Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BVZS

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 30
316
Archívum / Fantasy Role Play Gaming 2013 @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. október 12. - 13:04:21 »
Idézetet írta: Kosy date=1381570312\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43546\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Voltam fent,és ez nem RPG hanem GF.
Másik meg hogy valami térképet vagy valamit lehessen már venni,vagy NPC-ktõl lehessen kérdezni,10 perce kerestem azt a hülye autósiskolát,erre admin válasza az hogy kérdezzem meg playertõl,hát mondom kösz már csak player kellene a szeróra...
Aztán nagynehezen oda találtam,rögtön az elsõ kresz kérdést elrontottam mert honnan a francból tudja egy átlagos ember ezeket? IRL nincs még jogosítványom és teljesen azokat kérdezik,tehát ami a játékban megtörténhet olyant kérdezzetek és ami könnyû,nem mindenkinek van IRL jogosítványa,másik meg mért kell 119percet várni? 2 óráig futkossak minden felé vagy mi?  :mistrust:
 
Lehet, hogy kicsit használnod kellett volna a fejed, felmenni google-ra és kikeresni a választ. De, ha erre nem tudsz válaszolni, akkor nem tudok mit csinálni. Kérdés:
Szükséges-e a közlekedésben az egymáshoz való alkalmazkodás?
 
  • Nem, mert a közlekedésben mindenkinek önállóan kell dönteni.

  • Nem, mert a KRESZ mindenkire egyformán vonatkozik.


  • Igen, mert aki nem képes alkalmazkodni, az baleset okozója vagy szenvedõ alanya lesz.


De, a kedvedért és az ilyen játékosok kedvéért, mint amilyen te is vagy, csinálok egy oktató frakciót, ahol megtanítják ezt a kis alapvetõ vizsgát.  :facepalm:

317
Archívum / Fantasy Role Play Gaming 2013 @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. október 11. - 19:24:15 »
Idézetet írta: divkn date=1381506840\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43546\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kérésre áthelyezve.
Sok szerencsét a továbbiakban. ;)
 
Köszönjük szépen! :)

318
Kérdések, Segítség / samp installer
« Dátum: 2013. október 11. - 14:49:34 »
Szerintem ezt max csak úgy tudod megcsinálni, hogy bemodolod magadnak a kocsikat vagy valamilyen extra klienst használsz, amit a játékosok többsége nem szeret. Ha másra gondoltál, akkor elnézést kérek. GTAGarage

319
Archívum / Fantasy Role Play Gaming 2013 @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. október 11. - 07:26:48 »
Idézetet írta: ZyZu date=1381443540\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43546\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mikor lesz elérhetõ a szerver? :)
 
Szeretnénk még ezen a héten kinyitni. Nagy a valószínûsége annak, hogy ma (azaz 2013. 10. 11.) 17-18 órakkor vesszük le a lakatot.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 11. - 17:48:03 )


Szerverünk megnyitotta kapuit!

(
2013. 10. 11. 17:47)

320
Archívum / Fantasy Role Play Gaming 2013 @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. október 10. - 21:37:24 »
\"a1_2013_10_10_q7njo63bom.png\"
 

- Elõszó -
 
Köszöntök minden kedves olvasót! A \"veterán\" RP-s játékosok között felmerülhet a kérdés, hogy ezt a nevet loptam-e vagy sem. Nem, nem loptam. A szerver akkori tulajdonosával megbeszéltem a dolgot és engedélyezte, egyetlen feltétellel. Ami az, hogy mikor elindul a szerver, feljön, megnézi, hogy minek is adta a nevét (Bizonyíték). Szeretnénk visszahozni a régi feeling-et, miszerint a helyszín Fort Carson. Teljesen új csapattal indul a dolog, kizárólag közeli ismerõsökkel, akikkel össze tudunk ülni és meg tudjuk beszélni a szerveren történõ eseményeket, problémákat és egyebeket. A legelsõ Fantasy RPG kb 2008-2009-ben indult. Itt tanultam meg a szerepjáték alapjait, kisebb-nagyobb hibákkal. Az adminok mindig segítettek, amikor valakinek szüksége volt rájuk. Ezt itt is meg fogjátok kapni, azt garantálom. Amikor a végét fújta Fantasy és teljesen kiüresedett, tovább adták a módot és nyílt ismét egy szerver, új csapattal. Néha feljárogattam, de nem kaptam már vissza azt a régi feeling-et, ami Fantasy-ra vall. Azóta teltek az évek, megtanultam valamilyen szinten szkriptelni és gondoltam, hogy akkor megpróbáljuk ismét elõhozni a \"múltat\". Akkoriban a szerver 0.3a illetve 0.3b verziókkal futott, ami azt jelenti, hogy eléggé kevés funkcióval rendelkezett. A 2013-as Fantasy 0.3x verzióval fog futni, rengeteg jobbnál jobb funkcióval.
 

- Admin csapat -
TwoClose: Alapító, szkripter.
D\'amato: Alapító, fõadmin.
Damy: Alapító, fõadmin.
Palee: Mapper, 3-as admin.
A késõbbiekben, lehetséges, hogy lesz admin illetve helper felvétel.
 
 
- A módról -
 
Szeretnénk azt elérni, hogy amikor valaki feljön a szerverre (aki ismeri a jó öreg Fantasy-t), az úgy érezze magát, mintha a legelõször nyílt szerveren játszana, de mivel a mai játékossereg megköveteli a 0.3x funkciókat, ezért nekik is meg próbálunk felelni.
Házak, lakások



Próbáltuk a mindegyik házat funkcionálni megvehetõnek, pl: lakókocsik, olcsóbb házak. A jövõben lehetséges, hogy igényességgel bemapolunk néhány jobb, \"tehetõsebb\" házat, azoknak, akik nem elégszenek meg, az olcsóbbakkal. A házvétel folyamata: a ház ikonjába beleállva, megnyomjuk az \"Y\" billentyût, ekkor kiad egy dialógust (ablakot), amiben leírja a szükséges szintet és a ház árát. Ha megvettük, ugyan ezzel a gombbal tudjuk eladni, ugyan ezzel a folyamattal, amivel megvettük. Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_im6h2ec15o.png\"
 
Bizniszek, üzletek


Mit ér egy RP szerver üzletek nélkül? Nálunk létfontosságúak pl: éttermek, vegyesboltok, elektronikai boltok, ruhaboltok, pékségek stb-stb.. Mint mindenhol, az üzleteket az áruszállítók töltik fel áruval, ha azok elfogynak a boltokból. Az áruszállítók pedig a légiposta segítségével jutnak termékekhez. Ezekrõl és a további munkákról a \"Munkák, frakciók\" spoiler alatt olvashatsz többet. Az üzletek vásárlása ugyan azon a módon zajlik, mint ahogy a lakások, garázsok, raktárok.
 
Garázsok, raktárok


Némely házak udvarán láthatunk garázsokat is. Ezekbe értelem szerûen be tudjuk rakni a jármûveinket. Igényelni is lehet garázsokat, melyeket az adminok fogják elbírálni. A raktárok nagyobbak, mint a garázsok, ezekbe több jármûvet, és nagyobbakat lehet tenni, illetve fegyveralkatrészeket, fegyvereket. A raktárok kevesebb számban és drágábban lesznek találhatóak a játéktéren.
 
Bank, posta



A bankba tudjuk tenni pénzünket, ki tudjuk venni, utalni tudunk, illetve meg tudjuk nézni, hogy mennyi van a számlánkon, ezt a funkciót SMS-ben is tudjuk használni, mégpedig úgy, hogy tárcsázzuk a \"7777\"-es számot (/call 7777). Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_ofp37za2pi.png\"
A postán tudjuk felvenni fizetésünket, ha van munkánk, ha nincs, a segélyt tudjuk itt átvenni. Minden órában egészkor van fizetés és vármikor fel lehet azt venni. Ha esetleg elfelejtetted vagy éppen nincs idõd rá, nem kell azon aggódnod, hogy elveszik az a pénz amit ledolgoztál, mert 2 nap után is fel tudod venni. Továbbá a postán tudjuk a különbözõ befizetéseket feladni. pl: bírság, rezsi, albérlet.  Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_qt6j3wizuu.png\"\"a1_2013_10_10_s2ji1hf2hg.png\"
 
Munkák



A munkák parancsait a /help-ben narancssárga színnel találjuk meg.
     Pizzafutár
A pizzafutárok szállítják a friss és ropogós pizzákat Fort Carson népének, a következõ módon: A rendelõ tárcsázza a 6666-os számot (/call 6666), az éppen dolgozó futár, elfogadja (/accept pizza), ezután a szakács megsüti a pizzát (/pizza make), átadja a futárnak, aki kiviszi a megrendelõ címére. Illusztráció:  
\"a1_2013_10_10_xsrjkgrejr.png\"
     Postás
A postások rendelkezésére áll néhány kerékpár, amivel meg tudják kezdeni a munkát (/mail). A címzett házak checkpoint-tal vannak jelölve. Illusztráció:  
\"a1_2013_10_10_teul4nyge8.png\"
     Áruszállító
Az áruszállítók teherautók segítségével termékeket szállítanak ki különbözõ üzletekhez. Elõször is felrakodnak a telepen (/buyprods), ezután kimennek az üzlethez, ahol lerakodják az üzletek által megvásárolni kívánt árucikkeket (/sellprods). A teherautóknak különbözõ terhelési kapacitásuk van (/load). Illusztráció:  
\"a1_2013_10_10_hlb5ekw9ah.png\"
     Szemétszállító
A szemétszállítók Fort Carson területén lévõ kukák tartalmát szállítják el a közeli szeméttelepre (/garbage). Illusztráció:  
\"a1_2013_10_10_n3v5tauhqk.png\"
     Taxi sofõr
A taxi sofõrök gyorsak, biztonságosak és megbízhatóak. Bárhová elszállítanak bennünket némi fizetségért. Ha taxit akarunk hívni, tárcsázzuk a 4444-es számot (/call 4444). Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_e58zkxygw5.png\"
     Autószerelõ
Az autószerelõknél tudjuk megjavíttatni, átfényezni, vontatni, illetve feltankolni jármûvünket. A szerelõk csak részleges tankolást vállalnak, benzinkutakon tudjuk teli tankolni jármûvünket. Hívni az 5555-as számon tudjuk õket. Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_vdd0k5xcrd.png\"
     Ügyvéd
Az ügyvédek börtönbõl tudnak kihozni embereket a lezajlott RP szituációk után (/free). Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_116rrrpi9k.jpg\"
     Fegyverkereskedõ
A fegyverkereskedõk elõször felveszik (/materials get) az alkatrész csomagokat, majd leadják (/materials deliver) egy megadott helyen és átveszik a kész alkatrészeket, amikbõl fegyvereket tudnak készíteni (/sellgun). Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_s55axy0c2f.png\"
     Légiposta
A reptér tulajdonosa fel tud venni egyszeri alkalomra pilótákat és rakodókat. A pilóták elvezetik a gépet sorban a városok közt (SF -> LS -> LV), minden reptérre leszállnak és a rakodók bepakolják a csomagokat a gépbe, ezután vissza repülnek Fort Carsonba és megkapják fizetségüket. Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_9ywt6ersfr.jpg\"
További munkák várhatók...
 
Frakciók



A frakciók parancsait a /help-ben zöld színnel találjuk meg.
     Fort Carson Sheriff Department
A rendõrök szolgálnak és éberen õrzik falunkat az esetleges rablásoktól, betörésektõl. Ügyelnek a biztonságos közlekedésre.
     San News
A riporterek híreikkel bombázzák Fort Carson népét. Kvíz játékokat rendeznek, kirándulásokat, versenyeket közvetítenek.
     Fort Carson Government
Az önkormányzaton állítják elõ az esetleges törvényeket, illetve az adót szabályozzák.
     Ingrosso\'s Dealership
Az autókereskedésnél lehet venni és rendelni használt illetve új jármûveket. Az árakat a frakció vezetõjével lehet megbeszélni, alkudni stb.
     Fort Carson Medical Department
A mentõsök és az doktorok ügyelnek Fort Carson népének az orvosi ellátására. Baleset esetén sietve mennek ki a helyszínre és látják el a betegeket.
További frakciók várhatók...
 
Jármûvek


Rendelkezésünkre áll új illetve használt autót vásárolni. Bármennyit lehetséges, ez csak RP-tõl függ. Legális frakcióknak is vannak jármûveik. Ha egy adott leader több jármûvet szeretne igényelni, azt közli az adminokkal, majd azok elbírálják és beépítik a módba.
 
Egyebek



     Éhség
Az életünk felett van egy zöld csík, mely az éhséget mutatja. Ha a csík teljesen eltûnik kifogy, az azt jelenti, hogy sürgõsen élelemhez kell jutnia karakterünknek, különben éhenhal. Illusztráció:  
\"a1_2013_10_11_837gfcnbnv.png\"
     1K1É
Igen, nálunk is be van vezetve az 1 karakter 1 élet szabály, mely azt jelenti, hogyha karakterünk valamiféleképpen balesetet szenved és meghal, 5 percünk van, hogy egy mentõs kiérjen és segítséget nyújtson, ha lejár az 5 perc, karakterünket lezárja a rendszer, mellyel többet már nem tudunk játszani. Bug, cheater vagy nonos találkozása esetén feloldjuk a karaktert.
     Fejlõdés
A szerveren XP pontra van funkcionálva a fejlõdés, ami annyit tesz, hogy van egy X mennyiség (pl: 330) és nekünk túl kell lépnünk ezt a mennyiséget a fejlõdéshez. A játszott órákat is tárolja a szerver, de nincs nagyobb jelentõsége. Illusztráció:
\"a1_2013_10_11_5pybvn3jsa.png\"
 


- Elérhetõségek -
Szerver IP címe: [samp=91.82.84.189:7760]Katt ide![/samp]
Weboldal: Katt ide!
Facebook: Katt ide!
A szerver indulása után 1 hétig béta üzemmódban lesz, az esetleges hibák javítása képpen.
Az addig összeszett holmik nem fognak törlõdni.
 
 

- Szolgáltató -
\"logo.png\"

321
RP/RPG kérések / Frakció kocsi kulcs?
« Dátum: 2013. október 10. - 17:52:58 »
Adott egy ötletet, nem kell egybõl felháborodni, tudhatnád, hogy senki sem köteles arra, hogy megírja helyetted a scriptet.

322
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object, jármû.. stb tároló
« Dátum: 2013. október 07. - 21:55:49 »
Hello sziasztok!
Ez a dolog nem valami nagy szám, de nekem segített: gyorsabbá varázsolta a mód futtatását + jobban áttekinthetõ. (véleményeim szerint)
Az a lényege, hogy OnGameModeInit-hez csak meghívunk néhány \"tárolót\".
Példa:
 

public OnGameModeInit()
{
    ObjectekBetoltese(); JarmuvekBetoltese();
    print(\"A játékmód sikeresen betöltött!\");
    return 1;
}
forward ObjectekBetoltese();
public ObjectekBetoltese()
{
    CreateObject(...);
    print(\"Az objectek sikeresen betöltöttek!\");
    return 1;
}
forward JarmuvekBetoltese();
public JarmuvekBetoltese()
{
    AddStaticVehicle(...);
    print(\"A jármûvek sikeresen betöltöttek!\");
    return 1;
}

323
Segítségkérés / Hibás object(?)
« Dátum: 2013. október 06. - 13:18:40 »
Ez nekem kínai, inkább feladom. Köszi az eddigi segítségeket! :)
Várjunk csak! Eléggé tanya módszerrel csináltam meg, de végül sikerült lefuttatni az OnGameModeInit-et! A modomban az OnGameModeInit eléggé rövid, mert tömbökben vannak létrehozva a kocsik meg az egyebek, na most, mindegyik ilyen alá beraktam egy printet és megnéztem, hogy hol akad el. pl:
 
AntiDeAMX();
print(\"AntiDeAMX - Jó\");
SetGameModeText(VERZIO);
print(\"Verzió - Jó\");

 
Mostmár a platformok is sikeresen betöltöttek. Köszi szépen Ricsi! Örök hálám!  :D

324
Segítségkérés / Hibás object(?)
« Dátum: 2013. október 06. - 13:04:36 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1381056951\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43410\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
biztosan lefut eddig az OnGameModeInit-ed?
írj 1 print-et az OnGameModeInit végére hogy lefut e addig a kód...nekem volt ilyesmi problémám mármint nem futott le egészen az OnGameModeInit mert 1 helyen rosszul hivatkoztam 1 cellára
 
public OnGameModeInit()
{
// kód
print(\"OnGameModeInit lefutott\");
return 1;
}

 
Megírtam a printet, nem mutatta..
 

ezen kívül F5-nél megtudod nézni hány tárgy van betöltve...menj olyan helyre ahol nincs 1 tárgy se a közeledben ( streamer nem jelenít meg tárgyat ) és ott nézd meg
 
[/quote]
F5-ben nemigazán tudok eligazodni, de ha ezzel többet tudsz segíteni, azt megköszönném.


\"a1_2013_10_6_m9qfv9fvud.png\"

325
Segítségkérés / Hibás object(?)
« Dátum: 2013. október 06. - 12:48:02 »
Hello, sziasztok!
Már egy jóideje csinálgatok egy modot, aminek eddig nem volt semmi hibája, tehát elindítottam a házi szerverem, felcsatlakoztam, körbenéztem, minden mûködött (gondolok ilyenkor az objectekre). Mapolgattunk egyedi interiorokat, amiknek az alapját CreateObject-be raktam OnGameModeInit alá, mivel tudtam, hogy ilyenkor a szerver mindig betölti és nem kell egyéb fagyasztásokat meg ilyeneket tenni, ahhoz hogy ne essen ki valaki onnan. Amikor ma reggel beraktam pár kaput, majd elindítottam, fogalmam sincs, hogy miért, de néhány object nem reagált semmire. Amiket platform objectként használtam, eltûntek, pedig a módban bent vannak, de a szerveren láthatatlanok. Streamert is használok, a platform objecteken kívül mindegyik objectet CreateDynamicObject-be raktam. A kapukat egybõl kivettem, de a probléma azóta is ugyan az.
Itt egy példa, amit nem lát a szerver. Lehet, hogy én írtam el benne valamit, de a mai napig hibátlanul betöltött és mûködött.
 
CreateObject(13361,-250.7000000,1163.4000200,25.6000000,0.0000000,0.0000000,89.9430000);

326
Archívum / Westend Role Play
« Dátum: 2013. augusztus 09. - 11:28:55 »
A szintes dolog csupán azért van, hogy így valamilyen szinten nehezítsünk a hackerek próbálkozásain.

327
Beszélgetés / Értékeld a feletted lévõ sigét
« Dátum: 2013. június 21. - 14:01:02 »
7/10

328
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?
« Dátum: 2013. június 21. - 13:57:17 »
gáborkaszázhuszonhárom

329
Segítségkérés / Parancs hiba
« Dátum: 2013. június 21. - 11:03:02 »
Már belezavarodtam.. Itt egy példa a kocsi mentésekbõl
 
rendorauto[0] = UjKocsi(596,591.3731,-1512.0001,-11.1701,355.3031,0,1), rendorautoNEV[0] = \"LSPD #1\";

330
Segítségkérés / Parancs hiba
« Dátum: 2013. június 21. - 10:29:26 »
Azt szeretném lekérdezni, hogy az a bizonyos jármû a garázson kívül vagy belül van-e.

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 30
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal