Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Sramm

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 40
316
SA-MP: Szerverfejlesztés / Nyelv rendszer..
« Dátum: 2013. január 15. - 16:39:49 »
De ez nem rendszer, ez egy egyszerû kód.

317
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 2.0
« Dátum: 2013. január 13. - 17:19:36 »
Idézetet írta: geriking19 date=1358092394\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32409\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Powered by Google:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=130436
http://joestaff.net/files/scripts/j_inventory_v2.inc
Miért hasonlít nagyon ?
 
Öhm, konkrétan mire gondolsz? Én semmi hasonlóságot nem látok a két kód között.
E: Ha a függvényekre gondolsz, akkor adj tippet, hogy írjam meg másképp, de az, hogy OdaadTargy(playerid) kicsit hülyén hangzik, És AddItem(playerid,amount,item[]) - tehát cserélésnek is semmi értelme, és nem áll kézre. És sajnos angolul így van, tehát nem tudok mit csinálni :)

318
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 2.0
« Dátum: 2013. január 13. - 16:39:13 »
Idézetet írta: Pajd Tamás date=1358090896\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32409\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép lett!
\"OnItemResponse(playerid,response,listitem)
Lementi egy játékos hátizsákját.\"
Biztos?:D
 
Köszi, hogy szóltál :D
 

Ez már igen! Nagyon szép lett, csak gratulálni tudok. Van nekem egy szinte ugyanilyen felépítésû inventory system. :O Úgy látszik, hasonlóan gondolkodunk. :)
 
[/quote]
Köszi :D
Ezek szerint :) Bár ezt túl sok féleképpen nem lehet megoldani :D

319
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 2.0
« Dátum: 2013. január 13. - 15:51:25 »
Sramm\'s Inventory System
 
Bevezetõ
Az alábbi filterscript azért jött létre, mert az RPG módomhoz kerestem egy Inventory(Hátizsák) rendszert, de sajnos nem találtam olyat, ami megfelelõ lett volna, ezért kénytelen voltam én írni egyet.
Függvények
AddItem(playerid,item[],amount)


Hozzáad a táskához egy tárgyat.
Paraméterek:


playerid - A játékos, akinek a táskájához hozzá akarsz adni valamit.
item[] - A tárgy neve, amit hozzá akarsz adni.
amount - Amennyi tárgyat akarsz hozzáadni.
Példa:
 

CMD:givememedikit(playerid) //Amikor beírja a parancsot
{
AddItem(playerid,\"Medikit\",1); //Adunk neki egy darab \"Medikit\" nevû tárgyat
return 1;
}

 
Megjegyzés: Ez mindig csak hozzáad tárgyat, nem megváltoztatja. Azaz, ha van már 1 tárgyad, és te 5-t írsz a darabszámhoz, akkor 6 tárgya lesz, és nem 5.
RemoveItem(playerid,item[],amount)


Elvesz a táskából egy tárgyat.
Paraméterek:


playerid - A játékos, akinek a táskájából el akarsz venni valamit.
item[] - A tárgy neve, amit el akarsz venni.
amount - Amennyi tárgyat el akarsz venni.
Példa:
 

CMD:removememedikit(playerid) //Amikor beírja a parancsot
{
RemoveItem(playerid,\"Medikit\",1); //Elveszünk egy darab \"Medikit\" nevû tárgyat
return 1;
}

 
ShowItems(playerid)


Megmutatja a táska tartalmát.
Paraméterek:


playerid - A játékos, akinek megmutatjuk táskát.
Példa:
 

CMD:hatizsakom(playerid) //Amikor beírja a parancsot
{
ShowItems(playerid); //Megmutatjuk neki a táskáját.
return 1;
}

 
GetItemSlot(playerid,item[])


Lekéri, hogy melyik helyen van egy tárgy.
Paraméterek:


playerid - A játékos, akinek a táskájából lekéri.
item[] - A tárgy neve, amit le akarunk kérni.
Példa:
 

CMD:holamedikit(playerid) //Amikor beírja a parancsot
{
new msg[128];
format(msg,128,\"A Medikit ezen a helyen van: \'%d\'\",GetItemSlot(playerid,\"Medikit\"));
SendClientMessage(playerid,-1,msg);
return 1;
}

 
SaveItems(playerid)


Lementi egy játékos hátizsákját.
Paraméterek:


playerid - A játékos, akinek lementjük.
Példa:
 

CMD:saveinv(playerid) //Amikor beírja a parancsot
{
SaveItems(playerid);
return 1;
}

 
LoadItems(playerid)


Betölti egy játékos hátizsákját.
Paraméterek:


playerid - A játékos, akinek betöltjük.
Példa:
 

CMD:loadinv(playerid) //Amikor beírja a parancsot
{
LoadItems(playerid);
return 1;
}

 
OnItemResponse(playerid,response,listitem,inputtext[])


Lementi egy játékos hátizsákját.
Paraméterek:


playerid - A játékos, aki a dialogot megnyomja.
response - Ha a jó gombot nyomja.
listitem - Melyikre nyom.
inputtext[] - A tárgy neve.
FONTOS:
Az alábbi kódot muszáj ide raknod, hogy ki tudd választani a tárgyat.
 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
      OnItemResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext);
      return 0;
}

 
GetItemAmount(playerid,item[])


Lekéri, hogy mennyi van az adott tárgyból.
Paraméterek:


playerid - A játékos, akinek a táskájából lekéri.
item[] - A tárgy neve, aminek a darabszámát le akarjuk kérni.
Példa:
 

CMD:mennyimedikitemvan(playerid) //Amikor beírja a parancsot
{
new msg[128];
format(msg,128,\"Ennyi Medikited van: \'%d\'\",GetItemAmount(playerid,\"Medikit\"));
SendClientMessage(playerid,-1,msg);
return 1;
}

 
IsPlayerOwnItem(playerid,item[])


Lekéri, hogy a játékosnál van-e ilyen item.
Paraméterek:


playerid - A játékos, akinek a táskájából lekéri.
item[] - A tárgy neve, amit le akarunk kérni.
Példa:
 

CMD:vanemedikit(playerid) //Amikor beírja a parancsot
{
if(IsPlayerOwnItem(playerid,\"Medikit\")) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Van nálad medikit.\");
else if(!IsPlayerOwnItem(playerid,\"Medikit\")) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs nálad medikit.\");
return 1;
}

 
GetItemName(playerid,slot)


Lekéri a sloton lévõ tárgy nevét.
Paraméterek:


playerid - A játékos, akinek lekérjük.
slot - Aminek a nevét lekérjük.
Példa:
 

CMD:getname(playerid) //Amikor beírja a parancsot
{
new msg[128];
format(msg,128,\"Slot 1-en lévõ tárgy neve: \'%s\'\",GetItemName(playerid,1));
SendClientMessage(playerid,-1,msg);
        return 1;
}

 
ResetPlayerItems(playerid)


Nullázza az játékos összes tárgyát.
Paraméterek:


playerid - A játékos, akinek nullázni szeretnénk.
Példa:
 

CMD:resetitem(playerid) //Amikor beírja a parancsot
{
ResetPlayerItems(playerid);
return 1;
}

 
Eljárások
public OnPlayerUseItem(playerid,item[])


Akkor hívódik meg, amikor egy játékos rákattint egy tárgyra a hátiszáknál, ami a ShowItems(playerid)-nél hívódik meg.
 

Paraméterek:

playerid - A játékos, aki rányomott.
item[] - Annak a tárgynak a neve, amelyikre rányomott.
Példa:
Ha pl. én adok valakinek egy Medikit-et:
 

AddItem(playerid,\"Medikit\",1); //Megadom a \"Medikit\" nevû tárgyat a játékosnak

 
És utána õ rákattint:
 
public OnPlayerUseItem(playerid,item[])
{
if(CompareEx(item,\"Medikit\")) //Tehát ha eggyezik annak a tárgynak a neve, amire rákattintottam a \"Medikit\"-tel... (Az inc tartalmazza a CompareEx-et)
{
    SetPlayerHealth(playerid,100); //Beállítjuk a játékos életét 100-ra
    RemoveItem(playerid,\"Medikit\",1); //És elvesszük tõle, mert ugye már használta.
    return 1;
}
return 1;
}

