Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Iceaac

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 145
316
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stats TextDraw
« Dátum: 2011. április 08. - 09:23:27 »
1. Nem õ az, aki lopott múltkor?
2. solidfiles.com-ra kellene feltölteni  :shy:
3. Miért angol?
4. fixchars.h készítõje GameStar, nem írtad ki.
Bocs a bizalmatlanságért...

317
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Hun Role Play ( TÖRÖLHETÕ TÉMA )
« Dátum: 2011. április 07. - 17:35:29 »
Idézetet írta: ChuckNorris date=1302190086\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4818\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

link=topic=8635.msg127819#msg127819 date=1302119980]

 
link=topic=8635.msg127809#msg127809 date=1302118570]

Amúgy nem ez volt az elsõ vagy mégis? Kowalski High Roller\'Z szervere késõbb nyitott?
 
Dehogy az elsõ...
 
[/quote]
Tudomásom szerint az. ezért az Elsõ Magyar Role Play szerver.
 
[/quote]
Akkor rosszúl tudod, ugyanis az elsõ RP szerver még Kowalski szervere volt még aszem 0.1 -be.
Majd utána a Nagy Magyar RPG...
 
[/quote]
Huh,az cink mert ezzel nagyon megy a reklám  :shy:
 
[/quote]\"Az elsõ magyar GF edit RP szerver!\" Jó ez.  ;D

318
Szkript kérések / RP teszt reg-kor
« Dátum: 2011. április 04. - 08:33:29 »
http://sampforum.hu/index.php?board=84.
(Ha kérdezni szeretnél a játékosoktól, elõször nem árt megtanulni helyesen írni.)

319
Megaszeró 2011 / Megaszeró 2011 - UtóGála [ Epsilon VS Bart ]
« Dátum: 2011. március 31. - 19:10:56 »
Iceaac
Elfogadva!

320
@ RolePlay szövetség / Közös Szerver
« Dátum: 2011. március 31. - 19:00:52 »
Én esetleg akkor segítenék szkriptelésben, ha már minden jól menne, feleslegesen nem dolgozok.

321
Pluginok és Programok / Pawno mobilra
« Dátum: 2011. március 31. - 17:53:47 »
Idézetet írta: maroskah date=1301577753\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6909\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Igen, ezt én is olvastam már. Megpróbáltam simán, rákérdezett, mivel szeretném futtatni... Elméletileg Android Marketben van olyan program, amivel át lehet konvertálni, de nem találtam meg (más is írta, hogy õ sem).  :(
 
Próbáld meg akkor úgy hogy a .jar-t átírd arra amit az android kezel.
[/quote]Hiába,
These files are then converted into Android\'s .dex, for all practical purposes just a different file format for Java classes.[/quote]  :dead:
Ha nem jövök rá, megtanulok Android progit írni.
 
[/quote]
http://mobileplanet-waryam.blogspot.com/2011/02/jbed-java-emulator-android-run-java.html ezen az oldalon van egy olyan progi andriodra (vagyis emulátor) amivel megy a java program  ;) .
[/quote]Próbáltam, nem sikerül telepíteni.  :dead:

322
Archívum / Szerverberles.hu
« Dátum: 2011. március 30. - 20:40:19 »
\" post=\"125950\" timestamp=\"1301507860\"]

Amúgy volt már rá példa hogy Garantáltan Lagg mentes szerver is laggolt...
 
[/quote]
A szerverben lévõ dolgoktól is laggolhat meg csak a játékosnál is úgyhogy ez nem igaz.
 
[/quote]Simán laggolhat.

323
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játékbeli map betöltõ
« Dátum: 2011. március 29. - 21:27:19 »
mtamap.inc írója?

324
SA-MP: Szerverfejlesztés / Afk Rendszer
« Dátum: 2011. március 29. - 21:22:18 »
Kérlek ide töltsd fel: solidfiles.com

325
SA-MP: Szerverfejlesztés / DM gamemode
« Dátum: 2011. március 29. - 18:41:46 »
Idézetet írta: Buba date=1301415795\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7081\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
abban már gTeamokat kell használni, de különben szerintem annyira nem megvalósíthatatlan(mondjuk semmi sem az).
 
Nem kell. Megvalsóítható, régen volt népszerû, igazából nagyon egyszerû.

326
Függvények / IsPlayerInCheckpoint
« Dátum: 2011. március 29. - 16:49:24 »
Én a checkpoint \"csoportot\" kezdtem el...
E: Sry, nem olvastam el, siettem.. >.< Ha már elkezdtem, befejezem majd a checkpointokat és utána azt csinálom, amit írtál.
staR: Semmi gond, és rendben. Amúgy én írtam a sorrendes dolgot.

327
Függvények / IsPlayerInCheckpoint
« Dátum: 2011. március 29. - 15:29:58 »
Ellenõrzi, hogy a játékos benne van-e a checkpointban.
Paraméterek:
(playerid)
playerid   A játékos IDje
Visszatérés: false (0), ha a játékos nincs benne, ha benne van true (1)
Példa:
 
if (IsPlayerInCheckpoint(playerid))
{
SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
}

 
Kapcsolódó függvények
SetPlayerCheckpoint: Létrehoz egy checkpointot.
DisablePlayerCheckpoint: Eltünteti a jelenlegi checkpointot
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehoz egy verseny checkpointot
DisablePlayerRaceCheckpoint: Eltünteti a jelenlegi verseny checkpointot
IsPlayerInRaceCheckpoint: Ellenõrzi, hogy a játékos benne van-e a verseny checkpointban
Kapcsolódó callbackek
Kapcsolódó Callbackek
OnPlayerEnterCheckpoint: Mikor a játékos belép a checkpointba
OnPlayerLeaveCheckpoint: Mikor a játékos kilép a checkpointból
OnPlayerEnterRaceCheckpoint: Mikor a játékos belép a verseny checkpointba
OnPlayerLeaveRaceCheckpoint: Mikor a játékos kilép a verseny checkpointból

328
Függvények / DisablePlayerCheckpoint
« Dátum: 2011. március 29. - 15:26:37 »
Eltünteti a játékos checkpointját.
Paraméterek:
(playerid)
playerid   A játékos IDje, akinek eltüntetjük a checkpointját.
Visszatérés:   -
Példa:
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    GivePlayerMoney(playerid, 10000);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    return 1;
}

 
Kapcsolódó függvények:
SetPlayerCheckpoint: Létrehoz egy checkpointot.
IsPlayerInCheckpoint: Ellenõrzi, hogy a játékos benne van-e a checkpointban
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehoz egy verseny checkpointot
IsPlayerInRaceCheckpoint: Ellenõrzi, hogy a játékos benne van-e a verseny checkpointban
Kapcsolódó Callbackek:
PlayerEnterCheckpoint: Mikor a játékos belép a checkpointba
OnPlayerLeaveCheckpoint: Mikor a játékos kilép a checkpointból
OnPlayerEnterRaceCheckpoint: Mikor a játékos belép a verseny checkpointba
OnPlayerLeaveRaceCheckpoint: Mikor a játékos kilép a verseny checkpointból

329
Függvények / SetPlayerCheckpoint
« Dátum: 2011. március 29. - 15:22:31 »
Egy checkpointot (piros kört) jelenít meg a játékosnak. A játékos ezt látja a térképen is.
Paraméterek:
(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:size)
playerid A játékos IDje, akinem meg szeretnénk jeleníteni
Float:x   A hely X koordinátája
Float:y   A hely Y koordinátája
Float:z   A hely Z koordinátája
Float:size A checkpoint mérete
Visszatérés: -
 
Fontos megjegyzés: Egy játékosnak egyszerre csak egy checkpointot jeleníthetsz meg. Ha többet szeretnél, csak akkor jelenítsd meg, mikor a játékos a közelben van.[/quote]
 
// Ebben a példában létrehozunk egy checkpointot, mikor a játékos spawnol
// Amikor belelép a checkpointba, kap 1000 dollárt és eltüntetjük a checkpointot
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0);
    return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    GivePlayerMoney(playerid, 1000);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    return 1;
}

 
Kapcsolódó függvények
DisablePlayerCheckpoint: Eltünteti a jelenlegi checkpointot
IsPlayerInCheckpoint: Ellenõrzi, hogy a játékos benne van-e a checkpointban
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehoz egy verseny checkpointot
DisablePlayerRaceCheckpoint: Eltünteti a jelenlegi verseny checkpointot
IsPlayerInRaceCheckpoint: Ellenõrzi, hogy a játékos benne van-e a verseny checkpointban
Kapcsolódó Callbackek
OnPlayerEnterCheckpoint: Mikor a játékos belép a checkpointba
OnPlayerLeaveCheckpoint: Mikor a játékos kilép a checkpointból
OnPlayerEnterRaceCheckpoint: Mikor a játékos belép a verseny checkpointba
OnPlayerLeaveRaceCheckpoint: Mikor a játékos kilép a verseny checkpointból

330
Készülõ munkák / [FS]sAdminSystem
« Dátum: 2011. március 29. - 13:26:29 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1301383884\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7185\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sok sikert hozzá. legyen inkább cini, mert az a leggyorsabb


Amugy én azt nem értem, hogy minek a whirlpool, meg a jelszó hash? ki nézi h mi az ember jelszava?
 
Komolyabb szervernél van jelentõsége. Bár én sem örülök, ha titkosítatlanul tárolják, minden szerverre külön jelszavam legyen?

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 145
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal