Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 361
Segítségkérés / Célzó eltünetése« Dátum: 2011. március 17. - 20:01:44 »
Csá, egy kérdés:
van olyan függvény amivel ellehet tüntetni a játékosnak a célzókeresztet? (Arra gondolok amikor jobb klikkel célzol.) Köszönöm! 362
Hangszerek és előadók / R.I.P Nate Dogg« Dátum: 2011. március 17. - 19:42:13 »
Mindig akkor halnak meg a nagy Rapperek, amikor a csúcs felé tartanak, vagy azon vannak.
363
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Szöveg kiíratása a játékos feje fölé« Dátum: 2011. március 17. - 19:36:27 »
Nálam kicsit rossz:
A változó nevét így nem fogadta el: 3DTextIdentifiers vagyis a 3-ast, csak így: DTextIdentifiers És így jó. Nem tudom ti hogy vagytok vele de nekem nem fogadta el. (De végül is lényegtelen.) E: Y2K, ezt te is látod vagy csak a másik playerek? Idézetet írta: Y2K date=1300386628\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6849\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Köszönöm... Igazából ezeket még akkor írtam, amikor nem is éltetek, azóta keringnek a hypertérben.OFF: Igaz Augusztus 4. után születtem pár nappal :amazed: 364
Hangszerek és előadók / R.I.P Nate Dogg« Dátum: 2011. március 17. - 19:28:27 »\" post=\"122372\" timestamp=\"1300386406\"] 365
Hangszerek és előadók / R.I.P Nate Dogg« Dátum: 2011. március 17. - 19:22:06 »Idézetet írta: Stricica date=1300385881\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6921\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Báze, részvét neki és nyugodjon békébenNem hozták még nyilvánosságra, de biztos tudják. 366
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Szöveg kiíratása a játékos feje fölé« Dátum: 2011. március 17. - 19:16:13 »
Kösz ez nekem is jól jött, grat!
367
Hangszerek és előadók / R.I.P Nate Dogg« Dátum: 2011. március 17. - 19:05:24 »Meghalt Nate Dogg amerikai Rapper, nyugodjon békében! :\'( http://www.parameter.sk/rovat/bulvar/2011/03/16/meghalt-nate-dogg-amerikai-rapper http://www.youtube.com/watch?v=ZwUyT1rDiPE&feature=related 368
Hangszerek és előadók / Ki a Kedvenc Rapperetek?« Dátum: 2011. március 17. - 18:58:03 »Idézetet írta: Darius Stone date=1300382338\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4352\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A kedvencem Ice Cube és 50 cent (régi idõk legnagyobb rappere szerintem)..Õ is oda tartozik, de szerintem Tupac és Eazy e, nagyobb szerepet játszott a Rap terjedésébe. http://www.youtube.com/watch?v=btH4e0-WQAo http://www.youtube.com/watch?v=F99--5_hjIo http://www.youtube.com/watch?v=N4HjsZqOaQ0 50 cent meg a mostani nagy Rapperek közé tartozik. 369
Segítségkérés / mappert keresek« Dátum: 2011. március 16. - 23:27:40 »
Nekem is annyi mapom van mint a nyûg...
Még amikor kezdtem a sampot, akkor naponta csináltam 3-4-et, a régi Big Hungaryra, régi szép idõk. :shy: (samp 0.2x) Drift, Fun, Stunt, Dm, Gang war map, mi kell még? 370
SA-MP: Szerverfejlesztés / c\'sMindentbele« Dátum: 2011. március 16. - 23:23:50 »
Hát ez eléggé alap, csinálhatnál kicsit komolyabbat is, de ha kezdõ vagy akkor meg grat!
