Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - sticky2
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25
316
« Dátum: 2012. november 06. - 16:06:42 »
Bementem az interiorba, /save-ztem,de nem oda rakja le,hanem alá,az alap mapra.Nem kell hozzá írni valamit, mint pl.: a SetPlayerInterornál?
317
« Dátum: 2012. november 06. - 14:48:29 »
Sziasztook Hogy lehetne megoldani,hogy egy pickupot interiorba tegyek? Köszönöm elõre is a válaszokat!
318
« Dátum: 2012. október 31. - 12:28:31 »
:O köszi
319
« Dátum: 2012. október 31. - 12:16:40 »
Sziasztok!Hogy lehet lezárni ezt a scriptet? #include <a_samp> new permetezo; public OnGameModeInit() { print(\"//////////////////////////////////\"); print(\"////////Mesterséges Karakterek///////////\"); // Kiíratás print(\"//////////////////////////////////\"); ConnectNPC(\"Joe[NPC]\",\"permetezo\"); permetezo = AddStaticVehicle(512,-2262.3035,-3587.2373,11.4231,149.8108,120,56); // return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) { new npcname[64]; GetPlayerName(playerid,npcname,64); if(!strcmp(npcname,\"Joe[NPC]\",true)) { PutPlayerInVehicle(playerid, permetezo, 0); SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA); SetPlayerSkin(playerid, ; return 1; }
320
« Dátum: 2012. október 30. - 09:00:03 »
Meglett a hiba: nem a GameModeInithez írtam a connect npc-t. köszönöm mindenkinek a segítséget!
321
« Dátum: 2012. október 29. - 16:32:31 »
áhá köszi mindenkinek,sikerült
322
« Dátum: 2012. október 29. - 14:01:55 »
#define RECORDING \"kamionos\" #define RECORDING_TYPE 2 #include <a_npc> main(){} public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #if RECORDING_TYPE == 1 public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback(); #else public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #endif
323
« Dátum: 2012. október 29. - 11:00:23 »
átállítottam azt is 5-re,de nem mükszik
324
« Dátum: 2012. október 29. - 10:49:14 »
szerintem is bonyolultabb
325
« Dátum: 2012. október 29. - 10:48:01 »
nem errorozik,hanem nem ír semmit,nem csatlakoztatja az npc-t
326
« Dátum: 2012. október 29. - 07:58:02 »
Sziasztok! Próbáltam készíteni egy NPC-t.Megcsináltam mindent,a .rec fájlt be raktam a recordings-ba,a .amx-et az npcmodes-ba,és egy másik scriptben connectoltam õket.Valaki megmondaná hol a hiba? FS: #define RECORDING \"kamionos\" #define RECORDING_TYPE 2 #include <a_npc> main(){} public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #if RECORDING_TYPE == 1 public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback(); #else public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #endif Vagy esetleg a csatlakoztatás lenne hibás? public OnFilterScriptInit() { ConnectNPC ( \"Lucky[NPC]\", \"npc1\"); ConnectNPC ( \"Katona[NPC]\", \"npc2\"); ConnectNPC ( \"Katona2[NPC]\", \"npc3\"); }
327
« Dátum: 2012. október 28. - 16:42:33 »
Sziasztok! PPC_Trucking módba szeretnék több munkát tenni,FS-ben mér megvannak,de ha így rakom be õket,akkor nem vonja le/adja meg a pénzt.Ezért azt szeretném megkérdezni,hogy lehetséges-e olyan,hogy .pwn-t átkonvertáljam .inc-be.Vagy esetleg meg tudná mondani nekem,hogy kell megcsinálni,hogy ne csinálja ezt a problémát ?Elõre is köszönöm szépen!
328
« Dátum: 2012. október 22. - 19:02:21 »
Köszönöm!
329
« Dátum: 2012. október 22. - 09:11:28 »
Üdv mindenki!Miért nem zárja le a scriptet?Már mindenhogy próbáltam #define FILTERSCRIPT #define COLOR_NICERED 0xFF0000FF #define COLOR_PD 0x1732E8FF #define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA #define COLOR_ORANGE 0xFF8000FF #include <fixchars> #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/jointerro\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(GetPlayerScore(playerid) >= 150) { SetPlayerPos(playerid, -1132,1061,1344.88); SetPlayerInterior(playerid, 10); SetPlayerSkin(playerid, 122); SetPlayerHealth(playerid, 100); GivePlayerWeapon(playerid, 34, 100); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 16, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 28, 999); GivePlayerWeapon(playerid, 30, 999); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 999); SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"Csatlakoztál a terroristághoz.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"FIGYELEM!RENDÕRNEK KELL LENNED,VAGY NEM KAPSZ FEGYVERT!!!.\"); SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN, \"Valaki csatlakozott a terroristákhoz! /joinct vagy /jointerro hogy csatlakozz te is.\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Öld meg az összes CT-t!~n~ ~w~ by ~r~Jó ~w~ Játékot\", 4000, 5); return 1; } if (strcmp(\"/joinct\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(GetPlayerScore(playerid) >= 150) { SetPlayerPos(playerid, -973.6,1066.0999,1344); SetPlayerInterior(playerid, 10); SetPlayerSkin(playerid, 285); SetPlayerHealth(playerid, 100); GivePlayerWeapon(playerid, 34, 100); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 16, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 29, 999); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 999); GivePlayerWeapon(playerid, 23, 999); SendClientMessage(playerid, COLOR_PD, \"Csatlakoztál a Counter terroristákhoz!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"FIGYELEM!RENDÕRNEK KELL LENNED,VAGY NEM KAPSZ FEGYVERT!!!.\"); SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN, \"Valaki csatlakozott a Counter Terroristákhoz! /joinct vagy /jointerro hogy csatlakozz te is.\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Öld meg az összes Terroristát! ~w~ by ~r~Jó ~w~ Játékot\", 4000, 5); return 1; } if (strcmp(\"/leavedm\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Elhagytad a DM zónát.Köszönjük hogy játszottál!\"); SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN, \"Valaki elhagyta a DM zónát!/joinct vagy /jointerro hogy csatlakozz\"); SpawnPlayer(playerid); ResetPlayerWeapons(playerid); return 1; } if (strcmp(\"/ddmhelp\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"**~**Info DM**~** Counter Strike Minigame\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"**~**Info DM**~** /joinct -> Counter-Terrorist **~**Info DM**~**\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"**~**Info DM**~** /jointerro -> Terrorist **~**Info DM**~**\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"FIGYELEM!RENDÕRNEK KELL LENNED,VAGY NEM KAPSZ FEGYVERT!!!.\"); return 1; } return 0; } #endif Hiba: C:\\DOCUME~1\\Viktor\\Asztal\\TestGTA2\\FILTER~1\\d_dm.pwn(62) : warning 217: loose indentation C:\\DOCUME~1\\Viktor\\Asztal\\TestGTA2\\FILTER~1\\d_dm.pwn(82) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 24) Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
330
« Dátum: 2012. október 20. - 12:54:48 »
Köszönöm a segítségeteket.
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25
|