Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Tomee

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 26
316
Segítségkérés / zcmd + sscanf
« Dátum: 2011. szeptember 21. - 16:21:06 »
köszönöm

317
Segítségkérés / zcmd + sscanf
« Dátum: 2011. szeptember 21. - 06:51:37 »
Hello!
Hogy lehet azt megcsinálni(ha lehet), hogy zcmd + sscanf-fal. Egy olyan parancsot létrehozni, amiben egy parancson több lehetõség lehet. Vagyis.
A rp módokba a /v parancsot tudom elõhozni, mint példa.
/v lock | /v park

318
Segítségkérés / Log olvasása játékban
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 17:01:42 »
Hello!
Az érdekelne, hogy van egy pl chat log. (.log)
Éés, hogy azt játékon belül meglehet-e nézni.-Leginkább Dialoggal szeretném és akkor MSGBOX-ba kiírná valamennyi sorig.

319
Segítségkérés / Képernyõ elfeketetítése
« Dátum: 2011. szeptember 16. - 19:28:58 »
Köszöntem szépen

320
Segítségkérés / Zárt kocsik
« Dátum: 2011. szeptember 16. - 17:50:36 »
Ahha, értem köszi, ha nem sikerül majd írok. Persze az soká lesz mert most még csak infót gyüjtök :D

321
Segítségkérés / Képernyõ elfeketetítése
« Dátum: 2011. szeptember 16. - 17:49:08 »
Hello!
Az érdekelene, hogy hogy lehetne elfeketíteni a teljes képernyõt és ha akarom akkor vissza?

322
Segítségkérés / Zárt kocsik
« Dátum: 2011. szeptember 16. - 15:00:44 »
Úgy van, hogy game mode init alatt le van zárva
Szóval
 
enum vInfo { vLock, };
new RandInfo[26][vInfo];
Gamemodeinit
RandInfo
  • [vLock] = 1;

 
Az x-nél voltak a kocsi IDk, csak régebben töröltem és most nem si tudom biztosan, de remélem ennyi elég.

323
Segítségkérés / Zárt kocsik
« Dátum: 2011. szeptember 15. - 17:40:02 »
Hello!
Az a problémám, hogy megcsináltam azt, hogy amikor elindul a szerver akkor a kocsik amik levannak téve, lelegyenek zárva és egy emberke kitudja õket nyitni.
kb az elsõ 10 kocsinál tökéletesen mûködött, de a többinél nem.
Szóval valami megoldás kellene, hogy hogy csinálhatnám meg.

324
Segítségkérés / Skin választás
« Dátum: 2011. augusztus 25. - 11:35:23 »
Nem, hanem belép a játékos és megvan a regisztrációs rendszerem is meg a dialog is, hogy kiválasztja a játékos, hogy melyik csapatba akar lenni.
 
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Csapat kiválasztása\", \"Grove Street\\nBallas\\nAztecas\\nVagos\", \"Kiválaszt\", \"\");

 
És ha rámegy a \"Grove Street\"-re akkor bead egy karakter választót.
A Grove Street skineit, 105, 106, 107, 170 és csak ezek közül lehessen választani. És ha kiválasztja akkor az legyen a skine.

325
Segítségkérés / Skin választás
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 23:19:48 »
Hello!
Hogy tudnám azt megoldani, hogy kezdésnél egy dialog beadná hogy
Aztec Balls Grove Vagos és amit kiválasztok. Azt utána betenné egy skin választóba
szóval az a jobbra balra nyilas dolog és spawn ha megvan
és amit kiválaszt az lesz az õ skine.
De ha az Azecra megy akkor csak aztec skinek között választhat.
Remélem érthetõ.

326
Segítségkérés / 2 kérdés
« Dátum: 2011. augusztus 22. - 20:05:55 »
Hello!
Nos 2 kérdésem lenne. Remélem mindenre választ tudok kapni.
1.)
Van egy scriptem, amiben a Num 4 és  a Num 6 os gombot lehet használni. Végig néztem, de nem tudok rájönni, hogy hogy kell azt beállítani.
Szóval nekem az kellene, hogy a Num Padnak az összes gombját használni lehessen, kivétel az 5-s.
Ha kell a scriptet is oda adom, hátha valaki rájön.
2.)
NPC. Hogy lehetne azt megcsinálni, hogy ha lõjük az NPC-t akkor sebezõdjön vagy meg halna.

327
Segítségkérés / CryRPG Mod betöltõ csík
« Dátum: 2011. augusztus 20. - 09:40:13 »
Kitörölsz mindent, ami azzal kapcsolatos.
 
forward Load(playerid); //A Load funkció prototípusát létrehozzuk
forward Loaded(playerid); // Majd a Loaded funkcióét is.
forward UpdateBar(playerid); //Valamint a csík frissítõ funkciót

 

public Load(playerid)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //csak a móka kedvéért, egy kis hang
KezdesInfo[playerid][LoadBar] = CreateProgressBar(10.00, 433.00, 620.50, 11.19, -83885825, 100.0); //Csík létrehozása
     SetProgressBarColor(KezdesInfo[playerid][LoadBar], 0xFFFFFFFF); //Színezés (jelen esetben fehér)
      SetProgressBarValue(KezdesInfo[playerid][LoadBar], 0.0); //Az értéket 0-ra állítjuk, tehát nem töltött még
    SetTimerEx(\"UpdateBar\",50+random(500),0,\"i\",playerid); //Idõzítõ elindítása a töltéshez
    KezdesInfo[playerid][Loading] = true; //És végül a változónkat igazra állítjuk, tehát most éppen \"tölti a mapot\"
    return 1;
}
public UpdateBar(playerid)
{
    SetProgressBarValue(KezdesInfo[playerid][LoadBar],GetProgressBarValue(KezdesInfo[playerid][LoadBar])+random(10)); //\"töltjük a csíkot\" véletlenszerû értékkel
    UpdateProgressBar(KezdesInfo[playerid][LoadBar],playerid); //Frissítjük a csíkot
    if(GetProgressBarValue(KezdesInfo[playerid][LoadBar]) >= 100) //Mikor 100, vagy nagyobb az értéke, jöhet a többi
    {
        Loaded(playerid);
        return 1;
    }
    else
{
SetTimerEx(\"UpdateBar\",50+random(500),0,\"i\",playerid);
}
return 1;
}
public Loaded(playerid)
{
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0);
    DestroyProgressBar(KezdesInfo[playerid][LoadBar]);
    KezdesInfo[playerid][Loading] = false;
    Spawnolas(playerid);
    return 1;
}

 

enum load_info //enumerátor létrehozása
{
    Bar:LoadBar, //Enumerátoron belül a \"csíkunk\" változója
    bool:Loading //Egy változó, ami segítségével figyelmünk alatt lehet hogy töltie a mapot, vagy nem
};
new KezdesInfo[MAX_PLAYERS][load_info]; //Mátrix létrehozása, a MAX_PLAYERS értékével, és az enumerátorunkkal

 
Most így saccperc ennyit találtam. Lehet még lesz 1-2 dolog

328
Segítségkérés / Autólopás
« Dátum: 2011. augusztus 19. - 16:03:18 »
Hello!
Lenne egy olyan problémám, hogy azt szeretném megcsinálni, hogy lenne egy Autótolvaj skill.
És ha az autótolvaj skill 0 és 20 között van akkor csak bizonyos kocsit tudna elrabolni.
Teszem azt 400, 401, 402 és ha 21 és 40 között van akkor már többet.  400, 401, 402, 403, 404, 405. És ez így növekedne.
A fejemben tök egyszerûnek tûnik, de valami még is hibádzik és belefájdul a fejem. Szóval ,remélem érthetõ.
A lényege az lenne, hogy benne ül egy kocsiban aminek az IDje 600, és a skillje még kicsi 0 és 20 közötti akkor, azt írná ki, hogy ezt  a kocsit nem rabolhatod el.
Közbe próbálkoztam és ilyesmit értem el.
 
forward AutoLopasLehetoseg(playerid,vehicleid);
public AutoLopasLehetoseg(playerid,vehicleid)
{
    new jarmu = GetVehicleModel(vehicleid);
if(PlayerInfo[playerid][pTolvajSkill]>=0&&PlayerInfo[playerid][pTolvajSkill]<=20) {
    if(jarmu == 400 || jarmu == 404) { return 1; }
return 0;
}
return 1;
}

 
Csak kérdéses, hogy jó úton haladok-e
Késõbb sikerült, jó úton haladtam.

329
Segítségkérés / Fegyvermentés
« Dátum: 2011. augusztus 16. - 22:38:37 »
Köszönöm.

330
Segítségkérés / Fegyvermentés
« Dátum: 2011. augusztus 16. - 21:23:56 »
Megoldottam azzal, hogy másodpercenként menti a játékosnál lévõ fegyvereket.
Csak még azt kellene megoldani, hogy  Fegyverek nevû mappába mentse.
Én így csináltam
 
if(!udb_Exists(pname)) udb_Create(pname, \"Fegyverek/\");

 
csak éppen nem jó.

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal