Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ChuckNorris

Oldalak: 1 ... 234 235 [236] 237 238 239
3526
Segítségkérés / Modhiba :(
« Dátum: 2010. augusztus 21. - 16:14:23 »
Szerintem,az megoldaná ha nem lenne vonat a modban.
Ha csak akkor írja ha lerakod a vonatokat...

3527
Segítségkérés / [HELP] Gravitáció
« Dátum: 2010. augusztus 21. - 16:11:01 »
Ha az az egész scripted akkor nemcsoda ,hogy nem mûködik.
 
#include <a_samp>
#include <YSF>
public OnFilterScriptInit() return 1;
public OnFilterScriptExit() return 1;
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
     if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,500.0,2653.6182,-2003.9534,13.3828)) SetPlayerGravity(playerid,0.002); else SetPlayerGravity(playerid,0.008);
     return 1;
}

 
Az OnFilterScriptInit() eljárást oda kell írni,az OnFilterScriptExit - ben nem vagyok biztos mert pl. base.pwn-ben sincs de azért odaraktam.

3528
Segítségkérés / Segítség!
« Dátum: 2010. augusztus 21. - 15:32:20 »

- A témanév ne \"segítsetek plsplspls\" legyen, hanem egyértelmûen ami a kérdésre utal.
 
[/quote]
Ha elolvastad volna,tudnád.
Különben szerintem próbáld meg egyszerûen újra letölteni és telepíteni az MTA-t,mert szerintem hibás/hiányzik az egyik fájlod.

3529
Segítségkérés / Sosem hadja abba az animot?:D
« Dátum: 2010. augusztus 21. - 00:25:14 »
Mert nem csináltad azt amit mondtam.Mondom,írd át az ApplyAnimation fügvény utolsó paraméterét.
Tessék,itt a teljes kód:
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/robbant\", true))
{
           if(PlayerInfo[playerid][pBombaElhelyez] == 0)
              {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \" Nincs elhelyezve a bomba! (/elhelyez az ajtó elé)\");
                 return 1;
              }
if (PlayerToPoint(3, playerid,1246.8752,2813.3899,325.0763))
{
           SendRadioMessage(1, COLOR_DBLUE, \"<<<FIGYELEM MINDEN EGYSÉGNEK>>>\");
            SendRadioMessage(1, COLOR_YELLOW2, \"||Bankrablás van készülõben! Berobbantották a széfet!||\");
            SendRadioMessage(2, COLOR_DBLUE, \"<<<FIGYELEM MINDEN EGYSÉGNEK>>>\");
            SendRadioMessage(2, COLOR_YELLOW2, \"||Bankrablás van készülõben! Berobbantották a széfet!||\");
           SendRadioMessage(3, COLOR_DBLUE, \"<<<FIGYELEM MINDEN EGYSÉGNEK>>>\");
             SendRadioMessage(3, COLOR_YELLOW2, \"||Bankrablás van készülõben! Berobbantották a széfet!||\");
   MoveObject(bankrob2,1246.835205, 2832.065674, 324.845856, 100);
   CreateExplosion(1246.835205, 2832.065674, 324.845856,2,5);
            SetTimer(\"BankRablas2\", 120000, 0);
            PlayerInfo[playerid][pBombaElhelyez] = 0;
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki elhelyezi a bombát a széfen!\");
   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            ApplyAnimation(playerid,\"BOMBER\",\"BOM_PLANT_LOOP\",4.0,1,0,0,0,1);
}
    return 1;

3530
Segítségkérés / Sosem hadja abba az animot?:D
« Dátum: 2010. augusztus 20. - 23:33:23 »
Aszthiszem az ApplyAnimation() függvény utolsó paramétere az,hogy menyi idõre inditsuk el az animációt.
Mivel te -1 re raktad,ezért sosem áll le.Próbáld meg átirni.
Mintha idõzítõt indítanál.

3531
Segítségkérés / Ebbe mi a hiba?
« Dátum: 2010. augusztus 20. - 22:37:23 »
Tessék próbáld meg így:
 
   if(!strcmp(cmdtext, \"/fel\", true)) //
{
       if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 5 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 5) //milyen frakcio nyithassa mpl a yaku
       {
           if (PlayerToPoint(15, playerid,-1431.106445, 480.586487, 14.415201)) // innen
   {
            MoveObject(kapuproba,-1431.249268, 480.467163, 3.215282, 15.0); //i
            SetTimer(\"ProbaClose\", 12000, 0);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"A kapu 7másodperc múlva záródik.\");
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s elõveszi a kapu távirányítóját és kinyitja a kaput.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            PlayerPlaySound(playerid, 8947, -1431.106445, 480.586487, 14.415201); // ide is az kell hogy honnan
   }
} else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"A távirányítodnak nincs ekkora hatótávolsága, álj közelebb a kapuhoz!\");
return 1;
      }

3532
Segítségkérés / [HELP] Gravitáció
« Dátum: 2010. augusztus 20. - 22:24:37 »
Talán így:
 

#include <YSF>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,hatótáv,X,Y,Z)) SetPlayerGravity(playerid,0.002); else SetPlayerGravity(0.008);
    return 1;
}

 
Nem teszteltem,de az elõzõben nem lehetett az a hiba hogy \' \'-jelek közé teted a koordinátákat?

3533
Idézetet írta: ZeRo date=1282316352\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2912\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Annyit még hozzáírnék, hogy a ciklusoknak két nagyobb fajtája van, az elöltesztelõ ciklusok( for, while ), és a hátultesztelõ( do-while ), de egyébként szép leírás.
 
Tudtam hogy kifelejtettem valamit,hozzáírom és kösz hogy szoltál.
Ja és köszönöm a dicséreteket.
Szerk: Leírás kiegészítve. (Magyarázat hozzáadva az elejéhez.)
Szerk2:Apró hiba javítva a while ciklusnál.

3534
A ciklusok használata
 
Üdvözlök mindenkit, szeretném leírni nektek a ciklusok használatát ebben a kis leírásban.
Elõször is, bevezetõnek:
Ciklust akkor használunk, ha ugyanazt a feladatot többször kell elvégezni egymás után.
//(Ciklus fogalma: Ismétlõdõ jelenség.)
Háromféle ciklus létezik. Ezeket egyenként fogom bemutatni példákkal.
2 nagyobb fajta ciklus van : elöltesztelõs (for,while) és hátultesztelõs (do-while) ciklus.
A program az elöltesztelõs ciklusba csak akkor lép be, ha a feltétel teljesül. A feltétel a ciklus elején található.
A hátultesztelõs ciklus használatakor a program mindenképpen belép a programba és mindaddig ismétli, amíg a feltétel teljesül.
Kezdjük is el:
 
A for ciklus
 
Ez a legegyszerûbb és a leggyakrabban használt ciklus,és szerintem ezt mindenkinek ismernie kell.
Ez egy elöltesztelõs ciklus.
Nézzük a ciklus felépítését.
for(ciklusváltozó;ciklusfeltétel;posztfix) //vagy prefix
i++ = posztfix
++i = prefix
Különbség: ebben a konkrét példában( for ciklus ) ugyan nincs, de a prefixes alak használatánál a léptetés mûvelet feldolgozása elõtt lejátszódik, így a változó már az új értékkel vesz részt a folyamatban.
 
new x, y = 5;
x = ++y;
//Az x, és az y értéke is 6 lesz

 

new x, y = 5;
x = y++;
//Az x értéke 5, az y értéke 6 lesz

 
//Észrevételt köszönöm Fade-nak,szép megfogalmazást ZeRo-nak.
Példa:
for(new i = 0;i < 10;i++) // Vagy ++i
{
 //Ez a ciklustörzs,ide jönnek a feladatok.
 printf(\"Az i értéke %d\",i); // A printf függvényel írunk a konzolba.
}
Ez egy nagyon egyszerû kis kód,ami azt eredményezné,hogy addig írjuk ki az i változót a konzolba,ameddig annak értéke kisebb mint 10.Tehát,a ciklus addig fut le amíg a változónk értéke kisebb mint 10.
Mindig azok az utasítások hajtódnak végre,amik a ciklustörzsben vannak.
Ez akkor hasznos a gyakorlatban,hogyha pl. végig akarunk menni az összes játékoson,akik a szerveren tartózkodnak.NEM csak erre lehet használni!
 /* Érdekesség:
Egyes paraméterek elhagyhatók,de a pontosvesszõt ( ; ) mindig ki kell rakni!
Példa:
for(;ciklusfeltétel;értékváltoztatás)
Itt elhagyjuk a ciklusváltozót,a ciklus viszont így is mûködik!
*/
Példa a gyakorlatra:
for(new i = 0;i < GetMaxPlayers();i++)
{
 SpawnPlayer(i);  // Újraspawnoljuk az i-azonosítójú játékost.
}
Ez a példa a gyakorlatban lespawnolja a összes játékost.
Magyarázat:
GetMaxPlayers(); //Ezzel a függvénnyel lekérjük a szerver maximum férõhelyét.Nem vesz fel paramétert.
SpawnPlayer(playerid); //Ezzel a függvénnyel újra lespawnolhatunk egy játékost.Egyetlen paramétere a játékos azonosítója.
A többi szerintem érthetõ,amíg az i értéke kisebb mint GetMaxPlayers();  visszatérési értéke (Pl. 30,vagy 50 stb...),Addig 1 el növeljük és végrehajtjuk a feladatokat,amelyeket a ciklustörzsbe írtunk.Magyarul ha van egy 30 férõhelyes szerverünk,akkor ez a ciklus végigmegy mind a 30-játékoson,és újraspawnolja õket.A ciklus viszont mindenképp lefut 30-szor, akkor is ha az adott azonosítójú játékos nincs csatlakozva.Ezt könnyen megelõzhetjük.
for(new i = 0;i < GetMaxPlayers();i++)
{
 // Spawn elõtt ellenõrizzük,hogy a játékos csatlakozva van-e.
 if(IsPlayerConnected(i)) SpawnPlayer(i);
}
Így a SpawnPlayer függvény nem fut le ha a játékos nincs csatlakozva.
 
A while ciklus
 
Ez a ciklus nagyon hasonlít a feltételes utasításhoz (if).
Ez egy elöltesztelõs ciklus.
if(feltétel)
while(feltétel)
Legalábbis a szerkezete,ugyanis a feltételes utasítás nem fut  le ha a feltétel nem teljesül.
A while ciklus ponthogy fut mindaddig,amíg a feltétel teljesül.
Példa:
new i = 0;
while(i != 10) printf(\"i értéke: %d\",i);
Tehát,amíg az i értéke nem 10,addig lefut a ciklus.Talán egyeseknek feltûnhetett valami,még pedig az, hogy ez a ciklus hibás. Mivel ez egy végtelen ciklus!Magyarázat:Nem módosítjuk megfelelõ módon az i értékét,tehát soha nem lesz az értéke 10!
A for ciklusban ez automatikus,itt magunknak kell figyelnünk rá!
new i = 0;
while(i != 10) printf(\"i étéke: %d\",i),i++;
Na ez a ciklus a céljának megfelelõen mûködik,lefut 10 szer.
Összefoglalva,ez a ciklus addig fut le amíg a feltétel teljesül.
Gyakorlatban,mondjuk fájlok olvasásánál használjuk,de ezzel is megoldható a for ciklusnál használt kis spawn kód.
new i = 0;
while(i != GetMaxPlayers())
{
 if(IsPlayerConnected(i)) SpawnPlayer(i);
 i++;
}
 
A do-while ciklus
 
Ez a ciklus ugyanúgy mûködik mint a while ciklus,annyi különbséggel,hogy az itt leírt utasítások egyszer mindenképp lefutnak, ha teljesül a feltétel,ha nem.
Ez egy hátultesztelõs ciklus.
Szerkezet:
new i = 1;
do
{
 printf(\"i értéke %d\",i);
} while(i != 1)
Ez egy egyszerû példa,létrehozunk egy i változót melynek kezdõértéke 1.
Lefut a ciklus,majd ellenõrizzük hogy az i egyenlõ e 1-el.Ha nem,a ciklus újra lefut,amíg a feltétel teljesül.
Ha igen,a ciklus véget is ért.
A feltétel már teljesült,a ciklus mégis lefutott egyszer.
//A gyakorlatban ne felejtsük el megváltoztatni a megfelelõ módon az i-értékét,vagy végtelen ciklust kapunk.
Nézzük csak a spawnolós kódunkat.
new i = 0;
do
{
 if(IsPlayerConnected(i)) SpawnPlayer(i);
 i++;
} while(i != GetMaxPlayers())
 
Utószó
 
Egyenlõre ennyit a ciklusokról,ha valamit elírtam/nem jól fogalmaztam,hibáztam stb.
Akkor kérlek jelezzétek a témában.
Ha eszembe jut még valami a ciklusokról,akkor az tis hozzáírom a leíráshoz.
Próbáltam egyszerûen leírni,hogy a kezdõk is teljesen megértsék.

3535
Pluginok és Programok / X-Treme SA:MP Ultimate Visual Mapper
« Dátum: 2010. augusztus 18. - 21:30:50 »
Üdvözlök mindenkit!Az angol fórumon találtam ezt a jó kis programot,szerintem sok kezdõnek hasznos lehet.
Nem én készítettem,hanem Xtreme.
Kép:
http://img167.imageshack.us/img167/971/mapper2promoei7.png
Eredeti téma:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=372&highlight=Xtreme+Vehicle+Plotter
Ha csak elindítjátok a programot,vagy megnézitek a képet egybõl látszik mijen sokoldalú.
Létrehozhattok vele jármûveket,banda zónákat,kezdõpozíciókat,teleportokat,objecteket,pickupokat és chechpointokat.
De nem csak erre képes,ajánlom nézzétek meg!
Link: http://www.sendspace.com/file/umtusw
OFF: Bocsi,az elöbb rosz helyre nyitottam a témát. ::|

3536
Segítségkérés / Teleport Bug! Segítsetek pls...(havernak)
« Dátum: 2010. augusztus 18. - 14:46:20 »
Idézetet írta: DJ_ElectrO date=1282131323\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2889\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
igy néz ki a szeroba a telék nagy része
if (strcmp(\"/lv\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
new State = GetPlayerState(playerid);
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && State == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
LinkVehicleToInterior(vehicleid, 0);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetVehicleZAngle(vehicleid,0);
return SetVehiclePos(vehicleid,2327.4563,1388.4434,42.8203);
}else{
SetPlayerPos(playerid,2327.4563,1388.4434,42.8203);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
GameTextForPlayer(playerid,\"udv ~r~las venturasban\",2500,3);
}
    return 1;
}
ebbe mi a bug vagy mért van ez???:O
 
Legköszelebb használd a [*code][*/code] tageket,*-nélkül!
Próbáld ezt:
 
   if (strcmp(\"/lv\", cmdtext, true, 10) == 0)
     {
        SetPlayerInterior(playerid, 0);
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
   LinkVehicleToInterior(GetPlayerVehicleID(playerid), 0);
   SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),0);
   return SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2327.4563,1388.4434,42.8203);
}else{
   SetPlayerPos(playerid,2327.4563,1388.4434,42.8203);
         GameTextForPlayer(playerid,\"udv ~r~las venturasban\",2500,3);
         }
       return 1;
      }

3537
Segítségkérés / Modhiba :(
« Dátum: 2010. augusztus 17. - 23:19:04 »
Idézetet írta: ZoOmbie date=1282078789\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2882\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az mi az a triplapost??:O
 
Amikor 3 hozzászólást irsz egymás után.Inkább használd a módosítás gombot.
Am nekem is volt ijen gondom amikor MySQL-al dolgoztam( reg. rendszert írtam),de újraírtam és megoldódott,nem tudom mi volt a hiba.

3538
Segítségkérés / Léci segítsetek!
« Dátum: 2010. augusztus 16. - 21:03:19 »
Idézetet írta: asdasdasd date=1281978280\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2844\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
szevasztok nem tudnátok meg mondani honan tölthetem le a streamer.inc-t?
 
http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0
Miért nem használod a keresõt?

3539
Beszélgetés / Hány évesek vagytok?
« Dátum: 2010. augusztus 15. - 22:55:48 »
Idézetet írta: hdavid date=1281716289\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2778\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
14 :) Októberben 15
 
Velem is így van  :D

3540
Segítségkérés / jármû bezárás...
« Dátum: 2010. augusztus 15. - 22:51:36 »
Idézetet írta: DJ_ElectrO date=1281809600\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2845\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ne szolj be hanem segits :D
 
Pedig igaza van,ha nem fogalmazod meg rendesen mit akarsz,akkor hogy akarod hogy segítsünk?
Túl kevés infót adtál,pl: honnan tudjuk mijen admin scriptet használsz?De azért megcsináltam neked,RCON Adminosra:
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == 432)
{
   SendClientMessage(playerid,0xFB0000FF, \"Te nem vagy Admin!\");
   RemovePlayerFromVehicle(playerid);
}
}
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 234 235 [236] 237 238 239
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal