Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - BVZS
Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 30
346
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 09:48:06 »
Starting the local server...[/quote] Ilyenkor várj amíg be nem jön a következõ:
Entering the game...[/quote] Nekem is sokat szokott tölteni, ha meg lefagy, rakd újra vagy használj 1.0-ás verziót, szerintem sokkal jobb, mivel 1.3-nál már az objectek úgymondva \"remegnek\", mikor ALT-val akarod tolni, viszont 1.0-án nem.
347
« Dátum: 2012. augusztus 05. - 16:16:34 »
Tessék, megcsináltam if(strcmp(cmdtext, \"/szolgálat\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Hova futsz, te kicsi õz?\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFC801C8, \"-Oda, ahol várnak,\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFC801C8, \" ahol sárga falevél\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFC801C8, \" búcsút int a nyárnak..\"); SetPlayerAttachedObject(playerid,0,19315,6,0.452999,0.050999,-0.073999,0.000000,-100.599960,-7.800002,1.000000,1.000000,1.000000); } return 1; }
348
« Dátum: 2012. augusztus 05. - 16:01:15 »
csek ezt a tetejére másoljam be?
Igen tehát erre gondolok pl.: public OnPlayerConnect(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; public OnPlayerRegister(playerid, password[]) { if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; De ha ez ennyire nem egyértelmû... Jobban nem tudom elmagyarázni bocs.
349
« Dátum: 2012. augusztus 05. - 00:29:18 »
C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(15572) : error 017: undefined symbol \"i\" C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(15573) : error 017: undefined symbol \"playerid\" C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(15574) : error 017: undefined symbol \"playerid\" C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(15575) : error 017: undefined symbol \"playerid\" C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(15576) : error 017: undefined symbol \"playerid\" C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(15577) : error 017: undefined symbol \"playerid\" C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(15578) : error 017: undefined symbol \"playerid\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 7 Errors.
Ez az OnGameModeInit alatt van. Benzin = CreatePlayerTextDraw(39.000000, 423.000000, \"100 %\"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Benzin, 255); PlayerTextDrawFont(playerid, Benzin, 2); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Benzin, 0.300000, 1.000000); PlayerTextDrawColor(playerid, Benzin, -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Benzin, 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Benzin, 1);
350
« Dátum: 2012. augusztus 05. - 00:13:52 »
Igen, ezeket meg is csináltam, de újból error-t kaptam
351
« Dátum: 2012. augusztus 05. - 00:01:01 »
new PlayerText:Benzin[MAX_PLAYERS]; if(gGas[playerid] == 1) { new str[10]; format(str,10,\"%d%\",Gas[vehicle]); PlayerTextDrawSetString(playerid, Benzin[playerid], str); PlayerTextDrawShow(playerid, Benzin[playerid]); } PlayerTextDrawShow(playerid, Benzin[playerid]); public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { PlayerTextDrawHide(playerid, Benzin[playerid]); public CheckGas() { new string[256]; for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new vehicle = GetPlayerVehicleID(i); if(Gas[vehicle] >= 1) { if(Gas[vehicle] <= 10) { PlayerPlaySound(i, 1085, 0.0, 0.0, 0.0); if(gGas == 0) { GameTextForPlayer(i,\"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Kevés~w~ az üzemanyag\",5000,3); } } if(gGas == 1) { if(IsAPlane(vehicle) || IsABoat(vehicle) || IsABike(vehicle) || IsAHarvest(vehicle) || IsADrugHarvest(vehicle) || IsASweeper(vehicle)) { format(string, sizeof(string), \"N/A\"); } else { format(string, sizeof(string), \"%d%\",Gas[vehicle]); } PlayerTextDrawSetString(playerid, Benzin[playerid], string); } if(IsAPlane(vehicle) || IsABoat(vehicle) || IsABike(vehicle) || IsAHarvest(vehicle) || IsADrugHarvest(vehicle) || IsASweeper(vehicle) || engineOn[vehicle] == 0) { Gas[vehicle]++; } Gas[vehicle]--; } else { NoFuel = 1; TogglePlayerControllable(i, 0); GameTextForPlayer(i,\"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Kifogyott~w~ az üzemanyag~n~ a jármûbõl!\",1500,3); } } } } return 1; } Benzin[playerid] = CreatePlayerTextDraw(39.000000, 423.000000, \"100 %\"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Benzin[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, Benzin[playerid], 2); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Benzin[playerid], 0.300000, 1.000000); PlayerTextDrawColor(playerid, Benzin[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Benzin[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Benzin[playerid], 1);
352
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 23:37:05 »
C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(7256) : warning 213: tag mismatch C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(7256) : error 035: argument type mismatch (argument 2) C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(9150) : error 017: undefined symbol \"playerid\" C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(15571) : error 017: undefined symbol \"playerid\" C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(15572) : error 017: undefined symbol \"playerid\" C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(15573) : error 017: undefined symbol \"playerid\" C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(15574) : error 017: undefined symbol \"playerid\" C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(15575) : error 017: undefined symbol \"playerid\" C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(15576) : error 017: undefined symbol \"playerid\" C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\EndlessRPA.pwn(15577) : error 017: undefined symbol \"playerid\" Úgy érzem valamit elrontottam... :confused: 7256.: PlayerTextDrawSetString(Benzin[playerid],str); 9150.: PlayerTextDrawSetString(Benzin[playerid],string); } 15571 - 15577.: Benzin[playerid] = CreatePlayerTextDraw(39.000000, 423.000000, \"100 %\"); PlayerTextDrawBackgroundColor(Benzin[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(Benzin[playerid], 2); PlayerTextDrawLetterSize(Benzin[playerid], 0.300000, 1.000000); PlayerTextDrawColor(Benzin[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(Benzin[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(Benzin[playerid], 1);
353
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 23:20:27 »
Esetleg tudsz valami megoldást ajánlani? :hmmm:
354
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 23:13:07 »
Helló, olyan problémám van, hogy mikor valaki beül egy jármûbe, kimutatja az üzemanyag mérõt, mikor beül egy másik játékos egy másik jármûbe, akkor a mutató mind a két játékos jármûvének az üzemanyagát mutatja össze vissza. Azt sejtem, mintha az üzemanyag nem csak a kifejezett játékos jármûvéhez van rendelve hanem mindenkiéhez. Így néz ki: if(gGas[playerid] == 1) { new str[10]; format(str,10,\"%d%\",Gas[vehicle]); TextDrawSetString(Benzin,str); TextDrawShowForPlayer(playerid,Benzin); } TextDrawShowForPlayer(playerid, Benzin);if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { public CheckGas() { new string[256]; for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new vehicle = GetPlayerVehicleID(i); if(Gas[vehicle] >= 1) { if(Gas[vehicle] <= 10) { PlayerPlaySound(i, 1085, 0.0, 0.0, 0.0); if(gGas == 0) { GameTextForPlayer(i,\"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Kevés~w~ az üzemanyag\",5000,3); } } if(gGas == 1) { if(IsAPlane(vehicle) || IsABoat(vehicle) || IsABike(vehicle) || IsAHarvest(vehicle) || IsADrugHarvest(vehicle) || IsASweeper(vehicle)) { format(string, sizeof(string), \"N/A\"); } else { format(string, sizeof(string), \"%d%\",Gas[vehicle]); } TextDrawSetString(Benzin,string); } if(IsAPlane(vehicle) || IsABoat(vehicle) || IsABike(vehicle) || IsAHarvest(vehicle) || IsADrugHarvest(vehicle) || IsASweeper(vehicle) || engineOn[vehicle] == 0) { Gas[vehicle]++; } Gas[vehicle]--; } else { NoFuel = 1; TogglePlayerControllable(i, 0); GameTextForPlayer(i,\"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Kifogyott~w~ az üzemanyag~n~ a jármûbõl!\",1500,3); } } } } return 1; }
355
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 23:07:25 »
Ha esteleg ez segít, nekem az OnPlayerSpawn-nál, OnPlayerRequestClass-nál, OnPlayerRegister-nél ott van a következõ: if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; És mûködnek.
356
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 17:47:09 »
Helló, olyan problémám van, amiben, ha belemegyek egy checkpointba, elkezdi a hozzárendelt szöveget floodolni és a checkpoint el sem tûnik, pedig ezután következne még 2. if(LeadoCP[playerid] == 1) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); RespawnCP[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid, -1581.6978,-2736.1521,48.5391, 3.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"* Rendben, most vidd el a kamiont a pihenõ helyre.\"); return 1; }
357
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 16:55:08 »
Helló
Jelenleg egy kamionos munkák dolgozom. A szkriptben van 3 kamion, 3 utánfutó. Egy dialogban lehet indítani a munkát, tehát beírsz egy parancsot, utána kijön a listás dialog és ezen belül 3 dolgot lehet szállítani. Na most én olyanra gondoltam, hogyha mondjuk valaki elviszi az üzemanyagos utánfutót, de valaki más meg olyat szeretne szállítani, annak kiírja, pl hogy: \"Ez az utánfutó már szállításban van, kérlek várd meg vagy válassz másikat.\" Remélem érthetõen tudtam elmagyarázni Elõre is nagyon köszönöm a segítségeteket!
358
« Dátum: 2012. július 28. - 16:47:21 »
Nem tudok. Tudsz lábfejjel gépelni? ( Próbáld ki XD )
359
« Dátum: 2012. július 28. - 16:46:01 »
stuntzó\'
360
« Dátum: 2012. július 28. - 16:40:18 »
∞/10 Ha megunom ami most van énis kirakom
[/quote]
Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 30
|