezen tnauljanak meg parancsot létrehozin..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most megcsináljuk azt hogyha beírja a játékos azt h /ls akkor elteleportálja ls be..(és kiírja h elteleportált)
Elõször is menjünk fel egy szerverre... vagy a samp debug ra ... utána egy tetszõleges pozícióra és /save(DE FONTOS hogy NE üljünk jármáben)
( a /save után írhatunk valamit hogy könnyeb legyen megtalálni mi mi pl: \"/save kezdohely\" akkor az AddPlayerClass végén a // után lesz amit a /save után beírtunk
Ezután elfogja menteni ezt nekünk amit a Dokumentumok/GTA San Andreas User Files/SAMP/savedpositions -ben találunk meg
AddPlayerClass(292,2478.2583,-1652.9495,13.4688,177.5633,0,0,0,0,0,0); // getto
Na ebbõl nekünk a 292(ami a skint jelenti amiben elmentettem) utáni 3 vesszõvel(,) elválasztott szám kell jelenleg pl:2478.2583,-1652.9495,13.4688
*/
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/ls\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,2478.2583,-1652.9495,13.4688);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Elteleportáltál LS be\");
return 1;
}
return 0;
}
/*
A // és a / * * / arra szolgálnak hogy commentbe rakom a szöveget vagyis a pawno nem érzékeli amit ide írok
*/
/*
v0,3
Ebben a updateban a zcmd-t mutatom be mivel most értem ide (igen jópár hónap után :D) hogy szánjak erre a topickomra idõt... és sok negatív komment érkezett hogy miért nem a zcmd meg a zcmd gyorsabb stb... ezért most ez lesz a követekzõ
*/
/*
A zcmd sokak szerint az egyik leggyorsabb és legegyszerûbb parancsfeldolgozó a pawnoban.. használatához nincs más dolgunk mint letölteni az includeját ( http://www.solidfiles.com/d/879d1213462fc1562d16d464e90c8cf9/ ) elhelyezni a pawno/include mappába és a pawnoba az include-k közé beszúrni a következõt: #include
Használata.. szinte bárhová de mindenen kívül (tehát az onplayercommandtexttõl eltérõen csak simán helyezzük bele a pawnoba ne legyen semmilyen {} között)
*/
CMD:parancs(playerid, params[])
{
   //ide a kívánt cselekvést
   return 1;
}
/*
fontos: a CMD: után NEM kell \"/\" jel
paraméterei:
-playerid: a parancsot beíró játékos
-params[]: a szóköz után rakott szöveg
*/
/*
==================================================================FIGYELEM=======================================
Ezt azért hoztam létre hogy akik még egyáltalán nem jártasak a pawnoban azoknak valamivel tudjak segíteni...
Akimár jobban tudja a pawnot használni annak semmi haszna ez de nem is nekik készítettem
*/

 
v:0,2 (include,define)
v:0,3 (zcmd)
v:0,4-ben még nem tudom, hogy mi szerepeljen de majd végignézem a segítségkérés topicot és a legtöbbet kérdezett gondokat fogom összeírni benne
Utoljára frissítve: 2013.11.17 23:30

377
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. január 25. - 22:23:51 »
Idézetet írta: Artisz date=1358948751\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem van egy olyan hibám, hogy kiszedtem pár objektet egy editorral, kódot pedig bemásoltam modomba. Csak valamiért nem fogadja el, mert ez a hiba fogad: undefined symbol \"RemoveBuildingForPlayer\"
Mi lehet a probléma?
 
Gondolom nem OnPlayerConnect be raktad ....

378
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:OnPlayerText
« Dátum: 2013. január 25. - 22:22:15 »
Hát szerintem ez nemfog mûködni .. :/

379
Munkaerő keresése / Mappolást vállalok!!!
« Dátum: 2013. január 25. - 22:20:33 »
Már ne is haragudj de amiket eddig kipublikáltál és megosztottál ebben a topicban azok 1: Ocsmányak 2: Semmi értelmük...

380
Munkaerő keresése / Mappolást vállalok! (Nézzetek be :)
« Dátum: 2013. január 25. - 22:18:30 »
Egy Munkavállalási iroda SF be olyasmi mint See modban a korház vagy a posta .. hogy ki lehet rajta látni stb.... HAJRÁ :)

381
Segítségkérés / Teleport név textdrawal!!!
« Dátum: 2013. január 25. - 21:19:03 »
Idézetet írta: idokepp date=1359045940\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32900\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt hova irjam?? Megjelenik a textdraw csak id 0 beirja /sf akkor mindenkinek San Fierrot ir ez lenne a megoldas??
 
Igen ha \" TextDrawShowForPlayer(playerid, tstring);\" mivel ekkor csak az adott playerid nek írja ki de ahogy te csináltad meg úgy mindenkinek kiírja szerintem próbáld meg úgy ahogy õ ajánlotta és akkor csak az adott palyernek fogja elküldeni

382
Segítségkérés / Fegyver hatására anim stb. ?!
« Dátum: 2013. január 25. - 20:10:04 »
Üdv mindenkinek.
Az lenne a kérdésem, hogy láttam amerikai szervereken, hogy van olyan pl. eldobsz egy füstgránátot és aki benne van abban a füstben az köhög vagy lefújsz valakit spray-val és befeketedik... az addig oké is lenne, hogy hogyan kell ezeket az animokat berakni  stb. de arra nem jöttem rá, hogy hogyan kell megcsinálni hogy az adott fegyver hatására legyen ez.... Ha esetleg valaki megtudná mondani hogyan kell esetleg ha van errõl tutorial valahol vagy egy script ahonnan megtudnám tanulni.. :D Elõre is köszönöm

383
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Hatalom Tûz
« Dátum: 2013. január 14. - 22:27:41 »
Ez tetszik .. köszi h elhoztad nekünk

384
SA-MP: Szerverfejlesztés / Illegális bandák, csapatok stb.
« Dátum: 2013. január 12. - 17:25:25 »
Elsõ munkának nem rossz csak... azt írja h: \"Kaptál xy Forintot\" és közbe dollárt ad :D
De csak így tovább :)

385
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Relax RPG
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 00:06:46 »
Üdv. Be szeretnék mutatni nektek egy jó szervert! :)
Kezdeném is:
Frakciók:
Illegális:
Joka\'s (Foglalt)
Ballas (Foglalt)
Hitman (Foglalt)
La Cosa Nostra (Player számtól függ)
Groove Street Families (Player számtól függ)
Legális:
Rendõrség (Foglalt)
FBI (Foglalt)
TEK (Foglalt)
NAV (Foglalt)
Önkormányzat (Foglalt)
Oktatók (Szabad)
Taxi (Szabad)
Riporter (Szabad)
Mentõ szolgálat (Szabad)
Szerelõk (Foglalt)
A különféle frakciók élére csak RP-s embereket veszünk fel!
Az alap munkák mint Legális mint Illegális, nem tér el a megszokottaktól.
A szerveren kötelezõ a /me, /do, /va használata és az RP-zés!
Szerver adatok:
Név: RelaxRPG
IP: [gmod]Törölve[/gmod]
TS3 IP:[gmod]Törölve[/gmod]
Map: <<Relax City>>
Honlap: [gmod]Törölve[/gmod]
Segítséget az AS/Adminoktól kérhetsz! Apróbb cseprõbb gondjaiddal kérlek az AS-eket zaklassátok! :)
Gyere, segíts benépesíteni a szervert hogy ki alakuljon egy jó RP-s közösség! :) Mindenkit szeretettel várunk! :)

Oldalak: 1 ... 24 25 [26]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal