Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 121
376
Segítségkérés / Szerelő szkript
« Dátum: 2015. július 07. - 15:38:59 »
(131) : warning 219: local variable \"tire1\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire2\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire3\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire4\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire1\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire2\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire3\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire4\" shadows a variable at a preceding level

 
több szinten van ugyanaz a változó...keress rá erre és azokat a sorokat másold be...vagy simán nevezd át ezeket valami másra...

377
Segítségkérés / Szerelő szkript
« Dátum: 2015. július 07. - 15:11:02 »
és hol van még használva a tire1 változó?

378
Segítségkérés / Szerelő szkript
« Dátum: 2015. július 07. - 14:53:12 »
\" post=\"543854\" timestamp=\"1436273315\"]
Szóval az elején hozzam létre?
 
new tire1, tire2, tire3, tire4, encode_tires, decode_tires, tires;

 
Vagy mit csináljak? :D
 
[/quote]
 
new tire1, tire2, tire3, tire4;
decode_tires(tires, tire1, tire2, tire3, tire4);

379
Segítségkérés / Szerelő szkript
« Dátum: 2015. július 07. - 14:23:43 »
\" post=\"543848\" timestamp=\"1436265968\"]
UGyan úgy, errort ír..
 
(1578) : error 017: undefined symbol \"tire1\"
(21254) : warning 203: symbol is never used: \"decode_tires\"
(21254) : warning 203: symbol is never used: \"encode_tires\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Pedig beraktam a decode, és encode részt...
 
[/quote]
most azt írja, hogy nem használod az encode-ot és a decode-ot...(valószínűleg jó helyre raktad)
és nem ismeri a tire1 nevű változót amire hivatkozol...

380
Segítségkérés / Karakter választó
« Dátum: 2015. július 07. - 11:42:02 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestClass
ebben ellenőrzöd, hogy, ha classid 0-2 között van akkor groovera állítod, ha meg 3-5 között akkor parkba állítod...

381
Segítségkérés / Szerelő szkript
« Dátum: 2015. július 07. - 07:52:07 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DamageStatus
itt vannak az encode és decode függvények is
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DoorStates
lekéred a kocsi állapotát, aztán egyesével tovább darabolod a bit szintű adatokat...
de akár írhatsz rá egy függvényt ami teljes egészében szétdarabolja a bit szintű adatokat...
de arra inkább külön függvényeket ajánlok...

382
Segítségkérés / error 035: argument type mismatch (argument 1)
« Dátum: 2015. július 07. - 07:36:24 »
Idézetet írta: GoldTec date=1436198363\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55018\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de nem akarom kickelni csak figyelmeztetni

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. július 06. - 18:00:47 )

meg akkor mégis hol ellenőrizzem? -.-
 


Inkább egy olyan timer-ben ami mondjuk 10 másodpercenként ellenőriz...
 
[/quote]
Tehát egy függvény ami 10 másodpercenként hívódik meg...
abban végig mész a játékosokon és akinek nagyobb a pingje mint mondjuk 100 annak kiírsz üzenetet...

383
Segítségkérés / Szerelő szkript
« Dátum: 2015. július 06. - 16:21:56 »
igen külön rakd...kívülre...
encode-al 4 kerék állapotából csinálsz 1 számot...decode-al fordítva...
de az 1 számból is kinyerheted a 4 állapotot bit szinten ha értesz hozzá...

384
Segítségkérés / Timer kérdés... Szerinted?
« Dátum: 2015. július 06. - 08:45:36 »
sok timer alapból nem ajánlott, így a második megoldást ajánlom
viszont azt is ellenőrizd le, hogy 1 db 1 mp-es timer legyen csak...mert láttam már olyan kódokat ahol mód indulásnál 4-5 ugyanolyan timer indult ismétlődéssel, és nem volt KillTimer, tehát nem csak X ideig futnak, hanem amíg fut a mód...

385
Segítségkérés / Szerelő szkript
« Dátum: 2015. július 06. - 08:35:05 »
encode_tires(tires1, tires2, tires3, tires4)
{
return tires1 | (tires2 << 1) | (tires3 << 2) | (tires4 << 3);
}

 
ezt ne oda rakd be...
ez egy függvény és nem a callbacken/függvényen belül kell megadni...ott csak meghívni...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DamageStatus

386
Segítségkérés / error 035: argument type mismatch (argument 1)
« Dátum: 2015. július 06. - 08:31:12 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate
 
This callback is called everytime a client/player updates the server with their status.[/quote]
 
This callback is called very frequently per second per player; only use it when you know what it\'s meant for (or more importantly what it\'s NOT meant for). [/quote]
Ez másodpercenként többször lefut...és nem kicsit floodolja tele a chatet!
Ne az OnPlayerUpdate alatt ellenőrizd!
Inkább egy olyan timer-ben ami mondjuk 10 másodpercenként ellenőriz...
 
Idézetet írta: GoldTec date=1436131542\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55018\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
az a forwardos cucc mi? muszáj ilyen hosszúnak lenni a kódnak?
 
A SetTimer(Ex) public függvényt tud meghívni amihez kell a forward...

387
RP/RPG kérések / Sürgősségi rádiót látja mindenki
« Dátum: 2015. július 06. - 08:24:35 »
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 5)
                            {
                                if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 5)
                                {

 
ez a 2 sor helyett:
 
if(PlayerInfo[pLeader] == 1 || PlayerInfo[pMember] == 1 || PlayerInfo[pLeader] == 2 || PlayerInfo[pMember] == 2 || PlayerInfo[szervLeader] == 4 || PlayerInfo[szervTag] == 4 || PlayerInfo[szervLeader] == 5 || PlayerInfo[szervTag] == 5 || PlayerInfo[pMember] == 17)

 
nem értem miért volt 2 if szinte ugyanazzal a feltételekkel, főleg, hogy a 2.-ban volt olyan ami az első miatt nem is volt lehetséges...
a fő hiba az volt, hogy i helyett playerid volt a cella hivatkozás...
szóval ha a játékos rendőr
 
PlayerInfo[playerid][szervTag] == 1

 
akkor mindenkinek elküldte a szöveget, mert a parancs beírója volt ellenőrizve és nem az akinek éppen küldte az üzenetet...

388
Segítségkérés / Ezt hogyan?
« Dátum: 2015. július 03. - 08:06:26 »
Idézetet írta: Pedró date=1435858782\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54936\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Légyszíves itt magyarázd el sheft, sokan nem értik a MySQL mentés folyamatát, sokat segítenél az újoncoknak! :)
 
vagy írjon tutorialt róla

389
Segítségkérés / Index system :)
« Dátum: 2015. július 03. - 08:00:44 »
Idézetet írta: JustaCube date=1435847714\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54918\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem nagyon akarok beleszólni, de olyan, hogy GetVehicleModelID nem létezik. csak GetVehicleModel....
https://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleModel
 
Ja igen az sa-mp-snél nincs ID :)
Másold be jelenleg hogy néz ki a kód :) mit módosítottál rajta

390
Segítségkérés / Kocsi lefoglalás
« Dátum: 2015. július 03. - 07:58:13 »
hát én elég sok hibát véltem felfedezni itt...de lehet csak szerintem hiba, én biztosan nem így csinálnám...
 
NearestCar(playerid)
{
        new Float:Pos[3],eredmeny,mennyinel;
        for(new carid = 1; carid < MAX_VEHICLES; carid++)
        {
                GetVehiclePos(carid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5,Pos[0],Pos[1],Pos[2]))
                {
                        eredmeny = carid;
                        mennyinel ++;
                }
        }
        if(eredmeny != 0) { if(mennyinel == 1) { return eredmeny; } else { return -2; } } else { return -1; }
}

 
NearestCar = legközelebbi kocsi (most a kocsi és a jármű közötti különbségtől tekintsünk el)
Tehát névből gondolva ez a függvény a legközelebbi kocsi ID-ját adja vissza...
Közben az 5 méteres körzetben levő járművet, de azt is csak akkor ha 1 db van ebben a körben...ha több akkor -2 értékkel tér vissza...
És az sincs ellenőrizve, hogy létezik e egyáltalán a jármű, szóval a 0.0, 0.0, 0.0 pozícióhoz 5 méteres körzetben állva visszaad -2-t...
 
nearestvehicle = NearestCar(playerid);
GetVehiclePos(nearestvehicle, pos[0], pos[1], pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, pos[0], pos[1], pos[2]))
{
    GetVehicleParamsEx(nearestvehicle, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
    PutPlayerInVehicle(playerid, nearestvehicle, 0);
    SetVehicleParamsEx(nearestvehicle, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
    cmd_me(playerid, \"lefoglal egy járművet\");
}

 
Itt nincs lekezelve, hogy a visszatért érték mi...tehát ha -2-t vagy -1-et adott vissza a kód, akkor 0.0,0.0,0.0 pozíción állva (vagy annak 5 méteres körzetében) belefut az if-be:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, pos[0], pos[1], pos[2]))

 
Én 2 függvényt írnék ide...
GetNearestVehicle = legközelebbi jármű lekérdezése
GetRangePlayerToVehicle vagy IsPlayerRangeOfVehicle = Távolság lekérdezése vagy Megadott távon belül van e
magát a jelzett hibát, hogy az utolsó ID-val nem működik a kód ránézésre nem találtam meg...
MAX_VEHICLES-t újra definiáltad? mert akkor lehet ez a gond...

Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal