Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ChuckNorris

Oldalak: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 239
3466
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Szabályzat / Információ
« Dátum: 2010. szeptember 13. - 18:25:27 »

Szkriptek és Pályák

Szabályzat
 

Figyelem! Ha a te neveden kiadod más munkáját, (scriptet lopsz) akkor örökre bannolva leszel a fórumról! Lásd a \"Közös munkák\" bejegyzést a téma alján további információért.
Általános:
Ebbe a fórumrészben publikálhatjátok szkriptjeiteket illetve függvénykönyvtáraitokat.
Illetve az alfórumokba a Mapokat és a kódokat / kiegészítõket.
A témátokhoz mindenki szabadon hozzászólhat, amennyiben azt a szabályzatnak megfelelõen teszi.
Építõ jellegû kritikákat lehet írni, dicsérni, tanácsokat adni, stb.
Viszont tilos az OFF (Témától eltérõ hozzászólás), felesleges hozzászólások (Pl. Amik csak hangulatjelekbõl állnak.).
Topic nyitásánál:
Amennyiben témát nyitsz ezeket a szabályokat is be kell tartanod:
Témáitok neve elé a következõ rövidítések valamelyikét el kell helyezd.
[FS], mint filterscript,
[GM], mint gamemode,
[INC], mint függvénykönyvtár,
[ADD-ON] vagy [CODE] mint kódrészlet,
[MAP], mint pályakiegészítõ.
Ebben segítségedre van a Kategória választó, így csak ki kell választanod az adott kategóriát és automatikusan kihelyezi a téma elé a kategóriát.
 
  • Ha a scriptben nem csak a te munkád található meg, a többi készítõ nevét is tüntesd fel a forrásban vagy a témában.

  • Ha nem te készítetted a scriptet, az eredeti készítõ nevét tüntesd fel.

  • Ha az angol fórumról fordítottál, linkeld be az eredeti témát is.

  • [MAP] esetén kérjük megközelítõleg add meg az Objectumok számát,  illetve Képpel és/vagy Videóval mutasd be a munkát.

  • Ha egy moderátor vagy adminisztrátor törli a hozzászólásod akkor a következõ hozzászólásod ne csak annyiból álljon hogy valaki törölte, mert az is törölve lesz.

  • A hozzászólásod törlésének mindig megvan az oka, errõl ne is kérj tájékoztatást miért lett törölve, inkább újból olvasd el a fórum szabályait.

  • Ha egy hozzászólást nem megfelelõnek találsz akkor azt a szabályzatból idézve megteheted, és ne saját magad találj ki szabályokat.

  • Ha Gamemodet töltesz fel akkor kötelezõ egy rövid leírást készíteni a szerverrõl.

  • Gamemode esetén javasolt felrakni a scriptfiles mappát és az includekat.

  • Publikálás elõtt bizonyosodj meg róla, hogy a script mûködik! Ne publikálj nem tesztelt scriptet!

  • Minden publikált forrást kötelező kiírni CODE tagekben, illetve - a rövid, [CODE] prefixxel ellátott kódok kivételével - PWN fájlt feltölteni egy tárhelyre! Ajánlott: www.solidfiles.com

  • Ha publikálsz egy kódot akkor AMX fájlt TILOS feltölteni csak PWN fájlt lehetséges mivel más fórumozó akkor nem tudja módosítani a kódot!


Ezen szabályzat nem ismerése nem mentesít annak betartása alól, amennyiben hozzászólást írsz vagy témát nyitsz elfogadod a szabályzatot.
A fórumrészben természetesen érvényben van a globális fórum szabályzat.
Script tárolása:
Kérek mindenkit, hogy mostantól a scriptet/függvénykönyvtárat ne csupán feltöltse egy fájlmegosztó oldalra, hanem a fórumra is másolja fel [ code][ /code] tagek közé!

Erre azért van szükség, mert míg egy-egy fájlmegosztó megszûnik/bezárják, rengeteg script eltûnik!


Ha a script használ olyan függvénykönyvtárat, ami nincsen fent a fórumon, akkor annak külön témát kell nyitni, és belinkelni a scriptet publikáló témában! (A függvénykönyvtárakat is másoljuk fel)


A több tízezer soros módokat nem fogjátok tudni kirakni code tagekkel sem. Kérlek ezeket a scripteket (Fõleg RP módok) a
http://pastebin.com/ -ra tegyétek fel kötelezõen, ne a fórumra.

Kérlek titeket, a
fórumra másoljátok fel a kódot,ténylegesen, tehát pastebin és társai nem jók.

Illetve megemlítenék pár megbízhatóbb fájlmegosztót, ahova szintén nem árt feltölteni a scriptet (és annak tartozékait), a felmásolás mellett:


Nagyon ajánlott:

http://pastebin.com/

http://solidfiles.com/

http://www.mediafire.com/


Módosítás: Azok, akik rendelkeznek privát sampfórum.hu-s tárhellyel, (VIP kiváltság) azoknak nem kell beilleszteniük a kódjukat a code tagek közé, hogyha a fórum tárhelyén tartják a scripteket, elég kilinkelni.
Közös munkák:
Hogyha nem egyedül, hanem baráttal, ismerõssel készített projectet akarsz publikálni, akkor az õ beleegyezése is kell, különben scriptet lopsz.
Ez csak akkor érvényes, ha a viszony scripter - scripter, scripter - szerver tulajdnos esetében nem. Ez azt jelenti, hogyha Te scriptelsz valamit, és valakivel megbeszéled hogy futhat a szerverén a script, (pl. játékmód) és õ fizeti a hostot, tulajdonképpen scriptelsz neki, vagy társak vagytok de õ nem scriptel csak szervert vesz, akkor Te publikálhatod a scriptet az õ engedélye nélkül, de õ nem publikálhatja a Te engedélyed nélkül.
Felhasználókat, jelszavakat,mentett koordinátákat és egyéb külsõ fájlokat vagy MySql adatokat stb... nem, az a szerver tulajdonos tulajdona, te csak a scriptet rakhatod ki!
Ha ketten készítettetek egy módot, akkor mind a két fél bele egyezése kell, mivel bárki mondhatja hogy \"én írtam a 50-60-70-99%-át a módnak!\", de ez lehet hogy azt jelenti hogy innen letöltött scripteket rakott be a módba stb, tehát ez nem bizonyítható tény hogy ki mennyit scriptelt. Természetesen ha megdönthetetlen bizonyítékod van az igazadra, akkor kérheted egy admin engedélyét, akinek vázolva a helyzeted és bemutatva a bizonyítékodat, elbírálhatja másképpen is az esetet.
Ha olyan projectrõl van szó ahol többen scipteltetek, (3 vagy annál több személy) akkor több mint a csapat felének bele kell egyezzen a publikálásba. Tehát, 3 embernél kettõ kell igent mondjon, 4 embernél 3, 9 embernél 5, és így tovább.
Használatba iktatva. 2010.09.13
Kibõvítve. 2010.09.13
Kibõvítve. 2011.08.14
Kibõvítve. 2011.10.24
Kibõvítve. 2012.01.10
Szabályzat módosítva. Írta: WebSite Dátum: 2012.01.11 00:00 -kor lép érvénybe a szabályzat.
Kibõvítve. 2012.03.15 ( Script tárolása )
Kibõvítve. 2012.08.11
Kibõvítve. 2012.09.01
Kibõvítve. 2014.04.08
Kibõvítve. 2014.10.28

3467
Segítségkérés / Mozgó kapuk
« Dátum: 2010. szeptember 13. - 17:47:15 »
Idézetet írta: BeNiBoY date=1284390198\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
most de röktön töröld a témát, használd a keresést, a google-t, wikipédián, és itt 1000 leírás van mozgó objectrõl.
 
Már megbocsás,de ide azért jönnek az emberek hogy segítsünk nekik,ha mindenkinek a képéde ordítanánk hogy használd a keresõt,akkor akár törölni is lehetne ezt a fórumrészt.Nem nehéz belinkelni egy leírást.
ZoOmbie: Ez egy elég jó leírás lifthez,ha nemsikerül ezzel sem írj.
http://sampforum.hu/index.php?topic=698.0

3468
Segítségkérés / tuingolt auto létrehozása
« Dátum: 2010. szeptember 13. - 16:19:01 »
Idézetet írta: maark date=1284386886\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3313\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Gang[st]e[R] az a weboldal nem magyarázza el igazán a dolgokat...
 
Hát aki nem érti meg az forduljon orvoshoz
 
[/quote]
Most miért kell ijen hangnemen beszélj?Elmondtam szépen világosan a véleményemet,és akár tetszik akár nem az nem elmagyarázás hogy ezt oda rakd ezt meg amoda...Nem azt mondtam hogy érthetetlen.
 
...Most nyisd meg a pawnot és a legelejére (#include <a_samp>) alá írd: new tkocsi;
...
[/quote]
Ezt mindenki megérti,de egy kezdõ honan tudja mért kell megtegye ezt?Ez a legfontosabb,a magyarázat.
...
Véleményemet kifejtettem és szép offokat gyártottunk....De hogy ne legyen off:
munkacsikristof az OnVehicleSpawn-eljáráshoz
 még kell egy ijen hogy megmaradjon a tuning:
 
if(vehicleid == tkocsi) //tkocsi mint a weblapon.
{
    AddVehicleComponent(tkocsi,1010);//Összes tuningot rakd ide ami a kocsin is van.
}

 
OFF: A weblapon vannak elírások ,ha csak bemásolod nem fog menni.

3469
Segítségkérés / tuingolt auto létrehozása
« Dátum: 2010. szeptember 13. - 16:02:22 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID
Tuning cuc ID-k.Gang[st]e[R] az a weboldal nem magyarázza el igazán a dolgokat...

3470
Segítségkérés / mozgo busz NPC...(fontos)
« Dátum: 2010. szeptember 13. - 15:50:05 »
Azt akarod hogy NPC vezese?Az egyszerû,nemtudom hány leírás van NPC készítésre...
És minek niytsz 2 témát,avagy mért nem törlöd azt amejiket rosz helyre nyitotad?

3471
Segítségkérés / Mozgó kapuk
« Dátum: 2010. szeptember 13. - 15:47:17 »
Maguktól mozogjanak vagy parancsra?
MoveObject(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed);
Ezzel a fügvényel lehet objectet mozgatni ha kifejted bõvebben mit is akarsz leírom részletesebben.

3472
Szkript kérések / CC-RP-ből a munkák
« Dátum: 2010. szeptember 12. - 19:23:21 »
Idézetet írta: sivi151 date=1284311488\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3295\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
bocs de ez nem lehetséges mivel a CC-RP vagyis a GF ben minden kapcsolódik mindenhez
 nem lehet kiszedni 1 dolgot belöle és átrakni egy másik modba.....
 
Már hogyne lehetne kiszedni,de nagyon körülményes lenne és valószínüleg sokat kéne változtatni a kódon.

3473
Segítségkérés / Mi a különbség?
« Dátum: 2010. szeptember 11. - 08:37:55 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1284185136\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3260\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudom, hogy ehez minek sscanf
személy szerint az sscanf nekem bonyolult is xD
 
if(strcmp(cmd, \"/b\", true) == 0)
{
  new plname[24],string[256];
  GetPlayerName(playerid, plname, 24);
  format(string, sizeof(string),\"[OOC] %s: %s\", plname, cmdtext[3]);
  ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_GRAD6,COLOR_GRAD5,COLOR_GRAD4,COLOR_GRAD3,COLOR_GRAD2);
  return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/s\", true) == 0)
{
  new plname[24],string[256];
  GetPlayerName(playerid, plname, 24);
  format(string, sizeof(string),\"%s ordítja: %s\", plname, cmdtext[3]);
  ProxDetector(40.0, playerid, string, COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE);
  return 1;
}

 

Pedig a sscanf a legegyszerûbb,legjobb,legpraktikusabb megoldás.
http://sampforum.hu/index.php?topic=4400.0
Énis sscanf + zcmd párost ajánlok mindenkinek.
Valahol van is itt egy zcmd leírás mindjárt elõkeresem.
Edit: Megvan.
http://sampforum.hu/index.php?topic=4562.0
Zsoma parancsának meg ezek után mûködnie kell.

3474
Segítségkérés / Mi a különbség?
« Dátum: 2010. szeptember 10. - 23:24:27 »
:D
Szal van egy ojanod h
 
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/parancs\", true) == 0)
    {
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Ezt töröld ki a mododból és rakd a helyére ezt a 2-õt:
 
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
return 1;
}

 
Elõzõ hsz-ben van h mit csinálnak.

3475
Segítségkérés / Mi a különbség?
« Dátum: 2010. szeptember 10. - 23:12:01 »
Cseréld le az OnPlayerCommandText eljárás ezekre:
 
OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
//Amikor a játékos meghívja a parancsot,ha return 0; akkor nem fut le a parancs.
OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
//Amikor a parancs lefut. Ha itt van a return 0; akkor Unknow command....

3476
Segítségkérés / Mi a különbség?
« Dátum: 2010. szeptember 10. - 23:04:02 »
#include <zcmd>

 
Ez is kell.

3477
Segítségkérés / Mi a különbség?
« Dátum: 2010. szeptember 10. - 22:45:44 »
Ez nem zcmd hanem dcmd,a zcmd így kezdõdik:
 
CMD:b(playerid, params[])

 
A karakterláncnak méretet is kell adni.
Tesk:
 
CMD:s(playerid, params[])
{
   new plname[24],string[128],msg[128];
   if (sscanf(params, \"s[128]\", string)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BROWN, \"...\");
   GetPlayerName(playerid, plname, 24);
   format(msg, 128,\"%s ordítja: %s\", plname, string);
   ProxDetector(40.0, playerid, msg, COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE);
   return 1;
}

3478
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szimpla névszinezõ (Dialogban)
« Dátum: 2010. szeptember 10. - 20:10:17 »
Jó jó de meg lehet egyszerûbben is oldani.
http://solidfiles.com/d/faa5/
Csak vess rá egy pillantást,nem kötekvésbõl írtam.

3479
Segítségkérés / sablon kérés
« Dátum: 2010. szeptember 09. - 23:22:32 »
Idézetet írta: Zsoma date=1284050831\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3220\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
õõ én moositottam mert még ilyennel nem talltam és kcisit fura :D
tehát ime az átalakitott form.:
 
new cmd[256];
        new idx;
        cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmd, \"/parancs\", true) == 0)
{
new tmp[256];
new tmp2[256];
new file[256];
new id;
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new szam;
tmp = strtok(cmdtext, idx);
tmp2 = strtok(cmdtext, idx);
id = strval(tmp);
szam = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT:       /parancs [playerid] [szám]\");
GetPlayerName(id,name,24);
format(file,sizeof(file),\"/mappaneve/%s.ini\",name);
if(!fexist(file))
{
   dini_Create(file);
   dini_IntSet(file,\"szam\", szam);
}
return 1;
}

 
õõõ de nemmegy, nem rakja be a fájlba amit beirtam utoljára.
nem hiányzik véletlen az id ellenörzése?  :dead:
 
Má fáradt vagyok de elsõ ránázásre aztmondanám hogy csak azt ellenörzöd létezik e a file,de csak akkor hajtasz végre mûveleteket ha nem létezik.
 
new cmd[256];
        new idx;
        cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmd, \"/parancs\", true) == 0)
{
new tmp[256];
new tmp2[256];
new file[256];
new id;
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new szam;
tmp = strtok(cmdtext, idx);
tmp2 = strtok(cmdtext, idx);
id = strval(tmp);
szam = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT:       /parancs [playerid] [szám]\");
GetPlayerName(id,name,24);
format(file,sizeof(file),\"/mappaneve/%s.ini\",name);
if(!fexist(file))
{
   dini_Create(file);
   dini_IntSet(file,\"szam\", szam);
} else dini_IntSet(file,\"szam\", szam);
return 1;
}

 
Most elvileg jó de meg lehet egyszerûbben is oldani de most fáradt vagyok.

3480
Szkript kérések / PM
« Dátum: 2010. szeptember 09. - 18:45:51 »
Idézetet írta: sivi151 date=1284035541\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3229\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
üdv!
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new cmd[256];
new   tmp[256];
new Message[256];
new gMessage[256];
new pName[MAX_PLAYER_NAME+1];
new iName[MAX_PLAYER_NAME+1];
new   idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(\"/pm\", cmd, true) == 0)
{
tmp = strtok(cmdtext,idx);
if(!strlen(tmp) || strlen(tmp) > 5) {
   SendClientMessage(playerid,ADMINFS_MESSAGE_COLOR,\"Usage: /pm (id) (message)\");
   return 1;
}
new id = strval(tmp);
        gMessage = strrest(cmdtext,idx);
       
if(!strlen(gMessage)) {
   SendClientMessage(playerid,ADMINFS_MESSAGE_COLOR,\"Usage: /pm (id) (message)\");
   return 1;
}
if(!IsPlayerConnected(id)) {
   SendClientMessage(playerid,ADMINFS_MESSAGE_COLOR,\"/pm : Bad player ID\");
   return 1;
}
if(playerid != id) {
   GetPlayerName(id,iName,sizeof(iName));
   GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
   format(Message,sizeof(Message),\">> %s(%d): %s\",iName,id,gMessage);
   SendClientMessage(playerid,PM_OUTGOING_COLOR,Message);
   format(Message,sizeof(Message),\"** %s(%d): %s\",pName,playerid,gMessage);
   SendClientMessage(id,PM_INCOMING_COLOR,Message);
   PlayerPlaySound(id,1085,0.0,0.0,0.0);
   printf(\"PM: %s\",Message);
}
else {
   SendClientMessage(playerid,ADMINFS_MESSAGE_COLOR,\"You cannot PM yourself\");
}
return 1;
}
return 0;
}

 
Már volt ien kérés a kódot chucknoris irta!
Csak keresni kéne.....
 
Hehe,nem én írtam,ezt azthiszem a base.pwn-bõl szedtem ki.

Oldalak: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 239
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal