Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 3736
Leírások/Útmutatók / [Útmutatás] PawnScr Compliezás« Dátum: 2013. április 14. - 10:32:26 »Idézetet írta: DrAkE date=1365883525\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36079\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Honnan tudom, hogy nem vagy fél profi? Onnan hogy kérdezték, hogy kell kivenni a \"sárga\" nyilakat (bejáratot) a játékból, és te írtad hogy szegény gyermeke vegyen ki minden FS-t, majd ZyZu leírta a tökéletes funkciót, és te pedig annyit írtál, hogy az a megoldás is jó, de az csak félkész.Mert az én módomnál is volt ilyen, és csak akkor tûntek el a nyilak, ha az alap fs-eket is kivettem. Tapasztalatból mondtam.
3737
Leírások/Útmutatók / [Útmutatás] PawnScr Compliezás« Dátum: 2013. április 13. - 20:51:13 »
Úgy tûnik, hogy DrAkE és Gentleman teljesen félreértették a témát.
Itt most nem a MySQL kapcsolatról, vagy a pawn nylevi errorokról van szó, hanem arról, hogy a program nem találja az alapból megadott elérési úton megtalálni a pawnocc.exe-t, és hogy hol lehet megadni a helyes elérési utat. Ez egy alap beállítás a program használatához, és ezen sok kezdõ fent tud akadni. Idézetet írta: DrAkE date=1365866153\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36079\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Konkrétan ennek a leírásnak (már ha annak lehet mondani), semmi értelme. Attól hogy valami hibás egy MySQL szerverre alapuló játékmódban még nem hinném, hogy a fordítóban kell keresni a hibát. Ennyi erõvel a Notepad++ se lenne képes átfordítani a \"MySQL-os módok\"-at. Olyan tudatlan vagy, hogy az már fáj.Ez tehát a 100%-os félreértés. Mit fogalmaztam meg rosszul, hogy nem volt érthetõ? Vagy csak nem olvastad végig?
3738
Segítségkérés / Map crash okok(túl sok object egy helyen...)« Dátum: 2013. április 13. - 15:46:09 »
OFF: Ezt nem feltétlenül ide kellett volna nyitnod.
ON: Függ pl. a plugintól. A legfrissebb verzió már végtelen sok object betöltésére képes, nem csak pár 10k-ra. Lassú a betöltés, ha - Sok object van egy helyen, még lassabb, ha - Sok ugyanolyan object van egy helyen. Egyes világító/füstölõ objectek laggot okozhatnak. 3739
Segítségkérés / Obiect Betöltõ« Dátum: 2013. április 13. - 15:42:19 »
OFF: Az object betöltõnek semmi értelme sincs, hiszen ha valahol máshol van az object, nem ott, ahol spawnol a játékos, ugyanúgy késõbb tölt be az object a játékos számára... Annyit csinál, hogy befagyaszt, de ugyanúgy látja a player, hogy az az object a semmibõl, egyre jobban látszódva ott terem a közelében. Tehát nem tudom minek az. Ha lassan töltenek be az objectjeid, használj frisebb plugint, vagy ne tegyél egy helyre sok, fõleg ne ugyanolyan objectet.
ON: esetleg nem raktad be FS-ek közé? xD Módba építve értelmesebb, és akkor nem ütköznek a dolgok, pl. lehet, hogy valami az FS-bõl benne van a módodban is. 3740
Segítségkérés / Szerver idõ lekérdezés« Dátum: 2013. április 13. - 15:22:16 »
Ha esetleg pl. a gl_realtime-ból valahogy kihoznád, hogy 15:00-kor kiírja azt az egy mondatot?
3741
Segítségkérés / Help« Dátum: 2013. április 13. - 12:09:12 »
ZyZu megoldása csak félsiker. De te tudod
![]() Idézetet írta: Dfoglalo date=1365845604\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36107\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A server.cfg-ben benne vannak a filterscripts sorban az alap scriptek. Vedd ki õket, az egyik lesz a bûnös (nem tudom melyik). A gl_actions meg a gl_realtime biztos nem 3742
Segítségkérés / Help« Dátum: 2013. április 13. - 11:47:00 »Idézetet írta: ZyZu date=1365846362\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36107\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Az OnGameModeInit alá írd be:Lehet, hogy a te megoldásod is jó, de nálam úgy volt, hogy az alap FS-eket kiszedtem, és kész. ![]() 3743
Segítségkérés / Help« Dátum: 2013. április 13. - 11:33:24 »
A server.cfg-ben benne vannak a filterscripts sorban az alap scriptek. Vedd ki õket, az egyik lesz a bûnös (nem tudom melyik). A gl_actions meg a gl_realtime biztos nem
![]() 3744
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fun disco map by xD1999(ClimaCool)Bugok javitva!« Dátum: 2013. április 13. - 11:11:16 »
Na, ez már egész jó. De a leírás továbbra is irritáló...
3745
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anti-Nuclear Missile Defense Island (XD) (Elsõ publikált mapom)« Dátum: 2013. április 12. - 20:17:15 »
Képeket mikor raksz?
![]() És 1 tipp: solidfiles.com-ra töltsd fel. ![]() 3746
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fun mapocska discoval Stuntal by xD1999(ClimaCool)« Dátum: 2013. április 12. - 16:16:11 »
Legalább egy képet rakhatnál^^
Jó, hogy mapolsz, de akkor legalább a nyitott témát ne 2x nyitnád meg, szép lenne a téma, és minõségi lenne a mapod... vagy legalább tûrhetõ. 3747
Leírások/Útmutatók / Bitmûveletek, valamint gyakorlati alkalmazás a SA:MP-ban« Dátum: 2013. április 12. - 16:03:53 »
Te jó ég!! Ez nem egy leírás, hanem egy rohadt hosszú kézikönyv
![]() Grat, ment a + ![]() 3748
Leírások/Útmutatók / [Útmutatás] PawnScr Compliezás« Dátum: 2013. április 12. - 15:34:18 »Sziasztok!
Mi is ez a Téma? Ezt a témát azért hoztam létre, hogy ne legyen problémátok a fordításkor, ugyanis elég gyakori probléma, hogy az alap programban nem megfelelõ a Complier elérési útja, és ezt sokan nem tudják beállítani, csak hosszas keresgélés után. Így talán ez egy hasznos téma lehet számukra. Mi is ez a Program? Ha MySQL-os GM-et használtok, és csupa error van egy Pawno-val complizett módnál, az azért van, mert rossz programot használtok, ugyanis a Pawno nem képes a MySQL-os GM-ek fordítására. Ez a program tehát olyan, mint a Pawno, egy nagyon fontos különbséggel: képes a MySQL-os módok fordítására AMX-be. Valójában nem csak a pawn nyelvet tudja fordítani, hanem még több tíz félét. Akkor lássunk is neki Géptõl függõ, hogy pontosan hol van az alap pawnocc.exe nevezetû program. Az én PawnScr-emnél fordításkor az E:\\Program Files\\SAMP\\pawno mappában keresi a Complier-t a program. Egy alapból letöltött programnál sem nyilván pont a te pawno mappád lesz megadva a program számára, hanem pl. ilyesmi, mint nálam. De ha például nálad a C:\\Program Files\\SAMP Servers\\MyRPG\\pawno mappában van a Complier, akkor máris azonnal hiba lesz a fordításkor. És akkor most jöjjön a megoldás, avagy az elérési út beállítása. 1. Nyissuk meg a PawnSrc mappa beli SciTE.exe-t. 2. A fenti menüsorból válasszuk ki az Options menüt. 3. Görgessünk le a legaljára, ahol a a .pwn fájlok beállításait találjuk. 4. Valószínûleg a legutolsó lesz, \"Open pwn.properties\" néven. Ez annyit tesz, hogy a pwn beállításainak megnyitás, azaz a pwn.properties fájl megnyitása. Kattintsunk rá. 5. A benne található (esetünkben) pawnodir=E:\\Program Files\\SAMP\\pawno sort írjuk át a példánkra: C:\\Program Files\\SAMP Servers\\MyRPG\\pawno, vagy arra, ahol neked van a pawno mappád. 6. Mentsük el, és már készen is vagyunk. 7. Nyissuk meg a módunkat, szintén a SciTE.exe-vel (File -> Open). 8. Most már sikeresen Complizhatjuk azt, feltéve, ha a maga a mód hibátlan. Ha valami baj van vele, a megszokott módon ki fogja azt írni, a megfelelõ hibaüzenettel. Fontos: az F7 billentyûvel fordítsuk le azt! Az .amx fájlt megszokott módon, a .pwn fájl mellett találjátok. Letöltés Itt van az én PawnSrc mappám. Remélem hasznos volt, és most már megy a kezdõ MySQL-os módot használó embereknek a fordítás amx-be.
3749
Készülõ munkák / [FS]Alap Admin Rendszer« Dátum: 2013. április 12. - 14:33:34 »Sziasztok!
Készülõben van egy Admin Rendszer, amelynek az alapjával gyorsan végeztem. Úgy gondoltam, készítek egy teljes Admin rendszert, melybõl csupán a mentéssel, és egy alap paranccsal végeztem. Kezdõknek jól jöhet, ha kell egy példa esetleg a fájlba mentéssel kapcsolatban - avagy a dini, és a PlayerInfo használatáról. Ebbõl bárki ki tud indulni, és nem csak Admin rendszert tud belõle gyártani, ezért úgy gondoltam, publikálom. Egy alap parancsot tartalmaz. Kezdõknek: hozd létre a scriptfiles mappán belül az Adminok mappát, hogy sikeresen elmentõdjenek a szintek! /* Nem tudom, mikorra lesz kész, mert közben leginkább a módom elkészítésével foglalatoskodom, amelybe viszont valószínûleg ezt az admin rendszert fogom bele tenni. Akár tanácsokat és észrevételeket is várok!
3750
Segítségkérés / Adminadás« Dátum: 2013. április 12. - 14:11:44 »
Esetleg nincs bent 2x az OnPlayerCommandText?
|