371
Archívum / San Andreas MMORPG« Dátum: 2011. március 16. - 22:55:17 »
Tudtok valamit tenni a copy ellen? ... Akkor? \
Idézetet írta: UFRMatrix date=1300309336\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6871\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nagyon régen volt egy ilyen szerver. Azon hihetetlen sokat játszottam. Nagyon jó volt. Ha sikerülne ezt is úgy megcsinálnátok vissza hoznátok a régi SAMPot nekem. ::|Elmondod milyen volt? 372
Beszélgetés / és még én vok a hülye« Dátum: 2011. március 16. - 19:40:53 »
verzió 0.2 :
Feljött egy GangSteR] nevû ember, akire azt hittem hogy GangSteR] a haverom, mert ugyan úgy írta a nevét, és adtam neki admint mert õ is szokott mindig a szerverén, veszekedett egy mátrix nevû emberrel ha jól emlékszem meg egy másik emberrel is, és kickelte valaki õket valószínûleg az \"áll\" GangSteR], és le is ment egybõl. Az \"igazi\" GangSteR]nek, a haveromnak írok hogy mért kickelte õket, nem haragudok, csak kíváncsi voltam rá hogy õ volt az és mért? Õ tagadott mindent és késõbb kiderült hogy teljesen jogosan tette, szóval nem tudta mirõl van szó, és gondolom felhergeltem a vádaskodásommal, és aztán szólt hogy [L4D]_GangSteR], néven volt csak fent eddig, és hogy erre emlékezhettem volna, (hát bocs hogy nem vagyok egy adatbank), de az igaz hogy tévesen vádaskodtam és vissza vonom amiket utána mondtam és Bocs. 373
Leírások/Útmutatók / [Tutorial] Random spawn« Dátum: 2011. március 16. - 19:29:11 »
Ez vicces helyzet, pedig megesküdtem rá hogy Random Spawn tutorialt még nem raktak fel. (Csak véletlenszerû spawn néven )
Nem tudtam hogy van, amúgy nincs mit. 374
Leírások/Útmutatók / [Tutorial] Random spawn« Dátum: 2011. március 16. - 19:22:36 »Random Spawn tutorial
by ALIEN
Elõszó: Üdv, most leírom saját tudásom és tapasztalatom szerint azt hogy hogy kell Random Spawn-ot vagyis véletlenszerû le spawnolást készíteni. Magyarázat: random: véletlen szerû dolog. spawn: az amikor skin választás után letesz a játék valahol, vagyis lespawnolsz. Random spawn: véletlen szerû lespawnolás 1. Lépés (alap) Mentsd el azokat a pontokat a szerveren, ahol akarod hogy spawnoljon a játékos. (/save) Nyisd meg a saveposition.txt (általában a GTA:SA mappájában szokott lenni), és ott kell lennie az elmentett pozíciódnak ami jó esetben így néz ki: AddPlayerClass(101,722.3772,-1477.2856,5.4688,272.3814,0,0,0,0,0,0); Ebbõl nekünk az x, y, z koordináta kell ami az elsõ argumentum(elsõ tag), után van: 722.3772,-1477.2856,5.4688 Ez az x, y, z koordináta, vesszõvel elválasztva a tagok. 2. Lépés Nyissuk meg game módunkat vagy szkriptünket, és hozzunk létre egy változót amiben tároljuk a pozíciókat, (ezt valahova a mód/szkript elejére) : new Float:RandomSpawn[3][3] = Magyarázat: new Float = változó, tagokat tárolunk benne RandomSpawn = tetszõleges név, (bármi lehet) [3][3] = (ide úgy tudom nem muszáj számokat írni hagyhatjuk [][] így is, de jobb ha írunk), LÁSSUK A JELENTÉSÉT: [3] ez a pozíciók száma, én 3-at használok(ha többet használsz akkor egyértelmûen annyit írsz oda is), a másik [3] pedig az tagok száma az x, y, z tagoknak a számát kell oda írni {2493.1816,-1668.0820,13.3438}, = ezek a pozíciók, beírásuk úgy történik meg hogy a lementett x, y, z koordinátákat egy kapcsos zárójellel kezded, és fejezed be, és egy vesszõt raksz utána, de vigyázz az utolsó után nem kell vesszõ mert felsorolás. példa: {x, y , z}, 3. Lépés Létrehoztuk a változónkat, akkor most használjuk is. Tekerjünk egerünk görgõjével az OnPlayerSpawn -hoz, és állítsuk be hogy a játékosaink, véletlenszerûen spawnoljanak. Hozzunk létre egy új változót: new rand = random(sizeof(RandomSpawn)) Magyarázat: random(sizeof(RandomSpawn)) = egy tömbe tároljuk a RandomSpawn pozícióit Utána jön a SetPlayerPos függvény, amivel beállítjuk hogy a játékos hova spawnoljon. Használata: SetPlayerPos(playerid, x, y, z); Nekünk az x, y, z helyére azokat a koordinátákat kell megadni ami a RandomSpawn-ban van, ezért hoztunk létre változókat: SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]); Magyarázat: [rand] = ez az a változó amiben lehívjuk a RandomSpawn-t mint változót = ez az amivel lehívjuk a RandomSpawn tagjait, vagyis, a megadott pozíciók koordinátáit, itt a 0-ásat vagyis az X koordinátát hívjuk le, [1]-nél a Y koordinátáját, [2]-nél pedig az Z koordinátát hívjuk le. Ezzel meg is volnánk, lássuk a teljes munkát: new Float:RandomSpawn[3][3] = Remélem segítettem valakinek ezzel a bemutatóval! Ha kérdésetek van, vagy valamit rosszul írtam létszíves szóljatok. Köszönöm. Üdv, ALIEN voltam. 375
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magasles+lift script hozzá!« Dátum: 2011. március 16. - 18:09:04 »
Nekem kibaszottul tetszik, grat jó lett!! :amazed:
Van egy másik magasles-m is, abba 2 lift van meg vagy 4 szer magasabb [/quote] |