Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 261
3301
Segítségkérés / Törés? Mentés/Betöltés?
« Dátum: 2013. október 13. - 20:46:35 »
De tudtam, hogy át lesz helyezve a téma :D


Holnap TALÁN segítek egy kicsit többet, de mára elégedj meg ennyivel (persze lehet, hogy ma még írok ide :D):
 
// Betöltés
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
               new Fajl[128];
               format(Fajl, sizeof(Fajl), \"Kocsik/%d.ini\", i);
new Allapot = dini_Int(Fajl, \"Allapot\");
               SetVehicleHealth(i, Allapot);
}
// Kitöltés
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
               new Fajl[128];
               format(Fajl, sizeof(Fajl), \"Kocsik/%d.ini\", i);
dini_IntSet(Fajl, \"Allapot\", GetVehicleHealth(i));
}

 
Valami ilyesmi lenne a végeredmény.


Ha valamit elírtam, azért elnézést kérek, de én MySQL-t használok, a dini-rõl már leszoktam. Szóval ha valamire rosszul emlékeztem, így elírtam valamit, azért bocsi, de valahogy így nézne ki a dolog.

3302
Szkript kérések / Szavazós dialog
« Dátum: 2013. október 13. - 20:42:49 »
format(DIALOGstring, sizeof(DIALOGstring),\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
   \"Map 1\\n\",
   \"Map 2\\n\",
   \"Map 3\\n\",
   \"Map 4\\n\",
   \"Map 5\\n\",
   \"Map 6\\n\",
   \"Map 7\\n\",
   \"Map 8\\n\",
   \"Map 9\\n\",
   \"Map 10\\n\");
   ShowPlayerDialog(playerid, 179, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Pályák\", DIALOGstring, \"Szavazás\",\"\");

 
Ezt most nem értem, minek csinálod így? ???
Ja és nem DIALOG_STYLE_MSGBOX, hanem DIALOG_STYLE_LIST-re van szükséged.
Bõven elég így megoldani a dolgot:
 
ShowPlayerDialog(playerid, 179, DIALOG_STYLE_LIST, \"Pályák\", \"Map1\\nMap2\\nMap3\\nMap4\\nMap5\\nMap6\\nMap7\\nMap8\\nMap9\\nMap10, \"Szavazás\",\"Mégsem\");

 


Nekem ez szúrta ki nagyon a szememet, gondoltam, megemlítem ezt a hibádat. Azonban még bõven van mit tanulnod... Egy ilyen kész forráskódot pedig szerintem ne várj, mert senki sem ír egy ilyet, mert túl egyszerû, a kezdõ pedig lusta megtanulni, hogy kell egy ilyet megírni. Ha pedig elkészítjük neked, sosem tanulod meg, hogyan kellett volna. De azért MesterMartino írt neked egy példát, az alapján remélhetõleg ki tudsz indulni. Azonban neked az a bajod, hogy az alapvetõ dolgokat sem, pl. a dialogok típusait sem tudod.

3303
Kérdések, Segítség / nVidia SLI
« Dátum: 2013. október 13. - 20:36:58 »
Vektor, egyszerre a több mindig olcsóbb. Vegyünk csak példának egy fél literes Ice Tea-t, ami kb. 250 Ft. És egy 2 litereset, ami szintén ennyibe kerül, na jó, maximum egy 50-100 forinttal drágább. Ugyanez van a gépeknél is, legyen szó videokártyáról, prociról, vagy memóriáról. A piánál ugyan két fél literes nem éri meg jobban az egy 2 literesnél, de a videokártyáknál abszolút. Ebbõl a szempontból talán ez rossz példa is volt :D De ha az egyik bemondja az unalmas, lesz még egy, amíg pótolod a hibásat.

3304
Képek / Videók / vicces (lol) videók :D
« Dátum: 2013. október 13. - 20:33:28 »
Hát vmx, ez egy eléggé fárasztó videó szerintem :D 10/10-et nem igazán adnék rá...

3305
Képek / Videók / Gazdag gyerek.
« Dátum: 2013. október 13. - 20:27:27 »
Ez a gyerek aldo? Már értem, miért írt olyan fogyatékos kommenteket, és nyitott olyan szánalmas témákat... A poszton pedig jót nevettem, feldobta az estémet :D HErBY amúgy is alkoholista f@**kalap, ez a sok SMS talán egy kicsit kijózanította õt. :D

3306
Segítségkérés / Törés? Mentés/Betöltés?
« Dátum: 2013. október 13. - 20:22:56 »
Javaslom a dini fájlkezelõ rendszer használatát. Egy, a scriptfiles mappában létrehozott mappában esetleg eltárolhatod a kocsik ID-jét, mondjuk minden kocsinak egy fájlt adsz, pl. 123-as ID-jû kocsinak a fájlja lesz a 123.inc. Ebben aztán eltárolod a mód \"kitöltésekor\", avagy leállásakor (OnGameModeExit alatt) a kocsi sérülési állapotát, pl. a \"Serules\" sorba. Aztán a mód indulásakor (OnGameModeInIt alatt) betöltöd ezeket. Mindezt a fent linkelt függvények, illetve a for ciklus segítségével. Mindezt példával elmagyarázni most nincs idõm, inkább keress rá a fórumon, mert biztosan lesz rá 1-2 leírás.

3307
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re: VALAKI .AMX-be tegye!
« Dátum: 2013. október 13. - 20:19:27 »
Egy szerény megjegyzés...
A téma címe - helyesírás csillagos 6-ossal megfogalmazva - a következõ volt: VALAKI .AMX-be tegye!
.:Secur:. neked lefordította a forráskódot .amx-be, sõt, azon túl még elmondtuk, mi a megoldás az utána jelentkezõ problémádra, azt, hogy ne foglalkozz RP móddal, valamint szóltunk, hogy elõbb tanulj meg valamit a pawn nyelvrõl, mielõtt bármihez is hozzákezdenél. Tehát a kérdésedre már többszörösen választ kaptál, így a témát zárnod kéne...

3309
Segítségkérés / VALAKI .AMX-be tegye!
« Dátum: 2013. október 13. - 20:12:51 »
Most az a problémád, hogy amikor a szervert elindítod, nem töltöd be a megfelelõ pluginokat. Ezt kiküszöbölendõ töltsd le a streamer, a sscanf, és az audio pluginokat. Valószínûleg ezek kellenek majd a módodhoz, ugyanis ezeket általában minden módban használják. Utána tedd be õket a plugins mappába, majd a server.cfg-ben a \"plugins\" szó mellé, szóközzel elválasztva írd be a pluginok nevét, mentsd el a fájlt, majd indítsd el a szervert. És jó lesz.
DE
Amíg azt sem tudod, hogyan kell módot fordítani, és mik azok a pluginok, meg nem ismered ezt a hibát, miért kezdesz bele egy RP szerverbe?
Olvasd végig párszor a cappsy által linkelt témát, gyakorold sokat a pawn nyelvet, és aztán vágj bele egy szerverbe - lehetõleg ne RP-be, hanem valami Stunt/FUN/Freeroamba.


Közben írtál egy választ, két RPG-vel. Köztük a f*s See-vel. Ó istenem, hagyd a p***@*a az RÚG-ket, és tanuld meg legalább kezdõ szinten a pawn nyelvet, és a szerver készítést, mert most még a kezdõ alatt is jóval lejjebb vagy!
Spoiler for Infó:
cappsy hozzászólása törölve lett, így most ZyZu egybevonta ezt a hozzászólásomat, és cappsy hozzászólása utáni hozzászólásomat. Most ez jön itt editelve:
Egy szerény megjegyzés...
A téma címe - helyesírás csillagos 6-ossal megfogalmazva - a következõ volt: VALAKI .AMX-be tegye!
.:Secur:. neked lefordította a forráskódot .amx-be, sõt, azon túl még elmondtuk, mi a megoldás az utána jelentkezõ problémádra, azt, hogy ne foglalkozz RP móddal, valamint szóltunk, hogy elõbb tanulj meg valamit a pawn nyelvrõl, mielõtt bármihez is hozzákezdenél. Tehát a kérdésedre már többszörösen választ kaptál, így a témát zárnod kéne...

3310
Kérdések, Segítség / nVidia SLI
« Dátum: 2013. október 13. - 20:05:37 »
Amióta elõször láttam ezt a témát, megkérdeztem pár embert, hozzáadtam az én véleményemet, és ez jött ki: jobban megéri 2 db nVidia GTX 550 karit venni. Ha most lenne egy kis lóvém, már venném is, mert ez a kártya, ami nekem van, még említésre sem méltó... 200 forintot nem adnak érte a kínaiak :D

3311
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Real Map Editor Használata.
« Dátum: 2013. október 13. - 20:01:12 »
LOL, még csak most találtam rá erre a témára. Pedig Skypeon sokszor magyaráztam az editor használatát egyes mapper társaimnak órákig, mire végre beletanultak a dologba. Azonban mostantól végre elintézhetem a dolgot azzal, hogy belinkelem nekik ezt a témát :D Jó lett ZyZu.


Ez a rész pedig azoknak szól, akik s*@rnak tartják ezt a programot. Szerintem ez a legjobb SA Map Editor a világon. Az MTA nehezen kezelhetõ, lassú vele dolgozni, és az objectek is máshogy vannak benne. Maximum stunt mapokat lehet vele csinálni, ahol több ugyanolyan objectbõl kell kialakítani egy ívelt utat, vagy ilyenek. Ezzel szemben ez az editor sokkal de sokkal jobb, könnyebben kezelhetõ, és gyorsabb. Akinek pedig laggol, vegyen jobb gépet... Nekem egy f*s vidikarival is elfut, lagg mentesen, és akár egyszerre több százezer objectet is betöltve egy .pwn fájlból...


Amúgy nálam folyamatosan nyitva van a módom, és amikor úgy gondolom, hogy \"Hmm, hozzá lett adva precízen 30-40 object a maphoz.\", akkor fogom a kódot, kimásolom, és bele teszem a módoba, illetve frissítem a régi kódot, majd mentem a dolgot. És még konvertálni sem kell, azonnal adja a streameres kódot, hozzáteszem, hibátlanul.

3312
SA-MP: Szerverfejlesztés / Nyomógombos autójavító
« Dátum: 2013. október 13. - 19:56:09 »
Mivel kezdõ vagy, nem mondom, hogy s*@r. Felesleges szkript, maximum egy hozzád hasonló kezdõ tanulására jó. Amúgy jó lett.

3313
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ-LP Nagyon alap map (elsõ mapom)
« Dátum: 2013. október 13. - 19:54:42 »
Eléggé gyenge map... És értelme sincs túl sok. Csupán annyi, hogy kicsit elfoglaltad magadat. Másra nem jó. :/

3314
Leírások/Útmutatók / GTA United és United Multiplayer telepítése
« Dátum: 2013. október 13. - 19:53:36 »

ennél ugyan úgy samp map editor kell használni?:D
 
[/quote]
Igen, lehet rá mapolni SA-s map editorral is, sõt igazából csak az SA-sokkal lehet szerintem. :D

3315
Törölt RP Szerverek / Forever RPG
« Dátum: 2013. október 13. - 19:45:42 »
Az a név már nyugodtan lehet másé ezen a f*s szerveren, amelyet én használni szoktam. Mert ide többször nem jövök föl a biztos... Hiszen hogy a f***omba lehet ennyi játékos, egy ilyen s*@r szerveren?!: ???
[admin]\"Amennyiben egyszerre több nagy képet helyezel el egy hozzászólásban, a képeket az elsõ kép kivételével rejtsd el a spoiler kóddal. A nagyon sok óriáskép szétcsúsztatja a weboldalt és a böngészést teljesen ellehetetleníti. Ezt tartsd figyelem elõtt ha nagy képeket ágyazol be.\"[/admin]

Oldalak: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal