Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - curvemaster

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 28
346
Kérdések, Segítség / Fülhallgató
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 20:45:14 »
Kihúztam, bedugtam, hangerõt gépen belül felnyomtam maxra, és semmi :(  :\'(
Lehet, hogy csak az új füles a megoldás, vagy a kábelszakadás megkeresése és javítása :question: :question:  :(

347
Beszélgetés / PSP vélemények?
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 18:23:22 »
1. Hát mivel GTA fan vagyok, ezért GTA Liberty City Stories.
2. Mivel anime fan vagyok, ezért Bleach Soul Carnival sorozat, és Bleach Heat the Soul sorozat. :)

348
Segítségkérés / Jogosítvány
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 17:30:43 »
Szerintem én akkor nem tudok segíteni :(
Azért megnézem, hátha. :)
Ez talán:
[pawn]
#include <a_samp>
#define COLOR_LIGHTRED 0xFF6347AA
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x24FF0AB9
new bool:jogsi[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"\\n--------------------------------------\");
   print(\" Jogosítvány script betöltve! By: Flash \");
   print(\"--------------------------------------\\n\");
   return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   print(\" Jogosítvány script sikeresen leállítva!\");
   new playerid;
   jogsi[playerid]=false;
   return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   jogsi[playerid]=false;
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Jogosítványért: /jogsi {6DC5F3}[scriptet írta: Flash]\");
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   jogsi[playerid]=false;
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/jogsi\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   if(jogsi[playerid]==true) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Már van jogosítványod!\");
   if(GetPlayerMoney(playerid) >=12000)
         {
             jogsi[playerid]=true;
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Jogosítványt megvetted! Mostantól tiéd a világ! :)\");
            GivePlayerMoney(playerid, -12000);
   } else {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs elég pénzed! 12000$-ba kerül egy jogosítvány!\");
   }
   return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
new vehicleid =  GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInVehicle(playerid, vehicleid))
{
   if(jogsi[playerid]==true)
   {
           return 1;
   }
   if(jogsi[playerid]==false)
   {
      RemovePlayerFromVehicle(playerid);
      SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Jogosítvány nélkül nem vezethetsz!\");
   }
   return 1;
}
return 1;
}
[/pawn]
Amúgy lehet hogy meg tudnám oldani, ha az antifall rendszert ismerném..

349
Segítségkérés / Gondok! NPC és racecheckpoint
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 17:05:39 »
Mert definiálni kéne.

350
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Internet Hiba!
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 17:04:52 »
Ha TP-Linked van, akkor:
Advanced Settings,
DHCP,
DHCP Client List,
És ott megnézed a te géped belsõ IP címét. (192.168.x.xxx)
Kimásolod, majd beilleszted a Port Forwardingba.
Remélem segítettem.

351
Segítségkérés / Jogosítvány
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 17:01:17 »
Nem biztos, hogy igazat mondok, de szerintem OnPlayerStateChange helyett OnPlayerEnterVehicle kell:
[pawn]
#include <a_samp>
#define COLOR_LIGHTRED 0xFF6347AA
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x24FF0AB9
new bool:jogsi[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"\\n--------------------------------------\");
   print(\" Jogosítvány script betöltve! By: Flash \");
   print(\"--------------------------------------\\n\");
   return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   print(\" Jogosítvány script sikeresen leállítva!\");
   new playerid;
   jogsi[playerid]=false;
   return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   jogsi[playerid]=false;
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Jogosítványért: /jogsi {6DC5F3}[scriptet írta: Flash]\");
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   jogsi[playerid]=false;
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/jogsi\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   if(jogsi[playerid]==true) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Már van jogosítványod!\");
   if(GetPlayerMoney(playerid) >=12000)
         {
             jogsi[playerid]=true;
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Jogosítványt megvetted! Mostantól tiéd a világ! :)\");
            GivePlayerMoney(playerid, -12000);
   } else {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs elég pénzed! 12000$-ba kerül egy jogosítvány!\");
   }
   return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(jogsi[playerid]==true)
{
    // Ide amikor van jogosítványa!
}
if(jogsi[playerid]==false)
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Jogosítvány nélkül nem vezethetsz!\");
}
return 1;
}
[/pawn]
Ha segítettem, jöhet a +! ;)

352
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Munka segitség!
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 16:26:31 »
Értem, szóval nincs enumerációd.
Akkor mindjárt megcsinálom.
E:
Nekem már nem írt errort.
[pawn]
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF // Szürke
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
//Színeket, szöveget majd írd át, amire te szeretnéd.
enum pInfo
{
pTEAM_RENDOR
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
CMD:stop(playerid, params[])
{
    new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    new giveplayerid[MAX_PLAYER_NAME];
    new string[128];
    if(PlayerInfo[playerid][pTEAM_RENDOR])
    {
    if(sscanf(params, \"us[100]\",giveplayerid))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /stop [iD]\");
        return 1;
    }
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   format(string, sizeof(string), \"%s megállított!\", sendername);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
   return 1;
}
return 1;
}
CMD:mehet(playerid, params[])
{
    new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    new giveplayerid[MAX_PLAYER_NAME];
    new string[128];
    if(PlayerInfo[playerid][pTEAM_RENDOR])
    {
    if(sscanf(params, \"us[100]\",giveplayerid))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /mehet [iD]\");
        return 1;
   }
   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
   format(string, sizeof(string), \"%s engedi, hogy továbbmenj!\", sendername);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
   return 1;
}
return 1;
}[/pawn]
Bocs, hogy megint ZCMD-ben írtam, de azzal szeretek CMD-ket írni.
E2:
Az elõzõ azért nem mûködött, mert nem volt néhány pont, pontosvesszõ, tabulátor beírva.
És lehet hogy kéne csinálnod egy dialogos login rendszert SAMP-Wiki segítségével.

353
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Internet Hiba!
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 16:25:29 »
Norbi tökéletesen leírta. ;D

354
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Internet Hiba!
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 16:20:08 »
Nincs mit :D
OFF: Nincs kedvem írni a saját GM-met, így nézegetem a fórumot :D

355
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Internet Hiba!
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 16:16:13 »
Mind a kettõben kell a portot forwardolni.
Nekem két routerem van itthon, és mind a kettõbe kell.

356
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Munka segitség!
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 16:14:20 »
Nem biztos hogy jó, de remélem...
[pawn]
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF // Szürke
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
//Színeket, szöveget majd írd át, amire te szeretnéd.
CMD:stop(playerid, params[])
{
    new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    new giveplayerid[MAX_PLAYER_NAME];
    new string[128];
    if(PlayerInfo[playerid][Rendor]// A \"Rendor\"t írd majd át a tiédre, mert ezt én csak kitaláltam.
    {
    if(sscanf(params, \"us[100]\",giveplayerid))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /stop [iD]\");
        return 1;
   }
TogglePlayerControllable(giveplayerid, 0);
format(string, sizeof(string), \"%s megállított!\", sendername)
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED);
}
}
CMD:mehet(playerid, params[])
{
    new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    new giveplayerid[MAX_PLAYER_NAME];
    new string[128];
    if(PlayerInfo[playerid][Rendor]//Itt is!
    {
    if(sscanf(params, \"us[100]\",giveplayerid))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /mehet [iD]\");
        return 1;
   }
TogglePlayerControllable(giveplayerid, 1);
format(string, sizeof(string), \"%s engedi, hogy továbbmenj!\", sendername)
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED);
}
}[/pawn]
Nekem azért voltak benne errorok, mert ugye nem volt enumeráció, meg hasonlók, és nem ismerte fel. Elméletben mûködni kell.. :)
Ha mûködik, jöhet a +! :)

357
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Munka segitség!
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 16:02:39 »
Hát ha arra gondolsz, hogy ha beírja egy rendõr, hogy /állj, akkor kiírja a playernek, hogy \"%s megállított!\" és lefagyasztja a playert, akkor egy pár perc, és megírom neked.
De lehet, hogy /stop lesz, ha nem baj.

358
Segítségkérés / Kérdések, segítség
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 15:59:04 »
Sziasztok!  :)
Segítség
Csinálgatok munkákat a GM-emhez.
Jelenleg a rendõr munkánál tartok. Elakadtam.
Itt a rendõr munka:
[pawn]
// GM elején:
new bool: Rendorszolgalat[MAX_PLAYERS];
forward rendortimer1(playerid);
forward rendortimer(playerid);
/*------------------------Rendõr----------------------------
------------------Legutolsó fejlesztés: 0.6-----------------
*/
CMD:rendorszolgalat(playerid, params[])
{
if(Rendorszolgalat[playerid] == false)
    {
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, 1184.9739,-1331.4349,13.5751))
   {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál!\");
          SetPlayerSkin(playerid, 280);
          Rendorszolgalat[playerid] = true;
          return cmd_elfogadm(playerid, params);
   } else {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy a Los Santosi Rendõrállomáson!\");
   }
} else {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél szolgálatból!\");
    SetPlayerSkin(playerid, 2);
    Rendorszolgalat[playerid] = false;
}
return 1;
}
CMD:elfogadr(playerid, params[])
{
    SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, 2, 1384.3163,-1585.7670,13.3685, 1344.2418,-1493.5779,13.3828, 3.0);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Bûnözõ bemérve! Kapd el õt!\");
    gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 1;
    return 1;
}
public rendortimer(playerid)
{
new string[32];
    SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) +3);
    gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 2;
format(string, sizeof string, \"Bûnözõ elkapva! Fizetésed megkaptad.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE1, string);
    DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE1, \"Következõ bûnözõért: /elfogadr\");
gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 0;
    return 1;
}
public rendortimer1(playerid)
{
ApplyAnimation(playerid,\"MEDIC\",\"CPR\",4.0,0,1,1,0,5000,1);
SetTimer(\"rendortimer\", 5000, false);
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
switch(gPlayerRendorCPStatus1[playerid])
{
   case 0: return 1;
   case 1: SetTimer(\"rendortimer1\", 100, false);
   case 2: GivePlayerMoney(playerid, 200+random(500));
}
return 1;
}
//----------------------------------------------------------
[/pawn]
Azt szeretném, hogy miután a player belépett a RaceCP-be, azután kidobja a következõt.
Kicsit nehéz elmagyarázni, de azért remélem megértitek.
Az elsõ CP-t random válassza ki.
Példa:
Kiválasztja a rendorelkap3-at, és ha belementél a 3-1-be, kidobja a 3-2-t, és így tovább...
Koordináták:
[pawn]AddPlayerClass(1,1384.3163,-1585.7670,13.3685,55.4499,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-1
AddPlayerClass(1,1344.2418,-1493.5779,13.3828,334.3601,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-2
AddPlayerClass(1,1360.3907,-1156.5646,23.6479,3.4167,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-3
AddPlayerClass(1,1442.1011,-1036.7670,23.6563,92.0140,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-4
AddPlayerClass(1,1479.0361,-1130.8684,23.9063,186.8755,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-5
AddPlayerClass(1,1524.8662,-1175.8322,24.0602,263.9337,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-6
AddPlayerClass(1,1526.7859,-1701.1495,13.3828,219.0302,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-
AddPlayerClass(1,1526.7859,-1701.1495,13.3828,219.0302,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-1
AddPlayerClass(1,1567.0139,-1833.0005,13.3828,181.3051,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-2
AddPlayerClass(1,1781.6865,-2177.4253,13.5547,286.2393,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-3
AddPlayerClass(1,1466.1666,-1589.1423,13.3828,95.0981,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-1
AddPlayerClass(1,1213.4065,-1569.5275,13.3906,95.5288,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-2
AddPlayerClass(1,1147.8207,-1681.4006,13.7813,193.6288,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-3
AddPlayerClass(1,1032.6096,-1784.3025,13.5779,180.8170,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-4
AddPlayerClass(1,848.6943,-1767.4598,13.3860,96.2704,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-5
AddPlayerClass(1,747.3788,-1752.7117,13.0409,76.3818,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-6[/pawn]
Ezek a koordináták. És a 3 útvonalból válasszon egyet random, és egymás után dobálja a CP-ket.
Remélem meg lehet érteni amit írok.. :)
Kérés
Azt hogy lehet megoldani, hogy ha kiszáll az ember a kocsiból, akkor a spawnhelye ott legyen, ahol kiszállt az ember? (RP szervereken /leparkol-hoz hasonlóra gondolok)
És ha van egy saját készítésû dialogos kocsivétel rendszerem, akkor mit kell írni PAWN-ban, hogy hozzáadja a GM-hez?
Itt arra gondolok, hogy beírod pl., hogy /kocsivesz, kiválasztom az infernust, akkor  beleírja a gamemodeba, majd lespawnolja a kocsit. (És úgy, hogy FIX kocsiidje legyen.)
Köszönöm a segítséget!

359
Paradise RolePlay / EX - [HUN] Core RPG (Archív + társalgó)
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 15:15:13 »
Hát elolvastam a dolgokat...
NAGYON VÁROM! :D
Kb. mikor nyit :question:   ^-^

360
Beszélgetés / Gép Konfigotok
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 14:52:03 »
CPU: Intel Core 2 Duo E7500 2.93GHz
Alaplap: ASUS P5G41T-M LX
RAM: Kingmax 2GB 1333MHz + 1GB 1333MHz (lehet hülyeséget mondok ;D)
VGA: GIGABYTE ATI Radeon HD 2600 1GB (Internet azt írta, 932MB :D )
HDD:Samsung SATA 500GB
Táp: 400W Codegen + ház
Hangkártya: integrált
Milyen? ;D :)

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 28
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal