Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 261
3736
Leírások/Útmutatók / [Útmutatás] PawnScr Compliezás
« Dátum: 2013. április 14. - 10:32:26 »
Idézetet írta: DrAkE date=1365883525\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36079\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Honnan tudom, hogy nem vagy fél profi? Onnan hogy kérdezték, hogy kell kivenni a \"sárga\" nyilakat (bejáratot) a játékból, és te írtad hogy szegény gyermeke vegyen ki minden FS-t, majd ZyZu leírta a tökéletes funkciót, és te pedig annyit írtál, hogy az a megoldás is jó, de az csak félkész.
 
Mert az én módomnál is volt ilyen, és csak akkor tûntek el a nyilak, ha az alap fs-eket is kivettem. Tapasztalatból mondtam.
 

Illetve mi a hülyeség?
\"Ha MySQL-os GM-et használtok, és csupa error van egy Pawno-val complizett módnál, az azért van, mert rossz programot használtok\"
Ez már alapból az, hiszen hogy ha valami hibás, vagy csak figyelmeztet, még nem biztos, hogy a programmal van a gond. Illetve, ha a PAWN, vagy más egyéb átfordító programnál rosszul van beállítva az elérési út az átfordító programhoz, akkor azt átfordításnál úgy is jelzi, illetve hogy nem tudta azt megnyitni fordításhoz.
 
[/quote]
Tehát ezt fogalmaztam meg rosszul. Ha pawno.exe-vel complizzák a MySQL-os módot, csupa error lesz, pedig a mód tökéletes. És akkor ez azért van, mert rossz programot használnak. Utána pedig a PawnSrc-nél az elérési utat kell beállítani, errõl szól a téma, mint ahogyan azt már ezerszer leírtam.
Edit: így belegondolva nem fogalmaztam meg rosszul, ugyanis ott van, hogy a Pawno-val nem lehet complizni a MySQL-os módot, és error lesz, egy hibátlan módnál is, ha Pawno-t használnak (nem pedig PawnSrc-t).

3737
Leírások/Útmutatók / [Útmutatás] PawnScr Compliezás
« Dátum: 2013. április 13. - 20:51:13 »
Úgy tûnik, hogy DrAkE és Gentleman teljesen félreértették a témát.
Itt most nem a MySQL kapcsolatról, vagy a pawn nylevi errorokról van szó, hanem arról, hogy a program nem találja az alapból megadott elérési úton megtalálni a pawnocc.exe-t, és hogy hol lehet megadni a helyes elérési utat. Ez egy alap beállítás a program használatához, és ezen sok kezdõ fent tud akadni.
 
Idézetet írta: DrAkE date=1365866153\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36079\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Konkrétan ennek a leírásnak (már ha annak lehet mondani), semmi értelme. Attól hogy valami hibás egy MySQL szerverre alapuló játékmódban még nem hinném, hogy a fordítóban kell keresni a hibát. Ennyi erõvel a Notepad++ se lenne képes átfordítani a \"MySQL-os módok\"-at. Olyan tudatlan vagy, hogy az már fáj.
 
Ez tehát a 100%-os félreértés. Mit fogalmaztam meg rosszul, hogy nem volt érthetõ? Vagy csak nem olvastad végig?
 

U.I.: Kommentjeid alapján ha te fél profi vagy akkor én hercegnõ.
 
[/quote]
Ez az útmutatás nem a MySQL-ról szól, tehát miért ne lehetnék benne félprofi? És ha valaki egyetlen egy dolgot írt le az adatbázis kezelésrõl, attól még az az ember miért ne lehetne profi? És még sorolhatnám a példákat.
 

Én nekem is MYSQL-t használ a módom és még warning sincs benne.
Ehhez is csak annyit, hogy - talán DrAkE hozzászólásának hatására -, de félreértetted a témát.
 
[/quote]
 

Az tényleg h*lyeség, hogy ha mysql-es a mód, csak ezzel lehet lefordítani. Viszont a leírás maradhat, kezdõknek hasznos lehet, akik most foglalkoznak PawnSrc-el elõször.
 
[/quote]
Igen, lehet mással is, de általában ezzel szoktál.
Szerintem is maradhat, és pont kezdõknek készítettem, ugyanis akik kezdõk ezen program használatában, azoknál még nincs beállítva a számukra megfelelõ elérési út, ezért õk aztán guglizhatnak ezerrel a megoldás után.
 

Akkor még jobb lenne, ha kiegészíteni a program használatával. ( letöltés, telepítés, beállítás, használat)
 
[/quote]
Mivel én kifejezetten erre a problémára szerettem volna a fórumozóknak a megoldást leírni, ezért nem hiszem, hogy bõvíteném a témát. Egyébként gyorsan sorra veszem a tippjeidet:
Letöltés - raktam ki letöltést.
Telepítés - errõl nem írok, de leírtam annyit, hogy elindítják a megfelelõ exe-t, és ennyi. Amit feltöltöttem a fórumozók számára, azt nem kell telepítgetni, ahogyan a pawno.exe-t sem.
Beállítás - körülbelül errõl szól ez a téma, az egyetlen egy dologról, amit szerintem be kell mindenképpen állítani a program használatához. Persze még számtalan lehetséges beállítási opció van, de én azokkal nem nagyon foglalkozom.
Használat - azt is röviden leírtam; megnyitás, fordítás, de F7-el. :P

3738
Segítségkérés / Map crash okok(túl sok object egy helyen...)
« Dátum: 2013. április 13. - 15:46:09 »
OFF: Ezt nem feltétlenül ide kellett volna nyitnod.
ON: Függ pl. a plugintól. A legfrissebb verzió már végtelen sok object betöltésére képes, nem csak pár 10k-ra.
Lassú a betöltés, ha
- Sok object van egy helyen,
még lassabb, ha
- Sok ugyanolyan object van egy helyen.
Egyes világító/füstölõ objectek laggot okozhatnak.

3739
Segítségkérés / Obiect Betöltõ
« Dátum: 2013. április 13. - 15:42:19 »
OFF: Az object betöltõnek semmi értelme sincs, hiszen ha valahol máshol van az object, nem ott, ahol spawnol a játékos, ugyanúgy késõbb tölt be az object a játékos számára... Annyit csinál, hogy befagyaszt, de ugyanúgy látja a player, hogy az az object a semmibõl, egyre jobban látszódva ott terem a közelében. Tehát nem tudom minek az. Ha lassan töltenek be az objectjeid, használj frisebb plugint, vagy ne tegyél egy helyre sok, fõleg ne ugyanolyan objectet.
ON: esetleg nem raktad be FS-ek közé? xD Módba építve értelmesebb, és akkor nem ütköznek a dolgok, pl. lehet, hogy valami az FS-bõl benne van a módodban is.

3740
Segítségkérés / Szerver idõ lekérdezés
« Dátum: 2013. április 13. - 15:22:16 »
Ha esetleg pl. a gl_realtime-ból valahogy kihoznád, hogy 15:00-kor kiírja azt az egy mondatot?

3741
Segítségkérés / Help
« Dátum: 2013. április 13. - 12:09:12 »
ZyZu megoldása csak félsiker. De te tudod ;)
 
Idézetet írta: Dfoglalo date=1365845604\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36107\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A server.cfg-ben benne vannak a filterscripts sorban az alap scriptek. Vedd ki õket, az egyik lesz a bûnös (nem tudom melyik). A gl_actions meg a gl_realtime biztos nem :D
 

3742
Segítségkérés / Help
« Dátum: 2013. április 13. - 11:47:00 »
Idézetet írta: ZyZu date=1365846362\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36107\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az OnGameModeInit alá írd be:
 
DisableInteriorEnterExits( );

 

Lehet, hogy a te megoldásod is jó, de nálam úgy volt, hogy az alap FS-eket kiszedtem, és kész. :P

3743
Segítségkérés / Help
« Dátum: 2013. április 13. - 11:33:24 »
A server.cfg-ben benne vannak a filterscripts sorban az alap scriptek. Vedd ki õket, az egyik lesz a bûnös (nem tudom melyik). A gl_actions meg a gl_realtime biztos nem :D

3744
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fun disco map by xD1999(ClimaCool)Bugok javitva!
« Dátum: 2013. április 13. - 11:11:16 »
Na, ez már egész jó. De a leírás továbbra is irritáló...

3745
Képeket mikor raksz? :D
És 1 tipp: solidfiles.com-ra töltsd fel. ;)

3746
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fun mapocska discoval Stuntal by xD1999(ClimaCool)
« Dátum: 2013. április 12. - 16:16:11 »
Legalább egy képet rakhatnál^^
Jó, hogy mapolsz, de akkor legalább a nyitott témát ne 2x nyitnád meg, szép lenne a téma, és minõségi lenne a mapod... vagy legalább tûrhetõ.

3747
Te jó ég!! Ez nem egy leírás, hanem egy rohadt hosszú kézikönyv :o És még hasznos is.
Grat, ment a + :)

3748
Leírások/Útmutatók / [Útmutatás] PawnScr Compliezás
« Dátum: 2013. április 12. - 15:34:18 »
Sziasztok!
 
Mi is ez a Téma?
Ezt a témát azért hoztam létre, hogy ne legyen problémátok a fordításkor, ugyanis elég gyakori probléma, hogy az alap programban nem megfelelõ a Complier elérési útja, és ezt sokan nem tudják beállítani, csak hosszas keresgélés után. Így talán ez egy hasznos téma lehet számukra.
Mi is ez a Program?
Ha MySQL-os GM-et használtok, és csupa error van egy Pawno-val complizett módnál, az azért van, mert rossz programot használtok, ugyanis a Pawno nem képes a MySQL-os GM-ek fordítására.  Ez a program tehát olyan, mint a Pawno, egy nagyon fontos különbséggel: képes a MySQL-os módok fordítására AMX-be. Valójában nem csak a pawn nyelvet tudja fordítani, hanem még több tíz félét.
Akkor lássunk is neki
Géptõl függõ, hogy pontosan hol van az alap pawnocc.exe nevezetû program. Az én PawnScr-emnél fordításkor az E:\\Program Files\\SAMP\\pawno mappában keresi a Complier-t a program. Egy alapból letöltött programnál sem nyilván pont a te pawno mappád lesz megadva a program számára, hanem pl. ilyesmi, mint nálam. De ha például nálad a C:\\Program Files\\SAMP Servers\\MyRPG\\pawno mappában van a Complier, akkor máris azonnal hiba lesz a fordításkor. És akkor most jöjjön a megoldás, avagy az elérési út beállítása.
1. Nyissuk meg a PawnSrc mappa beli SciTE.exe-t.
2. A fenti menüsorból válasszuk ki az Options menüt.
3. Görgessünk le a legaljára, ahol a a .pwn fájlok beállításait találjuk.
4. Valószínûleg a legutolsó lesz, \"Open pwn.properties\" néven. Ez annyit tesz, hogy a pwn beállításainak megnyitás, azaz a pwn.properties fájl megnyitása. Kattintsunk rá.
5. A benne található (esetünkben) pawnodir=E:\\Program Files\\SAMP\\pawno sort írjuk át a példánkra: C:\\Program Files\\SAMP Servers\\MyRPG\\pawno, vagy arra, ahol neked van a pawno mappád.
6. Mentsük el, és már készen is vagyunk.
7. Nyissuk meg a módunkat, szintén a SciTE.exe-vel (File -> Open).
8. Most már sikeresen Complizhatjuk azt, feltéve, ha a maga a mód hibátlan. Ha valami baj van vele, a megszokott módon ki fogja azt írni, a megfelelõ hibaüzenettel. Fontos: az F7 billentyûvel fordítsuk le azt! Az .amx fájlt megszokott módon, a .pwn fájl mellett találjátok.
Letöltés
Itt van az én PawnSrc mappám.
 
Remélem hasznos volt, és most már megy a kezdõ MySQL-os módot használó embereknek a fordítás amx-be.

3749
Készülõ munkák / [FS]Alap Admin Rendszer
« Dátum: 2013. április 12. - 14:33:34 »
Sziasztok!
 
Készülõben van egy Admin Rendszer, amelynek az alapjával gyorsan végeztem. Úgy gondoltam, készítek egy teljes Admin rendszert, melybõl csupán a mentéssel, és egy alap paranccsal végeztem. Kezdõknek jól jöhet, ha kell egy példa esetleg a fájlba mentéssel kapcsolatban - avagy a dini, és a PlayerInfo használatáról. Ebbõl bárki ki tud indulni, és nem csak Admin rendszert tud belõle gyártani, ezért úgy gondoltam, publikálom. Egy alap parancsot tartalmaz.
Kezdõknek: hozd létre a scriptfiles mappán belül az Adminok mappát, hogy sikeresen elmentõdjenek a szintek!
 
/*
Alap Admin Rendszer by Dfoglalo
Adminsegéd      LvL 1
Admin         LvL 2
Fõadmin         LvL 3
Tulajdonos      LvL 4
Szkripter      LvL 5
Az alap parancs, a /acmds (vagy /ahelp vagy /ah) alapján meg tudod írni a többi parancsot.
Ebben a rendszerben autómatikusan betöltõdik, és mentõdik az Admin szint.
Az adott játékos szintje a pAdmin tárolóban tárolódik.
Az if(pInfo[playerid][pAdmin] == 0)-val határozhatod meg, hogy az adott parancs, hányas szintû adminra vonatkozzon.
Példák
>= 3-nál a 3-as, 4-es, és 5-ös adminok használhatják a parancsot.
== 1-nél csak az 1-es Admin használhatja a parancsot.
== 5-nál csak az 5-ös Admin használhatja a parancsot.
== 0-nál csak a 0-ás, azaz sima Játékos használhatja a parancsot.
if(pInfo[playerid][pAdmin] == 1 || pInfo[playerid][pAdmin] == 5) - Csak 1-es, és 5-ös Admin használhatja a parancsot.
 
*/
 
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <Dini>
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00FF
enum pInformacio
{
pAdmin,
}
new pInfo[MAX_PLAYERS][pInformacio];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Betolt[128];
new Ment[128];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Adminok/%s.ini\",nev);
    if(!dini_Exists(Betolt))
{
    dini_Create(Betolt);
    dini_Set(Betolt, \"Admin\", \"0\");
    dini_IntSet(Betolt, \"Admin\", pInfo[playerid][pAdmin]);
    }
    else
{
pInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(Betolt,\"Admin\");
    }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(Ment, sizeof(Ment), \"Adminok/%s.ini\",nev);
    if(!dini_Exists(Ment)){}
    else
{
dini_IntSet(Ment, \"Admin\", pInfo[playerid][pAdmin]);
    }
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/acmds\") || !strcmp(cmdtext, \"/ahelp\") || !strcmp(cmdtext, \"/ah\"))
{
        if(pInfo[playerid][pAdmin] == 0)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ezt a parancsot csak Adminok használhatják!\");
        }
        if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 1)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Adminsegéd Parancsok: NINCS\");
        }
        if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 2)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Admin Parancsok: NINCS\");
        }
        if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 3)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Fõadmin Parancsok: NINCS\");
        }
        if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 4)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Tulajdonos Parancsok: NINCS)\");
        }
        if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 5)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Szkripter Parancsok: NINCS\");
        }
return 1;
}
return 1;
}

 
Nem tudom, mikorra lesz kész, mert közben leginkább a módom elkészítésével foglalatoskodom, amelybe viszont valószínûleg ezt az admin rendszert fogom bele tenni.
 
Akár tanácsokat és észrevételeket is várok!

3750
Segítségkérés / Adminadás
« Dátum: 2013. április 12. - 14:11:44 »
Esetleg nincs bent 2x az OnPlayerCommandText?

Oldalak: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal