Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 346
Kérdések, Segítség / Fülhallgató« Dátum: 2011. augusztus 23. - 20:45:14 »
Kihúztam, bedugtam, hangerõt gépen belül felnyomtam maxra, és semmi :\'(
Lehet, hogy csak az új füles a megoldás, vagy a kábelszakadás megkeresése és javítása :question: :question: 347
Beszélgetés / PSP vélemények?« Dátum: 2011. augusztus 23. - 18:23:22 »
1. Hát mivel GTA fan vagyok, ezért GTA Liberty City Stories.
2. Mivel anime fan vagyok, ezért Bleach Soul Carnival sorozat, és Bleach Heat the Soul sorozat. 348
Segítségkérés / Jogosítvány« Dátum: 2011. augusztus 23. - 17:30:43 »
Szerintem én akkor nem tudok segíteni
Azért megnézem, hátha. Ez talán: [pawn] #include <a_samp> #define COLOR_LIGHTRED 0xFF6347AA #define COLOR_LIGHTGREEN 0x24FF0AB9 new bool:jogsi[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Jogosítvány script betöltve! By: Flash \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\" Jogosítvány script sikeresen leállítva!\"); new playerid; jogsi[playerid]=false; return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { jogsi[playerid]=false; SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Jogosítványért: /jogsi {6DC5F3}[scriptet írta: Flash]\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { jogsi[playerid]=false; return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/jogsi\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(jogsi[playerid]==true) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Már van jogosítványod!\"); if(GetPlayerMoney(playerid) >=12000) { jogsi[playerid]=true; SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Jogosítványt megvetted! Mostantól tiéd a világ! \"); GivePlayerMoney(playerid, -12000); } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs elég pénzed! 12000$-ba kerül egy jogosítvány!\"); } return 1; } return 0; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsPlayerInVehicle(playerid, vehicleid)) { if(jogsi[playerid]==true) { return 1; } if(jogsi[playerid]==false) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Jogosítvány nélkül nem vezethetsz!\"); } return 1; } return 1; } [/pawn] Amúgy lehet hogy meg tudnám oldani, ha az antifall rendszert ismerném.. 349
Segítségkérés / Gondok! NPC és racecheckpoint« Dátum: 2011. augusztus 23. - 17:05:39 »
Mert definiálni kéne.
350
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Internet Hiba!« Dátum: 2011. augusztus 23. - 17:04:52 »
Ha TP-Linked van, akkor:
Advanced Settings, DHCP, DHCP Client List, És ott megnézed a te géped belsõ IP címét. (192.168.x.xxx) Kimásolod, majd beilleszted a Port Forwardingba. Remélem segítettem. 351
Segítségkérés / Jogosítvány« Dátum: 2011. augusztus 23. - 17:01:17 »
Nem biztos, hogy igazat mondok, de szerintem OnPlayerStateChange helyett OnPlayerEnterVehicle kell:
[pawn] #include <a_samp> #define COLOR_LIGHTRED 0xFF6347AA #define COLOR_LIGHTGREEN 0x24FF0AB9 new bool:jogsi[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Jogosítvány script betöltve! By: Flash \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\" Jogosítvány script sikeresen leállítva!\"); new playerid; jogsi[playerid]=false; return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { jogsi[playerid]=false; SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Jogosítványért: /jogsi {6DC5F3}[scriptet írta: Flash]\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { jogsi[playerid]=false; return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/jogsi\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(jogsi[playerid]==true) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Már van jogosítványod!\"); if(GetPlayerMoney(playerid) >=12000) { jogsi[playerid]=true; SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Jogosítványt megvetted! Mostantól tiéd a világ! \"); GivePlayerMoney(playerid, -12000); } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs elég pénzed! 12000$-ba kerül egy jogosítvány!\"); } return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(jogsi[playerid]==true) { // Ide amikor van jogosítványa! } if(jogsi[playerid]==false) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Jogosítvány nélkül nem vezethetsz!\"); } return 1; } [/pawn] Ha segítettem, jöhet a +! 352
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Munka segitség!« Dátum: 2011. augusztus 23. - 16:26:31 »
Értem, szóval nincs enumerációd.
Akkor mindjárt megcsinálom. E: Nekem már nem írt errort. [pawn] #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF // Szürke #define COLOR_RED 0xFF0000FF //Színeket, szöveget majd írd át, amire te szeretnéd. enum pInfo { pTEAM_RENDOR } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; CMD:stop(playerid, params[]) { new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new giveplayerid[MAX_PLAYER_NAME]; new string[128]; if(PlayerInfo[playerid][pTEAM_RENDOR]) { if(sscanf(params, \"us[100]\",giveplayerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /stop [iD]\"); return 1; } TogglePlayerControllable(playerid, 0); format(string, sizeof(string), \"%s megállított!\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string); return 1; } return 1; } CMD:mehet(playerid, params[]) { new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new giveplayerid[MAX_PLAYER_NAME]; new string[128]; if(PlayerInfo[playerid][pTEAM_RENDOR]) { if(sscanf(params, \"us[100]\",giveplayerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /mehet [iD]\"); return 1; } TogglePlayerControllable(playerid, 1); format(string, sizeof(string), \"%s engedi, hogy továbbmenj!\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string); return 1; } return 1; }[/pawn] Bocs, hogy megint ZCMD-ben írtam, de azzal szeretek CMD-ket írni. E2: Az elõzõ azért nem mûködött, mert nem volt néhány pont, pontosvesszõ, tabulátor beírva. És lehet hogy kéne csinálnod egy dialogos login rendszert SAMP-Wiki segítségével. 353
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Internet Hiba!« Dátum: 2011. augusztus 23. - 16:25:29 »
Norbi tökéletesen leírta.
354
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Internet Hiba!« Dátum: 2011. augusztus 23. - 16:20:08 »
Nincs mit
OFF: Nincs kedvem írni a saját GM-met, így nézegetem a fórumot 355
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Internet Hiba!« Dátum: 2011. augusztus 23. - 16:16:13 »
Mind a kettõben kell a portot forwardolni.
Nekem két routerem van itthon, és mind a kettõbe kell. 356
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Munka segitség!« Dátum: 2011. augusztus 23. - 16:14:20 »
Nem biztos hogy jó, de remélem...
[pawn] #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF // Szürke #define COLOR_RED 0xFF0000FF //Színeket, szöveget majd írd át, amire te szeretnéd. CMD:stop(playerid, params[]) { new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new giveplayerid[MAX_PLAYER_NAME]; new string[128]; if(PlayerInfo[playerid][Rendor]// A \"Rendor\"t írd majd át a tiédre, mert ezt én csak kitaláltam. { if(sscanf(params, \"us[100]\",giveplayerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /stop [iD]\"); return 1; } TogglePlayerControllable(giveplayerid, 0); format(string, sizeof(string), \"%s megállított!\", sendername) SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED); } } CMD:mehet(playerid, params[]) { new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new giveplayerid[MAX_PLAYER_NAME]; new string[128]; if(PlayerInfo[playerid][Rendor]//Itt is! { if(sscanf(params, \"us[100]\",giveplayerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /mehet [iD]\"); return 1; } TogglePlayerControllable(giveplayerid, 1); format(string, sizeof(string), \"%s engedi, hogy továbbmenj!\", sendername) SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED); } }[/pawn] Nekem azért voltak benne errorok, mert ugye nem volt enumeráció, meg hasonlók, és nem ismerte fel. Elméletben mûködni kell.. Ha mûködik, jöhet a +! 357
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Munka segitség!« Dátum: 2011. augusztus 23. - 16:02:39 »
Hát ha arra gondolsz, hogy ha beírja egy rendõr, hogy /állj, akkor kiírja a playernek, hogy \"%s megállított!\" és lefagyasztja a playert, akkor egy pár perc, és megírom neked.
De lehet, hogy /stop lesz, ha nem baj. 358
Segítségkérés / Kérdések, segítség« Dátum: 2011. augusztus 23. - 15:59:04 »
Sziasztok!
Segítség Csinálgatok munkákat a GM-emhez. Jelenleg a rendõr munkánál tartok. Elakadtam. Itt a rendõr munka: [pawn] // GM elején: new bool: Rendorszolgalat[MAX_PLAYERS]; forward rendortimer1(playerid); forward rendortimer(playerid); /*------------------------Rendõr---------------------------- ------------------Legutolsó fejlesztés: 0.6----------------- */ CMD:rendorszolgalat(playerid, params[]) { if(Rendorszolgalat[playerid] == false) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, 1184.9739,-1331.4349,13.5751)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál!\"); SetPlayerSkin(playerid, 280); Rendorszolgalat[playerid] = true; return cmd_elfogadm(playerid, params); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy a Los Santosi Rendõrállomáson!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél szolgálatból!\"); SetPlayerSkin(playerid, 2); Rendorszolgalat[playerid] = false; } return 1; } CMD:elfogadr(playerid, params[]) { SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, 2, 1384.3163,-1585.7670,13.3685, 1344.2418,-1493.5779,13.3828, 3.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Bûnözõ bemérve! Kapd el õt!\"); gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 1; return 1; } public rendortimer(playerid) { new string[32]; SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) +3); gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 2; format(string, sizeof string, \"Bûnözõ elkapva! Fizetésed megkaptad.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE1, string); DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE1, \"Következõ bûnözõért: /elfogadr\"); gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 0; return 1; } public rendortimer1(playerid) { ApplyAnimation(playerid,\"MEDIC\",\"CPR\",4.0,0,1,1,0,5000,1); SetTimer(\"rendortimer\", 5000, false); return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { switch(gPlayerRendorCPStatus1[playerid]) { case 0: return 1; case 1: SetTimer(\"rendortimer1\", 100, false); case 2: GivePlayerMoney(playerid, 200+random(500)); } return 1; } //---------------------------------------------------------- [/pawn] Azt szeretném, hogy miután a player belépett a RaceCP-be, azután kidobja a következõt. Kicsit nehéz elmagyarázni, de azért remélem megértitek. Az elsõ CP-t random válassza ki. Példa: Kiválasztja a rendorelkap3-at, és ha belementél a 3-1-be, kidobja a 3-2-t, és így tovább... Koordináták: [pawn]AddPlayerClass(1,1384.3163,-1585.7670,13.3685,55.4499,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-1 AddPlayerClass(1,1344.2418,-1493.5779,13.3828,334.3601,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-2 AddPlayerClass(1,1360.3907,-1156.5646,23.6479,3.4167,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-3 AddPlayerClass(1,1442.1011,-1036.7670,23.6563,92.0140,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-4 AddPlayerClass(1,1479.0361,-1130.8684,23.9063,186.8755,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-5 AddPlayerClass(1,1524.8662,-1175.8322,24.0602,263.9337,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-6 AddPlayerClass(1,1526.7859,-1701.1495,13.3828,219.0302,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1- AddPlayerClass(1,1526.7859,-1701.1495,13.3828,219.0302,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-1 AddPlayerClass(1,1567.0139,-1833.0005,13.3828,181.3051,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-2 AddPlayerClass(1,1781.6865,-2177.4253,13.5547,286.2393,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-3 AddPlayerClass(1,1466.1666,-1589.1423,13.3828,95.0981,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-1 AddPlayerClass(1,1213.4065,-1569.5275,13.3906,95.5288,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-2 AddPlayerClass(1,1147.8207,-1681.4006,13.7813,193.6288,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-3 AddPlayerClass(1,1032.6096,-1784.3025,13.5779,180.8170,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-4 AddPlayerClass(1,848.6943,-1767.4598,13.3860,96.2704,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-5 AddPlayerClass(1,747.3788,-1752.7117,13.0409,76.3818,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-6[/pawn] Ezek a koordináták. És a 3 útvonalból válasszon egyet random, és egymás után dobálja a CP-ket. Remélem meg lehet érteni amit írok.. Kérés Azt hogy lehet megoldani, hogy ha kiszáll az ember a kocsiból, akkor a spawnhelye ott legyen, ahol kiszállt az ember? (RP szervereken /leparkol-hoz hasonlóra gondolok) És ha van egy saját készítésû dialogos kocsivétel rendszerem, akkor mit kell írni PAWN-ban, hogy hozzáadja a GM-hez? Itt arra gondolok, hogy beírod pl., hogy /kocsivesz, kiválasztom az infernust, akkor beleírja a gamemodeba, majd lespawnolja a kocsit. (És úgy, hogy FIX kocsiidje legyen.) Köszönöm a segítséget! 359
Paradise RolePlay / EX - [HUN] Core RPG (Archív + társalgó)« Dátum: 2011. augusztus 23. - 15:15:13 »
Hát elolvastam a dolgokat...
NAGYON VÁROM! Kb. mikor nyit :question: 360
Beszélgetés / Gép Konfigotok« Dátum: 2011. augusztus 23. - 14:52:03 »
CPU: Intel Core 2 Duo E7500 2.93GHz
Alaplap: ASUS P5G41T-M LX RAM: Kingmax 2GB 1333MHz + 1GB 1333MHz (lehet hülyeséget mondok ) VGA: GIGABYTE ATI Radeon HD 2600 1GB (Internet azt írta, 932MB ) HDD:Samsung SATA 500GB Táp: 400W Codegen + ház Hangkártya: integrált Milyen? |