 
Megjegyzés: Ha olyan tárgyat adsz neki, amit aztán itt nem kezelsz, arra hiába kattint rá, nem fog történni semmi.
Fontos:
1. Az alábbi kódot muszáj ide raknod, hogy ki tudd választani a tárgyakat.
 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
      OnItemResponse(playerid,dialogid,response);
      return 0;
}

 
2. Létre kell hoznod egy \"Inv\" mappát, hogy tudja mibe menteni a rendszer a dolgokat.
Megjegyzések
Ha növeled a maximum tárgyakat, minden játékost, akinek elõtte kevesebb volt szinkronizálnod kell, különben kifagyhat a szerver!
Ha bugot találsz, vagy ötleted van a témában elküldheted. :)
Külön köszönet
F0rian - Compare
TengeriMalac - Tabulátor
Videó, képanyag
 

Letöltés
inventory.rar (Include+Inv mappa tesztfájllal+Teszt filterscript) | inventory.inc
Kód:
 
#include <Dini>
#define MAX_ITEMS 20
#define ITEM_DIALOG 5842
/*
native AddItem(playerid,item[],amount);
native RemoveItem(playerid,item[],amount);
native ShowItems(playerid);
native GetItemSlot(playerid,item[]);
native SaveItems(playerid);
native LoadItems(playerid);
native OnItemResponse(playerid,response,listitem,inputtext[]);
native GetItemAmount(playerid,item[]);
native IsPlayerOwnItem(playerid,item[]);
native ResetPlayerItems(playerid);
native GetItemName(playerid,itemslot);
*/
new itemfile[128];
new ItemName[MAX_PLAYERS][MAX_ITEMS][128];
new ItemAmount[MAX_PLAYERS][MAX_ITEMS];
 

forward OnPlayerUseItem(playerid,item[]);
stock RemoveHexColorFromString(string[])
{
    new
        pos[2];
    pos[0] = strfind(string,\"{\",true,0);
pos[1] = strfind(string,\"}\",true,0);
for(new i;i < strlen(string); i++)
{
    if(pos[0]+7 == pos[1])
    {
        strdel(string, pos[0], pos[1]+1);
        pos[0] = strfind(string,\"{\",true,0);
   pos[1] = strfind(string,\"}\",true,0);
}
}
return 1;
}
stock GetNamei(playerid)
{
new n[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,n,sizeof(n));
return n;
}
 
stock AddItem(playerid,item[],amount)
{
if(amount <= 0) return 0;
new bool: count[2] = false;
for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)
{
    if(CompareEx(ItemName[playerid],item))
    {
   count[0] = true;
        ItemAmount[playerid] += amount;
        return 1;
}
}
if(count[0] == false)
{
    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)
{
    if(CompareEx(ItemName[playerid],\"Üres\"))
    {
      count[1] = true;
      format(ItemName[playerid],128,\"%s\",item);
        ItemAmount[playerid] = amount;
        return 1;
   }
}
}
if(count[1] != true) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Betelt a tárhelyed, üríts belõle.\");
return 0;
}
stock RemoveItem(playerid,item[],amount)
{
    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)
{
if(CompareEx(ItemName[playerid],item))
{
    if(ItemAmount[playerid] > amount)
    {
        ItemAmount[playerid] -= amount;
   }
   else if(ItemAmount[playerid] == amount || ItemAmount[playerid] < amount)
   {
      format(ItemName[playerid],128,\"%s\",\"Üres\");
      ItemAmount[playerid] = 0;
   }
}
}
return 1;
}
stock ShowItems(playerid)
{
new msg[128],dialogstr[3000],bool:c;
format( msg, 128,\"Darabszám\\t\\tNév\");
strcat(dialogstr,msg);
for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)
{
    if(!CompareEx(ItemName[playerid],\"Üres\"))
    {
        c = true;
   format(msg,128,\"\\n%d\\t\\t%s\",ItemAmount[playerid],ItemName[playerid]);
   strcat(dialogstr,msg);
}
}
if(c != false) ShowPlayerDialog(playerid,ITEM_DIALOG,DIALOG_STYLE_LIST,\"Tárhely\",dialogstr,\"Választ\",\"Mégsem\");
else SendClientMessage( playerid, -1, \"Itt nincs semmi.\" );
return 1;
}
 
stock GetItemSlot(playerid,item[])
{
    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)
    {
        if(CompareEx(ItemName[playerid],item)) return i;
}
return -1;
}
stock IsPlayerOwnItem(playerid,item[])
{
    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)
    {
        if(CompareEx(ItemName[playerid],item)) return 1;
}
return 0;
}
stock GetItemAmount(playerid,item[])
{
    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)
    {
        if(CompareEx(ItemName[playerid],item)) return ItemAmount[playerid];
}
return -1;
}
stock ResetPlayerItems(playerid)
{
for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)
{
    format(ItemName[playerid],128,\"%s\",\"Üres\");
ItemAmount[playerid] = 0;
}
return 1;
}
stock OnItemResponse(playerid, dialogid, response,listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == ITEM_DIALOG)
    {
       if(!response) return 1;
if(listitem != 0)
{
    new str[128];
    RemoveHexColorFromString(inputtext);
    format(str,128,inputtext[strfind(inputtext,\"\\t\")+2]);
   CallLocalFunction( \"OnPlayerUseItem\", \"is\", playerid, str );
}
}
return 1;
}
stock SaveItems(playerid)
{
new m[128];
    format(itemfile,sizeof(itemfile),\"/Inv/%s.ini\",GetNamei(playerid));
    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)
{
    format(m,128,\"Item%d\",i);
    dini_Set(itemfile,m,ItemName[playerid]);
    format(m,128,\"Itemamount%d\",i);
    dini_IntSet(itemfile,m,ItemAmount[playerid]);
}
return 1;
}
stock LoadItems(playerid)
{
new m[128];
    format(itemfile,sizeof(itemfile),\"/Inv/%s.ini\",GetNamei(playerid));
    if(dini_Exists(itemfile))
    {
        ResetPlayerItems(playerid);
    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)
{
    format(m,128,\"Item%d\",i);
    new item[128];
   format(item,128,\"%s\",dini_Get(itemfile,m));
    format(ItemName[playerid],128,\"%s\",item);
    format(m,128,\"Itemamount%d\",i);
    ItemAmount[playerid] = dini_Int(itemfile,m);
}
}
else
{
dini_Create(itemfile);
ResetPlayerItems(playerid);
SaveItems(playerid);
}
return 1;
}
stock GetItemName(playerid,itemslot) return ItemName[playerid][itemslot];
stock CompareEx(comp[], with[]) //By: Fl0rian
{
new LenghtComp = strlen(comp);
new LenghtWith = strlen(with);
new Character;
if( LenghtComp != LenghtWith ) return false;
for( new i = 0; i < LenghtComp; i++ )
{
    if( comp == with )
    {
        Character++;
}
}
if( LenghtComp == Character ) return true;
return false;
}

320
Archívum / Celebration RPG (0.3x) - by: clans.hu (Frissítve: 2013.03.20)
« Dátum: 2013. január 07. - 20:07:04 »
ISMÉT KÖLTÖZÉS,REMÉLEM AZ UTOLSÓ!  79.172.197.88:7763

321
Archívum / Celebration RPG (0.3x) - by: clans.hu (Frissítve: 2013.03.20)
« Dátum: 2013. január 05. - 17:20:50 »
Idézetet írta: .:MaRtiN:. date=1357401076\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25572\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130105/1247189005sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Gratulálok az adminokhoz... -.-\"
 
Épp megbeszélt OOC program volt, és te belecsöppentél a közepébe. Sajnáljuk a károkat, nem akartunk IC emberkéket is bevonni. És köszönöm, hogy egybõl rohantál kirakni, mielõtt elmagyarázhattuk volna.
 

 

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130105/1247189005sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Gratulálok az adminokhoz... -.-\"
 
[/quote]
Hát jó tudod egyesek azért mert adminok azthiszik hogy nekik bármit lehet,lehet fürésszel full felszereléssel rontani a sima játékosok játékát,mert õk adminok,és nem tudnak rpzni,dolgozni,pénzt keresni,unalmukban ezt csinálják,mert nem tudnak játszani.. õk megtehetik...  :mistrust:  :facepalm:
 
[/quote]
Ezek az adminok bannolva lesznek.

322
Best of 2012 / Az Év Legsegítõkészebb tagja[Összesítve]
« Dátum: 2013. január 03. - 18:50:31 »
Szilárd00


Idézetet írta: Anthony date=1357061733\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31410\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt az idézgetést be kéne fejezni... Szabályzatban benne van, a HSZ nem állhat csak egy idézetbõl... Következõ alkalommal már figyelmeztetést is adok.
 
Nem mind egy, hogy simán leírja, hogy Szilárd00, vagy idézve?
[gmod]Mikor már 3000x kell görgetni, hogy 1 hsz végére érj, mert a 72. ember is csak beidézi az elõtte hozzászólót(akitõl mellesleg fórum etikett szerint nem illik idézni, és felesleges is), nem, nem mindegy...[/gmod]

323
Best of 2012 / Az Év Pályakészítõje[Összesítve]
« Dátum: 2013. január 01. - 18:19:03 »
Idézetet írta: IXT date=1357033963\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31540\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem sokat segített,szóval egyértelmûen Lusta.
 
De itt nem azt kell nézni, hogy neked mennyit segített  :wall:


Jackob

324
Best of 2012 / Az Év Hosztja[Összesítve]
« Dátum: 2013. január 01. - 17:14:39 »
BBE, de jó lenne, ha lenne sms fizetés.. :D

325
Best of 2012 / Az Év Szervere[Összesítve]
« Dátum: 2013. január 01. - 17:10:39 »
Modern Life Party Szerver
[gmod]Érvénytelen szavazás! Oka: jelenleg is futó, vagy az év 2. felében hosszabb ideig futott szervernek kell lennie![/gmod]

326
Best of 2012 / Az Év Scriptere[Összesítve]
« Dátum: 2013. január 01. - 17:07:25 »
Az teljesen mind egy, ez az õ véleményük, akár õszinte, akár nem. A választási szavazásokon sem állnak ott feletted, hogy miért Fideszt X-eled be, mondd el ,hogy miért jobb az MSZP-nél.. (Csak példa volt, nem kell egybõl leszedni a fejem)

327
Segítségkérés / OnPlayerUpdate
« Dátum: 2013. január 01. - 16:54:51 »
Ugyanúgy pinglagg  :(

328
Segítségkérés / OnPlayerUpdate
« Dátum: 2013. január 01. - 16:42:27 »
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(InPick[playerid] == 1)
{
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,pickp[0],pickp[1],pickp[2]))
    {
        InPick[playerid] = 0;
}
}
if(trafi[playerid][0] == 1)
{
    new Float:xt,Float:yt,Float:zt;
    GetPlayerPos(playerid,xt,yt,zt);
 foreach(Player, p)
   {
   if(p != playerid)
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(p, 10.0, xt, yt, zt))
      {
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
         {
                    new vid = GetPlayerVehicleID(p);
            if(GetVehicleSpeed(vid) > trafi[playerid][1])
            {
                if(trafizva[playerid] != 1)
                {
                    TextDrawShowForPlayer(p,flash);
                    SetTimerEx(\"RemoveFlash\",1200,false,\"i\",p);
                  SendClientMessage(p, Red, \" - | Lekapott a trafipax! | -\");
                  SendFormattedMessage(p,HSARGA, \"- | Sebességed: %d km/h | Megengedett sebesség: %d km/h | Bírság: %d Ft | -\", GetVehicleSpeed(vid), trafi[playerid][1], GetPlayerBirsag(GetVehicleSpeed(vid)));
                  SendClientMessage(p, Red, \"- | -------------------- | -\");
                  GivePlayerMoney(p, -GetPlayerBirsag(GetVehicleSpeed(vid)));
                  trafizva[playerid] = 1;
                  SendFormattedMessage(playerid,HSARGA,\"Valakit sikerült lekapnod! Fizetésedhez hozzáadva: %d Ft\",GetPlayerBirsag(GetVehicleSpeed(vid)));
                           PlayerInfo[playerid][pFizu] += GetPlayerBirsag(GetVehicleSpeed(vid));
                           SetTimerEx(\"Trafile\",minute(2),0,\"i\",playerid);
               }
            }
         }
      }
   }
}
    }
if(jobbgomb[playerid] == 1)
{
    new wid = GetPlayerWeapon(playerid);
    for(new NPCID; NPCID < MAX_PLAYERS; NPCID++)
    {
        if(IsPlayerNPC(NPCID))
        {
      if(wid > 10)
      {
          if(KilledNPC[NPCID] == 0)
         {
              if(IsPlayerFacingPlayer(playerid,NPCID,10) == 1)
              {
                          if(kezfent[NPCID] != 1)
               {
                  ApplyAnimation(NPCID,\"ped\",\"handsup\",4.1,0,1,1,1,0);
                  kezfent[NPCID] = 1;
               }
             }
             else
             {
                   ClearAnimations(NPCID);
                         kezfent[NPCID] = 0;
            }
         }
      }
   }
}
}
 new Float:hp;
    GetPlayerHealth(playerid, hp);
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(vehicleid)
    {
        GetVehicleHealth(vehicleid, hp);
        if(hp != vhealth[playerid])
        {
                if(hp < vhealth[playerid]) OnVehicleLoseHealth(playerid, vehicleid, floatround(vhealth[playerid] - hp));
                vhealth[playerid] = hp;
        }
        GetVehicleVelocity(vehicleid, velX[playerid], velY[playerid], velZ[playerid]);
    }
if(tazerkezbe[playerid] == 1)
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) != 0)
{
   RemovePlayerAttachedObject(playerid, 5);
}
else
{
    if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,5))
   {
       SetPlayerAttachedObject(playerid, 5,18642, 5, 0.12, 0.02, -0.05, 0, 0, 45,1,1,1);
   }
}
}
 
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    if(sebesseg[playerid] != 0)
    {
        new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(GetVehicleSpeed(vid) > sebesseg[playerid]/2)
          {
          SetVehicleSpeed(vid, sebesseg[playerid]/2);
   }
}
}
    GetPlayerHealth(playerid,gTmp);
     if(pOldHealth[playerid]>gTmp)
     {
       FadeColorForPlayer(playerid,255,0,0,floatround(pOldHealth[playerid]-gTmp)*10,255,0,0,0,floatround(pOldHealth[playerid]-gTmp),0);
     }
     pOldHealth[playerid]=gTmp;
     if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
     {
       GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),gtemp[0],gtemp[1],gtemp[2]);
       gtemp[3]=floatsqroot( floatmul(gtemp[0],gtemp[0])+floatmul(gtemp[1],gtemp[1])+floatmul(gtemp[2],gtemp[2]) )*100;
       if(vSpeed[playerid]-gtemp[3]>20)FadeColorForPlayer(playerid,255,0,0,(floatround(vSpeed[playerid]-gtemp[3])-20)*3,255,0,0,0,floatround(vSpeed[playerid]-gtemp[3])-20,0);
       vSpeed[playerid]=gtemp[3];
     }
new Float:armour[MAX_PLAYERS];
GetPlayerArmour(playerid, armour[playerid]);
if(!IsPlayerNPC(playerid))
{
if( armour[playerid] > 0.0 )
{
   SetPlayerAttachedObject( playerid, ARMOUR_INDEX, 19142, 1, 0.085266, 0.042019, -0.000281, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); // SWATArmour1 - 2
}
else if( armour[playerid] == 0.0 && IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, ARMOUR_INDEX))
{
   RemovePlayerAttachedObject(playerid, ARMOUR_INDEX); // armour
}
}
if(GetTickCount() - armedbody_pTick[playerid] > 113)
{
//prefix check itter
new
weaponid[13],weaponammo[13],pArmedWeapon;
pArmedWeapon = GetPlayerWeapon(playerid);
GetPlayerWeaponData(playerid,1,weaponid[1],weaponammo[1]);
GetPlayerWeaponData(playerid,2,weaponid[2],weaponammo[2]);
GetPlayerWeaponData(playerid,4,weaponid[4],weaponammo[4]);
GetPlayerWeaponData(playerid,5,weaponid[5],weaponammo[5]);
#if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON
GetPlayerWeaponData(playerid,7,weaponid[7],weaponammo[7]);
#endif
if(weaponid[1] && weaponammo[1] > 0)
{
   if(pArmedWeapon != weaponid[1])
   {
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0))
      {
         SetPlayerAttachedObject(playerid,0,GetWeaponModel(weaponid[1]),1, 0.199999, -0.139999, 0.030000, 0.500007, -115.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else
   {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0))
      {
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0))
{
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
}
if(weaponid[2] && weaponammo[2] > 0)
{
   if(pArmedWeapon != weaponid[2])
   {
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1))
      {
         SetPlayerAttachedObject(playerid,1,GetWeaponModel(weaponid[2]),8, -0.079999, -0.039999, 0.109999, -90.100006, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else
   {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1))
      {
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1))
{
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
}
if(weaponid[4] && weaponammo[4] > 0)
{
   if(pArmedWeapon != weaponid[4])
   {
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2))
      {
         SetPlayerAttachedObject(playerid,2,GetWeaponModel(weaponid[4]),7, 0.000000, -0.100000, -0.080000, -95.000000, -10.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else
   {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2))
      {
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2))
{
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
}
if(weaponid[5] && weaponammo[5] > 0)
{
   if(pArmedWeapon != weaponid[5])
   {
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3))
      {
         SetPlayerAttachedObject(playerid,3,GetWeaponModel(weaponid[5]),1, 0.200000, -0.119999, -0.059999, 0.000000, 206.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else
   {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3))
      {
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3))
{
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
}
#if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON
if(weaponid[7] && weaponammo[7] > 0)
{
   if(pArmedWeapon != weaponid[7])
   {
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4))
      {
         SetPlayerAttachedObject(playerid,4,GetWeaponModel(weaponid[7]),1,-0.100000, 0.000000, -0.100000, 84.399932, 112.000000, 10.000000, 1.099999, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else
   {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4))
      {
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4))
{
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
}
#endif
armedbody_pTick[playerid] = GetTickCount();
}
new Float:health[MAX_PLAYERS];
GetPlayerHealth(playerid,health[playerid]);
if(health[playerid] < 3)
{
SetPlayerHealth(playerid,0);
SetPlayerHealth(playerid,5);
SetPlayerHealth(playerid,0);
}
    new penz[16];
format(penz, 16, \"Ft %08d\", PlayerInfo[playerid][pMoney]);
PlayerTextDrawSetString(playerid,PenzBox[playerid], penz);
return 1;
}

 
És van egy 1mp-s timer is:
 
public CheckPlayers()
{
foreach(Player, i)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
new Float:x1,Float:y1,Float:z1;
new drogos = GetPlayerID(\"Drogos_Gyalogos\");
new boltos = GetPlayerID(\"Charlotte_Topkins\");
GetPlayerPos(drogos,x,y,z);
GetPlayerPos(boltos,x1,y1,z1);
    new playerid = i;
    if(GetPlayerMoneyEx(playerid)>10)
{
   new msg[128];
   format(msg,128,\"%st bannolta a rendszer.Indok: Pénz Cheat!\",GetName(playerid));
   SendClientMessageToAll(HPIROS,msg);
   PlayerInfo[playerid][pLock]=1;
   print(msg);
   BanEx(playerid,\"Pénz Cheat\");
}
        Antiweap_ON(playerid);
if(PlayerInfo[playerid][pMission] != 0 && PlayerInfo[playerid][pMission] != 5 && PlayerInfo[playerid][pMission] != 3 && PlayerInfo[playerid][pMission] != 4)
{
    if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
   {
          if(!IsTrailerAttachedToVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)))
      {
          PlayerInfo[playerid][pMission] = 5;
          DestroyVehicle(ktrailer[playerid]);
          SendClientMessage(playerid, Red, \"Elhagytad a pótkocsid! A küldetés véget ért, vidd vissza a kamiont a helyére!\");
          SetPlayerCheckpoint(playerid,1082.0374,-297.3177,74.5982,7);
      }
   }
}
if(GetPlayerSpeed(playerid)>165)
{
   new speed=GetPlayerSpeed(playerid);
   new mig[128];
   format(mig,128,\"[ADMINOK FIGYELEM] %s elért sebessége || %dKM/H || nézz utána!! ( /Spec %d )\",GetName(playerid),speed,playerid);
   SAM(1,mig);
   print(mig);
}
if(!IsPlayerNPC(playerid))
{
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
       if(KilledNPC[playerid] != 1)
       {
         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,x,y,z))
         {
            if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
            {
               if(drogosnale[playerid] == 0)
               {
                  ProxDetector(5.0, drogos, \"Mike Reyley mondja: Jónapot uram! Egzotikus illatszereket árulok, most jöttem fel friss levegõt szívni! Remélem nem baj.\", COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE);
                  SetPlayerChatBubble(drogos, \"Jónapot uram! Egzotikus illatszereket árulok, most jöttem fel friss levegõt szívni! Remélem nem baj.\", COLOR_WHITE, 5.0, 7000);
                  drogosnale[playerid] = 1;
                  SetTimerEx(\"dumanpc\",minute(1),0,\"i\",playerid);
               }
               return 1;
            }
            if(drogosnale[playerid] == 0)
            {
               drogosnale[playerid] = 1;
               ProxDetector(5.0, drogos, \"Mike Reyley mondja: Na mivan tesa, mi kéne? ((/drogvesz))\", COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE);
               SetPlayerChatBubble(drogos, \"Na mivan tesa, kéne egy kis cuccos? Nálam megkapod!\", COLOR_WHITE, 5.0, 7000);
               SetTimerEx(\"dumanpc\",minute(1),0,\"i\",playerid);
            }
            return 1;
         }
      }
   }
}
if(PlayerInfo[playerid][pRpWarn]>4)
{
   HU(playerid,FEHER,\"Bannolva lettél mivel nem tudod az RP szabályokat.\");
   HU(playerid,ZOLD,\"Vedd fel az adminokkal a kapcsolatot, és kérj unbannt.\");
   HU(playerid,PIROS,\"Tanuld meg a szabályokat.\");
   BanEx(playerid,\"Warnok\");
   return 1;
}
}
return 1;
}

329
Archívum / Celebration RPG (0.3x) - by: clans.hu (Frissítve: 2013.03.20)
« Dátum: 2013. január 01. - 12:48:10 »
Sziasztok!
Egy kis Újévi event-el szeretnénk kedveskedni nektek :)
((IC))
Programkönyv:
13:30 - ((IC-OOC)) köszöntõ, jelentkezõk összegzése
13:40 - Utazás Palomino hátsó határára, a Palomino-i futóversenyhez.
14:15 - Jutalmak kiosztása
14:20 - Programzárás((, rövid OOC beszéd.))
Nyeremények:
Tehát mint látjuk Palomino-ban lesz egy futóverseny, a helyszínen majd bõvebb információt is adunk, körbekísérünk, hol kell futni, stb.
Tehát:
1.Helyezett: 1,5 millió forint készpénz
2.Helyezett: 750 ezer forint készpénz
3.Helyezett: 500 ezer forint készpénz
Közremûködõk:
Palobus kft.
Dillimore-i Sheriff Hivatal (Rendõrség)
Montgomery Kórház
((Adminok))



Mindenkit várunk..


Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 02. - 17:47:16 )

Fõposzt frissítve, egy igényesebb leírással. Ebbõl többet lehet megtudni a szerverrõl, érdemes megnézni :)

330
Segítségkérés / OnPlayerUpdate
« Dátum: 2012. december 31. - 17:54:33 »
Arra rájöttem én is, de a nagyon gyors timer jobban lassítja.

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 40
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal