Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Öhm, konkrétan mire gondolsz? Én semmi hasonlóságot nem látok a két kód között. E: Ha a függvényekre gondolsz, akkor adj tippet, hogy írjam meg másképp, de az, hogy OdaadTargy(playerid) kicsit hülyén hangzik, És AddItem(playerid,amount,item[]) - tehát cserélésnek is semmi értelme, és nem áll kézre. És sajnos angolul így van, tehát nem tudok mit csinálni
Idézetet írta: Pajd Tamás date=1358090896\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32409\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép lett! \"OnItemResponse(playerid,response,listitem) Lementi egy játékos hátizsákját.\" Biztos?
Köszi, hogy szóltál
Ez már igen! Nagyon szép lett, csak gratulálni tudok. Van nekem egy szinte ugyanilyen felépítésû inventory system. :O Úgy látszik, hasonlóan gondolkodunk.
[/quote] Köszi Ezek szerint Bár ezt túl sok féleképpen nem lehet megoldani
Bevezetõ Az alábbi filterscript azért jött létre, mert az RPG módomhoz kerestem egy Inventory(Hátizsák) rendszert, de sajnos nem találtam olyat, ami megfelelõ lett volna, ezért kénytelen voltam én írni egyet. Függvények AddItem(playerid,item[],amount) Hozzáad a táskához egy tárgyat. Paraméterek:
playerid - A játékos, akinek a táskájához hozzá akarsz adni valamit. item[] - A tárgy neve, amit hozzá akarsz adni. amount - Amennyi tárgyat akarsz hozzáadni. Példa:
CMD:givememedikit(playerid) //Amikor beírja a parancsot { AddItem(playerid,\"Medikit\",1); //Adunk neki egy darab \"Medikit\" nevû tárgyat return 1; }
Megjegyzés: Ez mindig csak hozzáad tárgyat, nem megváltoztatja. Azaz, ha van már 1 tárgyad, és te 5-t írsz a darabszámhoz, akkor 6 tárgya lesz, és nem 5. RemoveItem(playerid,item[],amount) Elvesz a táskából egy tárgyat. Paraméterek:
playerid - A játékos, akinek a táskájából el akarsz venni valamit. item[] - A tárgy neve, amit el akarsz venni. amount - Amennyi tárgyat el akarsz venni. Példa:
CMD:removememedikit(playerid) //Amikor beírja a parancsot { RemoveItem(playerid,\"Medikit\",1); //Elveszünk egy darab \"Medikit\" nevû tárgyat return 1; }
ShowItems(playerid) Megmutatja a táska tartalmát. Paraméterek:
playerid - A játékos, akinek megmutatjuk táskát. Példa:
CMD:hatizsakom(playerid) //Amikor beírja a parancsot { ShowItems(playerid); //Megmutatjuk neki a táskáját. return 1; }
GetItemSlot(playerid,item[]) Lekéri, hogy melyik helyen van egy tárgy. Paraméterek:
playerid - A játékos, akinek a táskájából lekéri. item[] - A tárgy neve, amit le akarunk kérni. Példa:
CMD:holamedikit(playerid) //Amikor beírja a parancsot { new msg[128]; format(msg,128,\"A Medikit ezen a helyen van: \'%d\'\",GetItemSlot(playerid,\"Medikit\")); SendClientMessage(playerid,-1,msg); return 1; }
SaveItems(playerid) Lementi egy játékos hátizsákját. Paraméterek:
playerid - A játékos, akinek lementjük. Példa:
CMD:saveinv(playerid) //Amikor beírja a parancsot { SaveItems(playerid); return 1; }
LoadItems(playerid) Betölti egy játékos hátizsákját. Paraméterek:
playerid - A játékos, akinek betöltjük. Példa:
CMD:loadinv(playerid) //Amikor beírja a parancsot { LoadItems(playerid); return 1; }
OnItemResponse(playerid,response,listitem,inputtext[]) Lementi egy játékos hátizsákját. Paraméterek:
playerid - A játékos, aki a dialogot megnyomja. response - Ha a jó gombot nyomja. listitem - Melyikre nyom. inputtext[] - A tárgy neve. FONTOS: Az alábbi kódot muszáj ide raknod, hogy ki tudd választani a tárgyat.
GetItemName(playerid,slot) Lekéri a sloton lévõ tárgy nevét. Paraméterek:
playerid - A játékos, akinek lekérjük. slot - Aminek a nevét lekérjük. Példa:
CMD:getname(playerid) //Amikor beírja a parancsot { new msg[128]; format(msg,128,\"Slot 1-en lévõ tárgy neve: \'%s\'\",GetItemName(playerid,1)); SendClientMessage(playerid,-1,msg); return 1; }
ResetPlayerItems(playerid) Nullázza az játékos összes tárgyát. Paraméterek:
playerid - A játékos, akinek nullázni szeretnénk. Példa:
CMD:resetitem(playerid) //Amikor beírja a parancsot { ResetPlayerItems(playerid); return 1; }
Eljárások public OnPlayerUseItem(playerid,item[]) Akkor hívódik meg, amikor egy játékos rákattint egy tárgyra a hátiszáknál, ami a ShowItems(playerid)-nél hívódik meg.
Paraméterek: playerid - A játékos, aki rányomott. item[] - Annak a tárgynak a neve, amelyikre rányomott. Példa: Ha pl. én adok valakinek egy Medikit-et:
AddItem(playerid,\"Medikit\",1); //Megadom a \"Medikit\" nevû tárgyat a játékosnak
És utána õ rákattint:
public OnPlayerUseItem(playerid,item[]) { if(CompareEx(item,\"Medikit\")) //Tehát ha eggyezik annak a tárgynak a neve, amire rákattintottam a \"Medikit\"-tel... (Az inc tartalmazza a CompareEx-et) { SetPlayerHealth(playerid,100); //Beállítjuk a játékos életét 100-ra RemoveItem(playerid,\"Medikit\",1); //És elvesszük tõle, mert ugye már használta. return 1; } return 1; }
Megjegyzés: Ha olyan tárgyat adsz neki, amit aztán itt nem kezelsz, arra hiába kattint rá, nem fog történni semmi. Fontos: 1. Az alábbi kódot muszáj ide raknod, hogy ki tudd választani a tárgyakat.
2. Létre kell hoznod egy \"Inv\" mappát, hogy tudja mibe menteni a rendszer a dolgokat. Megjegyzések Ha növeled a maximum tárgyakat, minden játékost, akinek elõtte kevesebb volt szinkronizálnod kell, különben kifagyhat a szerver! Ha bugot találsz, vagy ötleted van a témában elküldheted. Külön köszönet F0rian - Compare TengeriMalac - Tabulátor Videó, képanyag
Épp megbeszélt OOC program volt, és te belecsöppentél a közepébe. Sajnáljuk a károkat, nem akartunk IC emberkéket is bevonni. És köszönöm, hogy egybõl rohantál kirakni, mielõtt elmagyarázhattuk volna.
[/quote] Hát jó tudod egyesek azért mert adminok azthiszik hogy nekik bármit lehet,lehet fürésszel full felszereléssel rontani a sima játékosok játékát,mert õk adminok,és nem tudnak rpzni,dolgozni,pénzt keresni,unalmukban ezt csinálják,mert nem tudnak játszani.. õk megtehetik... :mistrust: :facepalm:
Idézetet írta: Anthony date=1357061733\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31410\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt az idézgetést be kéne fejezni... Szabályzatban benne van, a HSZ nem állhat csak egy idézetbõl... Következõ alkalommal már figyelmeztetést is adok.
Nem mind egy, hogy simán leírja, hogy Szilárd00, vagy idézve? [gmod]Mikor már 3000x kell görgetni, hogy 1 hsz végére érj, mert a 72. ember is csak beidézi az elõtte hozzászólót(akitõl mellesleg fórum etikett szerint nem illik idézni, és felesleges is), nem, nem mindegy...[/gmod]
Modern Life Party Szerver [gmod]Érvénytelen szavazás! Oka: jelenleg is futó, vagy az év 2. felében hosszabb ideig futott szervernek kell lennie![/gmod]
Az teljesen mind egy, ez az õ véleményük, akár õszinte, akár nem. A választási szavazásokon sem állnak ott feletted, hogy miért Fideszt X-eled be, mondd el ,hogy miért jobb az MSZP-nél.. (Csak példa volt, nem kell egybõl leszedni a fejem)
Sziasztok! Egy kis Újévi event-el szeretnénk kedveskedni nektek ((IC)) Programkönyv: 13:30 - ((IC-OOC)) köszöntõ, jelentkezõk összegzése 13:40 - Utazás Palomino hátsó határára, a Palomino-i futóversenyhez. 14:15 - Jutalmak kiosztása 14:20 - Programzárás((, rövid OOC beszéd.)) Nyeremények: Tehát mint látjuk Palomino-ban lesz egy futóverseny, a helyszínen majd bõvebb információt is adunk, körbekísérünk, hol kell futni, stb. Tehát: 1.Helyezett: 1,5 millió forint készpénz 2.Helyezett: 750 ezer forint készpénz 3.Helyezett: 500 ezer forint készpénz Közremûködõk: Palobus kft. Dillimore-i Sheriff Hivatal (Rendõrség) Montgomery Kórház ((Adminok)) Mindenkit várunk.. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 02. - 17:47:16 ) Fõposzt frissítve, egy igényesebb leírással. Ebbõl többet lehet megtudni a szerverrõl, érdemes megnézni