Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 121
331
Segítségkérés / MySQL lekérdezés.
« Dátum: 2015. augusztus 29. - 09:36:04 »
Idézetet írta: HackFlux date=1440832811\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57468\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát csak úgy próbáltam, hogy csak én vagyok fennt, szóval nemtudom.
 
ez biztosan nem jó :) mivel a return után nem fut tovább a ciklus, sőt a függvény további része sem :)

332
Segítségkérés / MySQL lekérdezés.
« Dátum: 2015. augusztus 28. - 20:14:35 »
return SendClientMessage(playerid, -1, string);

 
ez szerinted biztos jó így? 1 online-t ír ki gondolom, ugye?

333
Segítségkérés / MySQL lekérdezés.
« Dátum: 2015. augusztus 26. - 09:45:40 »
így a 0-ból? elég nehezen tudnánk segíteni...
sql-t vagy valamit mellékelnél? vagy lemaradtam valamiről és tudnom kéne miben dolgozol? :)

334
Szkript kérések / Admin jelszó
« Dátum: 2015. augusztus 26. - 09:42:40 »
ha neked nem elég egy jelszó akkor szerintem belépéshez csinálj még egy jelszót...
vagy lehetne külön az admin login, mármint alapból belép sima játékos és külön még egy admin login kell az admin funkciókhoz mint az rcon...

335
Segítségkérés / Tömbből való kiolvasás.
« Dátum: 2015. augusztus 24. - 22:13:56 »
format(str, sizeof(str), \"%d %s\", Rangok[1], Rangok[2]);

 
ebben a sorban van a hiba :)

336
végtelen ciklusnál szokott ez történni, de ebben a kódban nem látok ciklust...és még olyan függvényt sem amiben kiakadhat...
Próbáld ki, hogy kikommentezet az egész parancs tartalmát és kiírsz valamit helyette, mondjuk egy X-et...aztán ha nem fagy ki akkor darabokban rakd vissza a kódot és keresd meg mi fagy ki...
nincs véletlen egy script amiben ugyanez a parancs van és ott fagy ki és nem itt?

337
Szkript kérések / Admin jelszó
« Dátum: 2015. augusztus 24. - 07:51:17 »
admin skineket akarsz, vagy login rendszert?
vagy honnan tudja a rendszer, hogy ki az admin?

338
Segítségkérés / Nem működnek a parancsok
« Dátum: 2015. augusztus 23. - 21:47:31 »
töltöttél be mostanság új scriptet? akár sajátot akár letöltöttet

339
miután kifagy és kilép egy játékos akkor eltűnik az online listáról? vagy teljesen kifagy az egész?

340
Idézetet írta: Szabi9 date=1440240960\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57365\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

if((newkeys & KEY_SUBMISSION) && !(oldkeys & KEY_SUBMISSION))
{
    SetTimerEx(\"cpb\",3000,false,\"i\",playerid);
    GameTextForPlayer(playerid,\"Motor inditása\",3000,6);
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
       if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
       {
                GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
      SetVehicleParamsEx(vehicleid, 1, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         }
    }
         }
    return 1;
}
forward cpb(playerid);
public cpb(playerid)
{
       TogglePlayerControllable(playerid,1);
       GameTextForPlayer(playerid,\"Motor beinditva\",3000,6);
        return 1;
}

 

mert nincs benne a \"fagyasztás\" funckiója...
 

if((newkeys & KEY_SUBMISSION) && !(oldkeys & KEY_SUBMISSION))
Szerintem ez problem mert a kettő kiüti egymást.
Amikor indítod a kocsit azt a timerbe kéne rakni.
 
[/quote]
miért is üti egymást?
egyiknél newkeys másiknál oldkeys van
 

Rosszul használtad a Timert, tessék kijavítottam, így biztosan működni fog.  :wave:
 

/*
--- Ezek hátha segítenek a későbbiek folyamán ---
#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0)) // Lenyomva tartja
#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) // Megnyomta
#define RELEASED(%0) (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0))) // Elengedte
(Példa.: if(HOLDING(KEY_YES)) return true;)
--- Egyszerre több gomb lenyomása ---
(Példa.: if(HOLDING(KEY_FIRE) && HOLDING(KEY_YES)) return true;)
*/
if((newkeys & KEY_SUBMISSION) && !(oldkeys & KEY_SUBMISSION))
{
if(/*!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) || */GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER)
return true;
// Ide majd lekérdezés hogy megy-e a motor, és az alapján indíjjjja el a tájmert!
SetTimerEx(\"cpb\",3000,false,\"i\",playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Motor inditása...\",3000,6);
return 1;
}
forward cpb(playerid);
public cpb(playerid)
{
    // TogglePlayerControllable(playerid,1); ## Fölösleges ez ide...
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
switch(engine)
{
case 0: // Ha nem megy
{
   SetVehicleParamsEx(vehicleid, 1, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   GameTextForPlayer(playerid,\"Motor beinditva\",3000,6);
}
}
    return 1;
}

 

[/quote]
soroljam a lehetséges hibákat? :)
Ez már nem a kérdés része, de leírom ha nem gond :)
Én az egészet simán úgy oldanám meg, hogy nem fagyasztanám a játékost, hanem 3 mp múlva indítanám be a motort...
Mi értelme van annak, hogy beindítod a motort és lefagyasztod a játékost? túl van bonyolítva szerintem, de te tudod...
Ajánlom figyelmedbe, hogy ezt simán lehet floodolni és ha akarom akkor 1 mp alatt 200 timert indítok vagy még többet...tehát simán egy beindítás paranccsal lehet elég szépen terhelni a szervert.
A játékos a 3mp timer alatt elhagyhatja a járművet, ha az én megoldásommal élnél. Szóval több dologra kell figyelned, de nem muszáj a játékosra indítani a timert, lehet a járműre is!

341
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kovacs_Richard gyûjteménye
« Dátum: 2015. augusztus 20. - 15:33:39 »
régi HRP-sek írnának nekem privát üzenetet? :)
kezdem összeszedni a csapatot, de még van jó pár ember akivel nem beszéltem :)

342
RP/RPG kérések / Raktár Rendszer
« Dátum: 2015. augusztus 02. - 21:02:47 »
Kellene az utolsó ház és egy előtte levő ház ini-je is...
meg az a ciklus ahol meghívod ezt a függvényt...
Feleslegesen törlöd a Labelt és Pickupot amkikor létre sincs hozva...
 
Delete3DTextLabel(RakText[HID]);
DestroyPickup(RakPick[HID]);

343
RP/RPG kérések / Raktár Rendszer
« Dátum: 2015. augusztus 02. - 08:03:32 »
másold be a betöltés kódját :)
utoljára még segítek neked :)
szerintem a mai nap az utolsó számomra a fórumon, szóval lehetőleg minél hamarabb :D
skypeon nem segítek :P

344
Segítségkérés / Legközelebbi jármű probléma.
« Dátum: 2015. július 31. - 13:21:07 »
most írtam a scriptet és még a kimenetelét is bemásoltam ne kelljen lefuttatnod...
de ahogy látom még a hozzászólásomat sem olvastad végig...akkor most olvasd el ismét :) köszi. ha meg nem akarod akkor nem segítek :D

345
Segítségkérés / Legközelebbi jármű probléma.
« Dátum: 2015. július 31. - 13:06:14 »
NearestCar = legközelebbi KOCSI!
tehát igazából azt gondoltam, hogy a legközelebbi járműre van szükséged...gondoltam a Car csak elírás volt, de úgy tűnik a Nearest is :)
az neked miért jó, ha több jármű esetén -2-t kapsz vissza? tehát nem tudsz az adattal érdemben mit kezdeni...csak annyit, hogy több jármű van a közelében...
valahol már írtam én is ehhez a függvényhez kommentet de azt nem találtam meg, de megint feltűnt nekem, hogy ha 0,0,0 pozícióra viszem a kocsit akkor többet nem tudom kinyitni, mert ott mindig azt fogja írni, hogy sok kocsi van a közelemben...mert nincs ellenőrizve, hogy a jármű létre van e hozva, csak lekérdezed a pozíciót egy tömbbe és felhasználod az adatokat...
írtam neked egy scriptet:
 
#include <a_samp>
new veh[3];
public OnFilterScriptInit()
{
// 1: Létrehozok 3 járművet
veh[0] = CreateVehicle(560,10,20,30,40,50,60,0,0);
veh[1] = CreateVehicle(561,10,20,30,40,50,60,0,0);
veh[2] = CreateVehicle(562,10,20,30,40,50,60,0,0);
// 2: Törlöm a középső járművet
DestroyVehicle(veh[1]);
// 3: kiírom a pozíciót
new Float:Pos[3];
for(new i = 1; i <= 4; i++)
{
    GetVehiclePos(i,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
    printf(\"[%d. jármű, model: %d] %.4f,%.4f,%.4f\",i,GetVehicleModel(i),Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    for(new i = 1; i < 4; i++)
    {
if(GetVehicleModel(i)) { DestroyVehicle(i); }
    }
return 1;
}

 
kimenetele:
 
[1. jármű, model: 560] 10.0000,20.0000,30.0000
[2. jármű, model: 0] 10.0000,20.0000,30.0000
[3. jármű, model: 562] 10.0000,20.0000,30.0000
[4. jármű, model: 0] 10.0000,20.0000,30.0000
[/quote]
figyeld meg: 2. és 4. jármű nem létezik, mert NINCS MODEL ID-ja! (2. jármű amit töröltem a 2. lépésnél)
de mégis van pozíció...igen mert a Pos tömböt a cikluson kívül hoztam létre és ha nem tudja felül írni a GetVehiclePos függvény akkor az előző adat marad benne...
ezért kellene ellenőrizni, hogy létezik e a jármű :)
 
if(GetVehicleModel(i))

Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal