Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 136
346
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. május 22. - 15:57:49 »

347
Segítségkérés / Y_ini Keresés
« Dátum: 2013. május 22. - 14:00:47 »
A példád rossz mivel Y:ini-vel ahogy leírtad nem igazán tudod megvalósítani, igaz a fent leírt példára meg lehetne oldani de a továbbiakban nem tudnád hasznát venni.
Az adatok tárolásának lényegét nem érted még.
Gyakorlatilag kettõ oszlopból áll, és teljesen hasonlít akár a pawn változókra is.
Van egy key[] és egy value[] azaz egy kulcs illetve egy érték melyet általában az egyenlõség jellel különítenek el.
A fájlban így néz ki most példaként:
 

Kulcs oszlop        (a kulcs és az érték megkülönböztetésére szolgáló jel)     Érték oszlop
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Neve                   =                                                                                         Pista
Kor                      =                                                                                        10
Állat                     =                                                                                        Macska
[/quote]
Y_ini-vel átírhatod az Állat értékét a következõ sorral:  (a Macska helyett Kutya)
INI_WriteString(file, \"Állat\", \"Kutya\");  ( <- ebbõl a file változó így néz ki:            new INI:file = INI_Open(\"teszt.txt\");
Az elv egyébként megegyezik a dini fájlkezelõvel, mármint az adat tárolás terén illetve a kulcsok terén.
Kulcsok nélkül (Key) így nézne ki az adat:
Pista
10
Macska
Kulcsok azért kellenek mert egy idõ után nem tudnád mi micsoda.

348
Off Telep / Pénz szerzés nyáron
« Dátum: 2013. május 22. - 00:37:13 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1368970283\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37562\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
az a baj.. hogy én megenném a gyümölcsöt, és mellé meginnám a pálinkát :D
de jó 5letek.
 
Én meginnám a pálinkát, utána a gyümölcsbõl megpróbálnék pálinkát csinálni. :D


Á dehogy, nem vagyok én annyira alk..

349
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pénz szerzés nyáron
« Dátum: 2013. május 22. - 00:34:20 »
delete

350
Beszélgetés / Akit érdekel BHO free reg van határozatlan ideig.
« Dátum: 2013. május 20. - 00:22:59 »
\"bithorlo.jpg\"

351
Segítségkérés / SetObjectMaterialText frissülése probléma
« Dátum: 2013. május 19. - 23:26:19 »
Arra jutottam hogy nálam is megakad de egy kis barbárkodással úgy oldottam meg hogy töröltem az objectet majd újra létrehoztam és akkor szépen végig számolt. (Igaz lusta voltam kivárni teljesen, privibe küldöm a kódot)

352
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fireball Minigame
« Dátum: 2013. május 19. - 22:49:23 »
Tessék: (kicsit sallangmentesen, illetve megtartva a felépítése)
 
#include <a_samp>
new
fireball,
bool:FireBaller[MAX_PLAYERS];
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
public
OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Fireball Minigame successfully loaded\");
print(\" Created by BenCarter007 :)\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public
OnPlayerConnect(playerid)
{
FireBaller[playerid] = false;
return 1;
}
public
OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/fireball\", cmdtext) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Egy lángcsóva üldöz!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Menekülj vagy meghalsz! :D\");
new
   Float:x,
   Float:y,
   Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
fireball = CreateObject(18693, x+10, y+10, z-1, 0.0, 0.0, 0);
FireBaller[playerid] = true;
return 1;
}
return 0;
}
public
OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(FireBaller[playerid])
{
new
   Float:x,
   Float:y,
   Float:z,
   Float:ObjX,
   Float:ObjY,
   Float:ObjZ;
GivePlayerMoney(playerid, 1);
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
MoveObject(fireball, x, y, z-1, 7.00);
GetObjectPos(fireball, ObjX, ObjY, ObjZ);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, ObjX, ObjY, ObjZ))
{
   new
      Float:health;
   GetPlayerHealth(playerid, health);
   SetPlayerHealth(playerid, health-20);
}
}
return 1;
}
public
OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(FireBaller[playerid])
{
new
   Float:x,
   Float:y,
   Float:z;
FireBaller[playerid] = false;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
MoveObject(fireball, x, y, z+2000, 5.00);
DestroyObject(fireball);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Téged kinyírt egy lángcsóva... Puding vagy...\");
}
return 1;
}

353
Segítségkérés / Bool probléma
« Dátum: 2013. május 19. - 12:09:28 »
Aha.
És valamikor nem állítod ennek az értékét false-ra nem csak true-ra, valahogy így?
 
teszt[playerid] = false;

 
Mert lehet kellene ahhoz hogy mûködjön a dolog.

354
Segítségkérés / SetObjectMaterialText frissülése probléma
« Dátum: 2013. május 16. - 21:15:14 »
Küld el az objectet is melyikre próbálod írni, majd kipróbálom én is nálam is akad-e.

355
Segítségkérés / MySQL Escape átalakítja a szöveget
« Dátum: 2013. május 16. - 21:13:00 »
Szerintem készíts egy többmenetes mysql_real_escape_string függvényt írasd ki minden egyes meghívás után print-el, ha a probléma fennáll, akkor írd ki a plugin topicjába bug-ként, és majd a plugin készítõje remélhetõleg javítani fogja.

356
Segítségkérés / SetObjectMaterialText frissülése probléma
« Dátum: 2013. május 16. - 17:53:57 »
Próbáld nem global string-el, hanem helyi string-el alkalmazni.
 
                new str[24];
                VSZErtek--;
                Perc = VSZErtek/60;
                Masodperc = VSZErtek%60;
                format(str, sizeof(str), \"%i:%i\", Perc, Masodperc);
                SetObjectMaterialText(VSZMT, str, 0, 30, \"Arial\", 24, 1, -1, 0, 1);

357
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2013. május 16. - 17:41:20 »
http://sampforum.hu/index.php?page=scripting
Egy hiba történt!
Az általad keresett oldal nem elérhetõ.

358
Segítségkérés / Adminsnál valami zatyvaság van
« Dátum: 2013. május 16. - 05:39:10 »
                                  @TengeriMalac
^^
 | |
Ebben meg szintén megmaradt a legelsõ hiba.
Ha több admin van akkor annyiszor megpróbálja megjeleníteni a dialogot, mivel for ciklusba van ágyazva a ShowPlayerDialog.
Elõbb bele kell pakolni egy karakterláncba az összes admin nevét, utána kell megjeleníteni.  ;D

359
Segítségkérés / LoadPlayer
« Dátum: 2013. május 13. - 13:19:57 »
pPoz[playerid][X] = dini_Float(loc,\"PosX\");
pPoz[playerid][Y] = dini_Float(loc,\"PosY\");
pPoz[playerid][Z] = dini_Float(loc,\"PosZ\");
// Elõbb betöltés majd pozíció beállítás
SetPlayerPos(

360
Segítségkérés / LoadPlayer
« Dátum: 2013. május 13. - 12:45:35 »
És mibõl veszed észre hogy nem tölti be?
Talán elõbb kellene betölteni az adatot és utána teleportálni?

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal