Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Flash

Oldalak: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 318
3556
SA-MP: Szerverfejlesztés / SpeedBoost! 0.3e
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 23:51:09 »
Érdemes ki/be kapcsolósra írni, de ezt a scriptet biztos te írtad?
Erre vagyok kíváncsi:
 
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid) ,vx*1.5,vy*1.5 ,vz*1.5);

 
És észrevettem, hogy 2x kérdezi le hogy a játékos jármûben ül.
Vagyis:
 
if ((newkeys & KEY_CROUCH) && !(oldkeys & KEY_ANALOG_UP) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) ){
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)

 
helyett így:
 
if ((newkeys & KEY_CROUCH) IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) ){

3557
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK Rendszer! 0.3e[Javitva]Tiltásal!
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 23:47:39 »
A tiltást még bele rakhattad volna, hogy például beírja valaki 20x hogy /afk akkor ne azt írja hogy
 
*%s AFK-ba lepett![/quote]
hanem hogy:
 
Te már AFK-ban vagy!

 
És a params[] nincs felhasználva, ezért felesleges.

3558
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szin váltó! 0.3e[Frissitve]!
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 20:19:09 »
6 mivel a / jel is számít.

3559
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / LV Spawn MAP!
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 01:58:11 »
Nem is lett rossz a map, grat.

3560
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sebességkorlát by Rupert
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 23:54:43 »
Jó script lett, de szerintem nem csak RP-knél alkalmazható! :)

3561
SA-MP: Szerverfejlesztés / HSZ-Like [Bugs Fixed]
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 23:45:01 »
Idézetet írta: Striker date=1345671713\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26665\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép :D
 
OFF: El ne élvezz a szépségétõl. :S
ON: Szerintem a /like parancsba elég, hogy mindenkinek írjon szöveget és kész. Nem kell külön.külön.

3562
SA-MP: Szerverfejlesztés / HSZ-Like [Bugs Fixed]
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 22:33:49 »
Hát ennek nem sok értelmét látom, de a script jó lett.  :-\\

3563
GTA V: Alap információk / GTA V - Újabb 3 kép!
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 21:18:06 »
Gyáá.. :O
Ez simán veri már most a gta4-et, bár az se rossz.
Ebben az a jó hogy san andreas féle lesz a játék, nem úgy mint a gta4.

3564
Készülõ munkák / [Map]RP szeróra
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 16:44:29 »
Idézetet írta: Striker date=1342645728\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22646\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sok sikert!!  :thumbsup:
 

3565
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Playerek a szerveren! 0.3e
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 14:43:57 »
BlackJack\" post=\"330989\" timestamp=\"1345626856\"]
Flash te fogadni merek hogy nem tucc szkriptelni!Mert ha ugy csinalnam akkor meg a playerek szama is a duplajat mutatna!!! ;)
 
[/quote]+
Elöször probáld ki, aztán mondjad hogy nem tudok scriptelni..

3566
SA-MP: Szerverfejlesztés / Playerek a szerveren! 0.3e
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 11:08:42 »
format(newtext, sizeof(newtext), \"%d\", OnlinePlayers, GetMaxPlayers());
helyett ezt:
format(newtext, sizeof(newtext), \"%d/%d\", OnlinePlayers, GetMaxPlayers());
és ez     TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1); nem kell

3567
Szkript kérések / SpeedoMeter
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 00:04:26 »
Régóta megvan nekem, lehet bugos nem tudom..
 
#include <a_samp>
enum td
{
Text:TDSpeedClock[15]
}
new TextDraws[td];
new Text:TextDrawsd[MAX_PLAYERS][4];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"Kolowy licznik predkosci zaladowany\");
TextDraws[TDSpeedClock][0] = TextDrawCreate(496.000000,400.000000,\"~r~20\");
TextDraws[TDSpeedClock][1] = TextDrawCreate(487.000000,388.000000,\"~r~40\");
TextDraws[TDSpeedClock][2] = TextDrawCreate(483.000000,375.000000,\"~r~60\");
TextDraws[TDSpeedClock][3] = TextDrawCreate(488.000000,362.000000,\"~r~80\");
TextDraws[TDSpeedClock][4] = TextDrawCreate(491.000000,349.000000,\"~r~100\");
TextDraws[TDSpeedClock][5] = TextDrawCreate(508.000000,336.500000,\"~r~120\");
TextDraws[TDSpeedClock][6] = TextDrawCreate(536.000000,332.000000,\"~r~140\");
TextDraws[TDSpeedClock][7] = TextDrawCreate(567.000000,337.000000,\"~r~160\");
TextDraws[TDSpeedClock][8] = TextDrawCreate(584.000000,348.000000,\"~r~180\");
TextDraws[TDSpeedClock][9] = TextDrawCreate(595.000000,360.000000,\"~r~200\");
TextDraws[TDSpeedClock][10] = TextDrawCreate(603.000000,374.000000,\"~r~220\");
TextDraws[TDSpeedClock][11] = TextDrawCreate(594.000000,386.000000,\"~r~240\");
TextDraws[TDSpeedClock][14] = TextDrawCreate(585.000000,399.000000,\"~r~260\");
TextDraws[TDSpeedClock][12] = TextDrawCreate(534.000000,396.000000,\"~r~/ \\\\\");
TextDrawLetterSize(TextDraws[TDSpeedClock][12], 1.059999, 2.100000);
TextDraws[TDSpeedClock][13] = TextDrawCreate(548.000000,401.000000,\".\");
TextDrawLetterSize(TextDraws[TDSpeedClock][13], 0.73, -2.60);
TextDrawSetOutline(TextDraws[TDSpeedClock][13], 0);
TextDrawSetShadow(TextDraws[TDSpeedClock][13], 1);
TextDrawSetShadow(TextDraws[TDSpeedClock][14], 0);
for(new i; i < 13; i++)
   TextDrawSetShadow(TextDraws[TDSpeedClock], 0);
 
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"Kolowy licznik predkosci odlaczony\");
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
for(new i; i < 15; i++)
   TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraws[TDSpeedClock]);
for(new i; i < 4; i++)
        TextDrawsd[playerid] = TextDrawCreate(555.0, 402.0, \"~b~.\");
}
else
{
for(new i; i < 4; i++)
    TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDrawsd[playerid]);
for(new i; i < 15; i++)
   TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraws[TDSpeedClock]);
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new
    Float:fPos[3],
    Float:Pos[4][2],
    Float:fSpeed;
   
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), fPos[0], fPos[1], fPos[2]);
fSpeed = floatsqroot(floatpower(fPos[0], 2) + floatpower(fPos[1], 2) +
 floatpower(fPos[2], 2)) * 200;
new Float:alpha = 320 - fSpeed;
for(new i; i < 4; i++)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDrawsd[playerid]);
    TextDrawDestroy(TextDrawsd[playerid]);
        GetDotXY(548, 401, Pos[0], Pos[1], alpha, (i + 1) * 8);
        TextDrawsd[playerid] = TextDrawCreate(Pos[0], Pos[1], \"~b~.\");
           TextDrawLetterSize(TextDrawsd[playerid], 0.73, -2.60);
   TextDrawSetOutline(TextDrawsd[playerid], 0);
   TextDrawSetShadow(TextDrawsd[playerid], 1);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDrawsd[playerid]);
}
}
 
return 1;
}
stock GetDotXY(Float:StartPosX, Float:StartPosY, &Float:NewX, &Float:NewY, Float:alpha, Float:dist)
{
 NewX = StartPosX + (dist * floatsin(alpha, degrees));
 NewY = StartPosY + (dist * floatcos(alpha, degrees));
}

3568
Készülõ munkák / [DM] RyDerBoy vol1 - No road left
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 19:59:33 »
Jó lesz ez tetszik. :)
További sok sikert.

3569
Beszélgetés / Augusztus 20. - A tüzijáték
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 10:58:28 »
Milyen 5 perc? fél órás volt.

3570
Beszélgetés / Augusztus 20. - A tüzijáték
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 00:22:09 »
Ott voltam, csak kicsit hosszú volt, de viszont szép. :)

Oldalak: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 318
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal