Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BVZS

Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 30
331
Segítségkérés / Parancs hiba
« Dátum: 2013. június 21. - 08:14:20 »
Áh nem hiszem, nagyon össze vannak tömörítve a kocsik, a 30 elég.

332
Segítségkérés / Szöveg csatolása kocsihoz
« Dátum: 2013. június 20. - 23:04:43 »
Idézetet írta: ScreaM date=1371743226\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38691\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A hozzácsatolós függvényt csak a létrehozások után használd, különben nem fog menni!

Ez talán logikus is, nem??

 
Ha ez nem érthetõ számodra:
 
public OnGameModeInit()
        vizsgakocsitext = Create3DTextLabel(\"Vizsga Kocsi\",NARANCS,0,0,0,50.0,0,0);
        vizsgakocsi = AddStaticVehicleEx(475,-229.8000031,2725.3000488,62.5999985,0.0000000,104,1,15); //Sabre
        Attach3DTextLabelToVehicle(vizsgakocsitext,vizsgakocsi,0,0,3.0);

333
Segítségkérés / Parancs hiba
« Dátum: 2013. június 20. - 23:01:13 »
Helló sziasztok, van egy olyan parancsom ami lecsekkolja néhány rendõrautó pozícióját és ha garázson kívül áll, akkor ismeretlent ír ki, viszont, ha a garázson belül van, akkor a garázst írja pozíciónak. Sajnos valamiért mindig ismeretlent ír, nem tudom, hogy mi ennek az oka, ezért is fordulok felétek segítségért. Pedig jó helyen vannak a kocsik is és a garázs koordinátája is.
 
CMD:copcars( playerid, params[] )
{
new HSTRING[1000], STRING[50];
for( new i; i < sizeof( rendorauto ); i ++ )
{
    if(IsVehicleInRangeOfPoint(i,25,598.9643,-1508.8948,-10.9059))
    {
        format( STRING, sizeof( STRING ), \"[ %s ] Pozíció: Garázs.\\n\", rendorautoNEV[ i ] ), strcat( HSTRING, STRING );
} else {
    format( STRING, sizeof( STRING ), \"[ %s ] Pozíció: Ismeretlen.\\n\", rendorautoNEV[ i ] ), strcat( HSTRING, STRING );
}
}
ShowPlayerDialog( playerid, 999, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{009900}< LSPD - Jármûvek >\", HSTRING, \"Rendben\", \"\" );
return 1;
}

334
Archívum / Re:American Roleplay Gaming l Mert az élet szép...
« Dátum: 2013. április 23. - 18:15:15 »
Elkészült a szeró új trailere, jó szórakozást! :)
 

335
Beszélgetés / Számoljunk el 10.000-ig!
« Dátum: 2013. március 29. - 11:46:09 »
918

336
Beszélgetés / Tudsz vagy nem tudsz?
« Dátum: 2013. március 29. - 01:12:03 »
Tudok.
Tudsz erekció közben pisálni?

337
Segítségkérés / Több funkciós NPC?
« Dátum: 2013. március 23. - 22:47:33 »
Szép estét mindenkinek.
Azt szeretném megkérdezni, hogy egy bizonyos NPC-nek lehet-e több funkciója. Ezen azt értem, hogy pl egy álló NPC-vel lehet-e olyat csinálni, hogy mondjuk beírok egy parancsot és elindul egy bizonyos helyre, végülis betöltök neki egy .rec fájlt. Remélem valamennyire értitek. Elõre is kösz ia válaszokat! :)

338
Segítségkérés / Kézfogás, anim hiba
« Dátum: 2013. március 12. - 11:24:43 »
Azt írtam, továbbra sem jó..

339
Segítségkérés / Kézfogás, anim hiba
« Dátum: 2013. március 10. - 12:10:33 »
Beírtam a végére de most is ugyan az a problémám.

340
Segítségkérés / Kézfogás, anim hiba
« Dátum: 2013. március 10. - 10:32:38 »
Szép jóreggelt mindenkinek!
Srácok, olyan problémám lenne, hogy van egy kézfogásos scriptem, ami addig tökéletesen mûködik, míg be nem jön az animáció. Tehát amikor elfogadja a játékos a kézfogást, elindul 2 animáció, ugye annak aki kezet szeretne fogni és annak akivel szeretné ezt. Sajnos mindig csak magunknak mutatja az animációt, az elõttünk álló játékosnak meg nem. Kérem aki tud erre valamit, az feltétlen írjon, mert nagyon fontos lenne.




CMD:shake(playerid, params[])
{
new stilus, id;
if(sscanf(params, \"ud\", id, stilus))
{
       SendClientMessage(playerid,ZOLD, \"Használat: /shakehand [playerid] [1-9]\");
}
else
{
    if(IsPlayerConnected(id))
    {
          if(!ProxDetectorS(1.5, playerid,id)) SendClientMessage(playerid,VPIROS,\"*Nem vagy közel a játékoshoz\");
   else {
            if(stilus >= 1 && stilus < 10)
            {
            jatekos[id][shakeAjanlasStilus] = stilus;
            jatekos[id][shakeAjanlas] = playerid;
                    SendFormattedMessage(playerid,SZOLD, \"*Kezet szeretnél fogni %s-val/vel.\",GetRPName(id));
                    SendFormattedMessage(id,SZOLD, \"*%s kezet szeretne fogni veled. /accept shake\",GetRPName(playerid));
            }  else {
                SendClientMessage(playerid,ZOLD, \"Használat: /shake [playerid] [1-9]\");
            }
        }
    } else {
        SendClientMessage(playerid,VPIROS, \"*A játékos nincs fennt a szerveren.\");
    }
}
return 1;
}
/accept-nél:
else if(strcmp(alparancs, \"shake\",true)==0)
{
    //new id;
    if(jatekos[playerid][shakeAjanlas] != -1)
    {
        if(!ProxDetectorS(1.5, playerid,jatekos[playerid][shakeAjanlas])) SendClientMessage(playerid,VPIROS,\"*Nem vagy közel a játékoshoz\");
      else {
           switch(jatekos[playerid][shakeAjanlasStilus])
           {
               case 1:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkaa\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkaa\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
            }
               case 2:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkba\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkba\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
               case 3:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkca\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkca\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
               case 4:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkcb\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkcb\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
               case 5:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkda\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkda\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
               case 6:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkea\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkea\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
               case 7:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkfa\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkfa\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
               case 8:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkfa_swt\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkfa_swt\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
               case 9:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"prtial_hndshk_01\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"prtial_hndshk_01\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
         }
      }
    } else {
        SendClientMessage(playerid,VPIROS, \"*Nem akar veled senki sem kezet fogni.\");
    }
}

341
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Los Santos Life RPG
« Dátum: 2013. március 02. - 08:40:33 »
Idézetet írta: Supra date=1362154223\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34276\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valószínû. A múlt, az a múlt. Ez meg a jelen, amibe megmutatod, mekkora balf*** vagy.
Igaz, egy igazi Fõ Adminisztrátor. Ne is a szervert védd, hanem próbálj meg beoltani, hangsúlyozom, próbálj, mert ez nem jött össze.
Skypeon meg Zinoval, és DavX-el mikor hívunk fosol felvenni.
 
Most mire vered magad? Szerintem már elélted a jogaidat az adminokkal szemben. Attól még hogy káromkodsz, meg írsz valami nagyon hihetõ ódát, nem leszel jobb. Meg van a véleményünk rólad és a barátodról. Annak a ban-nak oka is van amit ts-en kaptál. Gondolkozz el rajta, talán sikerül rájönnöd.

342
Segítségkérés / Mysql_Connect hiba
« Dátum: 2012. augusztus 18. - 11:15:41 »
Ez a probléma megoldva, de a táblákat nem készíti el a webszerverre.

343
Segítségkérés / Mysql_Connect hiba
« Dátum: 2012. augusztus 17. - 15:34:56 »
Sziasztok

Segítségeteket kérném. Ilyen problémám lenne:

 
C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\HÁZI TESZT SZERVER\\gamemodes\\new.pwn(798) : error 001: expected token: \"-string end-\", but found \"-identifier-\"
C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\HÁZI TESZT SZERVER\\gamemodes\\new.pwn(798) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\HÁZI TESZT SZERVER\\gamemodes\\new.pwn(798) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\HÁZI TESZT SZERVER\\gamemodes\\new.pwn(798) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\HÁZI TESZT SZERVER\\gamemodes\\new.pwn(798) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
798. sor:
 
mysql_connect(mysql_host,mysql_user,mysql_database,mysql_password);

344
Segítségkérés / GF Üzemanyag
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 13:58:07 »
Helló, esetleg nem tudja valaki, hogy GF-ben ha leállítom a motort, miért kezd el visszatöltõdni az üzemanyag? :D Válaszaitokat elõre is köszönöm! :D

345
Segítségkérés / Hogy kell?
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 09:58:25 »
javítottam  :facepalm:  ^-^

Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 30
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal