Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZeRo

Oldalak: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 306
3721
DD Private / Noxion
« Dátum: 2010. augusztus 25. - 20:06:52 »
Nrgpacker2dropbump2prec( fura szög kicsit ): http://img442.imageshack.us/img442/4558/nrgpacker2dropbump2prec.png


Pizzaboydropbump2prec( nehezebb ezis mint amilyennek látszik ): http://img843.imageshack.us/img843/8622/pizzaboydropbump2prec.png


Nrgverticalbump2prec( nem tûnhet nehéznek de az ): http://img834.imageshack.us/img834/4839/nrgverticalbump2prec.png


Van mégegy amit landoltam, de az akkora mák volt hogy szakadtam saját magamon, lehet beadom majd a videóba. :D

3722
DD Private / ZEROFADEDRAVEN
« Dátum: 2010. augusztus 25. - 19:47:58 »
Idézetet írta: TrYp date=1282757373\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2708\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Zéró, a banner megfelel?  :shy:
 
:heart:

3723
Ezzel tulajdonképpen nincs is semmi baj, mivel mindenhova odaírta, hogy mit csinál vele, és hogy miért van ott. Az olyanokkal szokott gond lenni, amiben csak annyi van, hogy \"ezt másold ez alá...\", de mondom, ez rendben van.

3724
DD Private / Noxion
« Dátum: 2010. augusztus 25. - 12:46:34 »
Beírva, akkor csinálj egy szavazást az editorról( mert te vagy a témaindító :D ). Ja és DL se nagyon kell szerintem, mindenki próbálja meg a legjobbat kihozni magából( és ehhez van amikor több idõ kell ).

3725
DD Private / Noxion
« Dátum: 2010. augusztus 25. - 12:19:22 »
Akkor fõposzt módosítva, ezekre a dolgokra kéne szavazni / eldönteni õket.

3726
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Idõzítõ | Timer
« Dátum: 2010. augusztus 25. - 10:54:47 »
Örülök, ha segített. :angel:

3727
DD Private / Noxion
« Dátum: 2010. augusztus 25. - 10:48:29 »
Szerintem igen, abba Donovan meg Volum3 is tud landolni stuntokat. És most inkább töltsünk több idõt a stuntolással, de ne legyenek se old, se lame stuntok, hozzunk össze egy \"komolyabb\" videót( ha egyetértetek velem :D ).

3728
Segítségkérés / Chat
« Dátum: 2010. augusztus 24. - 21:30:47 »
Idézetet írta: Filippo_Salieri date=1282676663\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2975\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

 //----------------------------------[ooc]-----------------------------------------------
if(strcmp(cmd, \"/ooc\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/o\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You havent logged in yet !\");
            return 1;
        }
   if ((noooc) && PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"   The OOC channel has been disabled by an Admin !\");
      return 1;
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pMuted] == 1)
   {
      SendClientMessage(playerid, TEAM_CYAN_COLOR, \"   You can\'t speak, you have been silenced !\");
      return 1;
   }
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
      idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"USAGE: (/o)oc [ooc chat]\");
      return 1;
   }
   format(string, sizeof(string), \"(( %s: %s ))\", sendername, result);
   OOCOff(COLOR_OOC,string);
   printf(\"%s\", string);
}
return 1;
}

 
 
 //----------------------------------[Emote]-----------------------------------------------
if(strcmp(cmd, \"/me\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You havent logged in yet !\");
            return 1;
        }
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
      idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"USAGE: /me [action]\");
      return 1;
   }
   format(string, sizeof(string), \"* %s %s\", sendername, result);
   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   printf(\"%s\", string);
}
return 1;
}

 
Rem jó, a gf bõl vágtam:D
 
Legközelebb olvasd el figyelmesebben, hogy mit is kérnek.


Nem teszteltem.
 

public OnPlayerText( playerid, text[  ] ) {
    for( new x = 0; x < MAX_PLAYERS; ++x ) {
        if( !IsPlayerConnected( x ) || IsPlayerNPC( x ) ) continue;
        static Float: playerPos[ 3 ];
        GetPlayerPos( playerid, playerPos[ 0 ], playerPos[ 1 ], playerPos[ 2 ] );
        if( !IsPlayerInRangeOfPoint( x, 20.0, playerPos[ 0 ], playerPos[ 1 ], playerPos[ 2 ] ) ) continue;
        SendPlayerMessageToPlayer( x, playerid, text );
}
return 0;
}

3729
Stunt / Stunt Chat
« Dátum: 2010. augusztus 24. - 21:04:18 »
Boostolj vele és meglátod. :D

3730
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Idõzítõ | Timer
« Dátum: 2010. augusztus 24. - 18:52:58 »
Idézetet írta: Draven date=1282667766\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2970\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép leírás barátom.  :)
 
Kösz. :angel:

3731
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Idõzítõ | Timer
« Dátum: 2010. augusztus 24. - 17:29:12 »
Köszönöm a dicséreteket.

3732
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Idõzítõ | Timer
« Dátum: 2010. augusztus 24. - 13:06:34 »
Idõzítõk
 
Mik azok az idõzítõk?
Az idõzítõk( avagy timer-ek ) olyan egységei a programnak, amiknek segítségével lehetõségünk van függvényeket meghívni tetszõleges idõ múlva, vagy ezeket ismételni opcionális idõközönként. Kezelésük nagyon egyszerû, és ugyanakkor nagyon fontos részei a kódunknak, biztosra veszem, hogy mindenki hasznlálja is õket. Nézzük meg õket részletesebben.
Mûködése
Az idõzítõk kezelésére 3 függvény áll a rendelkezésünkre, ami bõven elegendõ a feladataink ütemezéséhez. Most mindegyiken végigmegyünk részletesen.
A \'SetTimer\' függvény
A SetTimer függvény segítségével indíthatunk el idõzítõket.
Paraméterei:
 

  •      


  • funcname[  ]: Sztring típusú paraméter, a meghívni kívánt függvény nevét kell megadnunk.
         


  • interval: Integer( egész szám ) típusú paraméter, a meghívás és a lefutás közti idõt jelöli milimásodpercben(!).
         


  • repeating: Ugyan integer típusú paraméter ez is, de csak két érték a fontos; Ha 0( false ), akkor nem ismétlõdik, ha 1( true ), akkor ismétlõdni fog( amíg le nem állítjuk ).


Nézzünk pár példát! Elsõnek csinálunk egy idõzítõt, ami 5 másodpercenként ír egy x betût a konzolba.
 

#include < a_samp >
//Prototípus létrehozása
public myFunc(  );
public OnFilterScriptInit(  ) {
//Idõzítõ inicializálása
SetTimer( \"myFunc\", 5000, true );
return 1;
}
//A \'myFunc\' nevû függvény kiír egy x-et a konzolba( minden lefutásnál )
public myFunc(  ) { print( \"x\" ); }

 
Ez a kis kód szépen elírogat magának a végtelenségig. De mi van akkor, ha nekünk ismétlõdõ timer-re van szükségünk, de nem akarjuk a végteleségig futtatni, csak mondjuk 10-szer? Fel kell címkéznünk az idõzítõnket:
 

#include < a_samp >
//Változó létrehozása az idõzítõnknek, és a számlálónak
new myTimer;
new myCounter;
//Prototípus létrehozása
public myFunc(  );
public OnFilterScriptInit(  ) {
//Idõzítõ inicializálása + felcímkézése
myTimer = SetTimer( \"myFunc\", 5000, true );
return 1;
}
//A \'myFunc\' nevû függvény kiír egy x-et a konzolba( minden lefutásnál ), és növeli a \'myCounter\' értékét
public myFunc(  ) {
//Ha már 5-ször lefutott az eljárásunk, akkor leállítjuk az idõzítõnket
if( myCounter == 5 ) return KillTimer( myTimer );
//Ellenkezõ esetben folytatjuk a mûveletünket
print( \"x\" );
++myCounter;
return 1;
}

 
A \'KillTimer\' függvény
Az elõzõ példában már szerepelt a KillTimer függvény, a szerepe az idõzítõ leállítása. Nyilván ebbõl világossá válik számunkra, hogy ezt csak ismétlõdõ idõzítõknél használjuk.
Paramétere:
 

  • timerid: Integer típusú paraméter, a leállítani kívánt idõzítõnk azonosítóját kell megadni.

Nem írok erre külön példát, nézd át az elõzõt mégegyszer, és gondold végig a folyamatot!
A \'SetTimerEx\' függvény
A SetTimerEx függvény szerepe ugyanaz, mint a SetTimer-é; Meghív egy eljárást. De itt rendelkezésünkre áll még egy paraméter, amivel tetszõleges értékeket( integer, float, sztring, ... ) adhatunk át a meghívott függvénynek.
Paraméterei:
 

  •      


  • funcname[  ]: Sztring típusú paraméter, a meghívni kívánt függvény nevét kell megadnunk.
         


  • interval: Integer( egész szám ) típusú paraméter, a meghívás és a lefutás közti idõt jelöli milimásodpercben(!).
         


  • repeating: Ugyan integer típusú paraméter ez is, de csak két érték a fontos; Ha 0( false ), akkor nem ismétlõdik, ha 1( true ), akkor ismétlõdni fog( amíg le nem állítjuk ).
         


  • format[  ]: Sztring típusú paraméter, az átadni kívánt adat típusának megfelelõ betûjelet kell megadnunk( lentebb ).
         


  • {Float,_}:...: Az elõzõ paraméterhez kapcsolódik, az átadni kívánt adatot kell megadni.


Nézzünk erre egy konkrét példát! Amikor egy játékos beér egy checkpoint-ba, akkor 3 másodperc múlva kap egy üzenetet( csak õ! ):
 

#include < a_samp >
#define COLOR_GREEN 0x00FF00AA
public OnPlayerEnterCheckpoint( playerid ) {
//Meghívjuk a \'checkpointMessage\' függvényt a játékos azonosítójával paraméterként( azaz CSAK NEKI küld üzenetet )
SetTimerEx( \"checkpointMessage\", 3000, false, \"i\", playerid );
return 1;
}
public checkpointMessage( id );
public checkpointMessage( id ) {
SendClientMessage( id, COLOR_GREEN, \"Gratulálok, hogy megértetted az idõzítõk mûködését!\" );
}

 
És végül, ahogy ígértem, a karakterek, amiket a SetTimerEx függvénynél használhatunk:
 

  • i,d: Integer/decimális, azaz egész típusú szám( PL: 1342453326945 )


  • f: Float( lebegõpontos ), azaz tört típusú szám( PL: 3.14 )


  • s: Sztring, azaz karakterlánc( PL: \"kutya\" )


  • a: Array, azaz tömb, aminek a következõ paramétere egész típusú kell legyen, ami a tömb méretét jelöli


  • b: Boolean, azaz logikai érték( 0/1 | true/false )




Ennyi lenne ez a leírás, ha valami kérdés van, tedd fel itt a témában, és igyekszem rá válaszolni.

3733
Idézetet írta: M4tr1X date=1282589352\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2912\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Semmi.
 
De van, ebben a konkrét példában( for ciklus ) ugyan nincs, de a prefixes alak használatánál a léptetés mûvelet feldolgozása elõtt lejátszódik, így a változó már az új értékkel vesz részt a folyamatban.
 

new x, y = 5;
x = ++y;
//Az x, és az y értéke is 6 lesz

 



new x, y = 5;
x = y++;
//Az x értéke 5, az y értéke 6 lesz

3734
DD Private / C\'mon
« Dátum: 2010. augusztus 23. - 20:46:58 »
Idézetet írta: TrYp date=1282584358\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2952\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Videó címe: FOS (Fucking Old Stunts)
Szerintem poénos  ;D
 
Lol :amazed:
Még valaki, és akkor meglehet csinálni. :D

3735
DD Private / C\'mon
« Dátum: 2010. augusztus 23. - 18:00:42 »
Én abban is bennevagyok, de egyszerre csak egyet. :D Akkor te beszállsz ebbe?

Oldalak: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 306
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal