Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 331
Segítségkérés / MySQL sor beillesztése,oszlopban a legnagyobb értékhez +1« Dátum: 2013. május 27. - 18:34:59 »
Nem használtam még sose, de feltételezem nem kell a zárójel, egyébként egyszerû a dolog megpróbálod vele létrehozni az adattáblát ha sikerül akkor jó.
332
Segítségkérés / Poker fs probléma« Dátum: 2013. május 27. - 07:01:01 »
Jha elég érdekes, írd az #include <a_samp> alá:
#pragma semicolon 0 Edit: Vagy tegyél egy pontos vesszõt a while végére: stock 333
Segítségkérés / Pénz és pont mentésének összebugolása!« Dátum: 2013. május 27. - 00:19:59 »
Ez így nem lesz jó:
SetTimer( \"LevelUp,MoneyUp\", 60000, true ); A két funkciót is írd egybe. (csak pár sort kell beleírni/másolni a másikba) Mikor létrehoztad ezt az összeírt szkriptben: #define FILE \"level.txt\" // A file, amibe mentjük a szinteket. A pénz és score mentésénél is ezt használod, így csak a \"level.txt\" fájlba menti a dolgokat. 334
Segítségkérés / Valós idõ mutatása« Dátum: 2013. május 27. - 00:13:11 »
Ne kínlódj, szólj a host tulajának és befogják állítani a pontos idõt.
Amúgy meg biztosan elírtál valamit, mikor kivonod az értéket ellenõrizni kell milyen értéket kaptál az idõnek megfelelõen (több-e mint 23 kevesebb-e mint 0) és utána még egyszer megváltoztatni (ha 25 az érték az kettõ óra, ha -1 akkor egy óra (persze attól függ növeled vagy épp csökkented-e az idõt)). 335
Segítségkérés / MySQL sor beillesztése,oszlopban a legnagyobb értékhez +1« Dátum: 2013. május 27. - 00:04:23 »
1.)
CREATE TABLE IF NOT EXISTS felhasznalok(id INT(6) NOT NULL AUTO_INCREMENT, nev VARCHAR(24), 2.) Semmit. 3.) BOOLEAN Edit: Javítva, lemaradt egy _ alsóvonal 336
Segítségkérés / Proxdetector?« Dátum: 2013. május 25. - 23:59:08 »
Nincs félreértelmezve, a korábban linkelt eljárással oldható meg korszerûbben.
De amit akarsz arra tökéletes a korábbi verziók is. 337
Segítségkérés / Random CP Adatbázisból« Dátum: 2013. május 24. - 18:06:07 »SELECT * FROM `tablename` ORDER BY RAND() LIMIT 1 Bár ez nagyobb adatbázisnál elég lassú de gondolom nem lehet több adatsor mint 100. Ha viszont sokkal több adatsorod van mondjuk 5-6 ezer akkor már a játékmód betöltésekor egyszerûbb ha lekéred mennyi is az összes adatsor ezt tárolod egy változóban és a következõképp használod: new 338
Segítségkérés / Idõ Parancs Probléma!« Dátum: 2013. május 24. - 15:48:41 »CMD:ido(playerid, params[]) 339
Segítségkérés / Szerver bezár magától« Dátum: 2013. május 24. - 08:09:09 »
Keresd meg ezt a részt:
PingPos++; if(PingPos > PING_MAX_EXCEEDS) PingPos = 0; és javítsd ki így: PingPos++; if(PingPos >= PING_MAX_EXCEEDS) PingPos = 0; 340
Segítségkérés / Két hosting sem akarja a SampGDK-t telepíteni?!?!« Dátum: 2013. május 23. - 22:10:24 »
Nagyon egyszerû a válasz, mivel nekik semmi hasznuk belõle mert nem nekik kell telepíteni hanem a játékmód készítõjének.
Meg persze az se kizárható dolog hogy fogalmuk sincs mi az. 341
Segítségkérés / Két hosting sem akarja a SampGDK-t telepíteni?!?!« Dátum: 2013. május 23. - 20:44:12 »
Én nem próbáltam komolyabb dolgot megírni benne, kipróbálni kipróbáltam a mellékelt játékmódot plugin formájában, de nem sok különbséget vettem észre.
Igazi teszt akkor lenne ha legalább egy 10 játékossal egy közép szinten megírt játékmóddal tesztelné az ember. Amúgy egy nagyszerû lehetõség egy kis c++ nyelv gyakorlásra ennek használata, mivel játék formájában lehet látni az eredményét. A lényege hogy SAMP multiplayerben is fel lehet használni a c++ által kínált elõnyöket nem csak kisegítõ pluginként hanem már komplett játékmódként is. 342
Segítségkérés / Két hosting sem akarja a SampGDK-t telepíteni?!?!« Dátum: 2013. május 23. - 20:28:00 »
Had írjak már le egy kis apróságot, mielõtt valami kárt teszel magadban vagy bárkiben.
Amit te annyira emlegetsz az egy olyan kiegészítõ aminek a segítségével samp játékban plugin szóval igen jól olvasod PLUGIN formájában lehetséges megírni a játékmódot. Ehhez valamilyen c++ editorra van szükség általában Visual Studio 2010 vagy 2012 valamelyik ingyenes ha találsz egyáltalán, vagy vásárolt verzió. Na majd ehhez kell neked telepíteni arra a gépre a sampgdk-t amelyiken szeretnéd megírni a játékmódot C++ formátumban. Ha jobban megnézed ehhez van kiírva példaszkript: PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnGameModeInit() { A hostnak maximum valami Redistributable csomagot kell telepíteni hogy futtatni tudja a különbözõ visual studio verzióval készített .dll fájlokat. http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5555 Linux is hasonló lehet, de errõl nem tudok írni mivel sose használtam Linuxos operációs rendszert. 343
Segítségkérés / Y_ini Keresés« Dátum: 2013. május 23. - 16:50:52 »
Azt talán legegyszerûbben úgy tudnád ha betöltenéd az egész fájl tartalmát egy elég nagy változóba, ehhez tudni kellene mekkora adatot is tartalmaz a fájl vagyis hány karaktert.
Na mindegy, de sokkal jobban járnál ha sql-t, vagy mysql-t használnál erre a célra. #include <a_samp> 345
Segítségkérés / Y_ini Keresés« Dátum: 2013. május 22. - 16:09:14 »
Sajnos míg le nem írod konkrétan mit szeretnél létrehozni addig elég nehéz bármit is írni.
A példádban hosszabb mondatok is szerepelnek, így nem tudni hogy te éppen egy sort akarsz megváltoztatni, vagy éppen egy sorban lévõ mondatból egy szót mivel a példádban több szóból álló sorok is vannak. Pista ma 10 éves |