Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - sticky2

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25
316
Segítségkérés / Pickup elhelyezése, interiorba
« Dátum: 2012. november 06. - 16:06:42 »
Bementem az interiorba, /save-ztem,de nem oda rakja le,hanem alá,az alap mapra.Nem kell hozzá írni valamit, mint pl.: a SetPlayerInterornál?

317
Segítségkérés / Pickup elhelyezése, interiorba
« Dátum: 2012. november 06. - 14:48:29 »
Sziasztook :D
Hogy lehetne megoldani,hogy egy pickupot interiorba tegyek?
Köszönöm elõre is a válaszokat! :)

318
Segítségkérés / Script lezárása
« Dátum: 2012. október 31. - 12:28:31 »
:O köszi :D

319
Segítségkérés / Script lezárása
« Dátum: 2012. október 31. - 12:16:40 »
Sziasztok!Hogy lehet lezárni ezt a scriptet?
 
#include <a_samp>
new permetezo;
 
public OnGameModeInit()
{
print(\"//////////////////////////////////\");
print(\"////////Mesterséges Karakterek///////////\"); // Kiíratás
print(\"//////////////////////////////////\");
ConnectNPC(\"Joe[NPC]\",\"permetezo\");
permetezo =   AddStaticVehicle(512,-2262.3035,-3587.2373,11.4231,149.8108,120,56); //
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname[64];
GetPlayerName(playerid,npcname,64);
if(!strcmp(npcname,\"Joe[NPC]\",true))
{
PutPlayerInVehicle(playerid, permetezo, 0);
SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);
SetPlayerSkin(playerid, 8);
return 1;
}

320
Segítségkérés / NPC készítés
« Dátum: 2012. október 30. - 09:00:03 »
Meglett a hiba: nem a GameModeInithez írtam a connect npc-t. :D köszönöm mindenkinek a segítséget! :)

321
Segítségkérés / .PWN->.INC konvertálás?
« Dátum: 2012. október 29. - 16:32:31 »
áhá köszi mindenkinek,sikerült :)

322
Segítségkérés / NPC készítés
« Dátum: 2012. október 29. - 14:01:55 »
#define RECORDING \"kamionos\"
#define RECORDING_TYPE 2
#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#if RECORDING_TYPE == 1
    public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
    public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();
#else
    public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
   
#endif

323
Segítségkérés / NPC készítés
« Dátum: 2012. október 29. - 11:00:23 »
átállítottam azt is 5-re,de nem mükszik :(

324
Segítségkérés / .PWN->.INC konvertálás?
« Dátum: 2012. október 29. - 10:49:14 »
szerintem is bonyolultabb :D

325
Segítségkérés / NPC készítés
« Dátum: 2012. október 29. - 10:48:01 »
nem errorozik,hanem nem ír semmit,nem csatlakoztatja az npc-t

326
Segítségkérés / NPC készítés
« Dátum: 2012. október 29. - 07:58:02 »
Sziasztok!
Próbáltam készíteni egy NPC-t.Megcsináltam mindent,a .rec fájlt be raktam a recordings-ba,a .amx-et az npcmodes-ba,és egy másik scriptben connectoltam õket.Valaki megmondaná hol a hiba?
FS:
 
#define RECORDING \"kamionos\"
#define RECORDING_TYPE 2
#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#if RECORDING_TYPE == 1
    public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
    public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();
#else
    public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
   
#endif

 
Vagy esetleg a csatlakoztatás lenne hibás?
 
public OnFilterScriptInit()
{
ConnectNPC ( \"Lucky[NPC]\", \"npc1\");
ConnectNPC ( \"Katona[NPC]\", \"npc2\");
ConnectNPC ( \"Katona2[NPC]\", \"npc3\");
}

327
Segítségkérés / .PWN->.INC konvertálás?
« Dátum: 2012. október 28. - 16:42:33 »
Sziasztok!
PPC_Trucking módba szeretnék több munkát tenni,FS-ben mér megvannak,de ha így rakom be õket,akkor nem vonja le/adja meg a pénzt.Ezért azt szeretném megkérdezni,hogy lehetséges-e olyan,hogy .pwn-t átkonvertáljam .inc-be.Vagy esetleg meg tudná mondani nekem,hogy kell megcsinálni,hogy ne csinálja ezt a problémát  :)?Elõre is köszönöm szépen! :)

328
Segítségkérés / Nem zárja le a scriptet
« Dátum: 2012. október 22. - 19:02:21 »
Köszönöm!

329
Segítségkérés / Nem zárja le a scriptet
« Dátum: 2012. október 22. - 09:11:28 »
Üdv mindenki!Miért nem zárja le a scriptet?Már mindenhogy próbáltam :(
 
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_NICERED 0xFF0000FF
#define COLOR_PD 0x1732E8FF
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF8000FF
#include <fixchars>
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/jointerro\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(GetPlayerScore(playerid) >= 150)
{
    SetPlayerPos(playerid, -1132,1061,1344.88);
    SetPlayerInterior(playerid, 10);
    SetPlayerSkin(playerid, 122);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
    GivePlayerWeapon(playerid, 34, 100);
    GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 1);
    GivePlayerWeapon(playerid, 28, 999);
    GivePlayerWeapon(playerid, 30, 999);
    GivePlayerWeapon(playerid, 24, 999);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"Csatlakoztál a terroristághoz.\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"FIGYELEM!RENDÕRNEK KELL LENNED,VAGY NEM KAPSZ FEGYVERT!!!.\");
    SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN, \"Valaki csatlakozott a terroristákhoz! /joinct vagy /jointerro hogy csatlakozz te is.\");
    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Öld meg az összes CT-t!~n~ ~w~ by ~r~Jó ~w~ Játékot\", 4000, 5);
    return 1;
}
if (strcmp(\"/joinct\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(GetPlayerScore(playerid) >= 150)
{
    SetPlayerPos(playerid, -973.6,1066.0999,1344);
    SetPlayerInterior(playerid, 10);
    SetPlayerSkin(playerid, 285);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
    GivePlayerWeapon(playerid, 34, 100);
    GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 1);
    GivePlayerWeapon(playerid, 29, 999);
    GivePlayerWeapon(playerid, 31, 999);
    GivePlayerWeapon(playerid, 23, 999);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_PD, \"Csatlakoztál a Counter terroristákhoz!\");
          SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"FIGYELEM!RENDÕRNEK KELL LENNED,VAGY NEM KAPSZ FEGYVERT!!!.\");
    SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN, \"Valaki csatlakozott a Counter Terroristákhoz! /joinct vagy /jointerro hogy csatlakozz te is.\");
    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Öld meg az összes Terroristát! ~w~ by ~r~Jó ~w~ Játékot\", 4000, 5);
    return 1;
}
if (strcmp(\"/leavedm\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Elhagytad a DM zónát.Köszönjük hogy játszottál!\");
    SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN, \"Valaki elhagyta a DM zónát!/joinct vagy /jointerro hogy csatlakozz\");
SpawnPlayer(playerid);
ResetPlayerWeapons(playerid);
return 1;
}
if (strcmp(\"/ddmhelp\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"**~**Info DM**~**      Counter Strike Minigame\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"**~**Info DM**~**   /joinct     -> Counter-Terrorist  **~**Info DM**~**\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"**~**Info DM**~**   /jointerro  -> Terrorist **~**Info DM**~**\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"FIGYELEM!RENDÕRNEK KELL LENNED,VAGY NEM KAPSZ FEGYVERT!!!.\");
return 1;
}
return 0;
}
#endif

 
Hiba:
 
C:\\DOCUME~1\\Viktor\\Asztal\\TestGTA2\\FILTER~1\\d_dm.pwn(62) : warning 217: loose indentation
C:\\DOCUME~1\\Viktor\\Asztal\\TestGTA2\\FILTER~1\\d_dm.pwn(82) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 24)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

330
Segítségkérés / Ha kilép a játékos egy adott zónából,fegyverezze le
« Dátum: 2012. október 20. - 12:54:48 »
Köszönöm a segítségeteket.

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal