Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 136
376
Segítségkérés / Objectek draw distance-ja
« Dátum: 2013. április 22. - 09:58:29 »
native CreateDynamicObjectEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, Float:drawdistance = 0.0, Float:streamdistance = 200.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);[/quote]

377
Segítségkérés / Rangok tömbbe rakása
« Dátum: 2013. április 22. - 09:39:25 »
Az pontosan így helyes:
 
new 
    mentorang[][] = {\"Ápoló\", \"Mentõs\", \"Doktor\"};

  // És nem a pont pont pont törlése miatt!!
Ennek az az értelme hogy ha kiszeretnéd íratni egy játékosnak hogy pl.: miért nem vállalhat új munkát mert már ezt (<- ide jön hogy mit) elvállalta.
Ha nem tömbökben tárolod akkor eljárást kell írni hozzá, ami karakterlánccal (a rang-al) tér vissza, vagy nagyon hosszú parancsokat kell írnod ezeknek a megvalósítására.
Példaként:
 

#define APOLO 0
#define MENTO 1
#define DOKTOR 2
new
    mento_rang_tipusa[MAX_PLAYERS],
    mentorang[][] = {\"Ápoló\", \"Mentõs\", \"Doktor\"};
// majd ahol a rang változik:
mento_rang_tipusa[playerid] = DOKTOR;
// Ahol szeretnéd megjeleníteni mi a rangja:
format(str, sizeof str, \"A te mentõ rangod a következõ: %s\", mentorang[  mento_rang_tipusa[playerid]  ]);

378
Segítségkérés / Vehicle ID módosítása
« Dátum: 2013. április 22. - 09:26:43 »
Nem lehet módosítani egy letett jármû azonosítószámát.
Ha te azt szeretnéd amit leírtál akkor törölnöd kell a bent lévõ jármûveket, mielõtt a fájlból betöltöd a jármûveket.
De minek is szeretnéd módosítani?
Ha majd egy másik fájlból töltesz be jármûvet akkor meg összefog zavarni hogy már van benn jármû és nem egytõl kezdõdik az új jármûvek azonosítószáma? (még szép hogy nem egytõl kezdõdik)
Amúgy meg minek mentesz VEHID értéket a fájlba? (teljesen felesleges)

379
Segítségkérés / Skin cserélõ parancsban limit
« Dátum: 2013. április 20. - 18:13:08 »
Szerintem meg a sorrendre oda kellene figyelni.
A rossz:
 
if( skin < 0 || skin > 300 ) SendClientMessage( playerid, red, \"Rossz skin ID! (0-300)\" );
new skin = strval(tmp);
[/quote]
 

new skin = strval(tmp);
if(skin < 0 || skin > 300) return SendClientMessage( playerid, red, \"Rossz skin ID! (0-300)\" );

380
Segítségkérés / GVar segítség..
« Dátum: 2013. április 17. - 21:58:22 »
Nem gyors és nem is annyira jó.
A sima változók még mindig jobbak.
Amúgy nem tudom mi okoz neked gondot, talán az hogy túl sok változót akarsz használni mivel ha jól látom egy idõben csak egy fajta munkát vállalhat egy játékos.
 
enum
{
    NINCS_MELO,
    PIZZA,
    KAMIONOS,
    SZALLITO
};
new job[MAX_PLAYERS];
//OnPlayerConnect alá:
job[playerid] = NINCS_MELO;
//Parancsokba:
if(job[playerid] != NINCS_MELO)  return SendClientMessage( playerid, -1, \"[Hiba]: Már van munkád(pizzás)! Több adatokért: ( /stats )\" );
//Ahol elvállalja a munkát ott értelemszerûen azt kell odaírni amit elvállalt:
job[playerid] = PIZZA;

381
Segítségkérés / PVarInt vs Változó
« Dátum: 2013. április 15. - 16:30:56 »
A PVar elvileg törlõdik ahogy kilép a játékos így nem szükséges törölni kilépésnél.
Törölni talán akkor érdemes ha egyszeri felcsatlakozás után csak egyszer, kétszer kell használni a PVar változót és a további játék folyamán nincs rá szükség.

382
Segítségkérés / Help ZCMD->STRCMP
« Dátum: 2013. április 13. - 17:04:05 »
A bejövõ parancs a következõképp szerepel a cmdtext változóban:
/bla parameter -ek
Ahhoz hogy összetudd hasonlítani egy strcmp funkcióval ahhoz le kell választani a példából a /bla részt csak úgy fog mûködni.
Ezt megoldhatod egy megelõzõ sscanf-el vagy a szokásos strtok alkalmazásával.
Tehát a sscanf verzió:
 

public
OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new
command[32],
params[96];
sscanf(cmdtext, \"s[32]S[96]\", command, params);
if(strcmp(command, \"/bla\") == 0)  // -> /bla
{
print(params); // -> parameter -ek
return 1;
}
return 0;
}

 
Az strtok:
 

public
OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new
cmd[20], // <. ha az strtok eljárásban a result[20] is,  ha más annyit kell ide írni.
idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);   
if(strcmp(cmd, \"/bla\") == 0)  // -> /bla
{
print(cmdtext[idx]); // -> parameter -ek
return 1;
}
return 0;
}

383
Segítségkérés / Lekédrezések, dinivel.
« Dátum: 2013. április 11. - 20:40:23 »
OK.
Total commandert feltelepíted.
Elnavigálsz az egyik ablakban a regisztrációs fájlokhoz, kijelölöd mindent.
Majd felül a menüsorban Kijelölés (katt) megkeresed a Kijelölés mentése fájlba részt (klikk) beírsz valami nevet majd mented.
Ezt a fájlt bemásolod a samp szervered scriptfiles mappájába.
És megírod az eljárást hozzá.
 
blabla()
{
new
File:readaccountlist,
str[256],
valami,
umpala;
readaccountlist = fopen(\"az_elmentett_file_neve.kiterjesztes\", io_read);
if(readaccountlist)
{
while(fread(readaccountlist, str))
{
   valami = dini_Get(str, \"umpala\");
   if(valami > umpala) umpala = valami;
}
fclose(readaccountlist);
printf(\"a legnagyobb umpala: %d\", umpala);
}
}

 
Edit: javítva.

384
Segítségkérés / Automata jármû javító
« Dátum: 2013. április 10. - 21:17:48 »
Olyan gyorsan ismétlõdik hogy nincs ideje egyszer sem lefutni.
A SetTimer milliszekundum formátumban kéri az idõt, tehát 1000 = 1 másodperc.
 
SetTimer(\"autorepair\", 1000, true);

385
Segítségkérés / /say - Levágja a szöveg végét
« Dátum: 2013. április 10. - 12:17:39 »
Mert túl lépi az egy üzenetben megjeleníthetõ maximális karakterek számát, mely hol 128 vagy 144.

386
Segítségkérés / Szerverlog restartnál elõlrõl kezd menteni.
« Dátum: 2013. április 10. - 12:12:10 »
Elvileg nem törli a fájlt, talán nem hostnál van a szervered és õk csináltak valamit hogy törlésre kerüljön?
Ha igen akkor nekik szólj, hogy törlés elõtt ellenõrizzék a fájl méretet, és ha túl lép egy bizonyos értéket akkor töröljék csak.

387
Segítségkérés / Lekédrezések, dinivel.
« Dátum: 2013. április 10. - 12:09:43 »
Meg lehet.
És ha egyébként csak logikusan gondolkoznál nem is kellene megnyitni egyszerre az összes fájlt.
Csak egy apró példa:
Létrehozol egy fájlt melyben tárolod a top 10 játékost.
A módban is létrehozol két különbözõ változót egyet a játékosnévnek és egyet a pontnak mindezt 10 tömbben (mivel top 10).
Majd játékos kilépésnél és esetleg mikor kiíratod a top 10 -et csak egy 10 es for ciklust kell lefuttatnod minden játékossal aki online (ez max 30-40, (foreach)) és ellenõrzõd hogy a pontjai meghaladták-e valamelyik rekordot, ha igen akkor frissíted és mented a fájlba.
Ha sikerül létrehoznod lesz egy automatikusan frissülõ top 10-et tartalmazó fájlod, melyet könnyedén kitudsz íratni bárhova.
Van másik módszer mely idõigényesebb, kell egy fájl mely tartalmazza a regisztrációs fájlok neveit annak segítségével megnyitod a fájlokat, és elkészíted a top 10-et.
Persze használhatsz fájl kezelõ plugint is akkor nem kell külön fájl a regisztrációs fájlok neveivel mivel az képes beolvasni egy adott mappában lévõ fájlok neveit.
Ui.: Legjobb ha felejted a dini-t, állj át mysql-re vagy jobb fájlkezelõre.

388
Szkripter Liga 2013 / Kérdések
« Dátum: 2013. április 09. - 22:05:37 »
Pontosan, most tarthatnátok zártan is az egész szkripter bajnokságot mint a zsûritagok mint a résztvevõk, mert mindenki másnak tök felesleges fenn tartani ezen fórumrészt, így semmi érdekesség nincs benne kívülállóknak.
Cselekedjetek, gondoljatok a többi fórumozóra is.
Egyébként csak annyi kellene hogy a beadott munkákat akár egy fényképpel vagy videóval ellátva hozzászólásként kellene beadni, elfogadni, ezt persze eleinte privát üzenetben küldenék be, majd ezeket az értékelés kezdetekor publikussá kellene tenni. (video persze nem kötelezõ de egy két képet bárki tud készíteni (alap lehetõség samp játékban (F8) ))
@DrAkE, és nem is adsz igazat?   :angel:
@ScreaM, igen itt kellene publikálni mivel ezek szkripter verseny munkák, itt a helyük és nem másik fórumrészben (ha a készítõ akarja kiteszi a szkriptek részhez is, ez már az õ dolga).

389
Segítségkérés / Globális változó?
« Dátum: 2013. április 07. - 23:53:11 »
Jó irányba haladsz csak még annyi segítség hogy vevo(õ) változó nem kell egyáltalán.
Csak az eladó azonosítószámát kell a vevõnek tárolni hogy vásárláskor oda tudja neki adni a pénzt.

390
Szkripter Liga 2013 / Kérdések
« Dátum: 2013. április 07. - 20:22:17 »
Idézetet írta: ScreaM date=1365357626\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35676\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ha már az értékelésnél tartotok, nem teszitek ki a mûveket hogy a többi versenyzõ is lássa meg a közönség is?
 
Szerintem jobb lenne, ha a Liga végén egy csomagban lenne az összes szkript.
 
[/quote]
Addigra a kutyát se fogja érdekelni hogy mit írt a másik, na mindegy.  >:D
Mintha a közönség csak az értékelést látná a a nagy duett elõadásában a produkciót meg nem, azt hiszem a nézettség a nullát közelítené.  :laugh:

Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal