Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DrAkE

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 135
316
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap sscanf dolgok
« Dátum: 2013. november 19. - 14:26:59 »

 

 

if(sscanf(params,\"id\",mp,skinid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /setskin \");
{

 
Ez már az oszt igen!
 
[/quote]
?hm?
 
[/quote]
Akkor ahogy látom nem veszed észre, de paraszt módon elmagyarázom: általában ifhez szoktunk kapcsoszárójelet rakni, és nem utasítás lezárása után...

317
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Alap sscanf dolgok
« Dátum: 2013. november 19. - 11:44:54 »

if(sscanf(params,\"id\",mp,skinid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /setskin \");
{

 
Ez már az oszt igen!

318
SA-MP: Szerverfejlesztés / Admin térkép szín elrejtõ
« Dátum: 2013. október 18. - 13:58:32 »

Látom még mindig nem értitek...
Ezt ki lehet bõvíteni + színnel, ha másolod az elsõ 200, akkor lesz 400 és így tovább. Ám nem felesleges mivel a 0xFFFFF00 Az egy fehér színkód :)
Nem pedig az alap játékos színe.
 
[/quote]
Szerintem nézd meg jobban mit írt kurta...

319
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármûlehívó
« Dátum: 2013. szeptember 27. - 22:05:44 »
Elfogadom, hogy kezdõ scripter vagy, és hajlamos vagy a tanulásra (vagy nem), de attól, hogy beraksz valamit egy fájlba, és elmented .inc kiterjesztéssel, még nem lesz függvénykönyvtár. Plusz ha ezt FilterScriptben használnám, akkor kicsit tönkre tudna menni a gamemode, fõleg ha nem ZCMD parancsfeldolgozón alapul.

320
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Autó Reklám
« Dátum: 2013. szeptember 11. - 10:10:01 »
Fasza vagy, átfordításnál tartalmazni fogja a(z) \"a_samp\" fájl tartalmát.

321
Már nem azért bazdmeg, de konkrétan itt felette oltottad le, hogy \"én nyertem\", mikor már 800x elmondta mindenki, hogy ne FTP-t, ne MySQL-t használjatok, hanem kibaszott SSL-t (kódolt csatorna szerver és kliens között). De ti ezek után is itt szajkózzátok, hogy jajj az FTP fasza, mert rövid, és könnyû. Drága arany bogaram, attól, hogy valami könnyû, nem jelenti azt, hogy BIZTONSÁGOS! krisk, még itt küldözgette a példákat is, de mint most is, leszartad az egészet, itt írta, hogy memória csekkolással lehet elérni azt, hogy ne tudjanak semmilyen cheatet alkalmazni, de ti ugyan úgy leszartátok. Illetve arra a kérdésre, hogy \"miért nem csináltunk MI?\", a válasz egyszerû: mi/õk magunknak/maguknak csináljuk/csinálják, és nem más embernek.

322
Idézetet írta: Bloody44 date=1377187009\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40808\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


De ennek a neve miért 16-bit? Emlékeim szerint a 16-bites alkalmazások (a\'la win3.1) nem így néztek ki.
A publikált VB kódot áttanulmányoztam és komolyan azt csináltátok, hogy ilyenekre kerestetek, hogy \"mod_sa.ini\" meg \"chaetengine.exe\" a futó folyamatok közt? Az elsõ dolog amit csinálnék az az, hogy megváltoztatnám az exe nevét, mielõtt anticheat által védett szeróra felmennék. :D s0beitet kb. 5 perc letölteni és utána újrafordítani úgy, hogy más ini-t töltsön be.
Ezen kívül fontos megjegyezni, hogy miden egyes dll-be lehet cheatet rejteni és a legtöbbjüket más, legális modifikációk is használják (pl: a d3dx9.dll-t, amit a cheat készítõk gyakran DLL proxyként használnak, használja pl. az ENBSeries is).
Ha tényleg érdekel titeket a dolog, akkor ajánlom, hogy a cheat detekciót valami ilyesmivel oldjátok meg. Ez viszont beleturkál a win32 API-ba és mélyen a rendszeredbe, és ezért komoly biztonsági kockázatot jelent, fõleg egy meglehetõsen ismeretlen csapattól, vagy egy a saját gépe biztonságáért ügyelõ játékos nem igazán fog használni. Ezen kívül ez a cucc C++-ra íródott, nem C#-ra, bár egy ilyen, alapjában véve alacsony szintû kóddal rendelkezõ dolgokat elég hülyeség egy ilyen magas szintû nyelvekkel megoldani.
A VAC2/VAC3 (Valve Anti-Cheat) dumpokat elérhetitek itt.
További infók itt.
Ezek, mint az anticheatek 100%-a NEM védenek a SAMP cheatek leggyakoribb formájától, a memóriahackektõl. A legtöbb anticheat csak heurisztikusan és már korábban ismert cheatek alapját állítja fel az adatbázisát. Ezen kívül a legtöbb modern játék SZERVER ODLALON végezi el az anticheat munkák nagy részét (pl. anti-hp cheat, anti-money cheat, anti-ab, anti-nemtudommi).
Én egyébként pont nem a GUI-t tartanám a legfontosabb dolognak, ami egy ilyen projekthez kellene. Igazából én fognám magamat és C#-al inkább egy dll-t fordítanék le (már ha lehet, nem ismerem igazán a nyelvet) majd azt SAA Loaderrel betölteném a tesztelés idejére, majd ha készen van a kód akkor ráérnék foglalkozni a launcherrel.
 
Megint kösz az infót, de megint nincs teljesen igazad..
1.: Honnan a pics*ból tudod hogy így mûködött volna, ha a forráskódot nem adom meg?   Ha nem töltöm fel ezt, akkor 100% hogy nem jöttetek volna rá addig ,ameddig fel nem töritek a programot..
2.: A program csekkolja a futó folyamatokat, MAJD a FÁJLOKAT IS .. a futó folyamatok csak Pista bácsi ellen íródottak, mert mi se gondoltuk komolyan hogy az majd megfog egy hacker teamet.. DE éppen ezért kerültek bele a FÁJL FIGYELÕK melyek a CLEO ellen 100%-os, a többi cheat ellen 70-70%-os védelmet alakítanak ki... az ini-t töröljük, na meg melette a d3d9.dll-t, stb-t ami a cheathez kell... ennyit errõl...
A d3d9.dll,t MÉG MIELÕTT BELEKÖTNE VALAKI csak akkor törli a program, ha VALÓDI cheat dll rõl van szó .. ez a méretrõl, gyártóról, stb-rõl van lekérdezve ;)
Tehát.. köszi minden rosszat, ami egyben jó is, de nem teljesen van igazad.. most .. gondold el.. ha nem publikálom a mûködési scriptet, nem jösz rá hogy mit kell kijátszanod, = addig nem tudod kijátszani, ameddig fel nem töröd, vagyis.. én nyertem :P
Megint
 
[/quote]
Nem azért, de nekem az lett volna az elsõ dolog, hogy ha kijönne-e ez, hogy kipróbálom sobeittel, és ha látom, hogy törli, akkor átírom más névre. Egyébként nem azért, de ilyen gyerekes megoldásokkal, hogy FTP, meg MySQL szart se értek, hiszen akármikor lelehet kérdezni, hogy a program hova csatlakozik, meg mivel. Meg így utóiratként: krisknek több programozási esze van a kisujjában mint nektek mind a 20 ujjatokon.

323
Már nem azért, de hogy hogy nem értenénk a mûködését, mikor: 1. leírtad, 2. gondolom lesz forráskód, 3. könnyen visszafordítható a VisualBasices programok :D

324

egyéb építõ jellegû kritikád[/quote]
 
Valami pozitívat is írhatnál[/quote]
WTF?
Igen, ezek részben negatív kommentek, és azért, mivel semmi értelme (fõleg Visual Basiccel) írni egy olyan dolgot, ami szinte könnyen feltörhetõ... Mert ha én most fognám, letölteném a klienset, úgy visszatudnám fejtnei, hogy annak a rendje, és ennek módjában fognám a linket, és küldenék egy POST kérést (esetleg GET-et attól függ milyen), és tádámm, meg is van \"hackelve\". Meg még ráadásként, ki mondta, hogy nem írtam már ilyet? Illetve azt is meg lehet oldani, hogy egy adott hacknek, ne d3d9.dll legyen a neve, hanem valami más. Ezáltal már is át lett baszva, és nyugodtan tudunk játszadozni. Egyéb kérdés?

325
Nem véletlenül szoktak socketet használni kliens és gép között...

326
Hát a mûködési elve az katasztrofális, könnyen feltörhetõ, pláne ha VisualBasic. (Lásd FayRPG launcherét, könnyen feltörhetõ)

327
Segítségkérés / Nagyon nagy kavarodás
« Dátum: 2013. július 27. - 16:44:48 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx
\"Stands for a string parameter. [CURRENTLY UNUSABLE]\"

328
Látom még mindig nem érted, minden egyes jármûnek amit lespawnolsz van IDje, ami alapján a SAMP megkülönbözteti õket. A modell és az egyéb olyan adatok ami a jármûhöz tartoznak (pozíciója, szögei) külön vannak. Amikor egy funkció azt kéri, hogy add meg a vehicleid paramétert, akkor nem a modell számát kell megadni, hanem azt az ID-t ami alapján a rendszer megkülönbözteti a többitõl.

329
Mert a jármû idje nem egyenlõ a modell idvel.
A modell id lekérhetõ egyszerûen:
 
GetVehicleModel(vehicleid);

330
SA-MP: Szerverfejlesztés / IKEA - Lakberendezõ v2.0 (Újraszkriptelve)
« Dátum: 2013. július 15. - 14:47:26 »
Egy kérdés: egy játékos menyi bútort tud letenni?

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal